nicoleta schroeder

Ce nu înțelegeți voi, spălaților pe creier, este că ce face UBER este ILEGAL. Este transport public de persoane fără licență și fără autorizație.
EU, ca persoană fizică în românia, dacă fac asta, ajung la pușcărie. Pentru că e transport public de persoane FĂRĂ LICENȚĂ. Ba, mai mult, eu, dacă iau la ia-mă nene un om, în românia, am șanse mari să mi se deschidă dosar penal, că e interzis de lege. Minim iau o amendă grasă.

Vă plângeți că taxiurile nu au de niciunele și ce bine e că UBER. Dar taxiurile plătesc o grămadă de bani pentru autorizații. Taxiurile sunt obligate să plătească lunar sume babane către stat. Taxiurile sunt obligate să aibă prețul maximal de 1.39 lei per kilometru. UBER, infractorii, nu plătesc și nu fac nimic din toate astea. Prin urmare, avem mașini curate, bombonele și șoferi eleganți. Pentru că, nu-i așa, e concurență loială. Nici nu crâcniți când plătiți 10 lei pe km. Pentru că e UBER.

UBER a făcut mizeria asta COMPLET ILEGALĂ în românia pentru că au angajat-o ca director pe fiica șefului de la ANAF, Nicoleta Schroeder. Prin urmare, contra a câteva mii de euro lunar au angajat o lichea, fata lui tata, care le-a asigurat protecția cât timp a fost tati mare șef în românia.

DE ASTA eu nu accept ideea de UBER. Nu, nici mie nu îmi plac taximetriștii soioși, nici mie nu îmi place sistemul. Dar nici nu îmi place ca cineva să vină să facă relaxat lucruri pentru care alții ar face pușcărie, pentru că fata tatii protejează afacerea.

În rest, cum am spus, spălați pe creier, sunteți gata să acceptați infracțiunile, dacă vă convin vouă. Ce dacă e infracțiune, cât timp îmi place mie și îmi convine?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

148 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Vai dar lasati competitia in pace! Vai, uber a fost primit cu bratee deschise! Vai noi suntem cetateni europeni si vrem ca in europa. Daca taximetristu iti iaa de revelion,cand tu bei si el munceste, 50 de lei, e un jepcar. Daca iti iaa uber 7x, e ok. Bravos

    • #2

      offtopic
      opa, am văzut-o pe-aia cu editează comentariu 59, 58, 57…
      Mă simt ca în armată. Dezechipa… ișpe, treișpe, doișpe…

    • #3

      Da boss ca la Uber vad dinainte cat ma costa , nu vreau sa stau sa negociez cu el cand sunt gata sa plec si dupa negociat sa dau 100 ron pe calatorie intr-o masina mezirabila.

    • #4

      Eu sunt uber si am pfa platesc taxe la statul roman,am clima pe masina si e pornita tot timpul,vorbesc 3 limbi de circulatie,masina este bine intretinuta si curata iar tariful este de 1.65 pe km nu cum spun altii 3.5

    • #5

      Cu bratele deschise a interzis Europa Uber 😀 Nu stiu toata lista, dar in Bruxelles e ilegal.

    • @gabi:
      daca intri cu pasagerul intr-un pom, cine plateste?

  2. #7

    Corect, frumos pe barosaneala.

  3. #10

    Amin! Mare adevar. Eu personal nu ma stresez, pentru ca uber se va stinge. Incet dar sigur. Le merge din ce in ce mai prost. Isi bat joc de sclav… adica parteneri. Au scos bonusurile. Cer pfa sau firma. Ai marit preturile. Fac japca neloiala cu price surge. Si bineinteles, tot ce ai scris in articol. Asa ca le urez: Țărână grea!

  4. #11

    Strict dpdv legal este cum spui tu cu mentiunea ca tariful maxim pe care o firma de taximetrie il poate practica in Bucuresti este de 3.5 lei pe km.
    Din punct de vedere al comoditatii/confortului/raportului pret calitate, o calatorie cu Uber nu are treaba cu una cu taxiul.
    Si nu am vazut pana acum nici una din “firmele”de taxi sa vina cu ceva macar apropiat de Uber ca si calitate.
    Sa tarifeze cu 2 lei pe km dar sa aiba o masina care nu se dezintegreaza de tot la prima curba, un sofer care se poate abtine pe parcursul cursei sa conferentieze cu alti “baieti” si eventual, maxim de aroganta, sa aiba si AC functional si pornit astfel incat sa nu ajungi o balta de transpiratie cand sunt peste 25 de grade afara.
    Si pana la urma, in foarte multe cazuri, argumentul confort/comoditate/decenta este mai puternic decat cel legat de legalitatea actiunii…

    • #12

      Corect, dar nu poti pune tariful asta cand ai cateva mii de licente de ilfov care lucreaza..ilegal in bucuresti cu 1.39. E ca si cum cateva mii de chinezi ar veni in romania sa munceasca la negru meseria ta cu jumatate din salariu tau. Atunci va trebui sa ti scazi pretentiile financiare. Atata timp cat smenul cu ilfov e pastorit de smecherii din primarie.

    • #13

      si de domnul general de la Pelicanul. de care iarasi, nimeni nu se atinge

    • #14

      Comanda taxiuri la 2 lei / km la 3 lei / km si ai toate aceste servicii. Cum poti sa iei partea a ceva ce stii ca este ilegal ? Daca se intampla un accident , si CASCO nu va despagubeste clientul ca asigurarea nu era de transport persoane ci normala .. o sa sariti toti ca vai statul nu face nimic etc, cum permit functionarea unui serviciu ilegal, sa faca statul ceva sa ne dea sa rezolve …

      Statul e de vina ca nu au fost controale la colectiv, statul era ala care sare la micii intreprinzatori daca ar fi inchis clubul inainte sa se intample ceva.

      Cel mai idiot lucru ce-l faci si -l fac toti ce iau apararea este sa gasesti o scuza pentru ceva ce este ilegal.

      Sa fac o mica analogie sa intelegi :

      Tu zici ca este ilegal, dar te doar-n pula, ca tie iti convine ca este mai avantajos ptr tine .
      La fel de ilegal este si sa ma duc la reprezententa Ferrari sa sparg geamu noaptea sa fur o masina , dar ..eu sunt pro asta .. ca .. e mult mai avantajos pentru mine sa o fur decat sa o platesc.. . .

    • #15

      Argumentul asta mi se pare un pic perimat. Suna la fel ca cel pe care il dau unii sefi cand ceri marire de salariu: sunt 10 care asteapta la usa sa iti ia locul.
      Nu cred ca Bucurestiul mai este genul de oras unde un serviciu decent dar mai scump sa nu isi gaseasca locul. Nu mai merge lumea cu taxiul doar de la Gara de Nord la Casa Poporului. Sunt oameni care platesc relaxat 3.5 lei pe km ca sa mearga cu Black Cab, sunt convins ca ar da 2.5 lei pe Km sa mearga cu un Logan cu 20k Km, curat, ingrit, etc.

