Bine, în general râde de moldovenii și ardelenii care au umplut până la refuz orașul, în căutarea unui blid de icre negre, pe care la ei nu au de unde să îl câștige. Alții s-au relocat la Brașov, dar în fine.

Dar cel mai tare și cel mai tare râde de faze de alea ca cea de ieri, când s-a anunțat că biletul de autobuz se face 3 lei.

Să fim clari, da? Până ieri, un bilet de autobuz în una din cele mai mari capitale europene și UE, costa mai puțin decât un covrig decent. Da? 1.3 lei. 26 de eurocenți o călătorie prin capitală, da? și acum, țineți-vă bine, călătoria s-a făcut 61 de eurocenți. O călătorie de 90 de minute, prin capitala țării, cu orice mijloc de transport în comun de suprafață, costă 61 de cenți. Costă 1 fucking euro călătoria oriunde, cu orice, inclusiv metroul. 1 EURO.

Ca să vă faceți o idee, în Budapest, un bilet cu care mergi pe o singură linie, neîntreruptă, valabil 80 de minute, costă 1 euro, 350 de forinți. În fucking Sofia costă 80 de cenți un bilet single, neîntrerupt, fără limită de timp, ai mers 5 minute și ai coborât, îți iei alt bilet. În Tirana, un bilet, o singură cursă, costă 41 de cenți. La Belgrad, un bilet simplu, valabil 120 de minute, 2.12 euro. Remarcați că am luat capitalele sărace ale europei, nu Berlin, unde un bilet pe o singură linie, 80 de minute costă între 3 și 3.80, funcție de zonă. Sau Viena, unde este 2.40 euro.

Și astăzi, în acest moment, într-o capitală care e mai mare decât toate alea sărace de mai sus la un loc, costă 26 de cenți, da? Iar bucureștenii, dragii mei, acești mufloni ai ajutoarelor de stat, sunt foarte supărați. Că nu e ok, că întâi trebuie să facă transportul public la nivel lux, ca să mărească prețurile, cum adică să le mărești cu 120%????? Cum să dea bucureșteanul de rând 3 lei pe un bilet, frățicule, păi unde am ajuns, de aia s-a murit la revoluție, ca să plătim transportul în comun la costul său real?

Urâtă nație de oameni, foarte urâtă.
Băi, 1 leu și treizeci de bani??

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.