Tipul cu ipadul și-a spart singur ipadul, clar. Zoso e plătit de emag pentru că a scris despre mizeria asta. Acum și Adelin Peștișor e plătit de emag să scrie despre cât de multă mizerie e la cel.ro.
Sau poate e plătit de mogul, care vrea să doboare piața…
Sau Patriciu…

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

19 comentarii Adaugă comentariu

  1. Hmm … interesant. A mai fost unul care şi-a spart ceva … parcă un laptop 🙂 Toată viaţa-i o reclamă.

  2. Deci atat ofera astia pentru un articol, un produs de 50 RON.M-a bufnit rasul.Oricum nu sunt seriosi, nu as recomanda never pe astia

  3. #3

    Ei vor sa demonstreze ca indiferent cine face o comanda de pe preaslavitul lor site, ca e vedeta, persoana publica sau nefericiti ca noi, ii vor trata cu aceeasi nesimtire, lipsa de profesionalism si le vor aplica acelasi argument in raspunsul lor oficial daca indraznesti sa ii intrebi de drepturile tale – “te plateste emagul – de aia iti ceri drepturile”, in rest e bine, “am iesit din recesiune” – Emil Boc – 1 aprilie 2011

  4. Emagul; nu mai e ce a fost odata..

  5. #5

    astia vor si cu lula-n ruc si cu sufletu-n rai.

  6. Si eu am avut probleme cu cel.ro…chiar ieri :D.
    Pe scurt:
    – dus televizor in servie LG, aici sta 3 zile -desfacut umblat constat in el pus verdict schimbat la vanzator.
    – dus televizor CEL.ro in service, imi sta o saptamana desi mi se comunicase ca o sa fiu anuntat de decizia lor in maxim 2 zile pana il schimba cu altul deoarece modelul meu numai exista in oferta lor.
    – in service imi opreste garantia se ia de mine ca nu am stampila pe hotararea service-ului LG , imi ia factura in ORIGINAL si-mi da un fluturas scos la imprimanta nestampilat de intrare in service.
    -ii rog sa-mi puna stampila ca doar ei mi-au atras atentia si eu constiincios nu vreau sa repet greseala, la care mi se raspunde ca stampila nu o au. Ma uit la ei ciudat ,doar nu eram in piata la Obor si zic sa-mi puna o stampila, oricare ca foaia asta pot si eu sa o reproduc in word …
    – trimis mail si sunat peste o saptamana nimeni nu stie nimic, raspuns la mail nimic.
    -sun din nou facust scandal cer pe cineva cu care sa vorbesc (singurele telefoane sunt de la comenzi in rest service, reclamatii etc nu exista), mi se recomanda sa trimit mail la reclamatii.
    -trimit mail cu toata povestea, ca prin minune ma suna peste o ora cineva si ma roaga sa aleg alt model din oferta lor.
    – in sfarsit, zic eu, imi aleg modelul, sunat, comunicat la ei ce e ei ma anunta ca vine dupa ora 6.30 si ca pot sa vin sa-l ridic atunci.
    -ajung undeva in jurul orea 6.20 mai casc ochii, lumea incepe sa se adune la fetele de la incasari/facturari, ma bag si eu intr timp la rand, cand un nene il vad ca intreba in jurul lui, ce numere au la bonurile de ordine…mirat eu “silly me” ma duc rpd la duduia de la “ghiseu”, care defapt era un birou si o rog un bon de ordine. Ea, se uita la mine si zice ca numai are ca s-a dat la inceput si s-a pierdut numarul. Asta e stau la coada.
    – imi vine randul zic ce am eu si ce produs trebuie sa ridic. Sec mi se comunica ca nu a sosit produsul dar exista si posibilitatea ca el sa nu fi fost scanat. Meh!!!…astept sa fie scanat. Dupa 20 de minute , ea la mine: “sa stiti ca produsul nu a sosit va rugam veniti maine”. eu stau in Balta Alba in captul celalat de Bucuresti.
    – ii explic ca un coleg de-al ei mi-a zis sa vin si sa ridic produsul ca nu am venit de capul meu. Evit curierul din diverse motive.
    – o rog frumusel atunci ca vreau factura originala. ce mi se oprise in service inapoi, si doresc anularea comenzi in vederea restituirii integrale a valorii produsului si ca doresc sa vorbesc cu un superior.
    – o colega de langa ea sare ia fisa de intrare in service incepe sa se plimbe pe toate usile cu ea pe acolo si-mi comunica ca produsul este pe stoc. Aparuse televizorul.
    Si gata luat televizor facut proba si bleah, ca lehamite mi-e de ei si de cheful lor.