    • #16

      Nu mai pot da edit si am scris in acelasi timp, deci double post.
      @ Mihai: exagerarile folosite in argumentatie au rostul lor daca nu exagerezi prea tare.
      Dar te rog, da-mi link sau aplicatie pentru un taxi cu tarif de 2 lei pe km care sa aiba ceea ce cer eu. Cu Street Taxi am mers e doar masina mai spalata un pic, cu Taxi Nord am mers, mercedesurile alea conduse de ultimii indieni in viata sunt mai batrane ca domnul Cetin aici de fata.
      Ca sa intelegi si tu, nu fac o analogie, ci spun mai cla ce nu s-a inteles din comentariu. NU apar “ilegalitatea” in care se scalda uber, dar pana cand voi gasi un serviciu legal similar ca si conditii si nu triplu ca si costuri o sa utilizez uber in continuare asumandu-mi aspectele legale.

    • #17

      Da Radu, ai un punct de vedere. Omiti din pacate ca taximetria e o sursa de venit din cantitate nu din calitate. Atata timp cat cantitatea cere 1.39, degeaba mergem noi cu 3.5. Schimbarea poate veni atunci cand cantitatea alege calitatea. Pana atunci da, solutia e sa mergi cu 3.5 in masini decente decat sa faci comanda la uber. Acesti oameni civilizati care nu fac taxi, fac ride sharing :))))

    • #18

      @ Radu esti complet pe alta lume. Cu toate ca o sa te ia prin surprindere, majoritatea veniturilor taximetristilor nu se fac prin aplicatii pentru ca daca ai iesi pe strada sa observi lumea, ai realiza ca numarul celor care iau taxiul de pe strada e semnificativ mai mare celor ce comanda de pe aplicatie. De asemenea, daca nu ti-ai da doar cu parerea si ai intreba in stanga si in dreapta , ai afla ca au fost firme care au vrut sa aibe servicii mai bune si aveau tarife de 1.69 cand ceilalti tineau la 1.39. Stii ce pateau pe strada? Venea omu la colt si vedea mai multe taxiuri si nu se suia in ala de 1.69 ci in ala de 1.39 pentru ca .. nu te costa nimic sa zici pe net ca ai plati mai mult daca ar fi servicii mai bune , dar atunci cand esti pus a alege , te doare undeva de ce ai scris pe net .

    • @ursul problema cu taximetristii de Ilfov e falsa. Ilfov cam apartine de Bucuresti. Te provoc sa-mi spui resedinta de judet pentru Ilfov in fix cinci secunde. Faptul ca omul locuieste acolo asta nu inseamna ca nu are voie sa lucreze in Bucuresti. E normal.
      Eu locuiesc in Ilfov si lucrez in Bucuresti. Adica nu as avea voie dupa logica asta.
      Taximetristul poate fi de oriunde din partea mea.
      Ce inseamna ca lucreaza ilegal in Bucuresti? Placuta aia de pe masina spune ca licenta e pentru Ilfov?
      Btw, ce ne facem cu cursele extraurbane? Uneori, cum ar fi ziua de salariu si cam de doua ori pe an, iau un taxi spre casa. Ghici ce? E foarte legal. Bine, asta e un caz particular sa spunem. Daca are licenta pe Ilfov, atunci el trebuie sa opereze acolo unde spune licenta.

    • #20

      Pretul de 1.39 e stabilit de cartelul inexistent al firmelor de taximetrie mari din Bucuresti.
      Cel maximal stabilit de primarie e cu totul altul.

    • #21

      @Mihai corect, clientul majoritar alege prețul cel mai mic, de aceea este de datoria statului sa intervină pentru a reglementa piața și a-i face bine cetățeanului cu forța. Chiar dacă unii chitrosi ar fi fericiti sa călătorească cu căruța, statul trebuie sa impună standarde minime, ce se certifica teoretic prin acea licență. Corupția și cartelul au făcut aceste licențe o glumă, de aceea o firma de taxi corectă care ar practica un preț mai mare (și just) are parte de concurenta neloiala din partea pelicanilor și celor din cartel.

      Soluția nu e 1.69 pe modul cine vrea falimentul, soluția e reimpunerea reglementării la sânge și toți vor face 1.99. Și atunci clientul din strada nu mai alege decât pe impresie artistica.

    • Salut, Radu!
      Noi nu suntem o firmă de taxi dar suntem o aplicație ce îți permite comanda simultană la mai multe companii de taxi. În aplicație vei găsi șoferi cu tarif între 1,39 și 3,4 lei/km (premium). Sunt mașini cu șoferi verificați, poți plăti cursă prin aplicație cu cardul și noi îți oferim suport non-stop.

    • Good fuckin’ luck sa accepte șoferii curse cu plata prin card. Am încercat de vreo 10 ori într-o seară, imediat ce am debifat plata cu cardul am găsit mașina. Evident, la plata cu cardul e mai greu să faci evaziune, e mai greu să iei bacșiș, nu simte șoferu’ bănuțu’ în mână instant.

  5. #24

    Ca un dus rece dupa 8 ore pe santier intr-un desert a venit asta.

    Sper ca va simtiti destepti, astia care arunca cu pietre in taximetristi pentru ilegalitatile pe care le fac, dar imbratisaza UBER, care face ceea ce oamenii mai simplisti ar numi simplu, evaziune fiscala, un motiv pentru care, cei doi patroni au facut in vreo 2-3 ani, 6 miliarde avere fiecare .

  6. #26

    Eu cred ca in Romania, Uber a acoperit o nevoie. Nevoia de decenta pentru care, se pare, suntem pregatiti sa platim.

    • Of course, ce conteaza ca e ilegal, noi mergem cu Uber ca suntem fancy. Bai… fantastici.

    • #28

      A acoperit nevoia de a fi in rand cu ceilalti hipsteri. Si da, trebuie platit ca sa fii in rand cu hipsterii.

    • #29

      Si Colectiv acoperise nevoia de distractie pe bani putini . .dar se pare ca tot statul a fost de vina in final ca nu i-a inchis cand trebuia ..

    • #30

      La fel e și violul.

    • #31

      PCH, stai că eu n-am priceput-o pe-asta cu violul…
      Adică la viol se plătește mai puțin?

    • decenta fata de clienti, bataie de joc fata de soferi, cu stergere de pensie si reguli sociale.

      Sa-si faca firma de taximetrie legala.

    • #33

      Adica UBER e sclavagism modern si firmele de taxi isi respecta angajatii?

      Cunosti un taximetrist iesit la pensie?

