tariceanu ford

„Cred că e nevoie de o protecție a consumatorilor, a cetăţenilor. În momentul în care autoritățile iau cunoștință de o astfel de situație, trebuie să reacționeze, până se constituie, eu ştiu, asociaţii de consumatori, până îşi iau avocaţi care să le apere interesele afectate în justiţie”, a spus președintele Senatului.

Călin Popescu-Tăriceanu consideră că statul român a fost înșelat, pentru că a încasat – prin taxa de mediu – mai puțini bani pentru mașini care poluează mai mult. „Cred că statul român trebuie să acționeze, aşa cum fac și celelalte ţări, de exemplu Belgia s-a constituit parte civilă împotriva Volkswagen, în Spania guvernul a hotărât să penalizeze cu 1.000 de euro cosntructorul pentru fiecare maşină vândută”, a arătat Călin Popescu Tăriceanu.

Poate nu știți, dar Tăriceanu a fost cel ce a introdus taxa auto. Fiind și prim ministru, acționar la Automotive, dealerul Citroen pe românia și președintele Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile, APIA. Prin urmare, perfect legal, și-a tras o lege care să îi protejeze afacere.

Între timp, a renunțat la Citroen, acum parcă se ocupă doar de Ford și Harley. Pe care ford tot el l-a vândut, în 2007, tot ca prim ministru.
Din această postură, domnul Tăriceanu emite legi și dispoziții, legi făcute strict pentru a-i apăra businessul, fără ca nimeni să îi poată spune ceva. Pentru că este și președintele senatului.

Acum, domnul Tăriceanu discută idei legate de competiția afacerii sale. Și se preface că e preocupat de binele cetățenilor. Și de faptul că statul a încasat mai puțin decât trebuia, din taxa de mediu.

Pune cineva pariu că, după ce se vor gândi atent, vor cere posesorilor de mașini cu “probleme de soft” să plătească diferența de taxă de mediu, sfătuindu-i părintește să dea în judecată producătorul?

Mark my words, este exact planul pe care îl are vipera asta nestrivită.
Incă.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

34 comentarii Adaugă comentariu

  1. Ar trebui sa-l intrebe de pe Adrian cum e la racoare. Sau poate a facut-o deja.

    • #2

      bilețelul otrăvit :)))
      îl și văd pe tăricescu înmuind pana în vitriol și scriindu-i șefului:
      – Dragă Băse,
      Am o proastă acasă de care-o să divorțez curând, știi un avocat calumea că ăștia de la firmă habar n-au de femei.
      PS: vezcă mai bag mâine o taxă, mergipă blat

    • #3

      plm, tipic romanesc dupa cum scrise si Maria’Sa

      UPDATE 13.30
      Marius Dunca, președintele ANPC, a afirmat ca ar putea fi amendaţi dealerii auto, nu direct Volkswagen. ”Vom avea discuții (cu Ministrul Mediului și Ministrul Transporturilor n.r.) și vom vedea dacă sunt pagube, dacă au fost aduse prejudicii consumatorilor. Eu amendez dealerul. E treaba lui. Și într-un supermarket amendez supermarketul, iar el se îndreaptă către producător. (…) Sesizări au fost referitor la service-uri și garanții. Unii oameni au cumpărat mașini scumpe și stăteau mai mult cu ele prin service-uri”, a declarat președintele ANPC. Dealer-ul trebuia să verifice caracteristicile tehnice, trebuie să fie informat asupra caracteristicilor, a explicat Dunca.

    • #4

      iata…:)))))

    • #6

      da claaaaar. doar ca impotriva volkswagen practic nu au cum sa se indrepte, pentru ca ar fi vorba de un proces. proces pe care il vor pierde, taxa de mediu fiind declarata ilegala de UE. prin urmare…

  2. #7

    Curvă mai mare ca maimuţoiul ăsta rar întâlneşti.
    Normal că omul îşi protejează business-ul că are multe neveste de întreţinut.

    • #8

      Aici nu stiu ce sa zic, eu am greutati in a indica exact podiumul curvelor celor mai jegoase, cele mai triste, mai deprimante, mai nenorocite si care m-au dezamagit cel mai mult, imi e greu sa departajez intre Moliceanu, Chiorbea si Emi Costantinescu. Parca i-as pune pe toti trei pe primul loc si sa nu mai existe locurile doi si trei, urmand ca urmatorii sa ia mentiune direct.

    • #9

      Jegosul asta in ultima zi de mandat le-a facut cadou celor de la Sterling perimetrul castigat in mare neagra dupa procesul cu Ucraina. Evident, totul este secretizat ca sunt resursele lui tariceanu.

      Iar dupa atitudinea generala, adica tacere totala si din partea lui Base & co. si din partea PNL etc, presupun ca toata lumea si-a primit partea.

      Dar e ok, la anul ii votam din nou.

  3. #10

    Eu stiu unde locuieste. Asta daca vreti sa mergem cu gasca sa-l batem… 🙂

    • Nu tre’ sa-l bati. La cit de prost conduce motocicleta, mai pica o data si se face praf singur.

    • Cristi, sa inteleg ca esti mai pirpiriu si ai nevoie de ‘baieti’?

