Citiţi mai jos cum tratează Adevărul abonamentele la revista Ştiinţă şi tehnică.

Mai ţineţi minte că acum ceva vreme, se desfăşura o campanie pe bloguri, în care eraţi îndemnaţi să vă abonaţi la revista Ştiinţă şi Tehnică? Am fost foarte de acord, revista aceea are o istorie şi un nume ce au marcat oameni de-alungul timpurilor.

Din păcate, revista este acum editată de către Adevărul. Şi, ca orice chestie pe care o face Dinu Patriciu, e obligatoriu să conţină un mic jeg.

Hai să vedem cum a reuşit Bogdan să îşi primească abonamentul.

Eram constient de la bun inceput ca aproape tot continutul revistei este disponibil online pe alte siteuri iar aceasta probabil nu o sa-mi aduca nimic nou, insa am zis ca o sa trec cu vederea lucrul asta atat timp cat pe piata din Romania mai exista si alte reviste in afara de cele gen Star, Ciao, etc.

Ei bine, se pare ca in Romania este destul de complicata treaba asta cu abonamentele si cu livrarea
bunurilor, asa ca vreau sa va impartasesc experienta neplacuta pe care am avut-o ( si pe care probabil o
voi avea in continuare si in lunile ramase din abonament) cu Adevarul Holding.

O sa incerc sa prezint totul cat se poate de sumar:

Abonamentul l-am facut in data de 07.06.2011, cand am achitat suma de 25lei – echivalentul a 3 numere
(vezi poze Detalii factura 1.jpg si Detalii factura 2.jpg) . Prima revista ar fi trebuit sa o primesc pe data
de 01.07.2011, dupa cum scrie in factura si in email-ul primit de la reprezentantul Adevarul Holding.

Vine si ziua mult asteptata de 1 iulie cand teoretic ar trebui sa primesc revista insa acest lucru nu se
intampla. Am zis sa mai astept cateva zile insa cand am vazut ca se face data de 06.07.2011 si tot nimic,
ii trimit un mail aceluiasi reprezentant de la Adevarul Holding cu care discutasem cand mi-am facut
abonamentul. Acesta imi spune ca o sa verifice la Posta ce s-a intamplat si o sa remedieze problema
(email1.JPG – mailul de la mine, email2.JPG – mailul de la repr.).

Sigur…

Pe data de 12.07.2011 i-am trimis persoanei respective un alt email (vezi email3.JPG) prin care am rugat-
o sa-mi spuna care este statusul remedierii problemei si de ce nu am primit revista, deoarece la acel
moment trecusera 12 zile de la data inceperii abonamentului. Reprezentantul nu a binevoit sa raspunda
la acest ultim e-mail, insa in aceeasi zi am primit un apel telefonic prin care alta pesoana de la Adevarul
(sau de la Posta, nu stiu exact pt ca nu mi-a spus)mi-a comunicat faptul ca se deruleaza o verificare in
sistem si ca in cursul zilei urmatoare voi fi sunat si voi primi explicatiile de rigoare.

Sigur…din nou…

Nu ma asteptam sa fiu sunat in ziua urmatoare, si asa a fost.

Ieri, 18.07.2011 am trimis o reclamatie la ANPC, iar in CC am pus si adresa de mail a persoanei de la
Adevarul Holding. Avand in vedere ca singura metoda de sporire a eficientei este Protectia
Consumatorului, imediat am primit un telefon + scuzele de rigoare + promisiunea ca in ziua urmatoare
voi primi revista.

…si primesc revista…

Azi pe la ora 12, vine curierul cu o revista care aparent imi este destinata. Singurul motiv pentru care am
decis sa o pastrez este doar ca sa arat si altora cat de jalnice sunt serviciile in Romania. Vezi imaginile

revista1.jpg, revista2.jpg, revista3.jpg.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.