    • #34

      UBER nu e pentru toata lumea . E pentru interlopii care fac legea in Romania .
      Puteti sa faceti voi clabuci sa acoperiti Marea Neagra .
      Daca e “democratie” capitalista , tine . Evaziune ? Nu e treaba clientului .
      Atit timp cit “clientul” nu se gidila la pret , care e problema ?
      Clientii lui UBER tot niste spalatori de bani sint . Deci nu-i doare nici in cot de tarif
      ca nu au transpirat sa faca banii . Aveti dreptate in legatura cu UBER dar ei se adreseaza
      clientelei ILEGALE din Romania .
      Nu va obliga nimeni sa folositi aceste taxiuri daca nu aveti bani suficienti .
      Dar vorbiti si de cei care spala milioane de euro in vazul lumii .
      Zeci si sute de magazine din galeriile hipermarketurilor fac vinzare zilnica 100 lei .
      Ia interesati-va ce profit declara la fisc . De unde ? Cum de le convine sa aduca lunar bani de acasa sa plateasca salariile , chiria …. etc ? SPALARE de bani . Cine o face ? Majoritatea sint
      mafiotii tigani interlopi . Nu se atinge nimeni de ei ca spala bani . Conteaza ca dau taxe .
      Si atunci ne miram ca a aparut UBER ? E normal in jungla capitalista . Ce spun conducatorii hoti
      pe care ii avem ? E concurenta . Fiecare cum se DESCURCA . Legile sint optionale pt mafioti .

  7. #35

    Ce nu inteleg eu este de ce sunt spalat pe creier… Stiu ca este ilegal, stiu ca saracii taximetristi, aceste fiinte integre, se zbat pentru fiecare leut in parte, dar pe de alta parte ma doare in basca – nimeni nu-l opreste pe taximetrist sa-mi ofere servicii mai bune. Si la 1,39 exista taximetristi politicosi, cu masini curate si care te duc din A in B fara probleme, doar ca sansa de a-i nimeri este foarte foarte mica.

    • #36

      pai pe taximetristi nu ii doare la basca. e ca si cum am face afaceri amandoi, tu muncesti 15 ore pe zi, eu jefuiesc case, dar la final suntem amandoi oameni de afaceri si vorbim la conferinte. pe mine nu ma doare in basca. pentru ca asta nu e concurenta si in niciun caz nu stimuleaza in vreun fel concurenta, ci va duce taxiurile si mai jos.

    • #37

      Pai..nu intelegi de ce esti spalat pe creier…pentru ca esti spalat pe creier. Este simplu !

    • #38
    • #39

      maestre e slaba analogia, si omul cinstit in exemplul tau mai sparge o casa cand apuca.

      Doar ca taximetristul e gainarul de dambovita si face evaziune cum poate el sau domnu securist sef de firma, la uber e proceduralizata si certificata ISO hotia.

      si aici vorbim strict de evaziune, licentierea in numar limitat e o magarie absoluta de care nici nu are rost sa discutam.

  8. #40

    Pasagerii care se folosesc si încurajează o afacere ilegală de ce nu patesc nimic? Până la urmă, cred că ar putea fi numiti complici la evaziune fiscală…

    • #41

      @Adrian: Orice afacere care implica servicii publice este prezumata a fi legala.
      Cand cumpar gogosi nu intreb vanzatorul daca firma are avize, etc. Platesc impozit la stat sa am “organe” care sa verifice gogoseria la legalitate.
      Cand cumpar bilet la avion merg cu avioane nu cu sicrie zburatoare. Stiu ca e cineva care le verifica si licentiaza.
      Teoretic, masinile de la Uber ar putea avea si licenta de transport…

    • #42

      Teoretic… practic nici cand iei filme de la “librarie” nu intrebi daca au licenta pentru “distributie”, dar asta nu inseamna ca nu poti fi tras la raspundere. Pentru ca tocmai asta mi se pare cea mai mare idiotenie “ce daca e ilegal, mie nu imi place cu taxi”.

  9. #43

    Pusa problema asa, nu mai place nici la mine.

  10. #44

    scuza-ma, dar tot ce ai scris mai sus, desi e perfect adevarat, e vorbarie goala.
    E ceva ce nu poti schimba, oricat te-ai zbate, pentru ca nu esti in pozitia de unde poti face asta.
    Toata discutia despre “este Uber legal sau nu?” ar trebui sa se rezume la o singura intrebare: folosesti Uber desi stii si intelegi ca e ilegal?
    SI chiar si asa, tot vorbarie goala va fi. Pentru ca atata timp cat taximetristii sunt asa cum sunt si incalca atatea si atatea reguli(inclusiv de bun-simt), nu vad de ce ar trebui sa ma mir ca Uber functioneaza, in conditiile in care sunt ditamai compania multi-bilionara(la nivel declarativ, cel putin).

    Purtam discutia asta, ca sa ce? Sa ne miram ca exista o entitate in Romania care incalca legi si nu sufera nici o consecinta?

    • #45

      bineinteles ca nu pot schimba, dar asta am aici, o platforma de opinie si mi=o exprim. sunt ca socrate in piata, astept sa imi iau cucuta

    • #46

      buna analogia:))

    • #47

      inteleg motivele pentru care TU scrii despre asta, asta e motivul pentru care exista comunitatea.
      Ce nu inteleg eu e
      – nevoia asta a noastra, romanilor, de a ne da cu parerea fara a o transforma in actiune sau in incercarea de a gasi o solutie.
      – modul de gandire si argumentare a unora de pe aici( bineinteles, eu ma exclud, sunt perfect)

      Cum e m0fo mai jos, daca fac o analiza pe textul lui, ma apuca rasul.
      Adica ratiunea lui e asa: ba, deci da coaie, una e ilegala si alta nu; aia ilegala e misto, aia legala e naspa. Asa ca daca scoatem aia ilegala de pe piata, sa o futem si pe aia legala de tot, ca oricum e naspa si incepem de la zero. Ah, nu e posibil/se va intampla niciodata asta?
      Pai atunci sa ramana Uber, chiar daca e ilegal. PROBLEM SOLVED

    • #48

      Care parte din taximetria actuala e legala?

    • #49

      Ba Cristiiiiii, tu cum faci de esti asa destept in fiecare zi ma? Cum faci tu analize pe texte pe bloguri… barvo ba!

    • pe tine te omoara modestia, nu cucuta.

    • #51

      Ba Ursu, nu sunt în fiecare zi. Dar în zilele în care ma da pe afara vin și comentez aici.

  11. #52

    In esenta ai dreptate. Da, e naspa ce fac. Eu personal nu neg treaba asta si sunt de acord sa alungam Uber-ul din Romania cu o singura conditie: inchidem tot ce inseamna firma de taximetrie si o luam de la 0. Asta inseamna: ITP facut pe bune la masinile alea (si minim o data la 6 luni), soferi cu cazier auto (subliniez AUTO) curat, verificari psihologice periodice pentru soferi, controale ale aparatelor la intrarea si iesirea de pe traseu etc.

    Te-a prins in neregula? Nu mai ai drept de profesare 5 ani si te mai alegi si cu dosar penal pentru punerea in pericol a clientilor.

    Nu am nicio problema nici cu renuntarea la tariful maxim.

    Facem treaba asta?

    Am uitat sa mentionez:
    – daca ai licenta pe IF, faci taximetrie in IF. Daca ai licenta in B, faci taximetrie in B s.a.m.d.
    – daca licenta este data lui Gicu Vasile, atunci Mircea Balan sa nu aiba dreptul sa faca taximetrie in baza licentei aluia
    – rovinieta obligatorie
    – fara dreptul de a renunta la o cursa pentru ca e “prea putin” etc.
    – fara “bacsis” lasat ampulea

    • rovinieta? dece?

