firea psd gunoaie

Este foarte drăguț cum oile de pe internet, potențate de domnii Dragnea și Ponta, se revoltă maxim despre cum compania condusă de Clotilde Armand a avut relații cu firma Bechtel. Cum, nu știți care Bechtel? Acel Bechtel

Potrivit hotărârii publicate în Monitorul Oficial, la 19 decembrie 2003, Guvernul României, condus de Adrian Năstase, a aprobat mandatarea Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADNR) la semnarea contractului de proiectare și construire a autostrăzii cu investitorul selecționat – compania Bechtel. Ordonanța de urgență nr. 120, din 18 noiembrie 2003, prevedea demararea de către CNADNR a procedurii de negociere cu o singură sursă: firma americană Bechtel International Inc. Încredințarea contractului de proiectare și construire a autostrăzii s-a făcut prin derogare de la prevederi privind achizițiile publice, care priveau exclusiv procedura de încredințare a contractului. Uniunea Europeană, Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare și Fondul Monetar Internațional (FMI), dar și mass-media și opinia publică din România au exprimat o serie de obiecții și observații în legătură cu acesta, referindu-se în special la modalitatea de atribuire.

Acel căruia Dan Șova i-a pierdut contractul. Cum, nu știți că un contract de câteva miliarde de euro date moka de statul român nu se mai găsește?

La 30 mai 2013, s-a parafat acordul de încetare al contractului cu Bechtel pentru tronsonul de autostradă Suplacu de Barcău — Borș, al cărui grad de finalizare era atunci de 50,12%. Rezilierea contractului s-a soldat cu penalități de 37,2 milioane de euro pentru statul roman, care mare, în plus, datorii de 50 de milioane de euro, valoare bugetată pentru 2013. Potrivit premierului Victor Ponta, rezilierea contractului cu Bechtel a fost realizată de ministrul Marilor Proiecte de Infrastructură, Dan Șova, pe baza unei copii legalizate a contractului original, pe care ministrul l-a reclamat ca fiind de negăsit. ‘Primul pas era să încercăm rezilierea, al doilea să începem concesiunea, al treilea să realizăm autostrada. L-am reușit pe primul’ — a declarat Dan Șova la momentul respectiv.

Dar să vedeți ce interesant cum CLotilde Armand e de fapt de vină. Pentru că a fost angajată de statul român să supravegheze construcția autostrăzii. Și, spre deosebire de TOATE celelalte capete de autostradă din românia, care se distrug anual de câteva ori, necesitând reparații continue, autostrada respectivă merge de 7 ani fără reparații.

Porcisme de românia.