De Cristina Damian
Povestea incepe pe data de 3 iunie, cand pe maica-mea a apucat-o nevoia de a se uita non stop la emisiunea de mare angajament a trustului Intact, respectiv Nora pentru mama. M-a sunat sa ma roage sa-i fac un abonament la proaspat infiintatul AntenaPlay. Lucru pe care l-am facut folosind un card Visa.
In termenii si conditiile stipulate pe AntenaPlay.ro este clar mentionat ca daca se renunta in termen de 10 zile la abonament, nu platesti nimic, dupa care urma sa fii taxat cu 2 euro(TVA inclus). Am folosit contul de PayPal la care am atasat acest card Visa. In data de 8 iunie, mama mea m-a sunat si mi-a zis ca doreste sa renunte la abonament deoarece ceea ce aratau live din emisiune nu i se parea interesant. In aceeasi zi am intrat in contul pe care i-l creasem pe respectivul site si am renuntat la abonament.
Pe data de 18 iunie, cand am vrut sa verific in ce stadiu se afla o plata facuta cu cardul meu, am constat cu stupoare ca fusesem taxata de doua ori cu suma de 2 euro de catre SC Antena Group S.A. Nu este vorba de vreo eroare deoarece tranzactiile au numar de autorizatie diferit. Dupa cum o sa vedeti, chiar cei de la AntenaPlay suport au recunoscut in mailuri.
Am intrat in contul de paypal si am vazut aceeasi chestie, respectiv bani retrasi de doua ori in aceeasi zi.
Am contactat AntenaPlay si am explicat situatia ,iar de aici incepe un intreg circ: Intai , “domnul” Costin , suport- expert, mi-a explicat ca nu se poate sa fi fost taxata de doua ori , ba mai mult, ca nu puteam fi taxata deloc deoarece renuntasem in decurs de 10 zile la abonament. I-am explicat ca nu sunt tampita si ca intre a il crede pe el si a crede extrasul de cont al ING si desfasuratorul PayPal, aleg sa le cred pe cele doua din urma. Mi-a trimis mail si m-a rugat sa-i fac printscreenuri dupa tot. Am facut si i-am trimis. Ii voi trimite lui Arhi si mailurile si printscreenurile drept dovada urmand ca el sa le publice sau nu, dupa cum doreste.
A doua zi au recunoscut telefonic si prin mail ca e posibil sa ma fi taxat din gresala de doua ori. I-am intrebat de ce , daca renuntasem in termenul de 10 zile. Au avut tupeul sa imi spuna ca m-am dezabonat pe data de 18 iunie, adica fix in ziua in care am constatat lipsa banilor. Anterior acestei ultime discutii, au mai fost si altele in care acelasi Costin ,intrebat fiind cand m-am dezabonat, nu a vrut sa imi spuna, pur si simplu a refuzat.
Va dati seama sper cu toti ca nu este vorba despre banii in sine care sunt o suma infima , ci despre groaza mea cum ca oricine poate intra in contul meu si lua cat doreste. Cum este posibil sa poata lua cat vor? De ce nu vor sa imi spuna exact cand m-am dezabonat si de ce prima data au recunoscut ca au gresit iar ulterior nu? Mie mi se pare o frauda si as vrea sa pot face ceva impotriva lor, dar nu stiu ce anume trebuie sa fac. Apreciez orice sfat si va multumesc.
De la: suport
Data: 22 iulie 2013, 17:13
Subiect: Re: Antenaplay
Către: Cristina DamianBuna ziua,
Conform datelor noastre, v-ati anulat abonamentul in data de 18 iulie, iar cealalta suma de 2 euro nu mai poate fi returnata.
Va multumim,
Echipa de suport AntenaPlay.ro
Madalina—–Original Message—–
From: Cristina Damian
To: suport
Date: Thu, 18 Jul 2013 17:45:49 +0300
Subject: Re: Antenaplaybuna ziua din nou. Se poate dezactiva abonamentul? Ce se intampla ce cealalta suma de 2 euro care apare asa cum bine vedeti pe ambele screenshoot-uri?