    • #54

      faci comanda pentru otopeni si-ti spune ca nu poate sa mearga ca nu are rovinieta

    • #55

      Foarte, foarte pertinente sugestiile, am o mica intrebare: daca cei din IF raman in IF si cei din B in B, cum mergem la si de la aeroport? sau, ma rog, la prietenii din corbeanca?

    • simplu. mergi pana la granita B/IF si acolo iei alt taxi

    • #57

      nu, e reglementata chestia, asa supravietuiesc de fapt pelicanii. ai voie sa duci in ilfov si ai voie sa aduci in ilfov. doar ca ar trebui sa te intorci fara sa iei clienti. pelicanul ia clienti, nu are treaba

    • #58

      @Reltih: s-o face la 6 luni. Dar se face pe bune?
      Totodata: sa fii partas la o infractiune se numeste complicitate. Cam asa e cu acceptarea masinii defecte date de patron.

  12. #59

    Inca o completare, sper ca va dati seama ca daca UBER si-ar plati toate taxele peste tot in aceasta lume, patronii n-ar mai avea nici macar jumatate din averea pe care o au, investitorii n-ar mai fi atat de ageri sa investeasca undeva de unde isi pot scoate bani usor fara sa fie taxati, si deci, s-ar ajunge la… stiti voi – acelasi nivel de confort si servicii ca ale taximetristilor, acei cocalari malefici .

  13. bai, cred ca sunt eu mai norocos, dar in ultimul timp am prins taxiuri ok. Da, loganuri, dar nu inteleg de ce as plati mai mult sa merg in mertane sau alte cacaturi.

  14. #61

    deja vu…

    PS. Oare are clauza in contract: daca taticu nu mai e sef la ANAF ne vedem fiecare de drumul sau ?

    • #62

      pai cat a fost taticu la anaf nu i-a amendat nimeni. ar putea fi o coincindeta, ar putea fi…

  15. #63

    Uber nu e transport public de persoane, e ridesharing *

    • Da nu vrea desuetul asta de arhi sa inteleaga

    • #65

      @animaloo: zi-i, bre, “mos”, ca nu se supara!

    • #66

      M-am uitat in dictionar, la “ridesharing” apare “taximetrie ilegala”. WTF??

    • eu sunt un om finut si m-a invatat mama sa vorbesc frumos cu bosorogii

    • #68

      Nici violul nu e sex cu forta, e dick-sharing * h/t Parazitii

  16. #69

    Bine sa o luam altfel. Intre Uber si taxiurile autohtone ce alegem? Doar unii pot sa ramana. Eu aleg Uber cu toate ca nu am calatorit niciodata cu Uber. Pt ca creeaza un precedent si o sa apara si alte firme de felul asta, de fapt Clever, Star Taxi etc fac cam acelasi lucru. Clar este ilegal ce face Uber in momentul asta dar forteaza o schimbare care cred ca e in bine.

    • #70

      Deja injur prea des azi .. dar cum pula mea fac Clever si Star Taxi acelasi lucru ?! ?!!?

      Cum pula mea e acelasi lucru sa intermedieze o cautare pentru un taxi cu licenta si o cautare pentru un gigel fara licenta ?!?!?!

    • #71

      Intelegi greu… Star Taxi da aplicatia oricarui Gigel cu masina ok si iata Uber 2. Dupa ce Uber sparge monopolul o sa iasa ca ciupercile si firme locale.

    • #72

      Ted, tu vrei sa pari prost sau esti prost? Star TAXI – vezi cuvantul cu majuscule – da aplicatia fiecarui TAXI, nu fiecarui GIGEL. TAXI, nu UBER. TAXI, De aia ii spune Star TAXI.

    • Salutare, Ted! Noi suntem un agregator de taxiuri, asta înseamnă că avem mai mulți șoferi de taxi de la majoritatea companiilor din oraș. Comanda ta merge simultan către toți șoferii aflați în apropiere indiferent de companie.
      Colaborăm doar cu șoferi cu autorizație de transport persoane și taxi valabile. Înainte de a primi aplicația toți șoferi sunt verificați să fie în regulă din punct de vedere legal și să aibă o mașină curată, comportament decent etc. Nu orice șofer are acces la comenzile din aplicația noastră.
      Noi suntem o alternativă legală dacă vrei să găsești o mașină rapid și să plătești direct cu cardul în aplicație. Avem chiar și opțiunea asta: plătești cursa cash, SMS sau card.
      Dacă vrei mai multe informații. îți stăm oricând la dispoziție pe office@clevertaxi.com

  17. #74

    Concluzia este simpla si dezarmanta. Daca este ilegal dar ne place noua ..atunci e ok. Ziceai ceva odata de o bomba atomica…recomand una cu hidrogen !

  18. #75

    Nu cunosc în detaliu problema, poate vorbesc prostii, dar de ce nu se poate Uber CU licență?

    • #76

      pentru ca licentele de transport public sunt in numar limitat

    • #77

      Si desigur ca limitarea licentelor de transport e in interesul cetateanului. Se stie ca daca e concurenta mica calitatea creste. Oh, wait, e invers, dar ce mai conteaza…

    • culmea cica nici scoaterea lor nu a facut toma bine

  19. #79

    Daa, cred ca o sa iasa lumea in strada, nu se mai poate in halul asta. Pana acum orice cetatean putea avea compania lui de taximetrie. Practic corputia profesionista a faultat coruptia gainara si mie ar trebui sa-mi pese de gainareala ? Cred ca spalatii pe creieri iti sunt vesnic recunoscatori pentru atentionare si de acum vor prefera coruptia gainara. Nice try, dar pe asta cu Uber e fortata rau.

  20. #86

    Muie Uber, da’ ne place sa inchiriem hogeacuri cu AirBnB!

  21. #87

    Cam care este părerea voastră vizavi de faptul că din ce în ce mai mulți oameni care își permit, se duc la clinici/spitale private? Doar e dovedit științific că uneori mai spală niște bani, mai uită să plătească unele taxe…

  22. #88

    Nu știu cum e în București, dar pe unde locuiesc eu (țări străine) șoferii Uber au licență de taximetrie.

    Deci supărarea e că Uber nu verifică dacă șoferii au licență sau nu? Mi se pare că cei care încalcă legea sunt șoferii care practică taximetrie fără licență, nu Uber.

    • pai si daca ai licenta de taxi…de ce ai lucra cu uber?

      LE: mama…..avem edit sa moare pic si poc!

    • #90

      @animaloo: sincer, nu știu. N-am întrebat niciodată. Presupun că aici (Olanda) e cea mai bună cale de a fi taximetrist independent. Aici dacă ești taximetrist n-ai voie să oprești pe stradă să iei oameni care-ți fac cu mâna. E ilegal. Fie primești comandă prin dispecerat, fie stai cuminte la o stație de taxiuri și aștepți să-ți vină rândul. Dacă ești independent prima variantă pică și probabil a doua variantă e mai puțin atrăgătoare decât Uber.

