De-abia ce citisem articolul Ligiei, despre administratorii anal-fabeți ale conturilor de Social Media din rromânia, când îmi pică ochișorul pe ceva atât de drăgălaș, încât nu am putut să las să treacă cu vederea.

Dacă o să citiți cu atenție, veți vedea că o fată vrea doar să afle de la reprezentatul PC Garage în Social Media ce îi garantează ei prețul cu care a cumpărat de pe site, dacă în mailul de confirmare a venit cu alt preț.

Răspunsul PC Garage? Condescendență obtuză. Mai rămânea să îi spună Păpușă, marș la cratiță. Iar finalul e apoteotic. Pur și simplu CLIENTULUI i s-a dat block pe twitter. Sper sincer că acolo e de fapt doar un angajat retard, care are grijă ce acel cont și nu o persoană de decizie. Pentru că ar fi păcat de PC Garage, să aibă leaderi de o asemenea joasă factură.

Cum credeți voi că trebuia să i se răspundă unui client nedumerit?

În caz de răspuns gen cel.ro, acest articol este plătit de către emag și Radu. Apostolescu. Ca să nu vă mai chinuiți.

Dacă v-a plăcut ce ați citit, dacă știți că am rămas din ce în ce mai puțini oameni verticali, avem și noi nevoie de voi.

1 comentariu Adaugă comentariu

  1. #1

    Nu cred ca cel ce se ocupa de contul de twitter are vreo atributie in solutionarea problemelor de genul. Cat o sa fiu eu client al unei firme ce vinde produse online, niciodata cand voi avea vreo problema nu o sa ma duc sa intreb pe twitter. Din acest motiv exista firme serioase, care ofera un call-center, la care raspund agenti de vanzari si nu doar idioti cu dosarele cu texte in fata. Inca stau si ma gandesc cum a gandit ea problema: dar vai, apare alt pret, ce sa fac, ce sa fac, ce sa fac, hai sa-i intreb pe twitter ca aia sigur stiu toate detaliile, nu o sa sun la relatii cu clientii, ca aia is dobitoci, si oricum n-am minute (exista si clicktocall apropo).

    Am cumparat destule produse online de la multe magazine incat sa nu am vreo firma preferata, dar daca te duci in magazin cu o problema legat de pretul unui produs nu cred ca i te adresezi paznicului nu?

    Si da, idiotul de a raspuns este un idiot, ala trebuia doar sa dea numarul de la relatii cu clientii si sa o roage respectuos sa sune.