Zilele trecute era o discuție în spațiul public despre cum statul trebuie să facă chestii să scoată cetățeanul din mașină și să îl mute în transportul public. Asta, trecând, desigur, peste faptul că transportul public, cel puțin în București, este o crimă, nu știi niciodată când pleci și când ajungi undeva, dacă vei mirosi sau nu, funcție de cum are chef șoferul să dea drumul la aer condiționat, chestii de astea.

Tipul din printscreen rezumă cel mai bine tot ce aș avea de spus pe subiect. Tot timpul, toată lumea se gândește la metode de a pedepsi omul pentru că există. Să se interzică, să se ardă, să îl obligăm să facă etc. Dar bro, ceva pentru proștii ăștia care plătesc taxele alea haioase, se mai face vreodată? Ceva care chiar să îi ajute, în mod real, pentru banii lor, nu doar furt pentru parașute de lux?

Nu de alta, dar parcă mi-ar plăcea și mie să primesc ceva pentru banii mei, în afară de UiE.
Dar vai, am făcut Parkrideuri, gen ăla din Pantelimon, unde s-au furat banii de construcție de 3 ori, băiatul ăla a intrat la pușcăerie, a ieșit din pușcărie, nu a dat niciun ban înapoi, după care s-a lăudat Nicușor că a mai dat banii o dată și s-a făcut. pe locul ăla deja creșteau copaci înalți, no joke. Să ne uităm puțin la hartă.

Din fața edificiului sunt 750 de metri până la metrou. Sigur, vai, ce puțin e. Să nu uităm că ideea era să îl momești pe om cumva să lase mașina, pentru rapiditate în oraș. Deci las mașina, fie soare, fie ploaie, vânt, ninsoare, grindină, cancer, durere în talpă, probleme de sănătate și o iau la crosscountry un sfert de oră până la metrou. Metroul de Pantelimon fiind capăt de linie, se circulă pe o singură linie tip ramă, un tren la fiecare 30 de minute. Practic, dacă ai pierdut trenul, din start ți-ai futut 45 de minute minim, fără drept de apel, că nu ai altă variantă. Sigur, ar fi putut fi făcută o pasarelă sau un pasaj pietonal subteran legătură directă, cu timpi de plecare, ca să știe cetățeanul plătitor de taxe cum stă cu timpul, că se grăbește. Doar că nu. Observați că nu spun nimic de costuri, pentru că, dacă vrei parcare în oraș, plătești, că nu e terenul lu’ mă-ta.

Ce vreau să spun este că nu se face, de fapt, nimic. Nu se fac benzi dedicate pentru transportul în comun, dimpotrivă, am înțeles că Nicușor vrea să scoată gardurile actuale de la tramvai, care chiar făceau o diferență, pentru că de aia. Nu există, în continuare, un sistem de semafoare inteligente, nu există butoane de traversare la semafoare, care să țină semaforul pe verde până când e cu adevărat nevoie să se oprească. Nu se ridică în draci mașinile lăsate de-ampulea oriunde prin oraș, pentru că drepturile omului. Nu există o legislație strictă în domeniu sau regulamente de consilii locale, e așa, după ureche. Nu există fucking nimic.

Dar să scoatem oamenii din mașini.
Căutați lacrima, bă!

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.