În data de 18 iulie 2013, 17:34, suport < suport@antenaplay.ro> a scris:
Buna ziua,Suma aceea de 2euro a fost returnata si veneficiati de abonament pana in data de 17.08.2013.
In cel tarziu trei zile suma va intra in contul dumneavoastra.Va multumim,
Echipa de suport AntenaPlay.ro
Costin
—–Original Message—–
From: Cristina Damian
To: suport < suport@antenaplay.ro>
Date: Thu, 18 Jul 2013 17:03:51 +0300
Subject: Re: AntenaplayÎn data de 18 iulie 2013, 16:51, suport < suport@antenaplay.ro> a scris:
Buna ziua,In acest moment in baza noastra de date apare ca sunteti taxata doar cu 2 euro, as avea rugamintea sa ne trimiteti un print screen cu dovada ca ati platit
4 euro catre antenaplay prin serviciul PayPal.Va multumim,
Echipa de suport AntenaPlay.ro
Costin
NOU
cand ai facut abonamentul nu ai citi bine ce e pe acolo. sau cel putin nu ai fost atenta ce ti-a zis paypalul.
ce s-a intamplat e ca s-a activat paypal automatic pay.
How do I cancel an automatic payment I have with a merchant?
Here is how to cancel an automatic payment with a merchant
Log in to your PayPal account.
Click Profile at the top of the page.
Click My Money then click Update beside My preapproved payments to find your payment.
Select the payment, and then click Cancel.
de rest nu ma bag, pare a fi marlanie tipic romaneasca in incercarea de a acoperi o greseala evidenta.
NOU
Nu aveam ce sa nu citesc bine mai omule. Scrie negru pe alb ca ai 10 zile gratuit urmand sa fi taxat incepand cu ziua 11 cu suma de doi euro lunar. Simplu. Iar ei dupa 9 zile de la dzabonare, m-au taxat dublu. Nici macar odata ci de doua ori. In PayPal scrie negru pe alb . Nu am ce sa nu inteleg
NOU
mai femeie prin textul asta “ci despre groaza mea cum ca oricine poate intra in contul meu si lua cat doreste. ” se intelege ca habar nu ai de ce a fost posibil sa ti se ia suma din cont. in momentul in care ai renuntat la abonament, trebuia sa intri in paypal si sa scoti preapproved payments. pentru ca nimeni nu avea cum sa ii scoata de acolo. faptul ca ei ti-au scos abonametul din scriptele lor (gresit se pare) nu a insemnat ca au putut sa iti modifice si chestia respectiva din paypal. nimeni nu poate, doar manuta ta poate.
NOU
Da mai, se pare ca e corect ce zici tu. Asa zice si Sandu. Cred ca ei au pus un fel de poprire anticipata pe suma iar eu nu am stiut cum se face. In general nu fac chestii complicate cu Paypal ci doar primesc si retrag bani. Asta o fi fost.
NOU
Contrar opiniei populare nu este vorba de o problema a PayPal pentru ca PayPal ofera programatorilor posibilitatea de a ANULA AUTOMAT orice PreApproval. Si ii anunta pe programatori cand plata nu a fost anulata din varii motive.
Pe scurt, clientul X a aprobat ca PayPal sa plateasca siteului Y lunar suma de 2 euro pentru serviciul Z.
Aceasta “aprobare” are un cod, sa zicem “COD”.
Cand X transmite siteului Y ca vrea sa anuleze serviciul Z avem urmatoarea varianta:
– daca X transmite automat (apasand un buton de pe siteul Y) ca vrea sa renunte la serviciu atunci un script poate anula automat aprobarea “COD”. Pre-aprobarea minune dispare si din contul de PayPal a X.
Si da, exista scriptul respectiv (API pentru programatori) si PayPal il pune la dispozitia celor care implementeaza plati prin intermediul lor. Si culmea, nu e la secret.