      Dar oricum ar fi, mie tot mi se pare că șoferii care fac taximetrie fără licență încalcă legea, nu Uber.

    • mda…iar legi d-astea de cacat. Da, si in olanda sunt legi aberante,

      Pai da. Uber nu face nimic ilegal. Soferii fac.

    • #92

      In USA, la mama lor, depinde de legea locului. De exemplu, la New York, soferul are licenta si masina are licenta (“car for hire”). In alte locuri iti trebuie licenta doar ca sa te lase pe aeroport. Sau deloc. Ma rog, din cate am vazut.

  23. #93

    Desi nu sunt fan taxiuri, mai baga:
    – un taxi trebuie sa aiba, teoretic, RAR la 6 luni, si plateste si alt RCA
    – atestat

    Daca nu ar fi jegosenia cu taxiurile de Ilfov si ar fi mai putine taxiuri, ar creste pretul. La un taxi de 2 lei, ar fi mai putini clienti. La mai putini clienti, taxiul va munci mai rentabil, va avea o masina mai ingrijita, mai functionala, mai putin obosit si poate ne vom bucura si noi de alte servicii.

    • Și șoferii Uber trebuie să aibă atestat de transport persoane la fel ca cei de Taxi. Atenție, atestatul de transport persoane nu-i același lucru cu licența de taxi.

      Pe de altă parte șoferii de taxi nu sunt obligați să aducă cazierul. Ba chiar există suficienți foști pârnăiași printre șoferii de taxi din București.

    • #95

      Adică cum? Mașini mai scumpe și mai puține? Pai e dreptul meu sa merg ieftin cu taxiul.
      Adică cum? Mai scump poate însemna mai bine? Nu nu. Noi vrem schimbare dar sa fie la fel. Sa mergem cu Mercedes, curat, șofer spălat, ceas fără furaciune, la acelasi preț, ca suntem săraci dar trebuie sa mergem cu taxiul.

    • #96

      @Cristi: momentan e singura metoda de a merge noaptea dupa ce ai baut sau la si de la aeroport

    • #97

      @vlad … autobuzele de noapte merg noaptea + 783 merge spre aeroport non – stop (am incercat de cateva ori) , deci variante sunt, nu e SINGURA varianta taxiul

    • #98

      Imi explici si mie rationamentul economic care te-a dus la concluzia asta? Ca in alea 3 randuri e schiop.

  24. #99

    Nenea Cetin, tare aș vrea să citesc niște povesti ale lui matale din armată 🙂 sunt curios (dacă ai făcut armata evident) de pățanii povestite în stilul tău. Scz de offtopic dar cititii un comentariu al lui nea Ilie

  25. No bun, sunt de acord cu tine, este ilegal. Dar este un serviciu care îmbunătățește modul de transport în București oferind consumatorilor o experiență mai plăcută.
    Și la fel de ilegal circulă și o grămadă de taxiuri prin București. Licențe de taxi expirate (că tot ăsta-i argumentul tău forte). Anul trecut, majoritatea celor de la Speed circulau cu licența expirată. Anul ăsta, într-o singură zi (am fost curios și m-am uitat cu atenție la medalioanele tuturor taxiurilor întâlnite în trafic), am observat vreo 5-6 taximetriști cu licența expirată. Unii răcâiau vopseaua de pe ultimele 2 cifre de an, alții aveau medalionul pus pe interior în geam și mascau cifrele cu o hârtie ceva, alții pur și simplu le lăsau așa.
    La fel cum Uber era protejat până acum din cauza “fetiței lu’ tata”, așa sunt și firmele de taximetrie protejate de ani buni în București. Nimeni n-are curaj să se atingă de ei, nimeni nu controlează aparatele, nimeni nu controlează mașinile (deși sunt niște hârburi ), nimeni nu controlează licențele în trafic. Cu chiu cu vai am reușit în atâția ani să eliminăm mafia taxiurilor de la aeroport și de la gară și nici pe aia în totalitate.
    Dacă tot e să fim mai corecți eu aș spune că-i mai normal să începem de la ăștia, nu de la ăia care măcar se străduie să ofere o experiență mai plăcută unui eventual client. Hai să ne curățăm propria ogradă și de abia după aia să spunem “băi, nu ne trebuie Uber, e ilegal, n-avem nevoie de ei”.
    Apropos, argumentul cu “nu se poate mers civilizat la cursă de 1.39/km” cam pică în condițiile în care în Brașov (de exemplu) există firmă de taximetrie cu mașini mai spațioase (nu Loganuri), cu șoferi îmbrăcati la camașă, care vorbesc civilizat, nu fumează și care oferă EXACT același tarif ca și celelalte companii de pe piață (Bratax). Jegul din București este o consecință a faptului că sunt mult prea multe licențe cu drept de utilizare pe București și nu sunt controlați în niciun fel.

    • #102

      sefu, si violul e ilegal, dar imi aduce un serviciu placut. hai sa nu justificam furtul cu Dar si ala fura. eu nu am zis ca nu se poate serviciu civilizat cu 1.39, doar faceam o comparatie intre 2 kkturi, din care unul se pretinde concurential, neplatind taxe, impozite, permise, RAR marit, autorizatii etc.

    • pai exact. Nu e nevoie sa distrugem taximetria ca sa avem conditii la taxi ca in Ardeal. Miticismele pe metru patrat ne distrug.

    • Șefu’ la viol tu comiți un act de agresiune asupra unei persoane care nu participă de bună-voie la actul respectiv. În cazul Uber, clienții participă de bună-voie.
      Eu unul chiar nu văd de ce ar trebui cineva să reglementeze cui vreau eu să dau bani ca să mă care din A în B atâta timp cât eu îmi asum toate consecințele în momentul în care mă sui în mașina ăluia.

    • #105

      @meekuu – traficantii de droguri nu obliga nici ei pe nimeni si aduc un serviciu placut consumatorilor .. atunci sa-i lasam si pe ei ?

    • Bună întrebarea. Multe țări civilizate au dezincriminat consumul de droguri, unele chiar au legalizat consumul de marijuana.
      Din punct de vedere medical alcoolul este un drog mai periculos și cu efecte mult mai nasoale decât multe din drogurile recreaționale. Și totuși e 100% legal, ultima încercare de scoatere în afara legalității a alcoolului nu a avut efecte prea mișto.
      Asta ca background. Din punctul MEU de vedere, dacă eu îmi asum riscurile apărute odată cu consumul de droguri (și aici intră inclusiv dreptul sistemului medical de a-mi refuza tratamentul dacă pățesc ceva din cauza consumului de droguri, sau dreptul asiguratorului medical de a mă taxa suplimentar dacă eu consum droguri), nu văd de ce n-aș fi complet liber s-o fac. La ora actuală sistemul medical îngrijește o gramadă de alcoolici mai mult sau mai puțin anonimi fără a-i “pedepsi” cumva suplimentar pentru că și-au distrus ficați & shit. Ba chiar unii dintre ei ceva mai celebri primesc inclusiv transplant.

