Scris de Alin V.

Dau comanda la un televizor Philips de 164cm cu Ambilight (deh, seniorul mi-a facut pofta, acuma ca posteaza articolul nu-l mai pot injura). Comandat de la Edigital, plata ramburs ca nu au optiune de plata cu cardul (primul semn rau, desi nici chargeback-urile nu mai sunt ce au fost odata). Bineinteles ca vine cu o intarziere de 5 zile dar nu e problema, suntem obisnuiti. Problema e cand il pornesc, in afara de Ambilight televizorul nu face nimic, mai exact nu porneste.

Injur bine, ma injur pe mine bine ca am ales Philips. Am avut argumentele mele cand am ales Philips (conectica cu Philips Hue). Asta e, csf n-ai csf, dupa 10 incercari il pun inapoi in cutia lui, la fel cum a fost ambalat. Ii anunt pe edigital ca sa-si bage undeva tv-ul si ca il trimit inapoi. Le reprosez ca nu a avut nicio “tipla” pe el, desi chiar nu stiu daca trebuia sa aiba (ma refer la televizorul in sine, restul au venit sigilate).

Primul soc e cand imi spun ca dureaza 3 saptamani. Ma vait, ca oricum am picat de bou si sa se miste. Dupa care vine marea surpriza: televizorul a ajuns la ei nu crapat, ci mega spart (dupa cum se poate vedea in poze). Ce s-a intamplat doar Duhul stie. Ei imi spun sec ca imi trimit televizorul inapoi, “asa cum ati trimis” – nu prea le au cu romana. Cred ca multa lume se agita si face spume la gura cu adevarat atunci cand simte ca e luat de bou si cand vede ca oamenii pot minti fara scrupule. Bineinteles ca mi-au trimis televizorul inapoi desi le-am zis de 10 ori sa nu o faca, am dat cu jet la colet si habar nu am pe unde e.

Le dau mail la Fan Courier, imi explica in mod scris (vezi poza) ca al meu colet a ajuns in stare intacta la Edigital, fara vreo observatie. De aici incepe un sir de minciuni superbe, dupa ce confrunt firmele.

Fan Courier incep sa minta zicand ca respectivul curier si-a amintit ca noi am zis ca televizorul e crapat cand l-am trimis si de asta l-am trimis. Funny joke. Luat la intrebari, domnul Gabriel Lungu de la Fan Courier se dezice si se rezuma constant la faptul ca nu e raspunderea lor. Edigital imi spun ca e caz inchis ca asa a zis Fan Courier si ca auf wiedersehen, a rivederci, salut bine pa.

Momentan, ma chinui sa fac rost de filmarile de pe camerele de supraveghere, nu stiu daca ajuta la ceva. Eu stiind cutia ce am trimis-o, pentru mine e clar ca a fost aruncat aiurea undeva, transportat aiurea si de acolo acest damage. Trebuie luat in calcul, ca odata trimis un colet inapoi, acel colet nu se opreste intr-un singur loc. Face un adevarat traseu intre puncte de colectare, puncte de service etc. Pentru mine se vede clar din poza cu cutia ca a fost spart la transport.

Si acum intrebarea. Am inaintat plangere la ANPC (pentru toate firmele: Fan Courier, Edigital Ungaria si Edigital punct de lucru Romania whatever that means). Toate intr-o plangere, sa vedem ce zic. Chiar am incredere in OPC, am mai apelat o singura data si au facut damage total. Ce altceva ar mai fi de facut? Ma deranjeaza spalatul asta pe maini, aruncat totul in bratele clientului de parca ei sunt ALDE si PSD, iar eu am ramas pe post de stat paralel fmm 🙁

Multumesc frumos pentru sugestii!

PS: Pentru hateri, Edigital are o nota mare pe toate agregatoarele si aveau un discount frumos la acest TV. Am toate electrocasnicele din bucatarie luate de la ei si totul a fost ok. Da, trebuia sa comand de pe emag, aia e alta lectie pe care trebuie sa o invat eu personal.”

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

57 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Stai ca nu inteleg: ai trimis un TV inapoi. Ok. Edigital a acceptat returul numai ca produsul a ajuns tandari la ei. Daca costul returului este in sarcina ta atunci aveai responsabilitatea sa asiguri marfa. In acest fel puteai reclama banii pe tv de la FanCourier. Nu vad care este vina edigital in acest caz. Trebuiau sa accepte retur un produs tandari doar pt ca tu ai spus ca l-ai trimis ok? Ei cum puteau stii acest detaliu ?

