Şi aici vorbim despre ING. Vali Petcu a anunţat pe blog că ING şi-a schimbat interfaţa (cred că şi miezul, că am vrut aseară să îmi încarc cartela şi am primit SMS-ul azi dimineaţă) şi au apărut comentatorii experimentaţi, care explică cu relax că sistemul nu are aia, nu are cealaltă, deşi ING chiar are chestiile astea.

Nu m-aş stresa, dacă nu aş fi un fan adevărat al sistemului ING, după experienţele nefericite cu BT si BRD. Cât de greu ar fi fost ca un reprezentant ING să vină pe cel mai citit blog din rromânia şi să puncteze cu print screenuri şi explicaţii la fiecare bolovănism aruncat acolo? 5 minute de muncă? Din păcate, mai mult ca sigur, nu există nimeni care să o facă.

Şi uite-aşa, cel mai bun internet banking din rromânia îşi ia şuturi, pentru că nu are cine să vorbească despre el.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

50 comentarii Adaugă comentariu

  1. vorbesti tu, vorbeste zoso, vorbesc eu (ador ing-ul) si multi altii. intotdeauna se gasesc din astia care sa comenteze. plus ca bloggerii pot edita comentariile sau delete instant daca respectivul mananca cacat. simplu 🙂

    • #2

      relansat » problema e ca eu nu am obligatia de a le proteja imaginea

  2. #3

    eu as face-0, dar nu am voie 🙂

  3. Crezi că le pasă? Au suficienţi clienţi! În plus, tot ce faci în online, poţi să faci şi în office-urile lor! Aşa că: why bother?
    Şi eu sunt fan ING după experienţe neplăcute cu Raiffeisen şi BRD!

  4. noua interfata are vreo luna de zile poate si mai mult de cand a aparut. acum ati aflat ?

    • #6

      Amzis » ma indoi. vineri am facut plati si era interfata veche

    • @arhi Aveai in dreapta-sus: “Switch to the new interface”. Sau ceva de genul. Eu le-am folosit in paralel de ceva timp (de cel putin 4 luni).

  5. e foarte posibil sa nu aiba voie sa faca asta. daca iti trage tie vreo 3 prtscn sa nu`si ia sex pentru cine stie ce tampenie de regula corporatista

  6. Specific romanilor! Si atunci cand un produs e bun (mai mult, oamenii aia au lucrat la optimizare si l-au facut mai user-friendly), tot se gasesc unii sa critice ca nu are nu-stiu-ce “avion”!
    Mergeti, mai, la ghiseu si platiti-va acolo facturile!
    Nu a existat operatiune pe care sa vreau sa o fac prin interfata HB (cea veche sau, daca nu, cea noua) si sa nu imi reuseasca.

  7. Am observat si eu aseara ca au schimbat interfata. Ma lasa rece schimbarea dintr-un singur motiv, aseara am incercat de 3 ori sa ma loghez pe homebank si de 3 ori am primit eroare. “Error 500: Handler processing failed; nested exception is java.lang.OutOfMemoryError”… so, degeaba e modificata interfata daca backend-ul e varza..

  8. #11

    De fapt interfata exista de o luna, dar era optionala. Acum se incarca direct cea noua si ai optiunea sa revii la cea veche. Eu incerc de cateva minute sa fac niste tranzactii si da tot felul de erori, nemaivazute la ei in sistem.

  9. #12

    ING nu are cel mai bun online banking din rromania. Onoarea asta e a celor de la Raiffeisen. Stau in banca lor (pun intended), nu se lauda la toate colturile si totusi… sint cei mai buni. AI mei doi centi.

  10. @arhi aveai acolo un buton pentru a trece la interfata noua. Probabil acum o au doar pe cea noua. Nu am mai intrat de vreo 3 zile

  11. Noua interfata de la ING exista de cateva luni (doar ca era beta si lipseau anumite functionalitati).
    Dupa parerea mea (dupa teste la mai multe banci ca pf si pj), cel mai bun internet banking din Romania este la Raiffeisen (doar asta am de laudat la ei, de exemplu la front office sunt prastie).

