Înainte să vă spun de Lidl Social Grill, vreau să vă spun că iarăși mi s-a terminat butelia de la grill-ul propriu. Și nu pentru că aș fi exagerat cu grătarele, ci pentru că am uitat deschis grillul, de la ultimul grătar făcut. Și a mers până mi-a terminat butelia. Fain ficior.

Revenind la Lidl Social Grill.
Lidl Social Grill este o aplicație de facebook, creată de Lidl cu ocazia împlinirii a unui milion de fani pe pagina lor de facebook. Este primul grătar online, conectat la un grătar offline real. De altfel, Lidl a creat un intreg concept Social Grill in cadrul magazinului din Colentina, care, pe langa aplicatia de Facebook si gratarul amintit, implica si cateva masini personalizate si curieri imbracati in uniforme distincte.

Cum funcționează?
Doritorii trebuie sa fie cu ochii pe transmisiunea live din aplicatia Lidl. Dupa ce unul dintre bucatari pune produsele pe gratar, acestea pot fi tag-uite (etichetate). Cei care au fost mai rapizi, le pot primi acasa, la birou sau la o adresa dorita.

Utilizatorii pot intra pentru a da click/tag pe una dintre bucati. Prin intermediul aplicatiei, este identificata exact carnea pe care un utilizator a dat tag, aceasta e luata de pe gratar si trimisa la adresa utilizatorului.

Livrarea se realizeaza in maxim o ora din momentul in care utilizatorul a dat click pe un produs in aplicatie. Pentru ca produsele sa ajunga direct de pe gratar, calde – livrarea se realizeaza doar la adresele care se afla in zona de livrare. La locatie, exista doua masini Lidl pregatite in orice moment sa faca livrari la domiciliu.

In cazul in care un utilizator se afla intr-o locatie in care nu se poate ajunge cu produsele aburinde, acesta primeste un voucher in valoare de 10 Ron in baza caruia isi poate achizitiona produse din gama grill (din orice magazin Lidl din Romania).

Nu uitați! Aplicatia va fi „deschisa” pana pe 28 iulie. Programul pentru Social Grill este intre 12 – 18.00, in fiecare zi.