tariceanu ford

„Cred că e nevoie de o protecție a consumatorilor, a cetăţenilor. În momentul în care autoritățile iau cunoștință de o astfel de situație, trebuie să reacționeze, până se constituie, eu ştiu, asociaţii de consumatori, până îşi iau avocaţi care să le apere interesele afectate în justiţie”, a spus președintele Senatului.

Călin Popescu-Tăriceanu consideră că statul român a fost înșelat, pentru că a încasat – prin taxa de mediu – mai puțini bani pentru mașini care poluează mai mult. „Cred că statul român trebuie să acționeze, aşa cum fac și celelalte ţări, de exemplu Belgia s-a constituit parte civilă împotriva Volkswagen, în Spania guvernul a hotărât să penalizeze cu 1.000 de euro cosntructorul pentru fiecare maşină vândută”, a arătat Călin Popescu Tăriceanu.

Poate nu știți, dar Tăriceanu a fost cel ce a introdus taxa auto. Fiind și prim ministru, acționar la Automotive, dealerul Citroen pe românia și președintele Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile, APIA. Prin urmare, perfect legal, și-a tras o lege care să îi protejeze afacere.

Între timp, a renunțat la Citroen, acum parcă se ocupă doar de Ford și Harley. Pe care ford tot el l-a vândut, în 2007, tot ca prim ministru.
Din această postură, domnul Tăriceanu emite legi și dispoziții, legi făcute strict pentru a-i apăra businessul, fără ca nimeni să îi poată spune ceva. Pentru că este și președintele senatului.

Acum, domnul Tăriceanu discută idei legate de competiția afacerii sale. Și se preface că e preocupat de binele cetățenilor. Și de faptul că statul a încasat mai puțin decât trebuia, din taxa de mediu.

Pune cineva pariu că, după ce se vor gândi atent, vor cere posesorilor de mașini cu „probleme de soft” să plătească diferența de taxă de mediu, sfătuindu-i părintește să dea în judecată producătorul?

Mark my words, este exact planul pe care îl are vipera asta nestrivită.
Incă.