In aceasta perioada, cu mai putin de 2 saptamani inaintea startului in Raliul Argesului, prima etapa din cadrul Campionatului National de Raliu Dunlop 2019, toate echipajele din motorsportul romanesc isi curteaza sponsorii, saluta fanii si isi prezinta planurile pentru noul sezon competitional.

Lansarea echipajului de raliu #324, care va participa in acest an in cele 8 etape ale campionatului national, este diferita, fiind strans legata de Campania “Raise to Race”, care este activa acum pe www.raisetorace.com.

Aflati mai multe detalii dintr-un interviu cu Mirela Secan, initiatoarea Campaniei “Raise to Race” si presedinta Asociatiei LIKE Bucharest, care deruleaza proiectul.

Fara un comunicat standard, fara o conferinta de presa… de ce?

Am ales sa anuntam ca echipajul #324 intra in “ring”, fara conferinta de presa, fara macar sa ne prezentam pilotul sau copilotul, fara a ne mandri cu rezultatele de pana acum si fara a scoate in fata victoriile si titlul obtinut in 2018, in Grupa H, clasa 11. Fara a stabili obiective si a ne anunta sponsorii, spunem raspicat ca suntem pregatiti si fara frica, pentru c-am pornit… fara buget! Iar asta este cea mai tare provocare. Vrem doar sa stie toata lumea ca proiectul “Raise to Race” este gata, pe www.raisetorace.com. Un lucru care nu poate fi ignorant este acela ca platforma poate deveni in scurt timp o umbrela pentru mai multe echipaje de raliu (deja avem cereri), si vreau sa arat ca indiferent cat de neatractiv pare acum motorsportul romanesc, investitia brandurilor se face in oameni si-n content.

De ce nu anuntati cine este pilotul si copilotul echipajului #324?

Sincer, nu e niciun mister. Google va poate spune repede despre cine este vorba. Dar ce conteaza? In acest sezon competitional, cu ajutorul oamenilor, ei vor deveni personaje, cu fetele acoperite, iar oricine sustine proiectul se poate regasi in oricare dintre ei. Va voi spune doar ca echipajul #324 este format dintr-un pilot extrem de talentat si foarte ambitios, de 22 ani, care confirma toate caracteristicile si calitatile Generatiei Z. Copilotul a participat la primul lui raliu cand avea 21 ani, iar experienta acumulata intre timp echilibreaza activitatea echipajului, el fiind un Millennials, ca si mine.

Cui se adreseaza Campania “Raise to Race”?

Raise to Race” este un proiect adresat comunitatii, tuturor celor care nu au interactionat pana acum cu motorsportul, care n-au simtit adrenalina pe marginea drumului la vreo etapa, este un proiect pentru tinerii care nu primesc nicio sansa sau pentru cei carora li se traseaza tot timpul reguli, UN MANIFEST pentru noua generatie care darama bariere! “Raise to Race” este despre curaj si ambitie, este despre mine, despre tine si despre toti romanii sau strainii fresh & cool, care nu se feresc sa se afiseze si stiu sa ajute. Masina de curse este pregatita sa fie acoperita de fetzele oamenilor frumosi sau caraghiosi, creativi, nonconformisti, veseli sau tristi, razvratiti sau curiosi, pentru care implicarea este un mod de viata! Cu 10 euro esti FAN si iti pui fatza pe masina de curse. Cu 100 euro esti ANGEL, iar noi iti vom duce mesajul mai departe! Cu 1000 euro se poata implica orice companie care vrea sa fie GODFATHER pentru echipaj si care considera ca CSR-ul inseamna si implinirea viselor. Nu e deloc greu! Iar mecanismul campaniei este simplu. Intri pe www.raisetorace.com, te informezi, alegi ce vrei sa fii, lasi datele de contact si incarci poza pe care vrei sa ti-o lipim pe masina de curse (cu tine, cu seful, cu un sarbatorit sau cu o prietena, cu cainele, pisica sau vedeta preferata) sau iti scrii numele/mesajul. Apoi ai de selectat metoda de plata: fie online cu orice card bancar VISA sau MasterCard, fie prin SMS la 7425 pentru pachetul FAN de 10 euro, fie prin PayPal pentru extern. Pentru companii, fiind vorba si despre un contract de sponsorizare, se poate discuta direct pe adresa de mail godfather@raisetorace.com.