Codul minune e aici:
developer.paypal.com/webapps/developer/docs/classic/api/adaptive-payments/CancelPreapproval_API_Operation/
Asta impreuna cu o politica de urmarire a clientilor care ajung pe pagina de anulare si apasa pe butonul de anulare dar nu se concretizeaza intr-o anulare (adica nu s-a autentificat la PayPal, nu a facut X Y Z, diverse erori, etc) si de contactare a clientilor respectivi ..
Pentru ca indiferent de ce spune fiecare acel minunat API din PayPal da niste raspunsuri pe anumite URLuri si siteul vede daca preaprobarea a fost stearsa si din PayPal.
De ce ar aparea pe site ca preaprobarea a fost stearsa daca ei nu au primit OK de la PayPal cand butonul de stergere a fost apasat?
Cel mai probabil e vorba de un script instalat/configurat prost.
Programatorii de calitate sunt scumpi, ghinion pisica neagra.
NOU
Asa am patit si eu cu cei de la PRo. Aceeasi clauza de 10 sau 14 zile.
Le-am lasat niste replici pe FB si dupa o saptamana au returnat cei 4euro.
NOU
Log in to your PayPal account.
Click Profile near the top of the page.
Click My money.
Click Update beside ‘My pre-approved payments.’
Click the name of the subscription you wish to cancel.
Click Cancel.
Ur welcome
NOU
Stai linistit ca asta am facut demult. Cred ca nu ai prins esentialul totusi. Am dat eu cancel de mi-a venit rau , da banii se dusesera deja
NOU
“In aceeasi zi am intrat in contul pe care i-l creasem pe respectivul site si am renuntat la abonament.”
[…]
“Va dati seama sper cu toti ca nu este vorba despre banii in sine care sunt o suma infima , ci despre groaza mea cum ca oricine poate intra in contul meu si lua cat doreste. Cum este posibil sa poata lua cat vor?”
Ideea este că trebuia să anulezi din paypal când te-ai decis să renunți. Restul e eroare umană/rea intenție/unameit
NOU
Aha, acum am inteles. Dar sa stii ca la data la care am facut anularea nu m-am uitat in Paypal. Si crezi ca e posibil ca desi sa fie gratis 10 zile, ei sa fi pus un fel de poprire pe suma in mod anticipat?
NOU
Soc si groaza.
Treaba e simpla : antena e vanzatorul. Paypal e intermediarul.
Clienta a aprobat paypal sa facă transferul in ziua X + 1 ( in a 11 a zi).
In respectiva zi, paypal a virat banii.
Clienta spune ca a dezactivat plata recurenta . Întrebarea e : de unde ? Daca a facut dezactivarea doar din siteul Antenei, sa fie iubita ! Asta nu înseamnă ca paypal, ca procesator nu va onora comanda.
Daca dezactivarea plătilor a fost făcută din paypal, atunci e problema STRICT a paypal. Vezi ca au call center. Fa rost de un voip, intri a contac si iți generează un PIN valabil câteva minute. Ii suni, bag PINul si când ti se răspunde va ști operatorul exac pe ce cont sa se uite. Atenție la engleză ca de regula răspund din Irlanda si spellingul se face folosind alfabetul militar (Oscar, Bravo, Delta etc).
Asta trebuie sa se înțeleagă : vanzatorul e vanzator, procesatorului, e procesator. In cazul unei plăti prin card sau mai stiu eu ce metoda unde nu ai acces ca end user la date, vanzatorul poate opri plata recurenta. Dar in cazul paypal, trebuie sa intri singura acolo sa il dezactivezi.
Deci problema e in curtea paypal! Nu zic ca antenele nu sunt o mizerie. Am si eu exactă fel cu paypal activat abonamentul si voi renunța la el pt ca pe Antena1 dupa 1 minut rămân fara imagine, decat cu sunetul. Conexiunea de internet nu este o problema , fiind pe corporale cu banda liberă la doua noaptea, nu rezidential.
NOU
Uită-te pe istoricul de pe 3 iunie. Din câte știu paypal nu are serviciu de escrow deci nu se poate popri o anumită sumă.
