Stimate Rxxxx Z,
In urma unei analize desfasurate in decursul unei perioade de timp, societatea Globe Hosting, Inc. a reusit sa identifice in cadrul societatii cel putin doua persoane care sustrageau si furnizau informatii confidentiale din cadrul societatii, in scopul unei concurente neloiale. In speta persoanele in cauza sunt Bobriuc Sebastian si Covaci Ciprian.
Cele doua persoane au condus cu buna stiinta activitati de furt calificat informational de pe serverele Globe Hosting, au indrumat si chiar mutat clienti cu/sau fara stirea acestora in directia dorita de acestia.
Dorim pe aceasta cale sa va informam ca, societatea Globe Hosting a inceput procedurile pentru denuntarea acestora pe cale penala, precum si indreptarea impotriva societatii Awsome Projects SRL din Sighetu Marmatiei, pentru a recupera prejudiciile si daunele produse, precum si a opri activitatea acestei societati.
In acest sens, dorim sa va avertizam ca, in cazul in care sunteti abordati de persoane din cadrul companiei, ca va propun mutarea, inlocuirea serviciilor intr-o alta firma, sau incearca sa va induca in eroare spunandu-va ca firma si-a schimbat denumirea sau orice alte tertipuri de natura inselatoare, sa ne contactati de urgenta pentru a putea lua masuri, iar dvs sa nu dati curs pana nu va consultati cu unul dintre managerii companiei noastre.
Totodata, corespondenta cu persoanele in cauza trebuie sa inceteze sub orice forma de comunicare, pentru a evita pierderile/daunele ce va pot fi aduse.
Incepand cu data de 14 Aprilie 2010, societatea Globe Hosting nu va fi raspunzatoare in cazul in care daunele au fost provocate de aceste doua persoane.
Avem nespus regret sa anuntam pe aceasta cale fostii clienti care au fost naiv mutati la noua societate sa inteleaga situatia asa cum este ea, iar prejudiciul ce-l vor putea avea in urma opririi serviciilor la noul furnizor poate fi diminuat, daca se iau masuri acum. Prin masuri ma refer la analiza si alegerea unei noi solutii, ce sa va gazduiasca in alta parte. Nu excludem aici reintoarcerea ca si clienti, fiind ferm convinsi ca sabotajul a fost maniera prin care ei v-au convins sa plecati.
Cu deosebita consideratie,
Ciprian COZOPLEAN
COO – Globe Hosting, Inc
NOU
Da ei nus responsabil si raman clienti pagubiti solutia easy noi nu suntem responsabili las ca platiti voi …
NOU
da, cred ca pentru prima data de cand te vanturi pe aici sunt de acord cu tine. faptul ca angajatii lor au furat sau ce-au facut, nu ii scuteste de responsabilitate.
NOU
plus ca era responsabilitatea lor ca firma sa aiba grija de date,sa nu poata sa le foloseasca aia asa liber.
NOU
Penibil!
NOU
In momentul in care esti angajat la o firma de genul asta, hosting de exemplu, semnarea unui NDA este destul de importanta tocmai pentru situatii de tipul asta.
Partea cu sustrasul datelor, este destul de simpla in momentul in care primesti acces la tot ce inseamna sistem de billing, helpdesk, etc. si singura masura de protectie pe care si-o poate lua o companie este un non disclosure agreement.
Da, lucrez in domeniu.
NOU
sa stii ca era greu sa ne prindem:))
NOU
pai unii nu se prinde dom’le… ce sa-i faci?!
NOU
Si totusi un NDA nu i-a oprit pe baieti sa-si faca mica lor afacere pe langa.
De semnat sigur l-au semnat ca e standard la orice firma care lucreaza cu date personale ale clientilor. Dar NDA-ul ala are doar rol preventiv.
Dupa cum se vede, clientii si-au luat-o la propriu in mana de catre furnizorul de servicii.
La mesajul domnului Cozoplean raspundeam cu “Veti fi in curand contactat de avocatul meu.”
NOU
Am primit şi eu mesajul. Azi l-au trimis. Ce nu înţeleg este de ce-şi asumă răspunderea doar până pe 14. Azi suntem în 16.
NOU
Nu e nevoie de NDA, e penal sa violezi secretiile…secretele firmei. NDA-ul poate fi folositor la un eventual proces civil.
NOU
Păi… găzduire românească Arhi, ce vrei de la viață?
NOU
Daca trimiteau si ei mai devreme newsletter-ul era credibila faza , dar atata timp cat astazi suntem in data de 16 e clara faza ca cei de la Globe Hosting isi cauta publicitate …..
NOU
@Perfu : mailul a fost trimis mai tarziu pt ca li s-a dat sansa celor 2 sa se explice, crede-ma nu ne dorim astfel de publicitate.