    • #2

      De pe unde muncesc eu am capatat obiceiul sa fac poze, cu data imprimata si ceva detalii pe linga produs/echipament pentru a evita comentariile inutile sau rautacioase.

    • #3

      Da, dar tot trebuie asigurare la curier. Altfel se spala pe maini, indiferent ce dovezi ai. Eventual unii dau despagubire 10 x valoarea transportului ceea ce in cazul unui TV inseamna 2% din valoarea lui 🙁

    • #4

      Returul a fost solicitat si platit de Edigital conform procedurilor lor. Doar nu credeai ca am ales de buna voie si nesilit de nimeni Fan Courier 🙂

      Si da, Edigital au o vina foarte mare: nu au proceduri logice. Puteau sa ceara verificarea coletului la trimitere sau macar sa ceara poze la colet. Puteam sa fac si eu, true, dar eu nu sunt firma de online sales ca sa stiu astea.

    • #5

      pai a asigurat marfa in acelasi mod in care a asigurat-o si edigital: in cutia originala. wtf?! ar fi trebuit sa-l trimita in cutie de lemn?

    • #6

      @ marinel — eu am inceput sa fac poze de acum 10 ani, de cand au aparut pe forumuri tot felul de cazuri in care vanzatorii “gaseau” (a se citi “produceau”) tot felul de defecte mecanice produselor trimise in service. Asa ca anul trecut cand am trimis un telefon la Depanero am facut vreo 50 de poze cu el: pornit, cu accesoriile langa cutie, cu totul pus in cutie, cu ecranul si spatele telefonului, etc. Mai bine pierd 5 minute si-mi strang niste minime dovezi cu care sa ma pot adresa ANPC, decat sa stau pe urma saptamani sau luni de zile in certuri cu sfarsit incert.

    • #7

      Păi stați un pic, dacă nu asigur un colet înseamnă că ei pot juca fotbal cu coletul meu?? Sau dacă nu îl asigur curierul are voie să îl facă pierdut?? Asigurarea e extra , ca sa dorm eu liniștit, să fie procedura simplă în caz de, dar lipsa asigurării nu îi dă dreptul curierului să facă ce vrea cu coletul.

  2. Nu cred ca OPC sa aiba putere in Ungaria. Nu aveau posibilitatea de verificare colet?

  3. Nu știu dacă eMag ar fi fost mai bucuroși că primesc un televizor spart și sigur nu îl căra Iisus personal ca nu cumva să crape pentru că e comandă eMag.

    Întrebarea e cum ne putem păzi de curierii ăștia? Că trebuie să ambalezi coletul cu notarul lângă tine, martori etc ca să zici că ai vreo dovadă solidă în caz de ceva.

    • #10

      La emag il puteai returna in showroom, fara probleme.

  4. #11

    Nu mai cumparati online produse ce trebuiesc testate pentru functionare (electronice de orice fel) ori care trebuiesc controlate ptr calitate, culoare, potrivire ca imbracaminte, incaltaminte, Eu ma informez online ptr preturi si comentarii dar cumpar numai direct din magazine. Am avut o problema cu un tv LG cu o pata de grasime (pe interiorul ecranului, de la montaj) ce a inceput sa se oxideze si sa se innegreasca in timp si l-am schimbat in 2 zile. La noi legea cu retailerii (online si nu numai) e laxa si incompleta, iar OPC doarme in bocanci la fel ca avocatul poporului (nu ca acesta ar avea atributii la comertul online)

    • #12

      la fel procedez și eu
      mă interesez pe net și cumpăr din magazin

    • #13

      Cum sa nu mai cumparam online? Asta e viitorul (prezentul, pentru multi). Plus ca daca nu-l cumperi online, iti fac astia tot felul de mizerii.

    • #14

      Marinel, epic indeed. Nu mai cumparati online electronice. Pai bine boss si daca ma duc sa iau o masina de spalat, un frigider sau un tv cu o diagonala mare cum ajunge el in posesia mea daca il cumpar de la un magazin fizic? Nu tot niste oameni il livreaza? Sau imi car singura masina de spalat pe taxi?????

    • #15

      masina de spalat si frigiderul sunt electrocasnice

  5. #16

    Emag.. Ridicare personala din showroom. Asta e țara. Și nu va mai bucurați atât la prețul mic… Probabil avea discount pentru ca era resigilat.. De aia nu avea tiple și era și defect.