NOU
Cristian, bine , e cum zici si tu si ceilalti. Nu am stiut ca trebuie dezactivat din paypal. Aia e. Ce ma omoara pe mine e de ce au incasat de doua ori suma? Aia e ideea. hai ,ca o data am gresit eu , dar ei mi-au luat de doua ori aceeasi suma in aceeasi zi si minteau ca nu
NOU
Am o amica care e in CO de crestere copil si mi-a zis ca e abonata, m-a bufnit rasul (eu nu halesc neam productiile Intact) si am intrebat ca orice curios, ce rahat vezi de te-ai abonat? Pai vad la Nora pentru mama ce nu se vede la TV, vad anumite emisiuni ca Spalsh vedete la apa inaintea celui de la tv…pentru asta sa platesc? E bigbroather si se cordesc aia? Sau care e spilul?
NOU
ca o completare la postul de mai sus, daca ai cea mai mica indoiala ca se rezolva situatia, deschide un case in paypal, si posteaza acolo toate dovezile. poti sa faci si o reclamatie preventiva la politie, desi pentru suma asta nu cred ca se deranjeaza.
apoi daca nu se rezolva in 40 de zile, mai ai 20 de zile in care poti sa faci un chargeback de la banca, dar e posibil sa se supere cei de la paypal, daca nu au reusit sa rezolve ei.
NOU
Cred ca se vede pe paypal intr-unul din prinscreenuri , ca am cerut returnarea banilor . Ma refer la cei doi euro care nu mi-au fost inapoiati inca
NOU
m-am uitat fugitiv peste ele si nu am vazut.oricum nu m-am uitat atenet pentru ca ma enerveaza galeria asta cumplit. daca nu pot sa deschid in new tab, mai bine nu ma uit.
NOU
Am eu prinscreenul facut dar poate nu l-am trimis si pe acela din graba, dar se vede ca doi euro au fost returnati.
NOU
Nimic mai simplu, te duci frumos la banca ta si le faci un chargeback, este o metoda simpla si facuta special pt clienti, o sa ii scuture un pic, teoretic fiecare chargeback costa pe undeva pe la 30$ pt comerciant, iar daca are prea multe, risca sa i se inchida contul cu providerul.
Cei de la banca te vor ghida pe tot parcursul procesului.
NOU
Am sunat la iNG si le-am explicat situatia la cateva minute dupa ce am vazut lipsa banilor si mi s-a zis ca nu au ce sa faca si ca le trebuie o declaratie scrisa din partea celor de la AntenaPlay. Ceva cum ca sunt si aia de acord sa returneze banii, ca sa preintampine fraudele.
NOU
Cristina, ING e o banca de cacao daca te pune pe tine sa ceri o scrisoare oficiala din partea Antena what ever. Ideea este ca tu anunti banca ca nu recunosti o tranzactie( sau mai multe, dupa caz) si ei pornesc o investigatie. Ce le este necesar lor in investigatie, problema lor. In cazul in care se dovedeste cererea ta de returnare a banilor nefondata, atunci platesti o taxa. Ideea este ca ei ar trebui sa discute cu comerciantul. Alte banci asa fac.
NOU
avand in vedere cat rau au facut antenele lui Voiculescu in Romania sa le mai dai si bani trebuie sa fii dus cu capul.Mai ales ca au niste productii infecte.Sa dau bani sa ma uit la Antena 1,2,3, bleah.Cristina azi ai invatat o lectie importanta de viata.Niciodata sa nu dai bani unui trust santajist,condus de un securist imputit.Sa platesc pentru continut de la intact cand exista atatea chestii bune pe internet :)))))))))))).
NOU
Eu oricum nu-i inghit nici cu o tona de lamai ,dar m-a rugat maica-mea. Puteam s-o refuz? Nu. Eu le-as da altceva astora de la Intact, cu tot jegul pe care-l produc.
NOU
Normal că poţi să refuzi, chiar dacă e maică-ta. Cu atît mai mult cu cît argumente sînt arhisuficiente.
