Unul din influencerii mei în viață este Andrei. Ultima influențăreală a fost Când nu știam încotro să o apuc cu contul firmei, după ce fosta bancă ING s-a transformat în ghenă, mi-a recomandat Raiffeisen, m-am mutat acolo și nu regret nimic ever since. Bine, pe PJ au un sistem de online banking care te poate face să te sinucizi, dar dacă reușești să treci peste asta, este minunat.

Bine, nu mai scriu despre cum, moldovean din Brăila fiind, întâi i-am prezentat-o lui pe nevastă-mea, ca să primesc bunul de tipar și asigurarea că e ok, după verificări amănunțite, nu părinților, dar asta e altă problemă.

În ultima vreme, abonamentul de digi mi-a mers ca pasta. Nu știu de ce, dar a mers foarte prost, deși, în mod normal, toate abonamentele merg minunat, inclusiv în afara orașelor, da. Și au cel mai bun roaming.
but i digress.

Anyway, după ce am luat Apple Watchul, enervat fiind că nu am pe digi opțiunea aceea de e-sim, stăteam și mă gândeam ce să fac. Și, citind la Andrei despre YOXO și cât e el de satisfăcut, am zis să hai, mă mut pe Orange. Eu mai am și 2 cartele Orange, una la pornirea de la distanță a mașinii și una pentru conturi de facebook, când primesc bloc și ambele merg perfect, semnal full peste tot, sunet ca lumea, totul bine.

Mno, și descarc și eu YOXO, super lăudatul serviciu, să îmi mut numărul. Cei ce mă cunosc știu că am un număr super sexy, pe care îl voi avea multă vreme de acum încolo. Și mai știu că urăsc să ajung la birourile/magazinele diverselor servicii pe care le folosesc. În toată europa, orice contract, de le telefon și terminând cu gaze sau curent, în faci la telefon. Inclusiv plăți la telefon. Doar în românia trebuie să treci pe la sediu, că așa e la noi.

În prezentarea YOXO cică da, poți să te portezi la ei. În YOXO, de unde, nu ai. Poți să îți iei un număr nou și îți vine cartela în 7 zile sau poți să îți muți cartela pe abonament. Și atât. Întreb și eu mai departe.
Răspunsul:

portare directa de la alt operator pe yoxo nu se poate inca, din pacate. se poate portare de la alt operator pe cartela pre-pay orange, apoi mutare pe yoxo din aplicatie

Excelent, cum facem? Simplu, mergi la un magazin.

Și aici s-a încheiat, ca orice lucru bun din românia, făcut pe jumătate. De ce e nevoie de prezența mea în magazin? Ce ofer eu în plus companiei Orange, în 2020, când în toată UE totul se rezolvă pe mail și telefon, în plină fucking pandemia vieții, 10 000 de cazuri și aproape 200 de morți, de trebuie să fiu chemat la un magazin, să îmi vadă ochii? Vrea Orange să își infecteze clienții cu COVID, ca să le poată lua banii pe contract timp de un an după moarte? Ce vrea?

Nimic, e ok, rămân la Digi în continuare.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

63 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    oh, magazinele Orange, care nu sunt Orange. Am facut o precomanda pentru iphone 12 pro in magazin, “precomanda” care nu va ajunge anul acesta dupa cum am fost anuntat de omuletul marunt din magazin, in conditiile in care precomenzile online au fost livrate deja. Sun/scriu la telefon legat de acest aspect si primesc maritul raspuns: “ne pare rau dar orange nu este responsabil de comenzile si situatiile intampinate in magazine”. Cum vine asta? Clientii sunt discriminati intre clienti Orange online si fraierii care au mers in magazin? Pai pentru procedura de buyback nu tu m-ai pus sa vin intr-un magazin fizic orange? Eram fan orange tocmai din acest motiv cu number share folosit cu succes cu un s20 si galaxy watch, dar dupa inselatoria josnica similara altex cu precomenzile fara acoperire reala, no more.

    • #2

      Eu am avut precomandă online la Orange plasată la (foarte) scurt timp după ce le-au dat drumul pentru 12 pro max și am fost sunat că vine abia în decembrie…

  2. #3

    Cred ca trebuie sa ajungi fizic pentru a primi un sim pentru cartela aceea pre-paid. Am patit ceva similar cu Vodafone: se stricase fizic sim-ul matusa-mii. Am mers fara ea la Vodafone sa cer un sim, in ideea ca il activam via telefon. Guess what: nu se poate, trebuie prezenta fizica.

