De-abia ce citisem articolul Ligiei, despre administratorii anal-fabeți ale conturilor de Social Media din rromânia, când îmi pică ochișorul pe ceva atât de drăgălaș, încât nu am putut să las să treacă cu vederea.
Dacă o să citiți cu atenție, veți vedea că o fată vrea doar să afle de la reprezentatul PC Garage în Social Media ce îi garantează ei prețul cu care a cumpărat de pe site, dacă în mailul de confirmare a venit cu alt preț.
Răspunsul PC Garage? Condescendență obtuză. Mai rămânea să îi spună Păpușă, marș la cratiță. Iar finalul e apoteotic. Pur și simplu CLIENTULUI i s-a dat block pe twitter. Sper sincer că acolo e de fapt doar un angajat retard, care are grijă ce acel cont și nu o persoană de decizie. Pentru că ar fi păcat de PC Garage, să aibă leaderi de o asemenea joasă factură.
Cum credeți voi că trebuia să i se răspundă unui client nedumerit?
În caz de răspuns gen cel.ro, acest articol este plătit de către emag și Radu. Apostolescu. Ca să nu vă mai chinuiți.
NOU
Nu cred ca cel ce se ocupa de contul de twitter are vreo atributie in solutionarea problemelor de genul. Cat o sa fiu eu client al unei firme ce vinde produse online, niciodata cand voi avea vreo problema nu o sa ma duc sa intreb pe twitter. Din acest motiv exista firme serioase, care ofera un call-center, la care raspund agenti de vanzari si nu doar idioti cu dosarele cu texte in fata. Inca stau si ma gandesc cum a gandit ea problema: dar vai, apare alt pret, ce sa fac, ce sa fac, ce sa fac, hai sa-i intreb pe twitter ca aia sigur stiu toate detaliile, nu o sa sun la relatii cu clientii, ca aia is dobitoci, si oricum n-am minute (exista si clicktocall apropo).
Am cumparat destule produse online de la multe magazine incat sa nu am vreo firma preferata, dar daca te duci in magazin cu o problema legat de pretul unui produs nu cred ca i te adresezi paznicului nu?
Si da, idiotul de a raspuns este un idiot, ala trebuia doar sa dea numarul de la relatii cu clientii si sa o roage respectuos sa sune.