NOU
Pe mine mega image mi-a luat bani din cont pe la 12 noaptea, dar pana la urma mi I-a dat bcr-u inapoi dupa vreo luna…
NOU
Cum naiba? ???? Ce chestie tare!
NOU
OK, hai să ne ducă un picuţ creierul! TOATE emisiunile sunt postate pe youtube! Unii se cacă cu stropi mari pe ei!
NOU
unii oameni prefera sa dea 2 euro si sa le vada pe toate in acelasi loc. chestie de confort
NOU
Nici tu nu ai citit cu atentie, nu? E vorba de LIVE nu de emisiunile in sine, ca pe alea daca pierdea vreuna, i le trageam pe un stick si i le duceam sa le vada. E vorba ca vroia sa vada ce se intampla in casa Mireasa pentru fiul meu tot timpul. Got the point?
NOU
Nora pentru mama nu era pe Kanal D si era cu una care aparuse prin Playboy, avea tatele mari, dar se facuse cat usa de la sura intre timp? S-a mutat pe Intact intre timp?
NOU
Da, corect. Emisiunea se numeste Mireasa pentru fiul meu. Am zis, nu ma uit la tampeniile astea asa ca mi-e egal cum se numesc. Dae aici si confuzia
NOU
Haha, deci aia de la Intact au ajuns sa copie penibilitatea aia de emisiune de pe Kanal D?
NOU
Ce dragut… Cind e sa le dai bani se poate face asta numai prin abonare pe site-ul antenelor, cind e sa opresti plata… stai, ca trebuie o data sa ii anunti pe antena, apoi trebuie sa mergi si la paypal sa le spui si lor. Cit mai complicat, sa mai pacalim citiva grabiti care nu verifica conturile. Tot inselatorie se cheama in lumea civilizata.
NOU
Daca e o asa mare problema de ce nu mergi la OPC ?
Daca ti se da dreptate deschizi o disputa la PayPal. Poate iti recuperezi banii.
Este pur si simplu vina ta – trebuia sa dai cancel la platile automate.
Daca nu stii sa utilizezi PayPal, nu mai utiliza.
Ei nu iti intra in cont sa iti ia banii. Tu le-ai deschis usa.
Cand mai iei cate ceva cu PayPal, ceva care sa necesite un abonament lunar, verifica-ti lista de plati automate.
NOU
da, pentru ca asta e problema, ca a permis plati automate, nu ca i s-au luat bani ilegal, fara sa fie anuntata.
NOU
Da, ai dreptate, nu prea stiu sa folosesc PayPal chiar extrem de bine. Nu am stiut ca trebuie sa dezactivez si de acolo. Tu insa nu esti chiar foarte inteligent daca nu ti-ai dat seama ca nu e vorba de suma de 2 euro ci de gestul de a umbla in contul meu si a debita de acolo cat vrea muschiul lor. Cred cu tarie ca nu aveau voie sa faca asa ceva si mai ales asa ma taxeze de doua ori. Inteleg ca a fost si vina mea , dar numai prima data. a douya oara au debitata de acolo ilegal, pricepi? Daca era cu adevarat o suma mare, ce faceam? Asta intreb eu, cum e posibil asa ceva , sa umble care cum vrea si cand vrea?
NOU
Cam ca la banca: daca nu citesti ce semnezi atunci platesti cat nu face 🙂
Termeni si conditii antena gay:
bla bla
In cazul platii prin Paypal: “2. Abonamentul se poate intrerupe oricand din contul personal Paypal, nu din pagina de profil AntenaPlay.”
Nah, era greu si scump sa isi faca rahatul ala de buton cu Unsubscribe 🙂
NOU
dude, in 10 zile nu au trecut 2 luni, ca sa ii ia abonamentul inca o data
NOU
Orice sistem, de genul acestuia, are un programel automat care trage banii. Daca Gigel a uitat sa te deconecteze este alte problema. Eu vorbeam strict de sistemul Paypal si utilizarea lui, corecta.
Tu nu prea intelegi ce am vrut sa zic?
Tu ai dat accesul de a “umbla pe acolo”. Gigel nu te-a deconectat.Programul si-a facut treaba!