  12. #15

    confirm, si sambata avea interfata veche, duminica seara pe aia noua.
    care nu a mers. call center, extrem de politicos: “avem interfata noua, dar colegii de la tehnic mai lucreaza la ea”.

    Mda, deci o dam live si mai strangem suruburi din mers 😀

  13. Eu fabulez nitel mai jos, dar cred ca se intampla ceva asemanator

    Ca sa se intample asta trebuie mai intai sa se aprobe interventia de catre Marketing. Textul si imaginile sunt puse la un loc de catre un tehnic. Apoi sunt modificate de catre Marketing ca sa nu mai fie suficient de clare si sa te doara capul. Si apoi o drona de la Marketing le posteaza.

    Iar asta ia timp. Zile intregi.

  14. #17

    Şi dacă ar puncta cu print screen-uri pe cel mai citit blog din România, realizezi că nu ar afla decât un procent minor din totalitatea utilizatorilor de homebank. De când Ing-ul şi-ar spune punctele de vedere pe un blog? E o bancă sau un chioşc de ziare?

    • #18

      din acelasi motiv pentru care au cont de twitter

  15. #19

    un pic de gogle alerts nu le-ar strica… dar poate te platesc pe tine sa te ocupi de social media issues urile lor

  16. @aurache: Din ce mă orientez eu, aș zice că ING-ul e banca cea mai orientată către tineri. Unde dăm cel mai mult de tineri? a) În biblioteci, învățând; b) în marile fabrici și uzine ale patriei; c) pă net!!!
    N-or fi mulți dintre ei care l-or citi pe Zoso, dar e o chestiune de imagine. Când văd că ING-ul se preocupă online, dacă aș fi client al altei bănci indiferente m-aș gândi serios la opțiunea de a migra.

  17. #22

    Nu crezi ca va luati prea in serios, voi bloggerii? Cati din cei care au cont la ing citesc bloguri? Cati din astia citesc zoso? Cati din astia citesc comentariile (stiut fiind ca majoritatea vizitatorilor citesc doar articolul nu si commenturile)? Efortul de a urmari zilnic blogurile si de a lamuri oligofreni care pun intrebari stupide nu merita. Mai ales ca exista si call-center…

  18. si ce interes ar avea ING-ul sau alta banca sa citeasca bloguri personale?!

    Ca si cum ai zice de ce Politia romana nu citeste site-urile de agricultura sa afle ca s-au furat rosiile unui gradinar! 🙂

    • #24

      Law » te-ai trezit tarziu astazi, este? Homebank, adica internet. Ing are cont de twitter cu care interactioneaza cu userii, cont manageriat de un blogger. C legatura e intre politia rromana si branza si internet bankingul ing si liderii internetului romanesc?

    • Ma refer la faptul ca nici BCR-ul banca cu cea mai mare extindere in mediul online de promovare..nu am vazut-o sa intervina sa se justifice pe toate blogurile posibile (fie ele mari sau mici)….deci ING-ul de ce ar proceda altfel.
      – daca ziceai de ziare probabil orice banca ar fi luat atitudine si ar fi incercat sa intervina.

      🙂 – comparativ

  19. #26

    Daca nu esti criticat nu poti deveni mai bun.

    Daca si cei de la Raiffeisen sau BRD ar fi fost la fel de criticati precum ING poate acum aveau si ei un produs “internet banking” mai competitiv.

  20. nu au voie sa vina pe bloguri sa explice asta.

    asta a fost un subiect de discutie la bizsmscamp

    • #28

      Stii si de ce? (in linii mari)

    • #29

      Piticu21 » faptul ca cineva afirma o mizerie la o ghidusie ieftina, nu inseamna ca e si adevarat. pe twitter se poate iar pe bloguri nu? intamplator am informatia ca au voie

    • #30

      scuze de ignoranta, de la ce vine “bizsmscamp”?