    • #13

      Nu, mosule, voiam sa impart bucuria. 🙂
      In plus, cat de pirpiriu trebuie sa fii incat sa nu-l poti bate pe Tariceanu? 🙂 🙂

  4. #14

    tie ca cumparator de buna credinta poate doar sa iti suga pixu’

  5. #15

    De ce sa platesc in plus taxa in conditiile ib care va exista un recall si masina va fi reparata? Eu am fost cumparator de buna credinta, cred ca VW/Audi trebuie sa isi asume aceste greseli.

    • #16

      corect, pentru ca in Romania deciziile au o logica solida in spate. Preferata mea a fost cand ANAF a taxat un an intreg de nush ce rahat de contributii, calculat la salariul minim, pentru toata lumea care a fost platit pe drepturi de autor pentru cateva articole. Si nu, nu erau interesati nici de lunile in care ai fost platit, nici de suma, baza de calcul era 12*salariul minim.

      “-Si nu vi se pare nimic gresit?
      -Ba da, dar asa este facut sistemul, nu putem schimba suma. Asa este ordin de la Bucuresti.
      -Bine, sa le transmiteti lui Boc si Pogea multa sanatate”

  6. #17

    Si te mai intrebi de ce le bagi pe bulgaria…

  7. #18

    Apropo de VW, demult nu am mai ras cu asa pofta ca ieri. Pai sa va spun:
    Un prieten posesor de VW Passat 2013 a fost trolat maxim de gashca. Dar maxim!
    Ne vorbim toti ca in momentul cand ne intalnim cu asta cu masina sa ne tinem cu mana de nas. Ieri, dupa ce iesim de la munci coincidenta facu’ ca asta sa aibe masina parcata la intrarea in parcarea mare de la job. Bineinteles, toti, dar absolut toti (eram aproape 20 de insi) cand a pornit asta masina, ne-am tinut mana la nas. Opreste asta , deschide geamul si normal, ne intreaba “ce aveti, ba?”
    “-Da ba drumul de aici cu furnalul tau, nu vezi ca ne intoxici pe toti!”
    Priceless…

    • #19

      La care el s-a dus acasă și-a luat-o pe muiere la omor:
      – Fă, futuz fasolea chizdii, nu puteai fă s-o lași la înmuiat mai mult că i-am gazat pe-ăștia la muncă de se țineau toți de nas

    • #20

      Scularie, tu n-ai somn ma?

  8. #21

    Citeam undeva pe o burtiera la A3 (ho ma, nu dati cu piatra!) ca Domnu’ Tariceanu urmeaza a fi investigat in dosarul Microsoft.
    Sa vedeti atunci corul bocitoarelor de la A3.

  9. #22

    Imi spune un prieten ca RAR-ul i-a… amanat eliberarea cartii pentru un VW Euro 5, Golf cred 🙂 Mi se pare ca a fost si la stiri, nu mai gasesc acum.

  10. #25

    Deci politicienii fac legi favorabile pentru ei si firmele mari? hmm
    spunea un baiat intr-un articol cam cu cat contribuie la buget omul marunt si cat conteaza in realitate.

  11. #26

    Asta e un adevarat atac la traditiile romanesti din mosi stramosi. Cum sa-i refuzi romanului dreptul de a-si lua VW?

    • #27

      Nici nu stii cita dreptate ai cu mosi-stramosi: in secolele IV-V pe plaiurile noastre mioritice se stabilisera vizigotii. Daca deschisesera sau nu o fabrica VW inca de atunci pe aceste meleaguri, istoricii si arheologii n-au fost inca in stare sa ne lamureasca. Cred insa ca afinitatea romanilor pentru lucrul german bine facut de atunci dateaza….

  12. #28

    pai a zis CAC P Tariceanu ca nu se mai elibereaza taloane pt masinile VW. si gata. nu se mai fac. a zis el si ce zice el e ca si facut.

  13. #29

    Obsesia patologica a romanului pentru masini germane si bere romaneasca proasta….

  14. #31

    E teribil de greu dar principial sunt deacord cu ce vomita Tariceanu…. Daca Dacia facea asa ceva ne dadeau afara din europa si “cinstitii” de nemtii si francofonii de frati fracezi cu englezii in frunte, asa ca sunt pentru ca statul sa-i dea in judecata si sa ceara despagubirii….

  15. #32

    Care e motivul pentru care tot scrii “romania”?

  16. Deci deja înnebunesc de prostia asta cu VW.
    Ai putea face un articol pe tema asta:

    Taxa sărăciei auto se plăteşte în funcţie de CO2 !!
    static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/calculator_taxe/taxa_timbru_2015.html

    Tot scandalul VW se bazează nu pe CO2 care sunt în norme, ci pe cantitatea de noxe emisă!!

    Vor recalcularea taxei de mediu în funcţie de ce? Că noxele nu se iau în calcul în formula lor, în final calculul taxelor va ieşi identic, şi atunci?

    Incredibil cât de proşti pot fi politicienii care vorbesc de legi de care nici ei nu au habar…

    • #34

      Cantitatea de noxe emisă conteaza la determinarea normei de poluare, care conteaza la calcularea taxei de mediu.