Nu conteaza ce s-a intamplat intre tine si Gigel. Te certi cu el. Conteaza ca atasezi unei erori umane numele PayPal si pare, un pic, cum ca incerci sa tipi ca cineva ti-a umblat in cont. Acum incepatorii ce o sa zica? Nu mai folosesc PayPal ca uite ce se poate intampla!?
NOU
dude, vorbesti prostii. eu am automatic payment la 2 situri, de vreo 4 ani si nu pe sume de 2 dolari. niciodata nu s-a intamplat sa fiu pacalit si situl respectiv sa isi traga bani aiurea. de ce sa ma deconectez, daca eu vreau plata remanenta? si da, cineva i-a tras bani din cont, fara sa aiba voie. te certi doar pentru ca esti nervos ca ti-am demonstrat ieri ca nu stii despre ce vorbesti? iti mai demonstrez si azi, de data asta ca esti paralel si cu platile online, si cu logica.
NOU
Pai din pozele alea se pare ca 2 oiro i-a primit inapoi. La fel de bine putea fi o autorizare de plata, chestie care iti tine suma respective “on hold” pana cand se face plata. Din cauza ca nu avea bani in PP i-au fost luati de pe card si dati inapoi atunci cand si-a luat antena primii bani pentru abonament.
NOU
dap, fix aia e.
NOU
Bogdan, contul meu de Paypal are tot timpul bani in el. Nu exista sa nu fie. De cati ani lucrez cu ei mereu am avut maruntis acolo, vreo 50€ mai mereu tocmai pt astfel de cazuri. Si da, am zis deja ca doi euro mi-au fost returnati deja. Nu stiu daca i-am trimis si acel mail lui Arhi in care recunosteau si ei ca mi-au dat 2€ dar pe ceilalti nu mi-i mai pot returna
NOU
Ca si data trecuta si de data asta , in ipocrizia mea de tine considerata ca fiind existenta, am o parere diferita si prea putin inteleasa din cate vad.
“cineva i-a tras bani din cont, fara sa aiba voie”
A lasat plata automata?
Da.
Nu ma intereseaza ca firma respectiva i-a tras din cont o avere.Nu despre asta vorbesc eu. Nu spui ca i-a umblat in cont fara voia ei atat timp cat a lasat platile automate.
De ce nu le-a inchis accesul?
De de a stat comoda crezand ca o firma romaneasca se va comporta model?
Oricum, multumesc de contre. Mi-a iesit un articol haios tare pe blog.
NOU
vipe, nu prea ti-a iesit articolul 🙂
Nu exista “abonamentul initial” si “continuarea abonamentului”, iar problema Cristinei pare sa fie cu antenistii, nu cu paypal. In rest o fi si haios
NOU
@vipe – man, logica ta ma depaseste si pe mine. Eu nu imi incui usa la casa pentru ca sunt comod, vine omul gri :), deschide usa si imi fura papucii. Eu reclam faptul in sine, efractia si furtul iar tu spui ca e vina mea ca nu am incuiat usa. Totusi, ceva imi spune ca eu puteam preveni insa ce a facut el e ilegal, sunt chestii distincte si diferite.
NOU
Eu am patit cu Altex sa-mi ia de 2 ori banii pe un produs platit online cu cardul. N-am facut scandal pentru ca era o suma mica: 15-20 de lei! De atunci ce cumpar de la Altex platesc ramburs. Cu ramburs n-am avut probleme niciodata. Cum s-a intamplat: cand am comandat produsul mi s-au luat banii din cont. Dupa ce am primit produsul, in aceeasi zi sau a doua zi mi s-au mai luat odata banii din cont. Asa mi-a trebuit daca am avut mai multi bani in cont-trebuia sa am contul alimentat cu exact suma produsului, sa vad atunci cum luau banii de 2 ori!
NOU
Banuiesc ca ai fost ironic. Evident nu e vina ta ca aveai mai muti bani in cont decat costa produsul. Niste tampiti. Totusi, eu ce trebuie sa fac in situatia asta? E sau nu un abuz?