  6. #17

    Acum nu stiu cum ai facut tu.Dar eu, la fiecare colet primit deschid coletul, verific marfa si apoi platesc.Mai ales la.un TV.Da, sa stea curierul sa astepte! Nu sta? Hai la revedere! Du-te cu marfa inapoi.NICIODATA nu am platit inainte! Nici cu card cu nimic.A, nu vrei cu deschidere colet, verificare marfa? Hai la revedere!! Altfel, aici ajungi.

    • #18

      Uite așa ne demonstrezi că nu ai comandat un tv până acum. Verificarea aia nu are legătură cu starea tehnică sau probarea produsului. Dar e bine să dăm sfaturi pe interneți.

    • #19

      Vrei să zici că deschizi coletul, despachetezi bunul, îl pui în funcțiune, testezi tot ce face, etc cu curierul lângă tine?!
      Ce faci cu o mașină de spălat, speli o tură de rufe și curierul te așteaptă?!
      Omul zice că a constat problema abia după ce a testat tv-ul.

    • #20

      @ andrei — prietene, se refera la faptul ca scoate produsul din cutie si eventul, in cazul unui tv, il si porneste. Nu-i mai montezi ce are de montat (il aranjezi tu pe urma), doar il bagi in priza si-l pornesti — vezi ca nu e DOA, te uiti la el sa nu fie zgariat, lovit, etc. Dureaza 5 minute toata treaba.

    • #21

      Daaaa.Asa fac.Asa am facut.Bag TV in priza! Da, bag masina de spalat in priza! Are curent, functioneaza? Ok.Nu, normal ca nu stai sa memorezi posturile! Sau sa speli un rand de haine.Daaaa.Sta curierul langa mine 5 min. Nu vrea? Hai, urca-l inapoi in masina si du-te! Altfel patesti belele din astea faine.Faceti cum vreti.

    • #22

      Nu stiu cum e, dar odata eu am comandat ceva telefon cu verificare colet. Am fost sa-l ridic de la sediul fan courier, m-au lasat sa desfac coletul si sa inspectez vizual telefonul dar nu sa-l si pornesc, nu stiu de ce ..

  7. #23

    Edigital au preturi foarte bune insa suportul sau serviciile postvanzare sunt execrabile.
    Am luat si eu de la ei diverse scule DYI + un mega TV smart (in 2014) …si nu am avut probleme pana acum cu vreun produs (factura si garantiile sunt in limba maghiara – logic) .
    In schimb am mai cumparat in 2016 un sistem home cinema care a venit sigilat insa cand l-am deschis am vazut ca unitatea home cinema are o lovitura vizibila si deranjanta (tabla de pe ea era infundata bine) .
    Am facut reclamatie la ei si mi-au dat cu flit imediat . Au zis ca ei au expediat produsul in regula si ca nu e vina lor ( acelasi raspuns l-am primit si de la firma de curierat). Drept urmare prefer sa iau de pe site-urile romanesti (nu CEL.ro ) ….

  8. #27

    Cel mai misto e cand esti luat de prost. Da e bine, fan curier face campanii misto si de sensibilizare, ca vai, curierii sufera cand le baga lumea carne in frigider. Plati in plm oamenii cum trebuie sa nu isi mai bata joc de coletele oamenilor, sau macar, acoperiti damage-ul din diferenta care trebuia sa le-o dati la salar.
    Nu stiu prea multe despre dhl, dar am primit ceva colete de la ei si mereu a venit un nene la camasa galbena cu inscriptii dhl, o dubita reativ noua, ingrijita, nu o ruginitura care scotea fum mai ceva ca kuznetsov-ul rusilor. Da stiu, e greu sa faci afaceri in Romania.

    • #28

      E greu sa oferi calitate si implicit sa ai preturi mari si afacerea sa mearga. Cei mai multi in Romania, vor cost mic si calitate, dar asta nu prea merge…iar apoi se plang ca nu e calitate.
      DHL comparativ cu altii, costa…

  9. #29

    Pret TV pe noptiera = pret magazin + pret transport + pret eventuale servicii de garantie + plus pret eventuale servicii de retur + pret timp pierdut aiurea cu conversatii cu idioti
    Da, trebuia sa iei de la emag chiar daca ai toasterul de la ei si merge bine
    ANPC nu are nicio putere in Ungaria. Incearca si la anpc-ul lor.

