De-abia ce citisem articolul Ligiei, despre administratorii anal-fabeți ale conturilor de Social Media din rromânia, când îmi pică ochișorul pe ceva atât de drăgălaș, încât nu am putut să las să treacă cu vederea.

Dacă o să citiți cu atenție, veți vedea că o fată vrea doar să afle de la reprezentatul PC Garage în Social Media ce îi garantează ei prețul cu care a cumpărat de pe site, dacă în mailul de confirmare a venit cu alt preț.

Răspunsul PC Garage? Condescendență obtuză. Mai rămânea să îi spună Păpușă, marș la cratiță. Iar finalul e apoteotic. Pur și simplu CLIENTULUI i s-a dat block pe twitter. Sper sincer că acolo e de fapt doar un angajat retard, care are grijă ce acel cont și nu o persoană de decizie. Pentru că ar fi păcat de PC Garage, să aibă leaderi de o asemenea joasă factură.

Cum credeți voi că trebuia să i se răspundă unui client nedumerit?

În caz de răspuns gen cel.ro, acest articol este plătit de către emag și Radu. Apostolescu. Ca să nu vă mai chinuiți.