Ştiţi vechea metodă a ăstora de la telefonia mobilă, aplicată când vrei să te dezabonezi, nu?
Vai, dar mai staţi, să discutăm, deci vă mai dăm 2 puncte thank you şi aveţi şi posibilitatea de a cumpăra un telefon cu 2% discount şi vă dăm şi 10 minute în reţea, numai să mai staţi la noi 2 ani.
Metodă veche şi total ineficientă, dacă cineva vrea să plece, i se fâlfâie de cele 10 minute în reţea.
Probabil, văzând lipsa de eficienţa, au trecut la o altă metodă. Metoda tragerii de timp. Adică nu mai încearcă să te convingă să stai, ci trag de timp cu dezabonarea, să mai prindă 2 luni de plată a abonamentului.
Remarcaţi stilul ingâmfat şi stupid al operatorului de la telefon. Iar replica e ucigătoare. Pentru că nu poate lua legătura cu colegii de la departamentul respectiv, omul trebuie să aştepte 30 (TREI ZECI DE ZILE!) până va fi contactat de un reprezentant Orange, care îi va înregistra cererea, iar după aceea va mai sta 30 de zile, că ăsta e preavizul legal.
Absolut demenţial! Vivat los portocales! Ăştia nu degeaba au sigla portocalie, ca PD-ul.
Ăsta este semnul HOŢIEI în rromânia.
NOU
ce jigodii…oare ce or zice daca clientul ar decide ca el nu vrea sa le mai plateasca facturile incepand de la o data care ii convine lui?
30 de zile ca sa dea de niste colegi…jesus…te si muti intr-o republica bananiera pana atunci
NOU
da, pai nu au raspuns atunci iar 30 de zile e o perioada corecta de timp:))
NOU
ca si RDS-ul, cererile de reziliere se primesc doar pana pe 15 ale lunii….de ce dracu nu se primesc toata luna? accept sa le platesc si luna respectiva, dar sa imi primeasca dracu cererea pe 31 daca atunci imi aduc aminte ca vreau sa reziliez…scarbe si hoti toti…sper sa plec in curand din tara asta….
NOU
hotie pe fatza…dar daca le merge…daca oamenii is prosti si desi au vazut cum procedeaza cei de la orange…ei inghit galusca cu ofertele care se skimba dupa 2 luni…
NOU
Mda… Apropo de providerii de net şi cele 5 zile magice, o anumită firmă ce operează şi prin zona Grigorescu, Bucureşti, vine să instaleze doar în primele 15 zile ale lunii… În rest, “colegii de pe teren” se pare că au liber.
NOU
“Vor suna cu numar ascuns!” Ce penibil! 🙂
Adica o luna tre` sa raspunzi tuturor apelurilor cu numar ascuns.
Da` ce, le e frica sa nu-i suni inapoi sa-i injuri calumea?
WTF, nu au si ei niste numere publice de pe care sa le afiseze cand te suna.
NOU
Of of… dimensiunea tzepei la romani cred ca e plus infinit…
Oricum e sugestiva poza cu portocala mucegaita iar finalul cu semnificatia culorii e tare!!!
NOU
precum ziceam si in alte postari, cartela rulezzz…fuck abonamente.
NOU
Arhi, ii drept ce spui, portocaliul nu m-a atras niciodata, insa la un moment dat, am hotarat sa ma despart definitiv de portocala asta mecanica, care se tine scai, pana si la humanitas, o intalneai sub forma de 50% of…poate ca era un mesaj subliminal inserat de licheaua filozofică…in fine …si ca sa nu degenerez mult, le spuse-i si io oamenilor ca-s scumpi si gata, nu mai vreau, ce crezi ca mi-o zis gajiu de la oranje?
M-a rugat sa-i dau 3 motive seriose, frate, m-am simtit incoltit, asa ca-i futui una in barba, imi lua-i basca si ma dusesi mai defulat acasa…desigur finalul a fost un pic denaturat, dar bausi cam mult azi, hai pa!
NOU
n-am inteles faza cu “numar ascuns” ? de ce ? suna cumva de pe alta retea ? :))
NOU
nu draga, sa nu vezi de unde suna
NOU
adrian, trebuia sa ii ceri tu 3 motive serioase pentru ca tu, client, sa te justifici in fata lui
NOU
Vezi ce patesti daca ai abonament pe Orange? De-asta exista cartela Vodafone. 🙂
NOU
da, observam stilul ingamfat si recalcitrant mai ales din partea solicitantului. si in ciuda tonului ridicat, operatorul a continuat sa vbeasca calm si sa explice cu rabdare situatia.
NOU
ce hotie pe fata la orange romanes 🙂
NOU
da ma ade, asa e
NOU
Eu am observat că nimeni n-a ridicat tonul la nimeni. Şi domnul Gh. Cetin şi operatorul Orange au fost civilizaţi, atât tonul cât şi limbajul încadrându-se în limitele unei discuţii decente.