NOU
playactive nu e niciodata ironic
NOU
Eu am plata recurenta(isi iau ei banii lunar din cont) la Unblock US ca sa vad Netflix din Romania. Daca e plata recurenta cum zic altii nu e abuz. Dar cand platesti online cu cardul exista sanse sa mearga treaba ca pe roate sau sa fii debitat mai mult decat trebuie. De aceea unde exista posibilitatea de ramburs platesc ramburs. Singurele siteuri unde am avut problema la plata online au fost altex si ebay dar acolo a fost cu paypalul pentru ca nu am primit produsul comandat dar s-a rezolvat pentru ca am facut o disputa cu paypal si mi-am primit banii inapoi. In rest sunt fan amazon-cu ei nu am avut nici o problema si ii folosesc de 4 ani!
P.S. Nu am fost ironic-tot ce am zis asa s-a intamplat!
NOU
Play, ma refer ca ai fost ironic zicand ca trebuia sa ai pe catd fix suma care trebuia sa iti fie debitata. Normal, cum vad eu lucrurile dpdv al normalului meu, NU ar trebui sa se intample astfel de debitari accidentale niciodata
NOU
@Blue: da, am zis asa facand haz de necaz!
NOU
Buna Cristina,
Nimeni nu poate intra in contul tau sa-ti retraga o suma de bani, cu atat mai putin PayPal care unul dintre cele mai sigure metode de plata din lume.
Eu coordonez proiectul AntenaPlay si te asigur ca ai tot suportul nostru pentru a rezolva situatia. Ai folosit in AntenaPlay 2 adrese de email (crist…….13@gmail.com si Ga……..asa@gmail.com) si in PayPal ai activat 2 profile de plata recurenta, de aici si taxarea dubla. Practic pentru AntenaPlay erau 2 conturi diferite si el trata ca atare. Imediat ti-am facut refund o una dintre sume cand ai cerut acest lucru.
Te rog sa ne scrii la suport@antenaplay.ro si sa ne spui daca doresti sa facem refund si la cealalta suma si, de asemenea, daca doresti sa inchidem conturile.
Iti multumesc pentru intelegere.
NOU
“Iegzista o explicatie” – Leana lu’ Partzag
NOU
Stiti ce? Pana nu a aparut aici pe Arhiblog situatia mea, nu v-a intersat deloc. Aveti prinscreenuri aveti dovezi, rezolvati situatia.
NOU
Se pare ca va place sa fiti rugati in genunchi. Pentru doi euroi…Bravos!
NOU
Cred ca nu ati inteles corect. Am vazut print screen-urile. Sunt doua conturi diferite in AntenaPlay cu adrese de email diferite. Noi am primit solicitarea doar pentru unul dintre ele.
S-a realizat refund pentru ambele conturi.
NOU
Multumesc pentru refund. Sunt doua conturi de mail intr-adevar. Unul este al meu iar celalalt al cumnatei mele. Cred ca Arhi stie despre cine este vorba.
Multumesc mult Arhi pentru ajutor si rabdare.
NOU
Pai daca arhi stie despre cine e vorba, poate iti explica el cum se foloseste internetul in general si PayPal in particular.
NOU
Se pare ca siteul e totusi capabil sa anuleze platile recurente cand clientul solicita asta dar erau doua conturi diferite si a solicitat anularea doar pe un cont.
Damn, si eu care speram sa le repar scriptul pe bani.
NOU
ce spun ei este o mare mizerie. puteam sa scriu si de pe 10 conturi de mail atata timp cat m-am inregistrat la ei cu un singur cont de mail si au debitat suma din acelasi cont de Paypal si din acelasi cont bancar care avea atasat acelasi card Visa. Astea-s cacaturi pentru prosti si pentru cine le inghite mizeriile
NOU
Eventual sa ii taxez cu un abonament lunar, recurent :>
NOU
probabil ca sunt eu nebun dar de ce ai vrea sa te uiti la antene ?
NOU
si la posturi rromanesti in general