  10. #30

    Cica exista ceva reglementari proaspete prin care opc poate colabora cu “opc-ul” din Ungaria.
    www.anpc.gov.ro/articol/1024/regulamentul–ue–2017-2394-din-12-decembrie-2017-privind-cooperarea-dintre-autorit–ile-na-ionale–ns-rcinate-s–asigure-respectarea-legisla-iei–n-materie-de-protec-ie-a-consumatorului–i-de-abrogare-a-regulamentului–ce–nr–2006-2004

    Acum, luat logic teapa nu poate fi a ambelor companii, ca nu s-au intalnit sa comploteze impotriva ta … 🙂
    Eu merg pe varianta ca curierul e de vina pentru ca vanzatorul e acoperit de producator tot timpul, era simplu sa il dea la Philips si tu sa primesti altul …. nu vad interesul sa iti faca tie rau.

    Interesant caz, sunt curios de rezolvare… am luat seminte si urmaresc cu interes 🙂
    Bafta!

    • #31

      Tine bine semintele ca va fi un proces lung 🙂 Eu nu am de unde sa stiu care firma se face vinovata. Se putea deteriora in oricare transport. I-am spus si la senior ca voi reveni cu updates pe masura ce primesc.

  11. #32

    Cum a zis cineva mai sus, eu am avut experiente ok cu Edigital. Ciudat ca se poarta asa. Daca tu ai trimis colegul in ambalajul original, era destul de asigurat, cu siguranta aia de la curier au fost magari.

    Semi-OFFTOPIC: In alta ordine de idei, tot cu ANPC cred ca am si eu o problema. Am credit Prima Casa la BRD (stiu, stiu, nu dati cu pietre). Primesc in fiecare luna SMS cu suma de plata. Problema e ca in suma asta nu e inclusa asigurarea (cam 10-15 lei) si nici suma in plus care vine la rata odata pe an (cam 3-400 de lei). Daca vreau si astea, trebuie sa imi activez internet banking la ei cu 6 lei pe luna, si nu vreau nici mort. Mi se pare normal si de bun simt sa mi se spuna clar in fiecare luna cat am de plata. E un minim necesar zic eu. Credeti ca merge cu plangere la ANPC?

    • #33

      Pai n-ai un grafic cu scadente si suma totala de platit lunar, inclusiv asigurarea de viata a debitorului? Ce suma in plus vine o data pe an? Asigurarea locuintei? Aia n-o platesti la banca, doar le trimiti dovada.

    • #34

      Graficul ala dupa schimbarea ROBOR il poti arunca. Ce vine in plus pe luna e o asigurare facultativa a imobilului pe langa PAD, aia obligatorie. Si ce vine in plus lunar la rata e un comision anual catre Fondul de garantare.

      Mie imi vine SMS gen aveti de plata suma 1234 lei. Si luna asta poate fin 1234 +15 lei asigurare sau 1234 + 15 + 300 comision. Si mi se pare normal sa stiu EXACT cat am de plata, nu sa stau sa fac socoteli, nu crezi?

    • #35

      Suma platita catre fondul de garantare, o data pe an, este inclusa in suma din SMS. Exemplu la mine in aprile de plata 161.37 EUR si in mai 228.95 EUR. diferenta reprezentand comisionul fondului de garantare.
      Partea cu asigurarea este discutabila pentru ca suma nu este datorata BRD ci unui tert – Groupama probabil si nu este inclusa in valoarea creditului. Similar si cu Asigurarea PAD. cred ca te plangi putin de dragul de a te plage si tu pe net.

    • #36

      Suma catre fond NU vine in SMS, mi s-a spus si la ghiseu, asa a fost si in realitate. Si pe bune? Platesc toti banii la BRD, normal ar fi sa imi spuna si fix cat. Voua chiar vi se pare exagerata “pretentia” mea? Cum ar fi sa te duci la magazin si preturile sa fie afisate fara TVA. Si sa stai tu sa socotesti? (Da stiu, se mai intampla in state si nimanui nu ii convine).

  12. #37

    E bine, tu practic ai luat un tv si fiind plictisit te-ai gandit sa-i dai un ciocan in el si sa-l trimiti inapoi, dupa aia ca tot nu aveai ce face te-ai gandit sa te certi si cu ei. Acu’ pe bune, asta ar fi un caz de om bolnav care are pica pe un magazin rau de tot, dupa mintea lor tu iesi cel mai vinovat ca ai spart tv-ul, asta iti doreai de mult, sa spargi tv-ul si sa platesti rambursul.

