Am vrut sa o duc pe Nevasta pana undeva inainte, si am remarcat, cu o mare doza de frustrare, ca Nova mea a crapat.
In ce sens.
Daca motorul e oprit, o bag in viteza, tin apasat pe ambreiaj si dau la cheie, masina se misca de pe loc. Adica ceva nu decupleaza de acolo.
Aveti idee ce spanac ar putea fi, si daca da, merge legat cu o sarma?
NOU
Zici ca nu mai porneste deloc? Uita-te pe la bujii sa nu fie ceva probleme.
NOU
Probabil, ambreiaul e dus. Cred ca o sa coste cam 5 mil. toata distractia.
NOU
Ahaa deabea acum am inteles care ar fi problema. E ceva de la ambreiaj mai mult ca sigur. Esti genul de om care porneste cu scart sau chestii d-astea sau sufera de uzura normala? Ziceai ca ai facut revizia acum ceva timp, aia nu au zis nimic?
NOU
are un an de cand i-am facut ambreiajul, si ce naiba sa zica cine, asta s-a intamplat acum 20 de minute
NOU
Arhi, e Nova sau SuperNova? Daca e Nova, ai nimerit cea mai proasta masina ever. A mea facea altfel. Pornea iarna numai daca statea la soare cateva ore, viteza intai intra numai combinata cu a doua, consuma 15, cand dadeam de cheie in jos ca sa opresc motorul nu se oprea si ma uitam ca vitelul la bord. Sistemul electric i-a picat complet la 3 ore dupa ce-am cumparat-o, in decembrie. Si multe altele. A fost un cosmar.
Pana la urma, la o furtuna a facut-o zob un pom si s-a dus pe apa sambetei.
Ca sa fiu ontopic, nu stiu de ce iti face asa dar probabil tot de la ambreiaj.
NOU
Ca tot vroiai sa iei o masina noua, nu crezi ca acum este momentul?
NOU
Prin facut ambreiajul ce intelegi? Poate ai schimbat doar discul de ambreiaj, asta cand e uzat patineza (adica esti in viteza, apesi pe acceleratie si in loc ca masina sa accelereze, se tureaza motorul in gol). Acum poate fi altceva (placa de presiune, rulment). In nici un caz nu merge legata cu sarma, dar cu putin exercitiu ai putea sa schimb viteleze fara sa folosesti ambreiajul – desigur numai cat sa te tarasti cu ea pana la un service. Mai greu e cu pornirea.
NOU
sabotor, am schimbat tot ambreiajul.
radu, masina a mers super misto, in doi ani nu i-am schimbat nimic major, exceptand uleiul, 2 pneuri si stergatoarele. Ambreiajul a fost schimbat ptr ca era cel original si ceda. cred ca au fost niste meseriasi astia de la service-ul unde mi-am facut masina…
NOU
ar putea fi rupt cablul care pleaca de la pedala de ambreiaj, in care caz ar merge legat cu sarma 😀
NOU
dacă pedala se apasă ceva mai uşor decât de obicei (de fapt dacă e flaşcă), e cablul rupt. dacă nu, este altceva mai grav. în ambele cazuri, un mecanic te rezolvă repede 🙂
NOU
Asta ar fi culmea, sa iti repari masina folosind sarma 🙂
NOU
nu e flasc, absolut normal
NOU
arhi, in cazul asta esti un fericit 🙂
NOU
radu, clar sunt, ca trebuie sa schimb discul de ambreiaj, din spusele unui prieten
NOU
Poate masina iti cere sa fie maritata:P
NOU
E timpul pentru o masina straina fara sarma si patent.
NOU
adică ai nevoie de o maşină wireless 😐
NOU
=)) inca nu m-am decis ce masina sa imi cumpar…plm
NOU
ia-ti dyana dude :)))))
NOU
ce e aia?
NOU
uite ce e www.youtube.com/watch?v=h6_PCdnrvv0&eurl
NOU
La Dacia absolut orice poate fi reparat cu o sarma :)). Daca ai frana de mana eu zic sa nu-ti faci griji 🙂 merge aia si asa. 😀
NOU
daca inca mai ai problema respectiva iti sugerez sa nu o mai misti…fugi la un service…..in cel mai fericit caz daca spui ca ai schimbat ambreiajul recent ,poate fi vorba de un simplu reglaj…ambreiajul se lasa cu timpul si din cand in cand trebuie reglat……..in cel mai aiurea caz…poate fi vorba de placa de presiune ……sfatul meu ca fost detinator de nova e sa incerci sa scapi de ea…..si eu am avut probleme de genul asta cu a mea….am vandut-o si mi-am luat un opel astra 2.0 turbo diesel 16 v……o recomand cu caldura tuturor….la revezia de 100ooo km nu au gasit nimik defect….doar consumabile..(ulei ,filtre ,placute frana)….iar costurile de intretinere sund modice(mai ieftin ca la logan)
NOU
de vandut o vand sigur, mai stau sa iau tico la nevasta, sa nu raman fara masina. dupa aia, o sa ma gandesc ce sa iau. si eu tindeam spre opel sau golf