Am fost aseară la lansarea noului spot publicitar de la apa Dorna. Pretty fail, înghesuială, camera mică, un băiat şi o fetiţă care mimau că aleargă ca în videoclip, fetiţa fiind de o urâţenie tulburătoare dealtfel, tehnology fail că nu mergeau clickurile pe ecranul de prezentare, website fail, că au lansat situl, dar situl încă nu e online, e doar în calculatoarele lor. Plus de asta, un nene în chiloţi îşi găsise să facă baie în piscină exact când lumea se băga la consideraţii inteligente despre brand şi apă.

Ce nu a fost fail? La plecare ne-au dat o floare. Nici la momentul actual nu ştiu ce e. Eu susţin că e lalea, nevasta susţine că e orhidee. Iar prin floare înţeleg o plantă, cu tot cu bulb, aşezată într-un aranjament frumos. De ce mi se pare interesant şi bine?

La toate parastasurile astea despre produse la care merg, ţi se dau mape cu pixuri, CD-uri cu filme şi tot felul de bălării. Lucruri pe care le laşi acolo sau le strecori delicat în primul coş de gunoi când ieşi din incintă.
Dar floarea…păi nevasta a fost în al 9 lea cer pentru ea. Cred că nici un inel cu diamant dacă îi dădeam nu era aşa de bucuroasă.

Adică punct maxim marcat de Dorna, nu?
Aşa că, oameni buni, nu ne daţi pixuri, CD-uri şi altele.
Daţi-ne flori. Ieşiţi şi mai ieftin şi ne faceţi să ne simţim bine.
În toate felurile :mrgreen:

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.