    • #38

      Ai transpus foarte bine starea mea mentala. Si eu ma gandesc la fel. Astia cred ca eu am luat televizorul, barosul si dupa m-am gandit hai sa imi fac de lucru sa-l trimit inapoi tot spart? Ii cum ii…

    • #39

      Numai mie imi miroase a tentativa de minimizare a pierderilor? avut televizor defect (sau nu) pe stoc, livrat la client, televizor nefunctional, clientul suna si se plange ca nu merge, aveau 2 optiuni: 1) sa iti dea banii inapoi si sa ramana cu tv ul spart care oricum era defect de la inceput (poate si stiau asta cand l-au trimis) sau 2) sa-i f#ta una la cutie, sa se faca tandari, dat vina pe client si curier, rezultat: nu mai trebuie dati banii inapoi la fraier si scapat si de tv ul defect. Eh? Ii duce capul. Tu ai fost doar ghinionistul de serviciu.

    • #40

      ai fi surprins dar se poate intampla. omul cumpara un tv si apoi in prima asezare pe noptiera il scapa pe jos si il face tandari. sunt tot felul de oameni si majoritatea nu isi asuma o neatentie ce costa 3, 4, 10 mii de lei

    • #41

      Daca din scapatul de pe noptiera ajunge asa, ma crucesc.

  13. #42

    Ai asigurat TVul atunci cand l-ai trimis inapoi?

    Nici eu daca as detine un magazin nu as accepta un TV spart, dar da nu e ok sa il primesti defect, insa se mai intampla, si daca nu e un lucru intamplat des la ei atunci probabil e un caz particular.

    Trebuia sa faci poze cand impachetezi TVul sa arati ca nu e spart si sa-l trimiti cu asigurare.
    Ai avut ghinion ca l-ai primit defect insa in rest puteai evita pagubele.

  14. #43

    Incearca la ANPC-ul lor, in engleza, eu asa mi-am recuperat banii pe o vinieta de Ungaria platita online cu cardul, banii au fost retrasi via OTP Bank-ul lor, vinieta nu a fost emisa si la telefon compania aia de drumuri nu mi-a ascultat ‘doleanta’. Exista de asemenea o institutie UE pentru drepturile cumparatorilor care achizitioneaza online (nu mai stiu cum se cheama), au si interfata in limba romana, m-a contactat si un avocat roman ca sa-i confirm ca mi-am primit banii inapoi de la WizzAir (companie maghiara). Era o suma de bani platita online in plus, desi trebuia scazuta pentru ca folosisem credite wizzair.

  15. #44

    pentru reclamații intra-europene:
    ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumers/resolve-your-consumer-complaint/european-consumer-centres-network_en

    pentru România centrul este www.eccromania.ro/sesizari/#pas-3
    au o adresă de email de contact european acolo, via europa.eu

    dar fiindcă nu a fost trimis retur cu packing list verificat de curier și asigurare… nu cred că ai ce face, curierul sau firma poate să pretindă orice fiindcă atunci se comportă ca Poșta Română

    www.youtube.com/watch?v=ZdYDYJgieDc

    • #45

      Multumesc mult, de astfel de sfaturi am nevoie. Voi face plangere si acolo.

    • #46

      ECR sunt inutili.

      Chiar si ei zic :

      încearcă găsirea unei soluții pe cale amiabilă prin contactarea comerciantului, neavând atribuții de control și sancționare,

  16. #47

    Multi vorbesc. Putini stiu. Ai trimis un colet. La preluare, curierul trebuie sa verifice continutul coletului. Ca sa nu cumva sa transporte droguei. De ex. Continutul se trece pe awb. In acest caz Tv. Daca marfa e distrusa, se scrie acest lucru pe awb, ca sa nu casa in carca transportatorului. La predare, cel care primeste are obligatia sa scrie pe awb eventualele probleme: colet lovit zgariat etc. Simplu. A ajuns coletul lovit? Da- greseala la transportator sau expeditor. Scrie ceva despre conditia marfii la plecare? Nu? Inseamna ca marfa a plecat ok, fiind acceptata la transport ca si intacta.
    Despagubirile se dau pe kg transportat. La eventuale asigurari suplimentare sunt alte conditii. Altfel sunt pe kg transportat si primesti bani putini.