    • #4

      tote simurile la yoxo se trimit prin posta

    • #5

      Ți se cere să te prezinți la sediul lor din cauză că mulți oameni sunt incredibil de proști și nu înțeleg că e pandemie.

      Câteva exemple: prin iunie mă căutau de la curent să semnez că doresc să continuăm colaborarea – o mizerie, un abuz, hai să plimbăm niște hârtii să ne asigurăm că nu se mută la alții; prin august mă căutau de la bancă să vin la ei să-mi actualizez datele – i-am spus individei că e pandemie, mi-a răspuns că și ce dacă, ei lucrează în condiții normale, mă așteaptă la sediu, bla bla. Marș, mă, există Internet, se pot actualiza online.

      Posibil un manager cretin a decis că așa se face success în pandemie, angajații au fost instruiți să te cheme la sediu, toți execută, nimeni nu comentează.

  3. #6

    Am fost client Dialog inca de la inceputuri si la un moment dat am avut nevoie de o oferta mai buna si pentru internet, dar n-au putut sa mi-o ofere ca la clientii noi asa ca le-am spus pa si pusi. De cand am trecut la Digi n-am avut nici cea mai mica problema; am semnal peste tot*.

    Inca sunt client ING, dar m-am saturat de ei. Exista o banca cu oferte mai bune pentru persoane fizice? Din ce am verificat eu, ma gandesc sa trec la Unicredit. Voi ce recomandati?

    *pe unde circul eu. Bine, acum cu pandemia nu mai circul asa mult, dar totusi…

    • #7

      unicredit parca se vindea

    • #8

      N-am auzit asta, dar sunt deschis si la alte oferte.

    • #9

      cum zice colega Mada, au un pachet cu comisioane 0. dar sa nu dea dracul sa mai vrei un card, ca ai belit-o, iti comisioneaza si basinile date dupa ce intri in sediu

    • #10

      Eu recomand Raiffeisen, sunt client de cativa ani, am pachet cu comisioane 0.

    • #11

      Nu recomand Unicredit pentru PF.
      Eu primesc banutii in Unicredit, iar apoi ii virez catre ING. In ING am direct debit cam pe orice, conturi de economii, depozite bancare. In ultimii 10 ani am fost in sediul lor de 2 ori.
      La Unicredit insa … e mai greu pe online.

    • #12

      @cetin @radu-mihai daca sunteti cititori de pe blogul cu topoare (minim 2000E incasari) astia de la BRD au niste oferte extrem de interesante :)) www.brd.ro/persoane-fizice/carduri-si-conturi/operatiuni-curente/card-gold-ron

    • #13

      in ziua in care eu o sa intru la BRD, va fi ziua in care voi fi renuntat la crestinism, ateism, voi fi trecut de partea cealalta a islamului si voi avea o centura cu explozibil pe mine

    • #14

      Au oferta si mai buna daca ai peste 12.000 de lei venit :))
      Deci pana si BRD sunt draguti cu tine daca esti suficient de bogat.

    • #15

      am mai mult de 12 000. in viata mea nu le voi da bani. aproape am plans cand a trebuit sa scot bani de la un bancomat brd, ptr ca era singurul din spital

    • #16

      Am credit la ei :))
      De ce? Pentru ca au fost singurii la care, ce mi-a spus tanti aia legat de comisioane, se regasea si pe hartie.
      Restul? ING, Transilvania, CEC, etc… Una zicea tanti la ghiseu, alta aparea pe simulare. Si cand ma uitam atent si observam eu, incepeau cu “Da, ca stiti, ca mai e si taxa aia, comisionul ala, dar si cealalta”
      La BRD nu frate, au fost sincer de la cap la coada. Te f*t dar macar te anunta inainte. Plus ca, surprinzator, chiar aveau cele mai mici comisioane.
      Ce nu are BRD e o dobanda decenta la cont de economii si fonduri de investitii. Alea proprii ale lor par dubiosenii cu nume comuniste.

    • #17

      @Mada: Multumesc, dar stiam de oferta lor. Tinand cont de faza cu al doilea card nu ma incanta foarte mult.