      So, revenind și rezumând, DA, ar trebui să-i lăsăm și pe ei atâta timp cât traficanții plătesc impozite și taxe și atâta timp cât eventualii consumatori au discernământ (sunt majori și vaccinați).

    • #107

      @ Meeku – sunt de acord cu tine cu o condiție: poți consuma ce droguri vrei si cate vrei tu, însă înainte de asta semnezi o hârtie ca renunți la asistență medicală pe viață, pentru că eu, stat, nu am de gând să fac teste ca să văd cum te afectează pe tine drogurile peste o zi sau un an, ce efecte adverse au zi nu am de ce să cheltui mai mult cu tine ca vrei tu să te simți bine. Da, știu că e cam la fel cu alcoolul, însă ală nu e așa nociv și e bun pt fizic uneori.

    • . Da, știu că e cam la fel cu alcoolul, însă ală nu e așa nociv și e bun pt fizic uneori.

      Nu, nu prea știi. Dependența de alcool e una dintre cele mai nasoale. Odată ce ieși din dependența de alcool (foarte greu, cu delirium tremens și altele), este foarte ușor să și redevii alcoolic. Cât despre nociv, poate nu știi cu cate boli e asociat consumul de alcool. De la accidente vasculare, boli de inima până la cancere.
      Asta în timp ce există droguri interzise care nu dau dependența și care nu au efecte atât de nasoale. Și nu, nu mă refer numai la iarbă. De exemplu mescalina poate fi folosită pentru a reduce simptomele cauzate de întreruperea consumului de alcool (oh, the irony). LSD-ul, psilocybin, mescalina, iarba nu dau dependența fizică (așa cum o face consumul de alcool), supradoza de psilo/iarbă implica consumul de cantități uriașe de ordinul zecilor de kg în intervale scurte și de cele mai multe ori problemele apar atunci când sunt consumate împreună cu (ironic din nou) alcoolul.

  26. #109

    Cetin, noi vorbim vorbe, asta cu ilegalul este cu dus si intors. Da, statul trebuie sa ia masuri aici, nu trebuie sa stam sa facem acum apologetica ilegalismului de ridesharing. Daca serviciul oferit este ilegal, Uber nu are ce cauta ca si companie pe piata romaneasca. Uber nu are de ce sa poata fi descarcata liber de pe PlayStore, AppStore , mama store si ce mai vrei tu.
    Ia fa tu o companie de trafic de droguri, sau un srl de viol in grup, e posibil? Nu. Si chiar are posibilitatile legale sa o faca in secunda doi. Ai vazut vre-un proces deschis de vre-o autoritate a statului pentru inchiderea companiei? Nu. Ai vazut vre-o ofensiva ANAF in ce priveste PFA-urile si SRL-urile deschise special pentru UBER? Mai ales ca legislatia permite reincadrarea contractelor PFA ca si dependente, deci angajate.
    Ca orice pe lumea asta, ce nu e expres interzis este permis. Si deocamdata, din varii cauze, este permis.
    Taximetristii da, au o problema de concurenta neloiala. Au dat vre-unu in judecata UBER? sau dau din gura marunt pe la conturi? Inclusiv domn’ general.
    N-am folosit niciodata UBER, nu am cont, nici vre-o legatura de orice fel cu ei. Da, e o mizerie moralmente vorbind. Ilegala? Ramane de dovedit.

    • #110

      nu, nu am vazut nicio ofensiva anaf. PENTRU CA SEFUL ANAF ERA TATAL DIRECTOAREI DE LA UBER! iar google play nu apartine de romania. uber nu are nevoie sa fie interzis, pentru ca ce fac ei, TRANSPORT PUBLIC DE PERSOANE, este extrem de bine legiferat. end of story

    • #111

      Corectie: A FOST. Tac’su nu mai e acolo. SI Anaf nu e singura institutie din romania cu atributii in domeniul asta.
      Google Play si AppStore respecta legislatiile locale, si stii foarte bine asta, asa ca daca o companie sau un serviciu este ilegal, atunci nu va aparea pe store-ul romanesc.
      Pai hotaraste-te. E ilegal sau e bine legiferat? Se face un abuz sau nu? Abuzul este facut pana la urma de UBER sau de soferii UBER care nu si-au luat nemernicii licente de taximetrie? Si daca UBER e legala, dar soferii nu’s de ce mai colaboreaza cu ei? Favorizarea infractorului este o infractiune grava. Politia de ce nu intervine in acest caz? Da, a dat 2 amenzi unor soferi UBER. De ce nu merge la sursa? Stiu, e comod sa vezi lumea in alb si negru, numa’ ca a dracu’ de plina de gri.

    • #112

      Despre ce infracțiuni tot vorbește lumea? Nu există infracțiuni la legea taximetriei. Sunt doar niște contravenții. Și chiar dacă ar fi infracțiuni, până la „favorizarea infractorului” e cale lungă. Omorul prin înjunghiere e evident infracțiune (ca orice omor), dar producătorii de cuțite nu favorizează infractorul.

  27. #113

    Taxiurile nu sunt obligate sa aibă preț maximal 1.39, ci 3.5. Țin ei prețul jos pentru ca asa vor. Este o scuza (lame) pentru a jecmani și a oferi servicii de rahat și a fenta autorități. De ce? Pentru ca în gena taximetristului rezida instinctul de șmecherie, de furt și înșelăciune. E mai comod sa stai în maieu, sa molfai o shaorma, sa fumezi și sa speri ca prinzi la interval un fraier sau sa arzi (la figurat sau, de ce nu, la propriu) o studenta ce nu știe orașul, trebuie sa prindă avionul sau e în întârziere, decât sa te speli, sa pui o cămașă pe tine și sa faci 10 curse corecte. Mai ușor sa te plângi ca o p.8zda sa te milogesti la șpagă ca un țigan decât sa muncești.

    Din punct meu de vedere, este o piață nereglementata și scăpată de sub controlul autorităților locale, fără reguli, asa ca Uber are tot dreptul sa activeze clandestin. Singurul lucru ce contează este beneficiul clientului final, și aici Uber câștiga în 99% din cazuri. Deci taximetria sa își facă curățenie întâi și după aia sa vina cu gura mare. Uber sunt genul de infracțiune benefica, de ex. dacă s-ar institui un grup de băieți care muta mașini parcate cu nesimțire, sau dacă ar tăia careva cablurile emisiei Antenei 3, chestii d-astea..

    • #114

      8-10 curse..povesti. Sunt taximetrist 1,4 km.corect si curat din toate pdv,20-25 curse zilnic,12 ore 7/7. Și n.am bani de chanel.
      ..patronul da!

  28. #115

    Legea nu are putere în sine, legea are relevanță doar dacă este aplicată. Este ilegal să oprești pe oprirea interzisă, și totuși toată banda I este o parcare, X-ul ăla într-un cerc nu știm ce este. Exemplu cu duiumul, nu are sens să mă întind aici. Atunci de ce s-ar respecta tocmai legea transportului de persoane? Ce are așa special?

