Joi am făcut o comandă la emag de un Galaxy Note 3 NEO. Vineri am sunat eu să întreb ce se mai aude cu comanda mea, mi s-a spus că luni. Azi am sunat, mi s-a spus că PROBABIL miercuri. M-am enervat puțin și am început să caut și pe la alte magazine, mai mici.

Aici intervine problema.
Ești magazin online destul de micuț. Te sună un client care întreabă de un produs care nu e neapărat ieftin. Tu îi zici că îl suni mai încolo, să verifici cu colegii de la depozit.

Și…nu mai suni înapoi?
Nu unul, absolut toate magazinașele astea pe care le găsești pe pricero sau shopmania nu au binevoit să sune. Măcar minimă politețe, gen Nu avem, nu găsim etc, nu mai zic de șmecherie de asta burgheză tip Avem un alt model, la fel de mișto, poate v-ar plăcea.

Pentru că de ce te-ai chinui să câștigi un client, cât timp tu ești doar un salariat, pe care nu îl interesează dacă fima vinde sau nu? Important e ca tu să îți iei salariul la final de lună, restul e irelevant. Mai revin eu vreodată acolo?Recomand eu cuiva magazinele acelea?

Asta e MAREA, URIAȘA problemă a companiilor din românia. Personalul angajat. E fix ca la bancă. Deageaba are ING cel mai bun internet banking, dacă atunci când intri în contact cu cineva fizic de acolo, îți vine să spargi telefonul de primul lucru pe care îl vezi în față.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.