      @zidanne: Minim 2000 de euro?! Sarakule!* Eu vorbesc de venituri mai mari, de cel mult 2500 de LEI. 🙂 De ce lei? Pentru ca traiesc in Romania care, desi e in U.E., n-a trecut inca la euro. Spre norocul meu. 🙂

      */joke

    • #18

      @zarax legat de credit? Same here… Plus ca rata finala a ieșit mai mica la ei.
      Daca ai 150.000€ sau echivalent la ei atunci oferta e si mai buna.
      Nefasta are niste condiții pe convenție de îți pica fața. Si lucrează 4h/zi cu minimul pe economie.

      @cetin n-am sa uit prima vizită la ei. Fiecare gura de aer inspirată -1 leu 😉 Cu toate astea, de vreo 2 ani am cam închis tot ce mai aveam pe la alții.

      @radu-mihai ceartă-te cu băieții care fac mii de euro dincolo. /Nojoke

    • #19

      Eu recomand UniCredit, sunt client de aproape 5 ani și nu am avut nicio problemă cu ei.

  4. #20

    S-ar putea să aibă aceste limitări din cauza legislației, deși în decizia ANCOM 144/2006 nu se specifică așa ceva. Portabilitatea are deja mai mult de 10 ani în România, sheeeesh. A început timid în 2008, deși condițiile erau deja publicate în MO din 2006.

    • #21

      cand mi-am portat numarul la digi de la vodafone, acum o galagie de ani, am vb la telefon cu un baiat de vanzari de la ei. si atat. nu cred ca exista vreun hiatus legislativ pe tema asta.

    • #22

      @cetin cred ca e ceva legat strict de YoXo (iuhuuuu?)
      Cand m-am mutat cu catel si purcel de la Digi pentru ca roamingul in SEE nu prea exista (adica aveau contracte cu operatorii ce aveau retele ca a lor – doar in centrul oraselor si doar pe strada, in timp ce, de ex, in Olso aveam Telenor, in Paris aveam orange) si semnalul prin zonele prin care ma invarteam exista dar lipsea cu desavarsire, am facut totul pe mail cu un baiat de la ei. Am vazut horanj shopul doar cand am vrut sim nou si n-aveam chef sa astept curierul.

    • #23

      @cetin de pe yoxo.ro “Abonamentul este disponibil exclusiv în aplicația mobilă dedicată, pentru iOS sau Android pentru orice număr din rețeaua Orange sau un număr nou YOXO”

  5. Vezi că la Yoxo nu ai eSim, asta apropo de lucruri bune făcute pe jumătate.

  6. #26

    Din experiența proprie: number share nu funcționează la XOYO deci dacă vrei sa folosești funcția celular a ceasului ai nevoie de abonament normal.
    Asta e singurul motiv pentru care mai păstrez abonamentul la ei, sunt singurii care oferă number share.

  7. #27

    YOXO aia au o reclama… daca nu esti atent crezi ca e ceva magazin de haine :))
    In alta ordine de idei, Digi avea oferta de Black Friday cu orice serviciu la jumatate de pret timp de nu an.
    Asa ca online, din cont, mi-am facut upgrade la net si am portat nu numar din alta retea. SIM venit pe curier.

  8. #28

    Un pic offtopic, dar legat de digi. Ma suna constant agenti de vanzari telekom si vodafone sa-mi dea o oferta nemaipomenita pentru telefonie. Am o replica la care nu mai au raspuns de fiecare data: Am 5 abonamente digi, aveti o oferta mai buna decat 2 euro cu tva inclus? Imi spun ei la revedere primii :).

  9. #31

    Hai sa va povestesc eu una frumoasa cu Orange de saptamana trecuta.
    Luat iPhone 12 Pro max, la liber. Abonamentul deja il aveam la ei, unul destul de mare, internet nelimitat si cateva extraoptiuni de minute si net in afara Europei(anul trecut ma gandeam ca o sa calatoresc mai mult in 2020 :)) ).