    O să treacă și asta. Se dau câteva amenzi pentru exemplu, o să dea la televizor, apoi polițiștii se mută înapoi în boscheții din care au ieșit și stau acolo cu radarul, în timp ce Uber o să meargă în continuare bine – mersi.

  29. Iar o sa fac pe avocatul diavolului: Uber nu e companie de taxi, e un dezvoltator de aplicatii pentru smartphone, de-aia se numeste Uber Technologies Inc. si nu Uber Transport Inc. E ca un fel de booking.com pentru transport de persoane si pana acum n-am auzit pe nimeni sa se planga de Booking ca fac concurenta neloiala. Si, culmea, au sediul tot in Olanda, ca si Uber.

    In opinia mea, infractorii sau evazionistii neposesori de licenta sunt soferii Uber, nu compania in sine. Conform legii adoptate in mai 2015 care interzice transportul de persoane fara licenta, acestia trebuie sa se conformeze legii, cred ca de-aia s-a pus si politia pe ei de curand, are o lege pe care sa o aplice.

    Iar daca taximetristii se simt asa de nedreptatiti, au doua solutii: sa se inscrie in Uber cu tot cu licenta de transport sau sa se stranga sa protesteze la guvern sau primarie pentru a pune presiune pe autoritati sa reglementeze activitatea pe teritoriul orasului a genului asta de companii. Sau mai au una: sa-si faca propriul serviciu de ride sharing.

  30. #117

    Misto strategia nu am ce zice. Au angajat o pe fi sa lui Diaconu si l-au luat pe Peter Imre consultant ca sa le rezolve problemele murdare.

  31. #118

    Pare a fi roz, dar nu este. Uite o parere a cuiva care a fost sofer uber teodormarin.ro/sofer-uber/

  32. #119

    Auzi boss, tu ai impresia ca te citesc numa somerii? Sa imi cada fata azi la munca cand mi s-a incarcat situ si au aparut alea in chiloti, bine ca nu l-am deschis pe calculatoru lor, ca trebuia sa dau explicatii.

    • #120

      Da dar trebe sa recunoști ca voievodu ,kublai hanu nostru are gusturi bune.Până la urmă uber asta e un fel de ia-ma nene?

  33. #121

    Daca vreti piata concurentiala, nu limitati numarul de autorizatii. Atata timp cat este aproape imposibil sa primesti o autorizatie in bucuresti, ma cam doare undeva de uber sau de taximetristii din ilfov. Piata de taxiuri din bucuresti are nevoie de concurenta, nu de monopolul actual.

  34. adevarul e ca ma simt mult mai bine cand un taximetrist legal, cu acte, atestat, plm, imi cere 50 de lei din Unirii pana la Favorit.

    sta sa bubuie Loganul cu care te-ar fi dus, dar macar e legal, are atestat, tot ce trebuie. parca altcumva te simti cand merge fara ceas, dar bine ca Uber e naspa si sunt ilegali.

  35. #124

    gen, tldr. poti sa publici sau nu.

    elaborez: esti “omul” meu, solo-blogul pe care il mai accesez, dar ai valente sinucigase – publici cacaturi care te compara cu “expatii” de la brasov. shame on you.

    competitia este un lucru sanatos (sau nu?) – dar tu te incapatanezi sa demonstrezi contrariul, perorand, precum invartitorul venerat de cheitza, una si alta despre, azi, uber.

    bai nene, daca nu iti convine, reclama-i. fa-le plangeri: civile, penale, comerciale, in ce curte vrei tu (inclusiv in contencios), dar nu te mai lamenta aici ca Schroeder, PSD, Basescu, Neulander, Merkel, Nastase, Truica, Pelicanul sau APTTI. Zi ca Uber sunt infractori, ca “taxiurile sunt obligate să aibă prețul maximal de 1.39 lei per kilometru” – sunt curios daca te ia cineva in seama.

    exagerezi la modul grav si grosier in chestia cu puscaria, de parca tu stii cum sta asta in realitate. sau “intelegi”, ca sa te parafrazez. stii tu daca a avea, sau nu, licenta, e “puscarie”.

    repet, nu publica daca ti se pare ca te jignesc, dar la faza asta ai intrat intr-o postura delicata.

    in masura in care consideri ca nu ne potrivim – eu daca as avea blog as publica toate falusurile care imi sunt expediate spre gura, doar pentru amuzamentul statisticilor – nu e nicio ofensa. dar, subiectivismul pe care il manifesti azi e trist de extrem. de aia si scriu.

    poate da, dar sper ca nu,
    pa!

    • da chiar asa ma. S-a gasit bosorogu asta sa scrie ce il arde pe el, pe blogul lui personal. Eu i-am mai zis ca nu stiu ce e in capu lui de isi imagineaza ca aici e tarlaua lui, dar el nu si nu. Bine, tre sa il scuzam, e tatar, stii cum sunt astia

  36. #126

    Sa moara Bibicu’ daga pricep asocierea dintre articol si gagica din poza….Ce treaba are ea cu Uber??

    • #127

      e sefa uber, fiica sefului anaf. bibicu

    • #128

      Ahaaa, sefa Uber Romania…..
      Pai ce sa zic, bravo ei. Cat despre restul, stai calm, e doar o chestiune de timp si spaga pina cand ce zici tu ca e ilegal va deveni legal.
      Peace !

  37. #129

    Am scris un comentariu ontopic. Da’ pe urmă am vrut să folosesc si eu funcția de “edit” si l-am înlocuit cu prostia asta offtopic.

  38. Uber are probleme in toata lumea pentru ca, intre altele, isi exploateaza soferii.
    Ce nu pricep unii e ca Uber nu e ride sharing , ala e doar smokescreenul de aiurit fraieri.
    Uber profita de taximetristi in toata lumea. Un taximetrist “normal” avea o slujba, beneficii si compania platea asigurarea si reparatiile taxiului.
    Uber i-a lasat pe o gramada din oamenii astia fara slujbe, si pe urma le ofera slujbe- dar alea sunt pozitii de contractori- cam la aceiasi bani numai ca acum soferii tre’ sa plateasca asigurari reparatii etc.

    taximetria e asa cum e… dar Uber in long term e la fel numai ca in procesul ala amaratii aia de soferi sunt jefuiti. Si oricat li s-ar parea unora de ciudat, dar si taximetristii sunt oameni si au familii de hranit.
    Asta peste chestia cu ilegalitatea. Just saying.

  39. #131

    Eu inteleg ca sunt unii pentru care daca ciordeala cuiva le aduce si lor un beneficiu, atunci e foarte ok! Cand e vorba de ciordeala de care ei nu “beneficiaza” – “nenorocitul, la parnaie cu el, niciun proces, sa nu mai fure!”. Un fel de “sa se fure, dar sa ni se faca parte si noua”.

