Prietenul meu Andrei s-a gândit să intre în videoblogging ca guest staring la prietenul meu Marriciu. Ce a ieșit…oh well..

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

73 comentarii Adaugă comentariu

  1. Marii are idei bune și a început sa se priceapă.
    Păcat însă ca nu-l ajută vocea.

    • Firar al naibii de autocorrect.
      Marriciu

    • eu chiar am crezut că așa-l alinți tu, că ți-e simpatic.

    • #4

      păcat că nu-l ajută vocea?! probabil că nu ai văzut niciodată vlogăreală făcută de Zoso! bine, pe Zoso nu îl ajută NICI vocea

    • #5

      @Adi …. pe bune, vocea e problema lui?

      Care idei? In afara de a-l copia cat incape pe Neistat. Vad ca are si pudel, mai ramane sa ne zica ca are ca hobby si jogging-ul si ne-am scos.

      Daca are vreo idee nepreluata de la altcineva este chestia asta stupida cu masina lui care nu porneste. Daca asta este punctul central al existentei tale ca vlogger in Romania, e trist, bre.

      Vezi tu, nimeni nu zice sa nu ai surse de inspiratie cand incerci sa faci un proiect media. Dar nu baga COPY-PASTE ca rezultatul e patetic. Mariciu (cu care nu am absolut nimic personal) insista sa faca niste timelapse-uri care nu arata nimic, sau in cel mai bun caz un Bucuresti vai de capul lui (no ofense, arata si mai rau iarna), iar esenta unei zile petrecute de el este ….. ei bine, inca nu am reusit sa o descoper.

      Mesaj = O

      Pacat, eu chiar cred si stiu ca sunt oameni in tara asta care ar putea face vlogging de substanta. Nu ajuta sa faci un episod zilnic, trebuie sa ai si ce sa comunici in acel episod …

      Ar fi interesant de facut o lista de vloggeri romani care fac o treaba buna, trendul cu siguranta va prinde si la noi. Pentru mine vloggingul e un reality show de identitate, are acel localism care poate fascina daca COMUNICA ceva.

      O zi buna la toata lumea.

    • #6

      Exista vloggeri romani care fac o treaba buna?

    • #7

      @Razvan domnul Petcu nu poate sa conduca masina si sa vb in acelasi timp.

    • #8

      numay saraci pe aicea, io #ambanideruppamantulsimadoarelabula
      shi sa nu facetz ca aia de pe audigrup carea zis numa nesimtzeli la adresa mea
      scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/12642815_1656290011282412_5706920455243837219_n.jpg?oh=b259caea7db223fb1544781f67232d06&oe=5738A82B
      io am banii si valoare si ma cunoashte toate femele
      www.facebook.com/profile.php?id=100009155589384&fref=ts

    • Kand vine noaptea eu-s cu masina sa vada toti cum fuge bmw ca felina

    • #10

      Era o plăcuță scrijelită undeva spre muntele roșu
      “Pe omul cu suflet bun / dumnezo nul lasan drum”

    • #11

      Escu, iti recomand nelson mondialu – vezi pe facebook/youtube. Best vlogger roman. De departe. Ideea e ca mai intai sa ai ceva de zis ca sa te apuci sa te filmezi, nu sa vrei sa te filmezi sperand ca o sa scoti tu ceva. Nu merge.

    • #12

      Zici ca sunt scapati de la casa de copii…

  2. #13

    Eu nu am inteles un lucru, dar probabil sunt defect eu.Care e treaba cu vlogurile, practic te filmezi facand nimic, spunand nimic.De ce sa ma uit la asa ceva?De ce se uita lumea la asa ceva?

    • #14

      pai…sa luam de exemplu tu. nu scrii nimic, nu comentezi nimic. si totusi, unii citesc ce spui. de ce?

    • #15

      Exact!

    • Sa te lauzi ca-ti porneste masina dimineata…. oare ce limuzina* cu kilometrajul la 500.000 km pe bord are, dat inapoi de la 800.000? Sau functioneaza cu ulei uzat picant de la KFC

  3. #17

    Nu.

  4. simplu, cumperi un motor pe benzina.

  5. Daca erau iar -20, mai pornea pe dracu. Mai ales daca era pe benzina :))

    • #20

      cu benzinar niciodata n-am avut probleme cu pornirea la temperaturi joase. am pornit si la -27.

    • #21

      Am pornit cu benzinara la prima cheie si la -26. N-am inteles de ce sa nu porneasca o benzinara. la temperaturi mai mici. Poate ai vrut sa zici diesel.

