De-abia ce citisem articolul Ligiei, despre administratorii anal-fabeți ale conturilor de Social Media din rromânia, când îmi pică ochișorul pe ceva atât de drăgălaș, încât nu am putut să las să treacă cu vederea.

Dacă o să citiți cu atenție, veți vedea că o fată vrea doar să afle de la reprezentatul PC Garage în Social Media ce îi garantează ei prețul cu care a cumpărat de pe site, dacă în mailul de confirmare a venit cu alt preț.

Răspunsul PC Garage? Condescendență obtuză. Mai rămânea să îi spună Păpușă, marș la cratiță. Iar finalul e apoteotic. Pur și simplu CLIENTULUI i s-a dat block pe twitter. Sper sincer că acolo e de fapt doar un angajat retard, care are grijă ce acel cont și nu o persoană de decizie. Pentru că ar fi păcat de PC Garage, să aibă leaderi de o asemenea joasă factură.

Cum credeți voi că trebuia să i se răspundă unui client nedumerit?

În caz de răspuns gen cel.ro, acest articol este plătit de către emag și Radu. Apostolescu. Ca să nu vă mai chinuiți.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.