    Am zis ca daca tot am telefon 5G, ar fi ok sa si activez 5Gul ala sa vedem ce dracu au toti astia cu Bill Gates.
    1. Sunat la Orange sa activeze 5G la abonamentul meu. Mi s-a spus sa merg in Orange Shop sau Store. Hmm, ciudat dar fie, oricum aveam treaba pe langa unul.
    2. In orange store mi s-a spus ca doar din call center se poate, ei nu ma pot ajuta ca nu au acces in nu stiu ce platforme
    3. Sunat la call center. O domnisoara amabila din dep. business si-a cerut mii de scuze, dar a spus ca nu se poate si ca neaparat sa merg in orange store sau shop, iar daca cei de acolo nu stiu sa cer cu ea la telefon si le explica. Deja m-am agitat pentru ca mi se parea incredibil ca in 2020 la un operator mare sa fie nevoie pentru o simpla activare sa mergi in magazin
    4. Am mers iar in magazin, de data asta Orange shop si tot nu s-a putut. Domnisoara de acolo a stat in telefon cu cei de la support pentru magazine 20 de minute si se certau cum sa rezolve problema pentru ca nimeni nu stia. “pai si clientului cine ii explica?” S-a facut o sesizare.
    5. am sunat in call center, am cerut cu domnisoara amabila si mi s-a spus ca i se pare incredibil ca nu s-a rezolvat, scuzele de rigoare si mi-a spus ca sesizarea se rezolva in mod normal in 30 de zile dar ca pentru mine o sa incerce in 3-4 zile. Lucky me…

    Dupa ce i-am spus ca daca in cateva ore nu e activat serviciul renunt la abonament si serviciile de la ei ce sa vezi, intr-o jumatate de ora totul era rezolvat.

    Incercam sa-mi dau seama ce pretentii sa am de la statul roman daca Orange in 20 fucking 20 ca sa poata apasa un buton de activare a unui serviciu imi cerea sa merg in magazin.

    • #32

      Ce avem azi este lux.

      Adu-ți aminte (eu unul îmi aduc) de perioada dinaintea implementării portării numerelor :))

      Îi durea pe toți în cot (nu doar pe Orange ci toți operatorii) că știau că nu vei pleca de la ei pentru că pierzi numărul.

      Erau vremuri când un abonament nou plătea mult mai puțin decât un abonament vechi pentru că știau că nu ai unde pleca.

  10. #33

    Pt pf ca si banca eu sunt la Garanti BBVA, ai 0 comisioane la cont si retrageri la orice atm in țara si strainatate daca incasezi salar, pensie sau alocatie copil. Info sms costa 4 lei pe luna daca il vrei, aplicatia de mobil e ok, poti face cam orice cu ea.
    Fara virare salar ai 5 lei pe luna/cont adm, al doilea card e 10 lei pe an

  11. #36

    Romania lucrului bine futut.

  12. cum e cu digi si roaming?

    • #38

      cel mai bun. in germania, muream cu vodafone de gat, nu aveam roaming nici in orase, nu mai zic pe camp sau ceva. in rest, digi mergea oriunde. evindet, nu senzational de tare, dar mergea. la fel si in UK

    • voiam sa inchid numarul de romania, nu de alta dar 54lei/luna degeaba sunt 54lei degeaba. Pe langa alte zeci de euro strang de 100 aruncati in aer.
      Deci…portam 😀

    • #40

      e vreo 3 euro, ceva de genul. dar nu au roaming inclus, platesti la mega, vreo 0.00000000002 lei pe mb. imi venise factura vreo 20 de lei

    • ha…am roamingu inchis. Nu folosesc nimic aici. uneori nici nu stiu unde e telefonu

      am telefon de munca cu vreo 30gb de net si stau in casa.

    • #42

      deci da:)

    • sa vedem, totusi, cum fac cu simu 😀

    • #44

      il trimiti la mine si ti-l trimit eu prin posta

    • tre sa vad daca pot sa il trimit. ca ii am pe ai mei la pitesti, trimit ei 🙂

    • #46

      Eu navig. Cel puțin în Europa bate cam totul. Și mă refer și la operatorii din alte țări.

  13. #47

    De ce yoxo? E de rahat. Încă nu mi-au răspuns la întrebarea de ce yoxo și nu Orange?
    La yoxo ai 100gb cu 39 lei. La orange, cu reîncărcare de la ei din app, plata cu cardul e 29 lei =5euro (5gb +100gb bonus).

    • #48

      Nu e 39, ci e 14.
      39ron e cu 100GB pe care daca nu-i folosesti ii primesti luna urmatoare ca reducere 0.25/GB
      Prefer sa ma gandesc la oferta ca fiind 14 ron (2.87€ cu TVA) + 0.25ron/GB.
      Altfel faptul ca am 5GB sau 1TB (am avut la Vdf acum un an 1TB valabil un an) nu ma incalzeste cu nimic. Media de consum cred ca era 5-10GB inainte de pandemie. Asa macar stiu ca daca nu consum nu platesc.