    • #22

      Pornit la cheie la -27 – -30. Am in buzunar WD40 pentru usi ca nu mai intra cheia iar remote controlul era decedat. Singura problema e ca imi tineam respiratia pana porneam masina ca sa nu se abureasca retrovizoarea si apoi sa ies repede din masina sa o curat de gheata.

    • #23

      le incurci sefu. motorina e aia cu probleme la temperaturi joase.

    • #24

      si totul e sa nu-ti lasi niciodata rezervorul de benzina sub jumatate

    • #25

      Omu are dreptate, motoarele pe benzină au dificultăți mai mari în a porni în condiții de frig. La diesel te ajută raportul de comprimare, poți să pornești chiar și fără bujii.

    • #26

      Omu are dreptate, motoarele pe benzină au dificultăți mai mari în a porni în condiții de frig. La diesel te ajută raportul de comprimare, poți să pornești chiar și fără bujii.

      Riiight.

    • #27

      nu ma prea pricep eu la masini, da din ce stiu problma la motorina-i fix faptul ca se bazeaza pe temperatura aerului din piston. adica daca aerul ala nu-i destul de fierbinte nu ai aprindere. spre diferenta de benzina, care se aprinde cand ai scanteie de la bujii.

      aa, si la motorina n-ai bujii. ai injectoare.

    • #28

      motorina porneste la compresie

    • #29

      @semeketh
      exista asa numitele bujii incandescente – incalzesc camera de ardere la pornire, sa poata porni motorul ala. Cred ca la alea se referea. Daca alea-s bulite, chiar si la temperaturi mai omenesti porneste greu dieselul. Iarna n-ai nici o sansa daca-s stricate bujiile incandescente.

    • #30

      rectific. dupa ce am citit asta:

      La diesel te ajută raportul de comprimare, poți să pornești chiar și fără bujii.

      Mi-am dat seama ca habar n-are despre ce vorbeste si ca se refera probabil la bujii ca la benzinar.

    • #31

      @Ciobi bacsi de Moldova (aka Semeketh) injectia combustibilului cu injectoare nu se face doar la dieseluri. Voiai sa zici incandescenta, cum zice Sabotica.

    • #32

      Semeketh doar a raspuns la chestia asta:

      La diesel te ajută raportul de comprimare, poți să pornești chiar și fără bujii.

      Vezi ca n-ai citit bine cine a scris ce-a scris…

    • #33

      O fi raspuns, dar uite ce zice fratiucu:

      “aa, si la motorina n-ai bujii. ai injectoare.”

      Care e legatura intre bujii si injectoare ? Si la motoarele otto se foloseste injectie in locul carburatorului. Voia sa compare scanteia cu incadenscenta + compresia. Nu-ti mai apara pretenarul, o cazut da-i si tu.

    • #34

      @georgica, daca tot ai o placere nebuna sa ma musti de cur macar spala-te pe dinti inainte.

    • #35

      diesel
      – pui contactul si numeri pana la 30 🙂
      – iei contactul
      – il pui iar si numeri pana la 10
      – dai la cheie in continuare sa pornesti motorul

      porneste din cel mult doua ture de electromotor, chiar daca sunt -22 de grade si nu a fost miscata de doua zile masina

  6. #46

    Un diesel va porni cu atat mai greu cu cat e mai frig/vant afara, starea bujiilor si a bateriei(amperajul) contribuind decisiv la pornirea usoara. Este irelevant ca nu a fost pornit de o saptamana sau o luna, exceptie o perioada mai mare de sase luni unde calitatea combustibilului este compromisa si va porni foarte greu. Chiar si vara vei porni greu un motor diesel daca are doua bujii(din patru) compromise.

  7. Deci a ajuns la episodul 38. Şi i-am spus să se oprească la al treilea. Da el nu, că Vloggman, Vloggman…

  8. #48

    asteptam video cum porneste vara la sfert de cheie

  9. #49

    Cum sa te filmezi cu o caramida?? unde pui ca se vede ca… pana si camera aia de masina a lui Andrei filmeaza mai bine ca dslr-ul lui MarRriciu.
    ma gandeam sa imi iau una de televiziune, d-aia pe trepied si cu scroll, script :)))
    si in timp ce trag de ea pe strada… citesc si din scriptul facut de acasa :))
    Va spun eu care este viitorul in videoblogging: filmatul din drona.

    la asta nu v-ati gandit eh?