În altă ordine de idei, nu e rău să citiţi contractele înainte de a le semna.
Oricum, Orange mi se pare cea mai varză companie de telefonie.
NOU
tare:)) nu dude, nu e gh. cetin
NOU
Hai ca ai luat toate retelele la rand :))
De Zapp cand te iei? Daca mai exista ….
NOU
ce dracu sa ma iau eu, nu ai vazut ce reclama bengoasa si-au tras?
NOU
asa tânăr şi deja gheorghe?
îngâmfat şi recalcitrant?!?!?!?!
vb de acelaşi subiect, sau ade a văzut alt clip…..
NOU
sunt un tanar aspirant la statutul de gheorghe….
NOU
mie mi-a placut concluzia : culoarea celor de la orange e identica (,) cu cea a PDL. Semnul hotiei in rromania.
Genial !
Restul e can can.
NOU
arhi, intreaba-i si tu pe astia de la vodafone daca te-ar sponsoriza ca sa mai scoti articole referitoare la concurenta 😀
NOU
Tocmai ma gandeam sa ma abonez la orange, dar dupa filmul asta ar fi mult mai bine sa nu.
NOU
cand lucram la romtelecom procedura presupunea sa fie contactat clientul in maxim 48 de ore de colegii de la ‘retention’ si, in caz negativ, desfiintarea se efectua la 30 de zile de la contactarea clientului. prima perioada de 30 de zile de care zici tu este abuziva. putin scandal ar trebui sa rezolve ceva. clientii foarte recalcitranti reusesc sa aibe castig de cauza, cateodata. ai incercat atitudinea/limbajul avut cu tipele care au aruncat pe jos ambalajul si cu tipul de a oranje? merita incercarea.
obs: daca in cele 48 de ore clientul nu se putea contacta, se prelua automat cererea de desfiintare. fair play 🙂
NOU
Asta-s trageri de timp ca la fotbal
NOU
vai de tzara lu’ peshte prajit…
NOU
asa e si la rds cand vrei sa renunti la abonament mai trebuie sa stai o luna…
NOU
Salut,
Nu lucrez la Orange, prietena mea a lucrat …. asa ca sa se inteleaga de la inceput unde ma aflu,si sa nu se inteleaga ca sunt ipocrit sau ceva de genu.
Domnule Cetin, sau Arhi, cum doriti … va trecut vreo singura data prin cap inainte sa sunati la Orange sa va cititi contractul ? Raspunsul poate sa fie si afirmativ si negativ, nu influenteaza cu nimic cele ce urmeaza sa va spun . Oamenii astia pe care ii considerati ca va trateaza cu superioritate sunt nevoiti ca in fiecare zi sa asculte tampeniile si aberatiile oricarei persoana care ii confunda cu compania, ii confunda cu problemele lor de acasa, ii confunda cu toate frustrarile si neajunsurile lor si pe deasupra cea mai mare parte din oamenii care suna NU CITESC CONTRACTUL. Deci, domnule Cetin putina intelegere pentru niste oameni care fac parte din lumea noastra indiferenta si lipsita de orice logica primara, NU CRED ca sunt mult mai vinovati ca noi toti ceilalti.
O zi buna !
NOU
domnule Dragos, avand in vedere ca noi LUCRAM in domeniu, NOI citim contractul. contractul NU PREVEDE ca eu sa fiu contactat in 30 de zile, dupa care sa mai stau 30 in preaviz. Contractul spune ca poate fi denuntat unilateral cu 30 de zile inainte.
Intelegeti domnul Dragos, sau e prea greu pentru dumneavoastra?
NOU
nea arhi…nu e mai usor sa ajungi pana la o reprezentanta,si la urmatoarea data de facturare e totul aranjat?..parerea mea…
NOU
Imi e prea lene sa va raspund, oricum nu ma refeream la faptul ca nu ati citit contractul, sau ca tin partea companiei, eu doar tin partea angajatilor.
Era oare greu de inteles 🙂
O zi buna, si spor la scris.
NOU
Citez: “Domnule Cetin, sau Arhi, cum doriti … va trecut vreo singura data prin cap inainte sa sunati la Orange sa va cititi contractul ?”
Asta cu siguranţă înseamnă că (şi citez din nou):
“nu ma refeream la faptul ca nu ati citit contractul”
Întradevăr e greu de înţeles!!!!!
NOU
Sa iti mai zic una,acum a vorbit tatal meu la orange sa isi inchida abonamentul si cei de la orange l-au amenintat ca ii inchide numarul daca nu raman la ei,ati mai auzit asa ceva?
NOU
Stefan » pai daca expira contractul, au voie.