Ce se intampla pe platforma www.raisetorace.com?

Pe site, oricine poate alege sa fie FAN (cu 10 euro), ANGEL (cu 100 euro) sau The GODFATHER (cu 1000 euro) in cadrul campaniei, pentru a face parte din visul echipajului #324… acela de a urca pe podium, chiar daca nu i se dau prea multe sanse: masina e stricata, “vulturii” stau la atac, iar bugetul de zeci de mii de euro pare de nerealizat sezonul asta. Acum, pe site se gasesc toate detaliile, in curand va fi disponibila si varianta in engleza, pentru comunicarea internationala, iar toata lumea se poate implica in acest proiect social, pana la finalul anului.

Practic, in premiera, national si international, pentru fiecare dintre cele 8 etape ale Campionatului, masina de raliu a echipajului #324 devine locul unde oamenii inimosi se intalnesc. Cu totii, impreuna, ca-ntre prieteni! Inainte de fiecare etapa, toate fetzele fanilor vor fi printate pe stickere rotunde, pe care le vom lipi peste tot pe masina. In acest fel, echipajul va avea sustinatorii mereu alaturi. De asemenea, numele sau mesajele ingerilor vor aparea inclusiv pe combinezonul pilotului sau al copilotului. Si, ca sa fie treaba-treaba, costa 100 euro ca sa faci public un hashtag #! Sincer, imi doresc tare mult sa vad daca vor fi si alti piloti sau copiloti care ii vor sustine pe baieti… Asta ar insemna, pentru mine, o lectie de fair play.

Daca fanii si ingerii sunt persoane fizice, de orice varsta, cine sunt si ce fac Godfather-ii?

The GODFATHER pot fi acele branduri curajoase, cu ADN puternic, care poate nu s-au gandit niciodata sa sustina un echipaj de raliu sau un proiect in motorsportul romanesc si, in ciuda bugetelor deja alocate, sau a unei strategii gandite si planificate in avans de agentii si departamente de CSR, PR sau marketing, vor spune DA si se vor implica in Campania “Raise to Race”!

Important este ca brandurile de orice fel sa inteleaga ca vor primi expunere premium pe masina, pe casca pilotului/copilotului, pe toate materialele si, un lucru foarte important, vom genera content video personalizat, pentru a promova intr-un mod creativ parteneriatele.

Cum ati realizat acest proiect si, efectiv, de ce aveti nevoie?

Ideea a aparut rapid si s-a “complicat” repede Agentia Sunshine Digital s-a conectat cu proiectul nostru si a dezvoltat intr-un timp record website-ul campaniei, toata echipa lor lucrand continuu la finalizarea functionalitatilor. Eblogauto.ro este alaturi de echipajul #324 in tot acest sezon competitional si va produce video-content inedit, baietii fiind foarte talentati. Platformele 4Pay si euplatesc.ro ne-au ajutat instant sa integram metodele de plata ca sa strangem bugetul necesar pentru fiecare etapa, iar Kiss FM va tine ritmul cu noi de-a lungul campionatului. De asemenea, Studio Expo Group se ocupa de toate printurile necesare, de la stickere la nebuniile pe care le vom face, iar intr-un scurt timp vom avea si o super agentie de PR, care a indragit imediat proiectul nostru si ne va da o mana de ajutor.