  10. #51

    nu grosimea stratului de zapada e importanta ci temperatura exterioara. Mai usor porneste la -10 cu 20 cm de zapada decit la -25 fara pic de zapada pe ea.
    Deh…ce stiti voi ce inseamna frig iarna

  11. #52

    Na, cum am ratat momentul sa devin si eu vlogger: Ieri am schimbat stergatorul pe spate la Focus. Si alea pe fata, dar la alea a mers repede. Am dat 150 de lei pe 3 stergatoare, ‘ra mamii lor de la Ford care le-au facut cu sistemul ala unic de prindere!

    • #53

      i feel u

    • si Opel la fel au sistem idiot de prindere unic ce poate fi gasit doar cu lupa pe internet

    • #55

      Aici imi permit sa fiu snob, dar nu inteleg. Am avut Focus in US, schimbat cateva stergatoare – iei orice stergator din magazin, are sisteme de prindere pt orice, inclusiv Focus, e ceva special in Ro?

    • #56

      Noi suntem tot timpul mai speciali. De la casa de copii speciali…

      Nu, cred ca e o chestie valabila pentru Europa: we must profit even from selling them windshield wipers!”

      Uite cum arata sistemul de prindere: www.polmot.ro/img/multiclip/clip1.jpg

    • #57

      Ești pistol cu apa. Renault Fluence ..238 lei..2 ștergătoare de la Renault, prindere cu clești de aur.

    • #58

      E ca la cablul HDMI, daca are conexiunile aurite, are calitate mai buna a imaginii?

  12. #59

    Bah raraitule cumparati bah o baterie nu camaera sa te filmezi !

  13. #60

    Poate ar trebui sa renunte la besinoasele pe motorina si sa-si ia benzina. Asa scapi de problemele iernatice

    • #61

      Nu le place benzina, ei vor “cuplu”, sa traga…

    • benzinara (1,4l 2008) nevestii e mai lenesa ca dizelu’ meu(1,7l 1994). Aceiasi sigla pe masca din fata. De consum nu mai zic… Care-i faza totusi, atunci?

    • @mircea probabil niste stele ncap, niste norme euro si cateva mii de euro la prima inmatriculare.

    • @cismaru: eu ii raspunsesem lui Iulian, era vorba de sablonul “dizeluri besinoase”. Si daca tot ai adus vorba de stele ncap, n-o sa ma convinga nimeni ca cutia (relativ noua) de chibrituri a sotiei e mai sigura decit vagonul meu de tramvai vechi, antic si de demult.

    • #65

      @mircea ok, mea culpa

    • #66

      @mircea
      1.7 vs 1.4. Probabil ca si diferenta de putere/cuplu e semnificativa
      Cat despre siguranta, mi se pare normal ca o buburuza mica sa fie mai putin sigura. Chestie valabila indiferent de anul de productie.
      Dar faza cea mai tare e cu intretinerea. Diferenta de pret pe care o dai pe un motor diesel (vo’ 4000 de euro in plus la o masina noua) se amortizeaza dupa aproximativ 180000 de km (la un consum de 7 la suta de km pentru benzina si 5 la suta pentru diesel), daca iei in calcul doar consumul mai mic al dieselului. Si pe la 180000 de km cam trebuie sa te gandesti ca se apropie momentul in care schimbi filtrul de particule la diesel. Si nu-i tocmai ieftin. In plus, sa te fereasca Cthulhu de reparatii la motor, ca la diesel nu-i deloc ieftin. Si mai poti sa adaugi si intretinerea mai scumpa a dieselului.

      Si daca stai sa te gandesti ca benzinarele noi nu mai consuma chiar atat de mult ca in trecut si ca mai toate au cuplu decent de la turatii mai joase din cauza turbinelor care-s puse pe mai toate benzinarele noi, nu prea mai are cine stie ce avantaje dieselul.

      Plus ca porneste greu iarna 😀

  14. la fix a picat articolul asta tvdece.ro/ura-in-online/ in contextul in care ati stat la coada sa-l m**iti pe Marriciu

  15. #68

    Baterie din 2008.. cea cu care a fost livrata masina. De doi ani imi spun sa mai tina macar si iarna asta..si inca tine. Motor 1.8 benzina. Si a pornit la prima cheie luni cand erau -17 in zona.

  16. #70

    un căcat

  17. Hahaha
    E ok.
    Nu conteaza cu ce-ai filmat sau ce zic astia.
    Ai pornit masina!
    Bravo :))

  18. #72

    Hai să furăm montajul de la Neistat…

  19. #73

    Ba, io astept sa apara la noi noua Kia Sportage. O iau, gata, m-am hotarat. Asta imi place, pe asta o iau!