    Te mai miri ca tot felul de jepcari au furat de au rupt, din posturi de primari, dar pentru ca “au dat” ceva inapoi alegatorilor, au tot fost alesi. “Dat ceva” – mici, bere, panselute, parcuri la preturi exorbitante etc, nimic cu adevarat constructiv sau folositor.

  40. #132

    UBER nu e pentru toata lumea . E pentru interlopii care fac legea in Romania .
    Puteti sa faceti voi clabuci sa acoperiti Marea Neagra .
    Daca e “democratie” capitalista , tine . Evaziune ? Nu e treaba clientului .
    Atit timp cit “clientul” nu se gidila la pret , care e problema ?
    Clientii lui UBER tot niste spalatori de bani sint . Deci nu-i doare nici in cot de tarif
    ca nu au transpirat sa faca banii . Aveti dreptate in legatura cu UBER dar ei se adreseaza
    clientelei ILEGALE din Romania .
    Nu va obliga nimeni sa folositi aceste taxiuri daca nu aveti bani suficienti .
    Dar vorbiti si de cei care spala milioane de euro in vazul lumii .
    Zeci si sute de magazine din galeriile hipermarketurilor fac vinzare zilnica 100 lei .
    Ia interesati-va ce profit declara la fisc . De unde ? Cum de le convine sa aduca lunar bani de acasa sa plateasca salariile , chiria …. etc ? SPALARE de bani . Cine o face ? Majoritatea sint
    mafiotii tigani interlopi . Nu se atinge nimeni de ei ca spala bani . Conteaza ca dau taxe .
    Si atunci ne miram ca a aparut UBER ? E normal in jungla capitalista . Ce spun conducatorii hoti
    pe care ii avem ? E concurenta . Fiecare cum se DESCURCA . Legile sint optionale pt mafioti .

  41. #133

    Nu știu cât de ilegal sau legal este, dar cu Uber nu merg pentru că nu am încredere.
    Cum să urc în mașină cu cineva care transportă persoane ocazional? Dacă se întâmplă ceva, Uber nu răspunde de nimic.
    La 1.39 lei / km mi se pare un preț rezonabil. Și nu toate mașinile sunt zoioase cum spuneți voi. La 3.5 e foarte mult pentru buzunarul unui bucureștean de rând.

  42. #134

    Mie imi place cum Cetin tuna ca UBER e ilegal dar e dispus sa inchida ochii la taximetristii care iti iau 50 RON pe un drum de 10RON… Ce infractiune preferati: evaziune fiscala si inselaciune, eventual asezonata si cu ceva insulte daca comentezi: Luati Taxi. Evaziune fiscala si circulatie fara licenta de transport- luati UBER.

    • #135

      E evaziune vs evaziune.

      Asta cu licenta e un argument slab. Nu poti lua licenta, pentru ca pitong, nu ai loc de securisti.
      +
      licenta nu e garantul calitatii/ onestitatii/ sigurantei serviciului prestat, nu cred ca poate justifica cineva asta.

      Rolul licentei e nul, noi ar trebui sa cerem eliminarea licentierii si in realitate si in discutia asta sa ne rezumam la evaziune vs evaziune.

  43. Exact cum am banuit:

    Uber Systems Romania SRL – CAEN 8299 – Alte activităţi de servicii suport pentru întreprinderi
    Booking.com Romania SRL – CAEN 8299 – Alte activităţi de servicii suport pentru întreprinderi

    Meridian Taxi SRL – CAEN 4932 – Transporturi cu taxiuri
    Orice PFA/SRL sofer Uber – CAEN 4939 – Alte transporturi terestre de calatori

    Deci ce face ilegal Uber in Romania? Cine are obiect de activitate similar cu cel al companiilor de taxiuri?

    • Explica si mie ce amenda a luat Uber Systems SRL. Sau cum reiese din PV-ul ala ca Uber Systems SRL face ceva ilegal.

  44. #139

    Problema e si de siguranta.
    macar soferii de taxi au niste teste, etc. Or fi unii manelisti, unii badarani, conduc aparent haotic, dar macar sunt verificati.
    Eu cu Uber am avut un accident (fiind clientul din masina). Soferul ala a fost 100% vinovat din cauza unei manevre incredibil de gresite, de incepator….

    • #140

      HA!

      Are you for real? Prietene, un taximetrist a ridicat un turist din aeroport l-a dus in padure, violat si omorat.

      atat.

  45. #141

    Am un vecin de bloc taximetrist. Avea omul o Skoda crem, inregistrata, tot aparent legal. Avea loc platit de parcare. Si isi ia o janghina de Opel Vectra de pe vremea lui pazvante si o parcheaza definitiv pe un loc nerezervat cu contract la primarie. A parcat-o fix de-ampulea, cat sa incurce pe toti ceilalti care ne chinuiam sa parcam cat de cat. El era bazat. Si o muta intr-o zi, pleaca cu ea. Imediat se restabilieste ordinea parcarii, masinile le realiniaza. Vine boierul si incepe sa faca scandal, sa auda toata lumea, ca nu mai avea el loc de parcare. Eu m-am nimerit sa parchez cumva partial pe locul ala buclucas, considerat in proprietatea lui, dupa ce avusese janghina parcata acolo 6 luni. Si incepe cearta cu mine, ca sa-mi mut janghina, ca el parcheaza acolo. Nici vorba, e loc nerezervat, nu mut masina ca vrea el. A sarit la bataie nemernicul pe neasteptate, ca orice las, si a reusit sa ma atinga cu pumnul in gat, fara efect. Ok, am pornit telefonul si am inceput sa filmez. S-a calmat. M-am dus la politie si am facut plangere, am cerut verificarea autorizatiei respectivului. Pana sa am vreun raspuns si-a schimbat masina, Logan nou, modelul nou. Intre timp aflu rezultatul: autorizatie expirata de 2 ani, plasticul ala cu numar era fals. Tipul spaguia politistii, ca e sarac, ca are copii de hranit. Nu mai are loganul, nu mai are nici o masina, nu mai face taximetrie. Caz rezolvat. Asta offtopic. Un sfert sunt pirati cu aparenta de legalitate.

  46. #142

    De ce sa aiba licenta de taxi UBER???

    Folosesc parcarile speciale pt. taxi, au voie sa ia clienti din strada asa cum fac taxiurile???

    Clienti vin doar prin aplicatia UBER.
    Este un fel de rent-a-car cu sofer.
    Legat de impozite—-in general soferii UBER au pfa si platesc impozit pe venit in functie decat produc.

  47. Orice activitate economică derulată în România se supune legilor statului român.

  48. multi dintre cei care comenteaza aici nu au citit procesul verbal cu amenda intre 1 mie si 5 mii ron.

    • #145

      i-a luat si numerele pentru 6 luni, pe langa amenda.

  49. #146

    Breaking the law, Breaking the lawwww
    Breaking the law, Breaaaking the law.
    ———————
    Fuck the law.

  50. #147

    Ce interesant e ca am comentat aici si mi-o zburat comentul fiindca daca esti prea pro-uber zboara comenturile.