Mă gândeam înainte la ultimul scandal de pe internet, cel legat de tagurile iRealităţii. Adică Antenele si Hoţnews sunt superofticate că iRealitatea i-a bătut în trafic şi îi acuză pe iReali că folosesc metode neconvenţionale, printre care ar fi enumerate furtul şi spamul în google.
Ştiţi ce e hazliu? Că s-au format tabere de fiecare parte, că se aruncă cu invective, care mai de care se dă mai curat, mai uscat şi mai parfumat. Iar ei toţi, fără excepţie, acuzaţi şi acuzatori, practică exact aceleaşi chestii de când se ştiu.
Adică toţi fură subiecte, poze, ştiri, de pe net, că e gratis. Niciunul din ei nu citează sursele sau au ca sursă youtube. Toţi spamează internetul cu Breaking News – Irina Columbeanu a făcut un căcuţă. Toţi. Şi anul trecut era bine, pentru că nu se călcau pe bătături. Acum e criza, deci hai să sărim la jugulara celorlalţi, să ne vadă lumea de cinstiţi şi viguroşi. Se dau comunicate de presă, se strâng mormane de cărămizi, cu care managerii se bat în piept. Cum că sunt cinstiţi şi buni şi numai la ei ar trebui să vină publicitarii cu bănuţul şi numai ei pot asigura succesul pe online, pentru că sunt integri.
Dar de făcut, se face ceva? Nu, logic că nu se face nimic. Pagini de genul acesta, sau acesta se lăfăie pe internet fără jenă. Ziarele de sport au ca breaking news ultimul tatuaj al lui Mutu sau cum a fost scuipat Terzian în gură de către cel pe care tot el l-a creat, Giovani Becali. Tot ziarele de sport au concursuri de funduri goale de femei, pagini pline de soft porn, numai bune pentru microbistii înfierbântaţi. Siturile premium cu informaţii financiare oferă poze erotice sau informaţii despre cât de mult a băut sultanul Bruneiului în vizita sa de la Londra.
Dar, nu-i aşa, nu lipsesc cărămizile pentru bătaia din piept, în care ne lăudăm cu marile realizări ale noastre, conţinutul relevant pentru cititor pe care îl oferim, sumele halucinante obţinute din publicitate şi tot aşa.
Eu nu prea scriu despre lucrurile astea, pentru că nu fac parte din sistem şi mi se fâlfâie lejer şi de Stanca şi de Gămulescu şi de Gavrilă şi alţi corifei ai lumii ăsteia virtuale. Dar am fost deranjat de o aberaţie citită pe un site al unei domnişoare, care domnişoară se bagă exact ca miezul din fanta şi explică doct cum că e bine să folosim taguri false pe internet, pentru că e vorba de bani şi când vorbim de bani se acceptă orice.
Întrebarea mea ar fi: Dacă intru într-un magazin FIZIC, atras de o reclamă falsă, cum că aş găsi înăuntru exact ceea ce doresc eu, iar odată intrat îmi dau seama că de fapt am fost minţit şi s-a făcut publicitate înşelătoare, ce fac? Reclam la OPC sau mă gândesc că nah, sunt afaceri şi în afaceri e permis orice?
Nu, nu e permis orice. Nu e normal să păcăleşti oamenii să intre pe siturile tale bombardând motoarele de căutare cu informaţii inexistente. Nu e normal să primeşti bani de la advertiseri astfel. Nu e normal să îţi ascunzi furturile în spatele unor regulamente, regulamente făcute tot de tine.
Multe lucruri nu sunt normale.
Over and out.
NOU
Asa cum ziceai si tu Arhi: tu nu prea te bagi in chestiile astea. Las-o frate moarta, ca ei oricum o sa o tina pe a lor si o sa continue sa faca in continuare ceea ce au tot facut. Tu, tine-o pe linia ce te defineste ca blogger, ca doar d’aia te citesc 🙂
NOU
Simple, adevarat, dar gandeste-te, eu ma mai duc pe la intalniri de genul. cum e sa il ascult pe vreunul din astia explicandu-mi cum e cu deontologia si online-ul, eu stiind ceea ce stiu
NOU
bre, deci… tu nu stii cum stau treburile, da? te rog frumos sa stai in banca ta si sa nu te mai iei de mai-marii internetului. hai ca-s simpatici :>
NOU
ANUNT!!
“angajam vanzatoare”.
Se prezinta o fatuca la interviu, patronul o ia si-o prelucreaza “fata draga noi nu zicem NU clientilor, chiar daca nu avem produsul in stoc…. ii aburim, ii amanam”.
Zis si facut, trece o luna, prinde fata manevra, intra un cetatean:
– manusi aveti?
– pai, sigur… de care sa fie? de piele? tricotate?
– de piele, normale
– cu un deget, cu 2 cu 5?
– normale, cu 5.
– albe, rosii, verzi?
– negre, normale.
– le purtati la palton sau la jacheta?
– la palton, ca vine iarna
– domnule eu va propun sa veniti maine cu paltonul, sa vedem ce se asorteaza.
Pleaca omul fericit ca-l bagase cineva in seama, cand sa iasa pe usa intra val-vartej unul hiper furios c-un colac de buda intr-o mana si c-o placa de faianta in cealalta:
– Cucoana, uite asta-i capacul de la buda, asta-i nuanta la faianta, curu’ ti l-am aratat ieri , acum imi dai hartia igienica??
Smart tags! 😆
NOU
De ce nu-i tragi o flegma?… Dar nu una virtuala, ci una la propriu. De fata cu toata lumea fină de la meet-urile astea. Ca la urma urmelor, ești de două ori cît ei, fizic vorbind, și există oameni pe lumea asta cu obraz atît de gros încît doar flegma fizică îi face să se simtă….
NOU
…În mijlocul unui powerpoit savant să zbieri: “Marș mă căcatule, la spam!”
NOU
hahahahaha, cat de tare ar fi:))))))
NOU
Păi chiar așa, e vreo diferență între flegma ta pe fața lor și minciunile lor?…. Mormane de căcat gem în webul românesc, și al dracului căcat, e învelit în staniolul legitimității. Principalele portale de știri sunt clădite pe căcat. Realitatea, Antena 3, GSP, Hotnews… Să nu mai zic de “comunitățile de socializare web 2.0″… Neogen etc. etc. Mustesc de căcat și lipsă de conținut, s-au clădit din căcat așa că crăpe. Dap, am folosit cuvîntul de multe ori, dar vorbim de latrine gigantice aici!
NOU
Deci io înţeleg că tanti aia a spus că pentru bani e permis să faci orice. Aşa a spus ea şi aşa am înţeles io. Aşa că io o întreb dacă are nevoie de bani, nu de alta dar dacă are nevoie o plătesc să se fu*ă cu mine, că doar e permis orice pentru bani, nu? Ba chiar îs dispus să o şi filmez la capătul pu*ii mele, să fac advertising la chestia asta şi să-mi recuperez şi io investiţia şi să scoată şi ea de-o măslină…
Money rulls. :))
NOU
uite model de tag spam:
www.google.ro/search?hl=ro&rlz=1T4AMSA_enRO280RO280&q=augustin+stoica&meta=