Daca vreți gazduire la cel mai inalt nivel, la urma urmei, chroot găzduiește arhiblogul, acum e momentul potrivit, pentru ca e Black Friday.

N-o sa regretati.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

9 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Baieti buni astia de la Chroot. Mie mi-au prelungit abonamentul la acelasi pret ca anul trecut, desi oferta trebuia sa fie valabila doar in primele 12 luni.

  2. #3

    Ceva este in neregulă. Anul trecut am luat cel mai ieftin vps, pt 12 luni, cu 60 euro. Acum e dublu.

  3. #7

    Deci sa returnet un VPS de la ei, conform termenilor si conditiilor de la ei de pe site, in cadrul celor 30 de zile. Mi-a raspuns un anume Bogdan R, care mi-a zis ca nu e posibil, si ca din cauza ca vreau asta, o sa-mi inchida ambele VPS-uri in 24 de ore. Punct! Minunat serviciu clienti Chroot.ro.

    • #8

      Salut Iulian,

      Cetin mi-a atras atentia de raspunsul tau.

      Eu ti-am raspuns la tichet. Dreptul de retragere este specificat clar in termeni si conditii, in articolul “Art. 2.19.” care specifica in letera legii ca serviciile online au drept de retragere de 14 zile. Totusi, chiar daca in termeni si conditii nu exista anumite puncte din lege acest lucru nu inseamna ca legea nu se aplica. Cererea ta a venit la mai mult de 14 zile si am fost foarte amabil sa gasim o solutie, raspunsul meu initial a fost:

      “Buna seara,

      Perioada de 14 zile in care se putea solicita returnarea platii a expirat, iar serviciul la care faceti referire a facut parte dintr-o promotie. Ce pot sa fac ca si gest de buna credinta este sa va scad o luna completa fara reducere din anul platit si sa va creditez contul cu diferenta, suma creditata o puteti folosi pentru achizitia de domenii, servicii sau pentru plata viitoare a serverului virtual.

      €42,77 – €9.5 = €33.27”

      Consider ca a fost un raspuns de foarte mult bun simt din partea mea, totusi, am primit ca raspuns urmatorul:

      “Mentionez de asemenea ca in toata sectiunea cu Politica de returnare nu este mentionata nicio exceptie, promotii sau alte motive. Aceste termene si conditii a trebuit aa bifez ca le-am luat la cunostiinta in momentul plasarii comenzii, se subintelege ca ambele parti adera la ele, nu doar eu, cu obligatia de a le citi si de a fi de acord cu ele.

      Mentionez de asemenea ca intregul continut al acestui tichet a fost salvat, inclusiv raspunsul dumneavoastra pentru a putea servi ca dovada in cazul in viitoare reclamatii la ANPC.

      Din cauza acestui prim raspuns complet inadecvat sper ca un manager vede aceste raspunsuri. De asemenea, ca idee, nu voi continua cu Chroot nici cu celalalt VPS dupa ce va expira perioada contractata de 1 an.

      O zi buna!”

      Atitudinea pe care ai avut-o nu este una corecta, dar fiecare are dreptul sa fie cum vrea el, dar daca alegi sa iti expui problema pe internet, am aprecia sa o expui in mod corect.

      Intelegem ca aceasta situatie este neplacuta pentru tine, suma a fost in totalitate creditata si cel mai probabil deja se afla in contul tau.

  4. #9

    Super, dar hai sa punem totusi toate informatiile. Si anume ce ati evitat in tot tichetul. Articolul 7.1 din Termeni si conditii:

    “7. POLITICA DE RETURNARE
    Art. 7.1. CLIENȚII au dreptul la rambursul integral pentru serviciile de găzduire web termen de 30 zile de la plasarea comenzii. CLIENȚII sunt rugați să solicite acest lucru prin deschiderea unui tichet de asistență accesând www.chroot.ro/tichet-de-asistenta. Mesajul trebuie să conțină datele de identificare ale clientului, motivele pentru care solicită returnarea banilor, precum și informațiile necesare efectuării acestei operațiuni. Plata garanției de rambursare va fi făcută în termen de 30 de zile de la data primirii cererii de rambursare.”

    Acolo nu ati raspuns nici prima oara, nici a doua oara cand am intrebat despre cele 30 de zile.

    In rest, nu am injurat, nu am fost recalcitrant, am fost chiar elegant in mesaj. Atitudinea mea nu a fost “corecta”, dar “hai sa inchidem toate serviciile clientului” este atitudinea corecta a unei afaceri.

    In primul mesaj, ca vad ca nu l-ati pus, am cerut simplu returnarea. Mesajul meu secundar a fost ca raspuns la raspunsul vostru “de foarte mult bun simt” dar care nu e corect in punct de vedere al Termenilor si conditiilor. Asadar, am schimbat foaia si v-am cerut respectuos sa le cititi.

    Inca nu sunteti in stare sa vedeti unde gresiti.

    Declar discutia incheiata, am primit banii, voi ati anulat TOATE serviciile din cont unilateral, e dreptul vostru. Ce mai conteaza ca nu a fost respectat un drept al clientului… Sa fie sanatos, si-a primit banii, sa taca din gura si sa plimbe ursul.

    “Daca vreți gazduire la cel mai inalt nivel”