Nevoile echipajului sunt defalcate pe site, intr-un traseu imaginar al masinii pana la start, care se modifica constant in functie de banii primiti: de la licente, combinezoane, taxa de inscriere, pana la slick-uri, carburant, echipa de service, cazare si masa. Multe dintre aceste nevoi pot fi acoperite, evident, si in barter, iar noi avem deschidere totala catre orice varianta de colaborare. Important este ca la final sa putem genera awareness atat pentru partenerii curajosi, cat mai ales pentru Campionatul National de Raliuri, astfel incat in 2020 sa il putem transforma intr-un punct de atractie.

Cate persoane va asteptati sa se implice in proiect?

N-am plecat la drum cu nicio asteptare. Avem nevoie de 100 de GODFATHERi sau de 1.000 de ANGELi sau… 10.000 de FANi. Este realizabil! Insa, sunt convinsa ca orice ajutor va conta, iar la finalul sezonului vom fi oricum victoriosi. IMPREUNA!

Informatii pachete “Raise to Race”:

Pentru ca este un proiect adresat in principal tinerilor, pachetul FAN de 10 euro poate fi cea mai buna solutie atunci cand cineva este in pana de idei si nu stie ce cadou sa-i ia unui prieten sau coleg de serviciu, sef sau… bunica. In plus se poata plati prin SMS la 7425, dupa ce s-a incarcat poza pe site, lucru care simplifica mult etapele de plata.

Pe masina de curse noi vom lipi un sticker cu fata sarbatoritului sau sarbatoritei si ii vom putea trimite dovada dupa etapa.

Cine vrea sa fie ANGEL si se implica cu 100 euro, pe langa fatza lipita pe masina de curse, va avea numele scris pe combinezonul de concurs, al pilotului sau copilotului. Sau, in loc de nume, se poate alege un mesaj ori un hashtag # de maxim 20 de caractere, care se incarca direct pe site, in formular.

Am pregatit si un cadou surpriza: o pagina din caietul de dictare, inramata, cu autografele echipajului #324!

La etapele de raliu, pentru companii exista doua variante ale pachetului The GODFATHER: pentru un buget de 1000 euro sau de 5000 euro. Pachetul de 1000 euro include 5 stickere pe masina in pozitii premium, logo-ul pe una dintre casti si branding in parcul de service.

Noutatea vine la pachetul de 5000 euro, care include full branding pe una dintre casti. Este o solutie concept, inedita, pentru companiile indraznete & creative, care au ce transmite vizual, mai ales ca, la final, toate castile personalizate 100% vor fi parte dintr-o expozitie cu licitatie, iar banii vor sustine o cauza umanitara.

Si, tot la final, toti cei care au ales sa ne sustina in acest an, vor fi invitati la o petrece pe cinste!

CALENDARUL CAMPIONATULUI NAŢIONAL DE RALIURI DUNLOP 2019

02/05/2019 – 04/05/2019: RALIUL ARGEŞULUI – ETAPA I
24/05/2019 – 25/05/2019: RALIUL ARADULUI – ETAPA II
21/06/2019 – 22/06/2019: RALIUL MOLDOVEI – ETAPA III
12/07/2019 – 13/07/2019: RALIUL HARGHITEI – ETAPA IV
26/07/2019 – 27/07/2019: RALIUL SIBIULUI – ETAPA V
06/09/2019 – 07/09/2019: RALIUL IAŞULUI – ETAPA VI
28/09/2019 – 29/09/2019: TRANSILVANIA RALLY – CLUJ NAPOCA – ETAPA VII
18/10/2019 – 19/10/2019: RALIUL BRAŞOVULUI – ETAPA VIII

CONTACT:

  • Asociația LIKE BUCHAREST

Mirela Tudorache Secan

raisetorace@gmail.com

0722.266.610

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

2 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Suna a cerseala

    • #2

      Baietii au nevoie de bani, e normal, motorsportul nu e un sport ieftin. Iar scopul campaniei este sa stranga acesti bani, oferind ceva la schimb… intr-un mod transparent si creativ!