Se pare că soarta ține cu mine și încearcă să îmi îndrepte greșelile. La telefonul comandat ieri, eMAG mi-a greșit rambursul și a uitat că telefonul e în ofertă, cerându-mi prețul întreg. Deși și acum telefonul e pe site, la preț redus, doar că nu mai e pe stoc.

Cu inima grea, am refuzat să iau coletul.
Pentru prima oară în viață.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

34 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    O lacrima n-ai varsat?

    • #2

      o sa verse lacrimi cînd vor ieși Antenele din “must carry”

    • #3

      @geo mergi la un doctor, nu e prea tarziu

    • #4

      @Mihnea merg și la doctor dacă vrei tu și … plătești consultația + tratament + diverse băgate la neprevăzute, da amu cu ce îți greșii boierule ?

    • #5

      Nu mi-ai gresit cu nimic. Doar ca:
      1. si eu mai fac cate un offtopic dar al tau a fost de sef de departament la armata de postaci; si nu era caz de “minge la fileu” 🙂
      2. exista posibilitatea, greu de crezut pentru unii, ca unele persoane sa fie anti-basescu dar si anti-ponta, anti-varan, anti-antene
      De exemplu, autorul blogului nu mi-a dat impresia ca ar fi consumator si fan al “super premiatului” post TV in discutie.

  2. #6

    si era pt copil :(. bad emag.

  3. #7

    nu esti primul care se plange de asa ceva, comandat chestie la promotie pe emag si primit factura cu pretul full.
    just another manic black friday…

  4. #8

    Si eu am patit asemanator cu o comanda de la emag saptamana aceasta. Am asteptat coletul luni si aflu ca au incurcat comenzile si mi l-au retras de la livrare. Am renuntat la comanda si am cumparat acelasi produs cu 100 lei mai ieftin.

  5. #9

    Ti-am zis ieri ca am comandat acelasi telefon, dupa care am anulat comanda. Si telefonic, si prin e-mail. Acum 10 minute ma trezesc cu curierul la birou. “De la emag, boierule!” Numai ca al meu a venit cu pretul redus. Trebuia sa-l trimit la tine 🙂

  6. #10

    Nu mergea sa suni la emag si sa le explici greseala? Expeditorul poate schimba rambursul.

  7. #11

    De ce nu mai merge sa dau kike sau dislike? Apas si nimic.

  8. #15

    Like nu kike scuze

  9. #16

    Vezi, blestemul telefonului noname 🙂 Nu s-au aliniat planetele.

  10. #17

    unde a disparut articolul cu libertatea internetului?

  11. #20

    Mie mi-a venit Tableta Nexus 7 la 400 lei acum 2 ore, nici o problema. Bine, nu a fost ramburs am dat cu cardul online. Sunt super multumit de ea, se misca impecabil si pare foarte solida. Acum ramane de vazut.

    Fan Courierul daca are pe un AWB ramburs 399 lei nu o sa plece de la tine decat cu 399 lei sau cu coletul inapoi. Am patit si eu asa cu eMag la un aragaz pe care il platisem in showroom la caserie, cu comanda livrare acasa, ma trezesc ca imi cere pretul intreg curierul, le arat factura si imi spune ca nu se poate luam frigiderul inapoi noi acceptam doar cash :)) Am sunat la emag au verificat in depozit si gresise un Dorel de acolo, dupa suna astia la dispecerat la Fan si abia peste 35 de min ii suna sefu pe baieti sa le spuna ca e ok sa-mi lase aragazul si sa plece. Le era teama ca dupa ce au urcat 3 etaje cu aragazul in spate acum la final sunt nevoiti sa-l si coboare :))

    • #21

      Nu ti se pare normal sa nu iti lase produsul in baza unei facturi pe care i-o arati tu la usa? Singurul care poate modifica rambursul (mai mic, mai mare sau scos de tot) este expeditorul, doar in scris(pe mail). Faptul ca a durat doar 35 de minute denota faptul ca emag are intaietate la treburile astea, probabil ca era si un caz special (urcat 3 etaje aragazul). Muritorii de rand (a se citi magazinele online mici spre medii) asteapta cate 3-4 ore sa revina curierul cu marfa la client, in cazul unei greseli de ramburs, daca nu a doua zi

    • Ce frigider? 😀

  12. Eu am patit-o si mai bine.
    Tot ieri facuta o comanda, iar astazi s-a prezentat curierul cu coletul frumos, cu numele meu, cu tot.
    Atata tot ca, (de-abia dupa ce a plecat curierul) verificand, inauntru era cu totul altceva decat comandasem.
    Acum astept sa afle emag-ul unde e greseala si (sper) sa-mi si trimita produsul corect.

    Invatatura de minte de acum incolo chiar sa verific coletul dinainte.

  13. #24

    oferte… daaa
    de dimineata era un latop dell 3521 la pret 1499 lei, redus de la 1700
    am cumparat doua in urma cu 2 saptamani cu acelasi pret de 1500 lei 🙁 (de la emag)
    culmea este ca nu au fost absolut identice, aveau placi wireless diferite
    urmare: injuraturi si sondat dupa alte drivere pe ultra-incetul site dell (nu am trecut de 400KB/s download porcarii de drivere de 180+MB)

  14. La cumparaturile cu cardul online se pare ca n-au fost probleme. Cu rambursul e mai greu… Ce s-or gandi: se vad oamenii cu produsul comandat in fata usii, poate platesc pretul intreg 🙂

    • #27

      la nivelul ala de comenzi, se mai accepta o greseala

    • #28

      eu am pltit ramburs a doua zi dupa ce am dat comanda.

  15. #29

    Ala care a disparut o daca tu libertatea :p

    • #30

      aaaa…?

    • #31

      Perkele:”unde a disparut articolul cu libertatea internetului?”
      Arhi:”Care articol”
      tudor: “Ala care a disparut o daca tu libertatea…”

      Ceva e un pic ciudat la butonul “Raspunde”

  16. #32

    Unii fumeaza…

  17. Sfatul medicului: cea mai buna solutie impotriva doliului de oferta pieduta IMHO este desensibilizarea sistematica. Adica inainte de o perioda cu oferte, unde suntem expusi riscului ca o oferta sa nu fie respectata (si durerii asociata cu aceasta) sa facem din timp mai multe comenzi inutile, in scop pur terapeutic pe care sa le refuzam apoi ca sa ne obisnuim treptat cu refuzul comenzii. Astfel n-o sa ne mai ia prin surprindere cand anuleaza emag oferta.

  18. #34

    Ce asteptari ai de la gunoiul asta de telefon? Ok e ieftin.. dar cred ca atat. Let us know.