    • #49

      Simplu:
      – la yoxo ai 39 lei – 100gb
      – ca prepay ai 29 lei – 5gb (+100bonus care poate fi retras oricand)
      Daaar mai departe ai asa:
      la YOXO la 39 lei ai si roaming inclus, daca stai acasa acum in pandemie…stai pe wifi…deci nu consumi aia 100gb….sa zicem ca lunar consumi 10gb….la final de luna primesti inapoi 20 lei (pentru traficul neconsumat din cei 100gb).
      Si uite cum ai “abonament” cu nelimitat oriunde si roaming si 100gb la 19 lei (4euro).
      Eu personal luna trecuta am dat 14lei pentru YOXO, cand nu mi-o mai conveni trec inapoi la cartela.
      Ca nu te ajuta cu nimic roamingul anul asta….e teapa pe care ne-am luat-o toti 🙂
      Dincolo ai 5 euro si doar 1.000 minute in alte retele, iar cand vrei roaming mai dai 10euro.

  14. #50

    Boss nu cred că au esim. M-am tot dat la ei pe site din același motiv și nu l-am găsit. Dar na poate sunt eu mai prost!

  15. #51

    M-am portat si eu saptamana trecuta pe Yoxo si acum astept s-o portez si pe nevasta.
    Am fost client super vechi (15+) Vodafone. In ultimul timp stateam pe cartela de 4 euroi care inca mergea 35 de zile. A trebuit sa fac faza cu portat pe cartela Prepay mai intai unde evident ca dai 6 euro pe care ii pierzi. Initial speram sa ii pot dona or sth, dar NU! Cand o activezi se activeaza automat extraoptiunea de 6 euro.
    Anyway, cum am auzit de Yoxo m-am trecut ca e ceea ce astept de o groaza de timp. Pret de cartela dar cu avantaje de abonament. Cu oferta asta pana la sfarsitul lunii vine 14RON/luna + 0.25/GB.
    Eu nu-nteleg cum poti sa-ti cumperi abonament la orice retea in afara de Digi cand luandu-ti cartela e de enspe ori mai ieftin iar reducerile la telefoane iarasi sunt 90% teapa. Iesi mult mai ieftin daca iti faci rate la telefon + cartela.
    Singurul motiv real pentru abonament mi se pare cel de la Orange cu Number Share si eSim dar sper totusi ca in cateva decenii sa adauge optiunea si la Yoxo si chiar la cartele.
    Alt lucru pe care nu-l inteleg e de ce nu baga eSim la tot. Banuiesca ca ar economisi si ei bani.

    • #52

      La asta m-am gândit și eu, de ce să rămân la abonament Orange și să nu trec la Yoxo? Lăsând la o parte că încă sunt în perioada contractuală și deci nu pot renunța direct, din ce-am văzut pentru a putea plăti parcări, taxa de pod, numere speciale sau alte minuni trebuie să iei o opțiune suplimentară. Și cineva sesiza faptul că nu ai apel în așteptare. Altfel, e tentant.

    • #53

      Ah 🙁 asta cu apelul in asteptare n-o stiam.
      Aia cu taxa de pod si parcari nu mi se pare asa grava.. Folosesc poate o data pe an si din ce-am inteles extraoptiunea nu e asa de rea. Adica o cumperi o data si practic ai respectivii bani valabili ca sa trimiti sms-uri speciale.
      Un alt avantaj major este aplicatia. De zeci de ani nu pot sa-nteleg cum o companie precum Vodafone de miliarde nu are chef/timp/bani sa plateasca niste programatori sa faca o aplicatie sau un site functional.
      Asta Yoxo pare ca merge destul de bine. Nu stiu cum e la Orange, pare mai bine decat la Vodafone, dar in cele 5 minute cat mi-am facut un cont parca am gasit niste bug-uri

    • #54

      @Doru Vlad: by default nu e activ apelul in asteptare, dar se rezolva in 10 sec pe chat in sectiunea de suport (ma miram de ce suna pe rand clientii cand am trecut pe YOXO)

      Legat de credit pt taxe speciale, optiunea iti adauga credit din care consumi cand vrei tu, fara sa expire.

