Dacă aveați impresia că știți să conduceți, vă propun să vă mai gândiți puțin, e posibil doar să știți să țineți covrigul în mână.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

35 comentarii Adaugă comentariu

  1. Extraordinar! Parcă era pe marginea unei râpe? Are curaj șoferul!

  2. Cu remorca goala poate oricine…

  3. #4

    smecher omu’ dar l-a ajutat si remorca deoarece avea o mare manevrabilitate

    • #5

      Asta vroiam sa zic si eu… mobilitatea remorcii nu e standard…
      Nu reusea miscarea asta cu o remorca standard ( care din cate stiu eu are o mobilitate mai redusa pe axul din fata).
      Sigur, asta nu inseamna ca omul nu-i meserias, avand in vedere conditiile ( pe marginea prapastiei etc)…

  4. Daca ai fost la bunici la tara sigur ai fost si la treierat de grau, orz, ovas.

    Aceleasi remorci se foloseau si cand ieseau cei de la SMT la treierat. Pentru caratul graului, orzului etc. Remorci tractate de tractoare U650 (Universal 65 CP).

    Ideea e ca remorcile alea functionau pe acelasi principiu. Si inchipuie-ti cum intorceau mecanizatorii (asa le spuneau tractoristilor) in conditiile in care un drum intre ogoare era lat de 5-6 metri. Si, Doamne fereste!, sa intri pe terenul omului sa-i calci cultura.

    Deci, da, se fac si la noi astfel de intoarceri. Sau mai bine zis, se faceau pe cand se facea si scoala de soferi profesionisti.

    Acum atingi pe unde trebuie si pleci sofer pe tir in Belgia, Olanda etc.

    • #8

      Dan » mi-ar place sa fiu sofer pe tir. tu si drumul, drumul si tu.

    • Din pacate, nu e chiar asa.

      Nu sunt soferde tir dar am 2 cunostinte care fac asta.

      Pune la socoteala asa:

      – tahografe si diagrame de drum. Ai 6-7 ore de mers apoi pauza. Ai incarcarea in 2 ore dar tu tre sa faci pauza. Esti incarcat si n-ai condus ca ai asteptat sa fii incarcat dar teoretic ai muncit deci faci pauza.
      – amenzi: ai zis ca fortezi juma de ora sa ajungi la incarcare. Te-a prins olandezul cu diagrama peste program, amenda 300 de euroi. Asta o platesti personal ca firma ti-a zis sa ajungi la timp nu sa o freci aiurea asteptand sa fii descarcat.
      -drumuri blocate, circulatie ingreunata, nervi, hemoroizi. Si telefonul care suna – seful zice sa dai talpa ca ratezi incarcarea – nu plateste el amenda oricum.
      – furturi – Esti pe drum, opresti in benzinaria aia sa faci pauza de 5-6 ore. Te-ai trezit si ti-a disparut cate ceva intre timp. Aici nu-i bai, sunt asigurari dar mai pierzi timpul cu declaratii.
      – familie – Sa fii pregatit sa te vezi cu ei odata sau de doua ori pe luna.

      In rest, noi sa fim sanatosi.

    • #10

      Dan » yucks

    • #11

      @dan ai uitat:
      – oprit pentru “supt” 80 L motorina din rezervor si vandut “legal”

    • #12

      Neeeah, s-a stricat si asta, cele mai multe firme de transport au un device ptr monitorizarea consumului de combustibil.

  5. #13

    Floare la ureche!!! 🙂

  6. #14

    Ia aruncati un ochi la Ice road trucker.

  7. #15

    Este puţin ironic că zilele acestea ai publicat câteva articole care înfierează furtul, iar aici în loc să inserezi originalul (probabil acesta: www.youtube.com/watch?v=_-bS3h6ygP4 – sau măcar ceva apropiat de el) ai ales să inserezi versiunea descărcată şi reîncărcată pe youtube de un mucos român…

    • #16

      Antal » no shit. deci cand primesc/vad un clip interesant, intai caut pe youtube diversele versiuni, dupa care dau mail uploaderilor, intrebandu-i care e originalul, nu? lasa-ma sa ghicesc, esti din ardeal, este?

    • #17

      Complici procedura de parcă ai fi funcţionar public! Este de ajuns un search şi iei cea mai veche copie a clipului, care cred că este logic să presupui că este originalul. Sau măcar se vede că ai încercat. Dar dacă astea câteva secunde ţi se par prea mult, măcar nu mai face pe supăratul când şi altora li se pare prea mare efortul de a afla cine-i sursa unor materiale “primite/văzute” pe net. N-are rost să te întreb cum te-ai simţi în pielea celui care a încărcat originalul… Banat.

    • #18

      Antal » te rog eu frumos si politicos, vino si comenteaza cand ai disponibil si celalat neuron.

  8. Mare scofala. Iti fac intoarceri din alea cu Tico cate vrei :)) (n-am permis de camion, ca as face si cu ala 😀 )

  9. Haideţi mă nu fiţi răutăcioşi, că nu e aşa simplu să învârţi dita camionul pe râpa aia în 10 mp2. E greu totuşi indiferent de remorcă.

  10. #21

    Intotdeauna am spus ca soferii de camion / TIR sunt cei mai tari. Imagineaza-ti sa mergi pe drum national cu o viteza respectabila si suficient de mare incat sa mai si depasesti din cand in cand, cu o masina de 10 ori mai mare decat un automobil normal – e ca si cum ai calari un cal pe o pista pentru ogari. Respect.

  11. camionagiu inca se mai uita la clip sau a ramas fara cuvinte?
    @camionagiu ai legatura!

  12. Io nici Corsa cred ca nu o invarteam pe acolo fara sa fac ski alpin cu ea prin rapa. Mamaaa, ce le poate pielea unora …

  13. #25

    Este in Austria, firma www.l-marschnig.at/ daca vrei 🙂 Astia taie tot sezonul copaci.

    Dar pentru un astfel de sofer este usor, uitate ca exista mai multi care fac astfel de menevre. Pe langa asta are o remorca cu axa fata care se roteste la APROAPE 360° care ii permite o astfel de intoarcere. El se simte 90% fara remorca.

    • Blestem de toti sfintii cand trebuie sa dau cu spatele cu remorca agatata, masina mica. Remorca ii permite mobilitate mare lui, dar ca sa execute manevra si sa-i iasa el trebuie sa-si aseze remorca la punctul X – cand dai cu spatele pe un drum ingust e destul de dificil sa faci asta, chiar daca din clip pare floare la ureche.

  14. Se vede clar că au tăiat din capul tractor ca să încapă!

  15. #28

    chuck norris intorcea dintr-o singura miscare , cu frana de mana .

  16. #29

    nu mi se pare nimic extraordinar.

  17. Camionagiu #cumcomentezi? 🙂

  18. scăpaţi esenţialul: d-aia ne dispar aşa repede pădurile, că ieste ăştia prea meseriaşi 🙂

  19. #32

    Tiriștii rulz !!! Nu gresesc cand zic ca am respect pentru barbatii care fac munca asta.

  20. #33

    Just. Si tantile din parcarile de tiruri sunt pline de respect.

  21. #34

    Cand am citit titlul, m-am gandit ca o sa fie despre criza financiara.

  22. #35

    Neurologu n-o sa opereze niciodata pe creier, neurochirurgu in schimb… 😛