NOU
ma gandesc sa fac si eu un mail din asta, dar in loc de aia doi sa pun numele lui cristi tecar, niste mailuri la care nu am raspuns si vreo 500€ datorie de prin 2008.
NOU
Cred ca a gresit cand a scris “Totodata, corespondenta cu persoanele in cauza trebuie sa inceteze sub orice forma de comunicare, pentru a evita pierderile/daunele ce va pot fi aduse.”
trebuia “ce NE pot fi aduse” :))
NOU
Raspund doar pentru ca-s uimit de interpretarea data unei informari, ce avea ca unic scop instiintarea, sau mai bine zis constientizarea unora ce se presupune ca nu isi irosesc banii si timpul.
Intelegeri pre-angajare, contracte si alte minuni nu prea pot opri oameni al caror destin pare vadit sa distruga. Cazul angajatilor, dar si al unora carora le place sa scrie despre probleme ca stranga ceva.
Imi place sa iau lucrurile pe rand, asa explic intai unui om preocupat:
1. Tubibu: ai primit in 16, nu fiindca atunci au fost opriti, demascati, sanctionati, ci atunci s-au inceput demersurile legale. Nu imi place sa vorbesc de dragul ratingului! Nu e logic ca daca din data de 14 au fost sesizati si oprite “manariile” sa iti garantez ceva? Sau tu vroiai sa promitem ce?
poate am pierdut eu firul logic, sau poate totusi… nu.
2. arhi: e o vorba celebra, “cand 3 oameni iti spun ca esti beat te duci si te culci”. Iau remarca ta din comment ca una sensibil marcata de ceva frustrari, fiindca nu pot sa o compar cu simtamantul de multumire pe care l-am avut cand 99% din clienti au raspuns cu un multumesc(sigur nu ma duc sa ma culc). Poate in cazul tau, te lasi multumit mai greu, insa aici problema e putin mai nasoala, nu ca-n cazul unui blog! Nu toti clientii nostri scriu. Unii produc, altii ofera servicii si chiar vand. Ai fi surprins sa vezi cate face omenirea real life!
atunci sa-mi fie scuzata naivitatea prin care am incercat sa controlam un posibil rau si mai mare!
3. NDA: sa ne lasi un numar de telefon sa te contactam pentru consiliere(sper totusi sa nu o faci)
4. zoso: parca iti ceream o factura pentru acele “servicii” de care vb cat poti de mult si tare. Asta daca nu cumva lucrezi la negru.
Apoi, matematica spune: 7×50=??? dar cu siguranta nu 500!
Iar la solicitarea noastra de explicatii si motivatia necorelarii cu intelegerea, precum si a unei facturi ce am primit? Plain text email ?
Poate vrei sa amintim rugamintea cu “aruncatu-n cont, fara factura!”
Cand vad acea factura din 2008 promit solemn ca vom continua polemica si am grija sa iti recunosc aliura de sfant si sa va canonizez pe toti asociati tie!
NOU
ummmm…astia nu au auzit de keylogger?
NOU
cipriene, eu te vedeam drept un baiat inteligent, dar se vede treaba ca m-am inselat profund.
NOU
nu stiu cum sa ma pronunt la consideratiile tale, mai ales ca brutala schimbare vine dupa un singur argument al meu ce contrazice parerea ta, dar e o opinie pe care am sa ma straduiesc sa nu o contrazic. fiecare om are dreptul la opinie
NOU
Asta se intampla cand angajatii nu sunt monitorizati. Ar trebui verificata activitatea lor…
NOU
Va anuntam ca exista o initiativa privata ce vrea sa puna PUNCT nesimtirii GLOBEHOSTING. Eye Art LTD se angajeaza sa asigure
suport juridic gratuit tuturor celor care au avut de suferit pe banii lor intr-un contract (sau mai multe) derulate impreuna cu GLOBEHOSTING. puteti vedea o prima initiativa aici www.ro-news.ro/social/globehosting-ce-inseamna-sa-fi-companie-nesimtita/ si puteti accede la confirmarea participarii dumneavoastre pe site. Cineva trebuie sa schimbe ceva
NOU
Ar fii bine sa nu mai dea atatea tepe Globe hosting! Nu sunt decat niste tepari! Nu cumparati de la ei!!!! Numai minciuni!
NOU
eDomenii, sunt niste mincinosi si niste tepari, google it, activati-mi domeniul!
NOU
sa inteleg ca dau vina pentru toate tepele si neprofesionalismul pe cele doua persoane? INCREDIBIL
EDOMENII-GLOBEHOSTING cea mai mare teapa din mediul online !
ps: ma numar printre zecile de pagubiti si nu printre “spionii” imaginari !