Am fost aseară la lansarea noului spot publicitar de la apa Dorna. Pretty fail, înghesuială, camera mică, un băiat şi o fetiţă care mimau că aleargă ca în videoclip, fetiţa fiind de o urâţenie tulburătoare dealtfel, tehnology fail că nu mergeau clickurile pe ecranul de prezentare, website fail, că au lansat situl, dar situl încă nu e online, e doar în calculatoarele lor. Plus de asta, un nene în chiloţi îşi găsise să facă baie în piscină exact când lumea se băga la consideraţii inteligente despre brand şi apă.
Ce nu a fost fail? La plecare ne-au dat o floare. Nici la momentul actual nu ştiu ce e. Eu susţin că e lalea, nevasta susţine că e orhidee. Iar prin floare înţeleg o plantă, cu tot cu bulb, aşezată într-un aranjament frumos. De ce mi se pare interesant şi bine?
La toate parastasurile astea despre produse la care merg, ţi se dau mape cu pixuri, CD-uri cu filme şi tot felul de bălării. Lucruri pe care le laşi acolo sau le strecori delicat în primul coş de gunoi când ieşi din incintă.
Dar floarea…păi nevasta a fost în al 9 lea cer pentru ea. Cred că nici un inel cu diamant dacă îi dădeam nu era aşa de bucuroasă.
Adică punct maxim marcat de Dorna, nu?
Aşa că, oameni buni, nu ne daţi pixuri, CD-uri şi altele.
Daţi-ne flori. Ieşiţi şi mai ieftin şi ne faceţi să ne simţim bine.
În toate felurile
NOU
Daca vrei sa te ajutam sa afli ce tip de floare e pune o poza! :))
Da` macar apa de baut v-au dat? 😛
NOU
Si eu sunt adepta lucrurilor pe care le pastrezi dupa prezentari, lansari, “parastasuri”. Bine ca au spalat rusinea la final macar. :??
NOU
Aici trebuia laudat cel care a avut ideea! Cred ca a vrut ca floarea sa simbolizeze viata, energia vie. Intereseaza-te, totusi, daca nu cumva trebuie udata doar cu apa plata Dorna. 😉
NOU
Ai avut bucurii..am inteles de unde atata fericire si pe tine :))
NOU
Mie, la o prezentare Porsche mi-au dat un stick de memorie (“Aveţi aici comunicatul de presă, fotografii,istoricul şi produsele firmei. Uitaţi şi datele de contact!”) şi o floare în ghiveci. Nu ştiu cum îi zice la floare… ideea e că se practică treaba cu floarea.
NOU
N-au dat mici?!
N-au dat bere? (asta e explicabil intr-o oarecare masura)
N-au facut gratar?
8|
FAKE!
NOU
Aiaiiaiiaiai! Bun asa, floarea e cheia succesului 😉
NOU
deci te-ai scos saptamana asta cu cadourile la ArhiDoamna ! Bravos.
NOU
Cand m-am uitat intaia oara la reclama Dorna…am zis “laser frate”. Mult SGI ,aproape neverosimil SGI pentru ceva facut in Romania. Sigur “e filmata” in afara cu niste profesionisti adevarati in efecte, ca prea bine arata. E imposibil sa-ti iasa asa ceva in tara unde inca se mai foloseste efectul sonor al impuscaturilor din filmele cu Nicolaescu. Toate suna la fel. Cred ca armele sunt luate din acelasi loc, fir-ar al naibii…:!!
NOU
efectele sunt facute de cei ce au lucrat la Hellboy2
NOU
Ai dreptate, e mai bine o floare decat sa-ti infiga o insigna in piept, si daca nu-i lalea sunt oricum mari sanse sa fi venit tot din Olanda…
NOU
stiu, am fost sef la gradina la praktiker :)) :))
NOU
Arhi … uite o floare de la mine =))
Bani puţini, dinozauri mulţi, dar nici tu n-ai prea avut chef de scris în ultima vreme. Vecinii tăi pensionari au aflat cu ce ocupaţii oculte îţi petreci timpul pe net, că eşti unul dintre cei şase fani înflăcăraţi ai lui Arhi şi că pregăteşti primul scenariu de film porno cu furnici. Ai grijă, o să se supere Bucurenci pe tine…
hohoscop.ro/bloggeri-2/2009/05/11/
NOU
e superba reclama de la dorna, chiar m-am gindit, ca in 99 francs ca mai exista copywriteri geniali..pacat de fail. da ideea cu laleorhideea e tare. sa faci poza
NOU
Asa se explica stimabile SGI-ul de buna calitate. Daca stau bine si ma gandesc toate reclamele la Dorna au fost misto. Si aia cand foloseau efectul ala de “om din apa” folosit de Salt’n Pepa in clip si vazut intaia oara in filmul Abisul.
NOU
Nu prea-i duci flori neveste-i Arhi… sau interpretez eu gresit bucuria ei?