Acum vreun an am vândut unul din apartamentele din Pantelimon. Famelie mare, renumerație mică, cititorii uită să mai susțină bloggerul preferat apasând pe linkul de sub postare sau, doamne ferește, Patreon așa că na, nu ai bani, schimbi 100 de euro.
După ce am făcut vreo 5 sau 6 cereri scrise de încheiere a contractului, după zeci de mailuri schimbate cu cei de la suport, astăzi am primit, iarăși, factura lunară de la Digi.
Efectiv e ca o luptă surdă cu un lighean de apă. RDS e ligheanul de apă, eu sunt luptătorul care încearcă să îl înfrângă. Mailurile vin cu regularitate, mă anunță că sunt datornic, că am recuperatorii după mine. Eu având, în cel mai clar mod, decizie de închidere a contractului, în casa aia stă un nene bine mersi încă din 2022, dar…
Să ne înțelegem, mi se rupe masiv de oboselile astea, cum am același tip de fractură la băieții ăia șmenari de la Tinmar, care îmi mai trimit, din când în când, câte o factură de regularizare, deși le-am încheiat contractul din decembrie.
Dar mă gândesc, în general, câte resurse risipite aiurea, resurse care se regăsesc, la final, în factura clienților, pentru că vă dați, sper, seama că nu sunt singurul care pățește așa ceva.
Doamne ce dor mi-e de doamna Mihaela de la RDS, cea care mă ajuta cu chestii când aveam nevoie. Din păcate, nu mai lucrează la ei, iar eu sunt singur împotriva tuturor.
NOU
Ar trebui sa te muti la Vodafone pentru internet fix, e mult mai distractiv.
Ca sa reziliezi trebuie sa faci o cerere scrisa de mana, cu care te duci intr-o reprezentata Vodafone. Acolo iti inregistreaza in sistem ca ai facut cerere sa reziliezi contractul si apoi iti dau cererea inapoi.
Nu-si fac copie la cererea ta.
Nu, nu pot sa inregistreze ca vrei sa reziliezi contractul fara cerere scrisa de mana.
NOU
La mine au făcut copie la cerere. Acum aștept să treacă cele 30 de zile.
NOU
E mult mai nașpa, au clauze chiar si daca ai vândut locuința sau spațiul comercial, tot ești bun de plata pana se termina contractul
NOU
Penciuc, cred ca tine si de fatza omului (#joke). Nu am facut nimic scris de mana, totul telefonic.
NOU
Astia sunt ca mafia… o data intrat nu mai poti sa iesi!
NOU
Se rezolvă foarte rapid astfel de situații. Anpc sesizări online.
NOU
Legal/logic/normal ai dreptate.
Practic, nu se va rezolva nimic, cine se duce sa-i traga de urechi pe RCS&RDS … chiar mai crede cineva ca toate companiile astea mari (care fac mizerii din astea si apoi “subcontracteaza” recuperarea unor creante unor kkt-ruri de trepadusi care iti dau mail-uri pasiv-agresive) nu au cel putin 1-2 moarionete prin ANPC care sa “inchida” sesizarea ta sau sao faca pierduta.
E ca si cum ai avea RCA (dau exemplu la intamplare) la EuroIns si ai avea probleme cu ei si te-ai duce sa faci o reclamatie la ASF ca sa rezolve probema … wait a minute!
Pe de alta parte 100% de acord cu tine – nici eu nu las nicio mizerie din asta fara reclamatie la ANPC – nu m-as mai putea la mine in oglinda daca nu as face reclamatie.
Uneori – spre suprinderea mea – functioneaza mai bine “amenintarea” cu reclamatie la ANPC. Acum vreo 2-3 ani am rezilita un serviciu la Telekom (am inchis un receiver) si m-am dus la ei cu receiverul in brate sa-l predau cand am facut cererea. O proasta de acolo – ca nu avem nevoie de receiver, ce sa facem cu el. Eu am zis ca il las la ei sa nu existe discutii ca am beneficiat de serviciu DUPA data cererii de reziliere (asta e o alta aberatie – depui cererea, lasi echipamentul dar termenul de procesare e 30 zile, timp in care tu platesti abonementul desi nu mai ai echipamentul, deci nu beneficiezi de serviciu) aia ca nu, asa ca l-am luat. Dupa 1-2 luni ima suna unul de la ei ca “… nu pot sa aprobe cererea de rezieliere ca nu am predata echipamentul …”. Am luat foc, am mers, l-am predat, totul OK. Se confirma rezilierea dar imi mai vine INCA o factura cu INCA o luna de abonement. Eividentiat in factura cu CREANTE la data .. plm.
Am paltit factura FARA suma aia si le-am dat email sa dispara suma pana la urmatoarea factura ca altfel UNU – reziliez TOT ce am cu ei si DOI – fac plangere la ANPC. La factura urmatoare …. MINUNE! …. disparuse si creanta si tot.
Nu am o concluzie …
NOU
Poate ai uitat să le dai CI-ul.
NOU
Allex
Comand 4 caucioace vara cu reducere, pe final de august. După o oră reconsider necesitatea, mă răzgândesc și dau telefon la relații clienți că nu le mai vreau, dar voi comanda altele. S-a înregistrat, dar alți colegi Allex vor valida anularea. Online nu exista posibilitate de anulare.