      Daca esti banca si te dai la segmentul de prospecti tineri, cred ca merita sa pierzi un pic vremea macar pe bloagurile alea mai mari.

      ca daca un nene se coeste sa semneze cu o banca si cauta pe net, ii apare in cautari bloagurile alea cu trafic mai mare, si unde nenea ala ar putea citi chestii najpa. ma scuzati de agramaticisme, livrez idea, ma-ntelegi.

      deci, cum e?

    • #31

      @piticu21: scuze, gasii pe goagle ce-i cu bizsmsmcamp.
      acuma, ma iertati, da’ degeaba dezbateti voi intre voi subiecte de interes national. inchiriati un stadion, chemati poporul, asa se face educatie.
      parerea mea 😀

  21. pe cat de multumit esti tu de ING, pe atat de nemulutmit sunt eu. practic mi-au furat bani din cont, m-au luat la misto, n`am vazut asa ceva nici in piata la obor. O tiganeala groaznica, niste angajati cu 2 clase. In schimb cu BT n-am avut in viata mea nicio problema si din punctul meu de vedere au 10 clase peste ING Romania, m-am luat de gat cu toti prietenii sa nu calce in banca aia.

    Recomandarile bancare vin in functie de experienta fiecaruia cu banca respectiva, mai exact de norocul de a avea / nu avea probleme cu ei. In afara de sistemul modern care oricum mai da chix si el, ING nu are nimic in plus fata de alte banci decat taxele.

  22. pe cat de multumit esti tu de ING, pe atat de nemulutmit sunt eu. practic mi-au furat bani din cont, m-au luat la misto, n`am vazut asa ceva nici in piata la obor. O tiganeala groaznica, niste angajati cu 2 clase. In schimb cu BT n-am avut in viata mea nicio problema si din punctul meu de vedere au 10 clase peste ING Romania, m-am luat de gat cu toti prietenii sa nu calce in banca aia.

    Recomandarile bancare vin in functie de experienta fiecaruia cu banca respectiva, mai exact de norocul de a avea / nu avea probleme cu ei. In afara de sistemul modern care oricum mai da chix si el, ING nu are nimic in plus fata de alte banci decat taxele

    • #34

      bingo » Ma intelegi gresit, eu laud homebankingul. Cand e vorba de interactiunea umana, toate bancile sunt la fel

    • nu, postul asta l-am inteles, stiam ca sunt off-topic, dar tineam minte din postari anterioare ca recomanzi ing cu caldura. e ok atunci :).

  23. Cel mai bun pentru tine. 🙂

  24. Probabil zoso.ro e cel mai citit blog din Romania, insa nu stiu totusi cati oameni inseamna asta sau cat inseamna procentual din online-ul romanesc, ca sa fie o necesitate prezenta oficiala a unui reprezentant ING. Nu sunt nici convins ca s-ar schimba ceva, pentru ca oamenii au parerile lor. Uita-te mai sus in comentarii si o sa vezi pareri diferite, tu spui ca e interfata noua, altul ca e veche, altul ca era prezenta ca optiune de mult timp, tu spui ca sistemul e foarte bun, unul sau doi ca e nefunctional sau ca ING are servicii foarte proaste. Tu le poti schimba parerea celor ce spun ca nu e roz? Le poti demonstra ca ING e bun si ei gresesc cand spun ca e prost? Daca tu nu ai reusi, din postura de neutru, cat de credibil e un gradinar ce isi lauda marfa proprie?
    Nu cred ca este corect sa faci o paralela intre blogul lui Vali si contul lor de twitter, tocmai ca unul e al lor si blogul al lui Vali. Tu te apuci sa intri pe bloguri unde te critica unul sau altul si sa le explici cu dovezi ca se inseala, sau iti vezi de blogul tau, casa ta?

