În pantelimon, pe undeva, e o fabrică de saltele. Una din priveliștile pe care le văd cel puțin o dată pe săptămâna este ceva de genul acesta:
Desigur, în caz de frână bruscă, toate brațele acelea puternice de cocalari valorează fix cât un cățel storcit pe marginea drumului. Important e că ei chiar cred că țin salteaua.
NOU
vrei sa plateasca 50% din valoarea saltelei pt transport?
NOU
ok, nu mai dai 50% pe transport, dar niște sfoară de împachetat, corzi elastice, ață de cusut, elastice de bani, orice acolo, să legi cât de cât chestia aia de mașină….
NOU
S-a incercat si legatul de masina, dar rezultatul nu a fost multumitor
www.youtube.com/watch?v=X3JF6xIgPAs
NOU
Decat o frana, mai periculos mi se pare curentul de aer provocat de un TIR.
NOU
ce fraieri. puteau sa puna 2-3 puradei pe saltea
NOU
Asta imi aduce aminte de Seinfeld:
www.youtube.com/watch?v=pQ4c8Srl6uI
NOU
Oameni cu salteaua la cap.
NOU
sunt dezamăgit. intoarce și pune frână în fața lor!!!
NOU
Și la asigurări ce spui? “A venit o saltea din spate și m-a lovit”?
NOU
=)))))) initial din thumbail credeam ca sunt chingi, =))))))
Vorba cuiva mai sus, trebuia sa intorci sa pui frana:D
NOU
Cluj Napoca, anno domini 2017: www.instagram.com/p/BamiidcnOS3/
NOU
nice
NOU
Mașină închiriată.
NOU
asa si? antigrindina.
NOU
Scumpe saltele.. nu mai raman bani de doua chingi de 10 lei bucata.
NOU
In caz de frana brusca cei din fata care desigur nu poarta centura pt ca e rusinos asa ceva zboara prin parbriz si aterizeaza pe salteaua care a zburat inaintea lor. Eu cred ca nu sunt chiar asa fraieri!
NOU
Nu ai de unde sa stii ce coeficient de frecare au ei intre palmele lor si saltea…
Teoretic daca n*F*miu=m*a unde m e masa saltelei, a este acceleratia masinii, F este forta perpendiculara pe laterala saltelei generata de o palma a unuia dintre experimentatori, n este numarul de palme atunci salteaua va sta linistita la fel ca in filmare 🙂
Ignoram ajutorul dat de frecarea cu capota sau pe ce naiba or fi pus ei salteaua.
Evident relatia de mai sus nu tine pentru viteze foarte mari unde rezistenta la inaintare care actioneaza asupra saltelei poate juca un rol important… iar daca bagam si efectul de falfaire… au cam belit-o!
Nota: tre’ sa nu te speli multa vreme pe mana ca sa ai un miu corespunzator :-))))))))))))))))
NOU
you, i like you. nerd! 🙂
NOU
vai cat de rromanesc
NOU
Bai, dar unul n-ati remarcat cat de meserias e soferul, cu o mana tine volanul, cu cealalta salteaua… Probabil ca vitezele le schimba cel din dreapta, cu mana libera, pentru ca cu celalata, la randul lui… tine salteaua…
NOU
E-automata bre, ce stii tu 🙂
NOU
La modelul ala de Logan? Dar ai dreptate….
NOU
Frânele e pentru fraieri. Ei oprește numai la destinație.
NOU
Căcător, e de inclus în următorul “Final Destination” sau măcar într-un episod din “Happy Tree Friends”.