A doua zi, trebuie să dau nota operatorului pe apel telefonic, care Nu mi-a rezolvat problema și apăs 2, ca a fost ceva de durata, dar că s-a rezolvat.
Verific status. Tot confirmată integral, nimic anulat.
Sun din nou, la orele 11, se preia resolicitarea de anulare. Cei cu validarea anularii cică ar veni după-amiază… Interesant.
A doua zi, vin 2 seturi de 4 caucioace, din care iau doar 1 set.
Ca să fie sesizată situația, am mai comandat 1 chestie și le-am dat mesaj să anuleze. Organizare perfectă. După alte 2 zile, a venit comanda care avea solicitată anulare.
Noroc că nu plătesc transportul retur…
NOU
acum multi ani fac cerere de reziliere contract telefon fix de la mama de acasa (cu mare satisfactie in sange). paranteza… eu am avut cerere pt tel fix depusa vreo 2,5 ani pana am avut tel fix acasa, da stiu alte vremuri, imemoriale…..tel fix, cuplaj, parca suna din alta viata.
din acel moment au inceput sa ma sune/sa-mi dea mesaje pe tel meu sau pe mailul meu ca poate ma razgandesc si sa nu anulez contractul si poate imi reduc valoarea contractului, tot circul a durat cam 4 luni, dupa depunerea cererii de reziliere. in astea 4 luni au venit facturi normale, cu o placere greu de descris le-am aruncat direct la cos.
NOU
Aşa am pațit dupa ce mi-am inchis toate conturile la Transilvania: trecut aproape un an si inca primesc mailuri si mesaje amenintatoare pe telefon. In general asa functioneaza bancile noastre, companiile de utilitati, de servicii, plus institutiile statului (platforme Anaf, Onrc, haos tot, tot ce inseamna digitalizare este un dezastru la companiile astea).
Na, atât au putut ITştii noştri.
NOU
“ContURILE”? Huo, mandatarule! Chiaburule! Nationalizare rapida, nu mai putem cu toti burghejii astia, sa vina Georgel mai repede!
NOU
Ți-au confirmat în scris, cu număr de înregistrare, că au reziliat contractul? Te doare la bașcheți. Să-și plătească singuri facturile fictiv-imaginare pe care le emit.
NOU
Soc si groaza, cati dintre cititori știau ca te cheama si daniel?
NOU
IonP Daniel?
NOU
Io, par egzampl, stiam ca pe domnu’ Sandu il cheama si Daniel.
NOU
Ziceam de senior, ca il cheama si daniel. Si nu e preafericit, poate prea fericit.
NOU
Pai si io despre cine vorbeam?
NOU
EU, feb 2012: Bună ziua, trebuie să mut bonamentul X de la apartamentul 1 la 2, doresc sa pastrez numărul de fix.
DIGI: Nu se poate muta, trebuie să plătiți la zi și să predați toate echipamentele ca să puteți închide abonamentul de la ap. 1. Apoi faceți o cerere pentru păstrarea numărului de fix și deschideți un abonament nou la ap 2.
EU: fac toate cele, platesc, predau tel fix, mobil, stick, samd. Peste vreo 4 ani mă mut din nou, plătesc la zi, predau echipamentele de la ap. 2, închid abonamentul.
DIGI circa 2018: Bună ziua, de la firma de recuperări cutărică, în legătură cu contractul de la ap. 1 vă sunam, aveti două luni restanță și nu ati predat echipamentele. Păi, se poate!?
Explic că e imposibil, sunt certat, îm bag pla și închid.
NOU
Închiriez un apartament, mă duc la DIGI să deschid abonament de internet.
– Bună ziua, vreau abonamentul ăla de internet avion.
– Dar există deja un abonament acolo.
– Al domnului X, proprietarul?
– Nu. Altcineva. Nu putem să vă spunem nume.
Sun pe proprietar, apartamentul a fost gol niște luni bune. Fostul chiriaș e de mult plecat. Nu avem contact pentru fostul chiriaș (un nr. de telefon de fix vechi, greșit).
– Nu ar trebui să existe niciun abonament. Sunați și investigați.
– Nu putem.
(…)
– Putem să vă deschidem abonament nou doar dacă il alegeți pe ăla mai slab.
NOU
eu am contract de furnizare gaze cu eon. din cand in cand, ma deranjeaza la telefon agentii lor de vanzari sa imi propuna un alt tip de contract. daca ii intreb de ce as face asta, nu au niciodata un raspuns. intrebarea este de ce face eon chestia asta, isi considera clientii ca fiind prosti?
NOU
El Señor, sa dea dracu’ de am gasit pana acuma linkul catre Patreon.
NOU
a, pai nu era pus nicaieri:)))
NOU
Tot cu RDS, am două contracte pe două locații diferite, intr-una stau socrii mei care doresc factura în format fizic, eu vreau la mine factura electronică..răspuns RDS: nu se poate, ori ambele in format fizic, ori ambele electronic..
NOU
Pacat de vaca haoleu
NOU
Iti zic eu una mai buna. Regina Maria imi factureaza lunar ca am la ei celule stem desi sotia nu a mai nascut la Regina Maria (a nascut prematur la stat).
Facem sesizare, le povestim ce si cum, ne-au mai sunat de vreo 2 ori sa ne reaminteasca ca suntem restanti, facem inca o sesizare si acum 2 saptamani ma suna de la o firma de recuperare ca sa le platesc facturile de la banca de celule stem.