    • #38

      Gigi Contra » Daca as fi banca, da, as umbla, pentru ca e imaginea mea pe internet, imaginea serviciului meu INTERNET BASED. Blogul lui vali e doar un exemplu, nu am spus ca trebuie sa angajeze pe cineva care sa se ocupe de imaginea lor pe zoso.ro. Iar asocierea dintre contul de twitter si blog este corecta, pentru ca si acolo, si pe bloguri, se poate face user helping. Totul pentru ca e vorba de INTERNET. Blogurile sunt cel mai binenindexate cms-uri, daca eu intru pe net si caut pareri si gasesc tampeniile dinncomentarii de acolo, ce parere imi fac? Acum intelegi legatura?

    • Nu contest ce spui tu Arhi insa parerea mea e ca in comentarii pe blog e greu de format o parere, o imagine a unui produs. Iti spuneam exact de comentariile la acest articol, unii ca e alba, altii ca e neagra. Daca scrii un articol sau un tweet prezinti un punct de vedere si lumea ia cunostinta de el, insa in comentarii se pierde si e greu de pastrat o linie incercand sa raspunzi la mai multi oameni, fiecare cu punctul lui de vedere.
      Asta mi se pare un subiect interesant cu valoarea comentariilor: intru pe net si vad x comentarii in care este injurat si criticat zoso.ro sau arhiblogul, eu ce parere imi fac? Merg sa vad cu ochii mei ce si cum sau trag concluzia ca nu se merita pentru ca niste oameni dau cu pietre? Nu conteaza si sursa informatiei? Probabil ca ING nu isi bate capul cu oricine e nemultumit de ei, insa daca Vali ii critica poate ca aveau o pozitie oficiala.
      Zoso.ro e mai mult decat un exemplu din cauza traficului si credibilitatii pe care o are, nu este egal cu gogu212.wordpress.com care te invata sa faci bani pe net 🙂

  25. #40

    Chiar nu văd de ce ar trebui ăia să stea să monitorizeze blogurile și să răspundă la una-alta. Ca să-i facă lui zoso trafic? 🙂

    • #41

      Cristian » nu e un secret pentru nimeni ca nu pricepi multe:)))))

    • #42

      Bine că avem un social media expert printre noi. Să-ți aduc aminte ce mare rahat a ieșit cu campania BCR? Tu chiar crezi că lumea stă de bloguri așa de mult pe cât îți imaginezi și speri tu? De ce nu recunoști mai bine că nu ți-ar strica o oferta de campanie ING și gata.

    • #43

      Cristian » nu trebuie sa fii vitriolant, era o simpla gluma

    • #44

      Râdem, glumim, dar rămânem în incintă.

  26. #45

    Eu sunt multumit de BCR asa ca de ce m-as muta la ING?!

  27. #47

    1. Eu îţi spun foarte ferm [aşa, din sursele mele] că economistul lor şef citeşte blogul tău. Nu cu sfinţenie, dar la un articol a şi comentat. Şi economistul lor şef e un tip foarte foarte tare pe domeniul lui.

    2. ING probabil nu are foarte mare nevoie, adică o fi având clienţii ei, care ştiu deja toate avantajele HomeBank ING şi nu se mai chinuie să le explice celor cu minte mai puţină.

  28. #48

    Si eu sunt fan ING. Lasa ca daca nu vorbesc ei poate va platesc pe voi sa vorbiti , castigati si voi un ban ca oricum sistemul de home bank e cel mai bun din Romania dupa parerea mea 🙂

  29. #49

    am intrat si eu pe noua interfata si chiar am incercat-o si cu Opera.
    Surpriza!!! Merge!
    Asteptam interfata noua de ceva vreme (de cand era promovata versiunea beta).
    Initial era anuntata ca va fi lansata la 1 mai sau 1 iunie dar se pare ca am mai avut de luat la pila niste colturi. Oricum mai bine mai tarziu.
    Am avut acces si la Raif si la BRD si inca mai cred ca e cea mai sigura si mai facila. chiar daca cei de la Raif nu stau deloc rau insa o buna perioada era mai putin protejata si usor mai neclara datorita politicilor interne.