  17. Google “teapa edigital” sunt faimosi, nu stiu unde ati vazut voi rating mare. Zeci de țepe, mai ales pe televizoare.

  18. #49

    oricum il trimiteai inapoi dupa campionat ..

    /jk

  19. #50

    Bubulica ce inseamna “trebuia” ? Ne poti specifica o lege care i obliga pe toti transportatorii sa faca packing list? …. sau e o parere personala “ca trebuia”?
    In practica omului evident nu i s-a verficat coletul …

    • #51

      @ allex06. Daca merge in instanta cu awb va castiga. Pt ca eu ca si caraus nu pot scrie pe o scrisoare de trasura Televizor fara sa stiu ca e televizor si ca e intact. Daca preiau marfa raspund pentru ea. Daca stiu ca e distrusa e in interesul meu sa scriu asta. Tot ce pot face e sa zic ca nu era ambalata conform normelor. Ceea ce iarasi nu merge intrucat coletul era perforat. Se vede in poze. Daca a plecat asa trebuia sa se specifice pe awb. Nu s-a specificat? Inseamna ca a plecat in regula. Crede-ma ca am niste ani in spate in logistica si in Ro si in afara.
      Si, care e faza cu bubulica? Te face sa te simti mai mare daca folosesti un diminutiv la un diminutiv? Mai friendly? Sau esti o diva pretentioasa, din aia cu bmw roz si selfie cu bot?

    • #52

      Legile care le invoci nu exista, procesele castigate in cazuri asemanatoare pe baza awb nu exista, integritatea continutului pachetelor nu e resposabilitatea transportatorului din moment ce nu o verifica in prealabil. Exista servicii de asigurare a pachetelor si se platesc separat.
      Ajuta omul si specifica legile si procesele similare care il pot ajuta! … altfel nu mai vorbi prostii

  20. #53

    Acuma am vazut si pozele.

    Admitand ca nu l-ai troznit tu, televizorul ala ori nu l-ai impachetat (polistirenul de sus), ori a fost busit dupa deschidere. Nu se putea composta in halul ala daca avea protectia de sus pusa in timpul transportului.

    Pe langa anpc, baga si o reclamatie la politie pentru distrugere de bunuri la adresa fan curier sau edigital, ca e al tau, platit.

  21. Ai trimis ceva din Romania in Ungaria. Acel ceva fiind fragil. Ei cum ti l-au trimis, doar asa in cutie? Ce firma de curierat ti l-a adus la usa? Cand trimiti ceva din romania, oriunde in tara sau in afara, trebuie sa ambalezi acel ceva care e fragil foarte bine. cutie de lemn, nu cartoane si folie cu bule de aer. altfel se joaca fotbal cu coletele. se fac liniute, se arunca de la unulla altul mai bine ca o blonda-n parc in vaslui la miez de noapte.

  22. #55

    Nici marfurile si nici firmele nu mai sant cele de acum 20 de ani.Eu mi-am luat teapa de la romstal cu niste calorifere.Au zis ca-s garantate 10 dar acum dupa mai putin de 2 ani de pe doua dintre ele efectiv curg vopseaua si rugina.La praktiker mi-am luat leapsa cu bateriile de la cada de la chiuveta de la bucatarie cat si de la baie.La rezervorul de w.c. a trebuit sa improvizez o garnitura rupta chiar daca era sigilat.Nu mai zic de faptul ca chiuveta de la baie nu se potrivea cu piciorul din dotare.De la dedeman am luat 50 m cablu din cupru iar cand il tragea electricianul prin copex efectiv se jupuia izolatia de pe el.Super preturi ptr marfuri de cacao din magazine asazis cu staif.

  23. #56

    Hai sa zic și eu una care ii proaspăta și nerezolvata :

    Trimit vineri colet din .ro in .de cu niște servere , asigurare 5000 EUR pe colet ca tanti nu a vrut mai mult (ulterior sun la call-center și aflu X-a asigurarea ii de 50000 de EUR maxim

    Anyways azi ajung la destinație sa montez serverele și un unul din ele ii turtit . Server de 50kg din tabla groasa ca trebuie doi omeni să-l monteze …. turtit, îndoită carcasa, plăcile varza.

    Acuma aștept răspunsul UPS-ului Dup ce am trimis poze ANd shit

    Sfaturi ?

  24. #57

    14 zile drepturi de retur pe online no matter what știu ca e regula pe online