    • #7

      Ma distreaza la culme obiceiul romanesc de a face proba electronicelor. Adica ce poti vede in maxim 5 minute cit e “incercat” in magazin? Mai nimic insa in rromanica se pierde vremea cu asta.

    • #8

      mihai » un imac gata mort?

    • 1. Notebook Acer – doi pixeli morţi şi placa video care făcea spume la bootare
      2. Aparat foto Canon – doi pixeli morţi pe ecran
      Sunt un idiot, ştiu, că vreau să beneficiez de alea 5 minute…

    • @Mihai – normal ca in alte tari de exemplu SUA nu iti bati capul cu proba in magazin pentru ca ai un termen in care ii duci inapoi produsul si iei banii fara nici un fel de explicatie. Exista defecte minore care se refuza la garantie, de exemplu un numar mic de pixeli morti si atunci ramai cu un produs defect ca ai fost comod 5 minute?

    • #11

      Stau si ma gindesc cit de des am avut asemenea probleme cu un produs nou si nu-mi amintesc sa fi fost asa ceva. Mai des se intimpla cind comandam lucruri de pe ebay.

      Cind aud de asemenea probleme in rromania ma intreb de ce tocmai acolo? Sau comerciantii romani vind produse refurbished ca noi?

    • #12

      mihai » diferenta e ca tu, daca il iei acasa si are un pixel mort, vii cu el frumos inapoi, iei altul, tipul de la tejghea iti multumeste si gata. aici, daca il iau cu un pixel mort, asa cum am luat un laptop toshiba, 2 pixeli morti, nu il mai primesc inapoi, cica e pana in 5. amazon imi face retur fara discutie la un produs spart. cel.ro ma fute in gura si zice ca sunt platit sa le fac rau. si da, aici se vand toate ciurucurile. am lucrat la philips, cunosc destul de bine sistemul de repartitie a marfurilor in zona europei. noi, bulgarii, albanezii, moldovenii primim transporturi speciale. de exemplu, masinile de spalat se testeaza toate la producator. lotul cu cele mai multe defecte ajunge aici. probabilitatea sa cedeze e mai mare.

    • #13

      Din pacate, ultimul paragraf cu “transporturi speciale” spune tot.

  7. Cred ca Cel.ro primeste bani de la Emag sa faca chestii de genul asta :))

  8. 1. nu vreau să par cârcotaş, da’ Adelin putea să pună în loc de sigla magazinului un screenshot cu data plasării comenzii/mascarea celorlalte detalii, apoi un update cu o poză în care să apară data livrării. Numa zic. Astfel totul era dincolo de orice dubiu.
    2. în spiritu’ articolului: dacă nu vă plăteşte mogulu’ înseamnă că io am un noroc chior! Deşi nu am avut probleme majore cu ei până acum, data viitoare o să mă gândesc de două ori înainte de a mai colabora cu ei.

  9. nu, e doar prost.

  10. De ani de zile aud de probleme cu cel.ro. Este unul dintre motivele pentru care, acum ani buni, când mi-am cumpărat primul laptop, am evitat să iau de la ei, chiar dacă era ceva mai ieftin. Însă, tot de ani buni, când citesc de câte o dumă cel.ro, văd că întotdeauna ei sunt cei care cred că au dreptate. Ei nu sunt vreodată de vină, ci concurenţa, care le face probleme. Jenant. Şi rromânesc, cu doi de R, cum se cuvine.

  11. #19

    azi, un amic de-al meu a sunat la cel.ro sa intrebe ceva despre un laptop. i s-a raspuns sec ca “nu il avem in showroom” si i s-a inchis telefonul in nas. cica sa cumperi de la ei…
    iar cu emag-ul, mi-am luat-o eu personal candva, de atunci nu mai vreau sa aud de ei. singurii de la care (mai) cumpar sunt pc gherigi.