      Per total mie mi se pare ca e un abonament cu siguranta unui prepay…
      – ca nu vei plati nimic suplimentar la factura fara sa stii, gen roaming de 200euro ca esti pe la Cazane si treci cu semnalul la sarbi sau ca ai raspuns la apelul din Zimbabwe al printului binevoitor,
      – nu mai am grija reincarcarilor
      – ai credit pt servicii cu suprataxa
      – ai realtime consum in app (stii cate date mai ai acum….nu ca la Vodafone, ieri la ora 7:48 aveai, intre timp a stat pustiul pe tik-tok si te miri de ce nu mai ai date :))
      – ce NU ai si mi s-a confirmat si de la suport este apelul in conferinta (cu 2-3pers), nu stiu cati mai folosesc asta acum

  16. #55

    In primavara in plina pandemie anunta prietenii de la Vodafone ca dau drumul la e-SIM. Perfect ma calific (abonament pf si telefon compatibil la ei pe site). Sun la serviciul clienti intr-o luni. Agentul se scuza ca e nou si nu se pricepe si mai e si tarziu ca n-are colegi sa-l ajute si ma roaga politicos sa sun a doua zi pe dimineata cand sunt mai multi la ei in call center. Nimic deocheat perfect plauzibil.
    Sun a doua zi de dimineata. Asa cerea procedura ca sa activezi un eSIM trebuie sa faci niste pasi in site si sa suni la suport sa-ti activeze ei un QR code care apoi iti vine pe mail. Si gasesc un agent care stie ce-i de facut si zice: gata v-am activat eSIM si veti primi pe mail codul.
    Codul nu vine in ziua aia si a doua zi sun din nou. Surpriza: Nu se mai activeaza codul prin telefon ci trebuie sa merg fizic la un magazin Vodafone. Retineti era in plina pandemie si carantina de ieseam din casa doar cu declaratie. Insistent fiind ajung la magazin unde oamenii habar nu aveau ce trebuie facut se striga unul pe altul care ai mai facut… pana la urma suna ei in centrala si la telefon activeaza aia ceva si primim in magazin un cod qr pe un mail. Scanez cu telefonul codul QR si gata.
    Acum sa ma bata sa ma lege si nu inteleg de ce nu se poate treaba asta direct din aplicatie fara interferenta centralei…? Procesul in sine e de genul deschizi camera scanezi codul si dai ok, dar pentru companiile noastre daca s-ar putea si cu dosar cu sina si cu stampila.

  17. #58

    ‘Cei ce mă cunosc știu că am un număr super sexy, pe care îl voi avea multă vreme de acum încolo. ‘
    Deci cand vrem sa te sunam putem apela cu incredere 0769696969

  18. #60

    Să vezi ce mișto este să suni la call center pentru că ai probleme cu semnalul, să te pună să repeți de câteva ori că nu te înțelege, după care să’ți recomande să treci telefonul pe 3G only că e problema cunoscută în zonă de mai multe luni și poate o să funcționeze mai bine așa.
    Termen de rezolvare nu există bineînțeles.

  19. #61

    Fiind proprietar de AW 6 cellular și posesor de prepay la Orange, m-am apucat să mă interesez la furnizorii de servicii GSM cine are suport atât pt eSIM cât și pentru folosirea aceluiași număr de telefon pe mai multe device-uri. Iar în prezent doar Orange oferă acest lucru, la abonament (nu, YOXO nu se califică).
    În concluzie am migrat la abonament.
    Funcția de number share mai costă 2€/lună (cu TVA inclus) suplimentar. Excepție de la taxa asta se face doar în cazul abonamentului SMART de 25€ care oferă Number Share ca bonus 🙂

  20. #62

    Salut,

    Pe mine ma irita acest “entitlement” din articole. Imi face palcere sa citesc ce scrii, cand le scrii constructiv 🙂

    Acum mi se pare un pic nedrept formulat articolul. Scrie destul de clar pe website la oamenii astia ca produsul e disponibil pentru clienti Orange si pentru numere noi. Nu e mentionat nimic de clienti din alte retele. Mai mult, vad ca in Help e adresata intrebarea ta (am googălit eu pentru tine: www.yoxo.ro/help/pot-sa-portez-un-numar-din-alta-retea-la-yoxo/ )

    Cred ca cine ti-a raspuns sa te duci in magazin a vrut sa te ajute, cand putea sa spuna ca nu te incadrezi la clientii posibili.

    Say no to #hatespeech

    • #63

      e posibil sa nu fi inteles exact ce am scris, dar nu e nimic.
      #cudrag