Până acum 5 minute, aici era un articol în care înfieram comportamentul PC Garage față de o bloggeriță. Mi se părea inadmisibil acel răspuns și normal, am luat atitudine.
Până când am văzut toată conversația dintre cei 2. Și am realizat că articolul este manipulatoriu, iar conversația de pe twitter este anumit continuată pentru a ajunge la un articol.
Cum vă dați seama de asta? Urmăriți timelineul discuției, cu ora.

Da? O explicație foarte clară, dată la ora 4.40. Ruxa este lămurită de răspuns, mulțumește frumos, după care o ia de la capăt. Uitați-vă la primul print screen din articolul sau. Lucrurile se petrec la ora 5.03. Adică după ce bloggerita primise răspunsul, adică există un bug. în sistem. Restul discuției este irelevant.

Doar îmi pară rău că am scris una rticol în care sprijineam un blogger, blogger care de fapt clădea o argumentație pe niște teme induse.
Punct.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

37 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Lucrez cu PcGarage si sunt foarte profi si onesti, dar asta nu inseamna ca le iau partea, sistemul e al lor. Problema mea e ca toti se agita si fac scandal, lovind “mana care ii hraneste” si anume aceasta industrie numita Online.

    De ce facem asta, cu propriile jucarii, in loc sa incurajam dezvoltarea?

  2. Arhi, as aprecia in primul rand daca m-ai apela pe nume, adica Raluxa si nu Ruxa, pentru a nu exista confuzii. Ruxa nu este implicata in aceasta situatie, din cate stiu eu.

    In al doilea rand, am continuat discutia pe Twitter pentru ca aparuse cel de-al treilea pret la ei pe site, cel de 337.98, iar asta m-a bulversat si m-a facut sa cer in continuare o confirmare + explicatii pe Twitter.

    Nu cred ca insistenta mea de a cere detalii suplimentare, fara a-i jigni in vreun fel, nu scuza limbajul lor de mahala si, din fericire, nu sunt singura care gandeste asta.

    Merci frumos de interventie.

    Raluxa

    Nu am manipulat pe nimeni

    • #3

      raluxa » mie imi place sa te alint ruxa. 2. daca tu iti primisesi lamurirea legata de pretul produsului platit de tine, de ce te mai interesau modificarile lor de pret ulterioare, in afara de a crea o discutie in contradictoriu, care sa se transforme intr-un articol? trecuse o ora de cand ti se explicase foarte clar bugul, multumisei, dupa care ai luat-o de la capat. poate e timpul sa evoluam putin, nu?

    • In momentul in care am solicitat a doua oara informatii de la ei, pretul cu care cumparasem eu nu se mai afla nicaieri: nici pe site, nici in mail. Tocmai crescuse, in interval de 5-10 minute de la data comenzii mele. De aceea am apelat inca o data la ei. Ce ai dat tu era doar un “ok, multumesc” intermediar inainte sa vad cresterea de pret.

      In plus, nimic nu justifica tonul lor marlanesc. Nici posibilitatea sa fi avut ei dreptate si eu nu. In calitate de client platitor (da, am cumparat produsul pana la urma), am dreptul sa mi se confirme a doua, a treia, a noua oara termenii tranzactiei, mai ales cand ei nu se regasesc nicaieri in ceea ce se cheama generic “own media” (site, mailuri trimise de ei).

      Anyway, nimic nu compenseaza sau camufleaza incompetenta lor pe taramul social media si chiar in ecommerce, daca stai sa te gandesti ca trebuie sa ti se confirme pe Twitter pretul din comanda – un Twitter a carui comunicare n-o stapanesc prea bine din cate am remarcat.

    • … am dreptul sa mi se confirme a doua, a treia, a noua oara termenii tranzactiei …

      Cam multe drepturi, nu crezi ?

      Mi-s dragi tare astia de la PcGarage ca lucrez cu ei din 2007, fara probleme. Nu mi-a vorbit cineva vreodata asa, poate din cauza faptului ca sunt barbat, poate din cauza celor cateva sute de milioane care apar in dreptul contului meu.

      Oricum, sa-mi fi zis un reprezentant vanzari / relatii cu publicul “vorbim impreuna si ne intelegem spearat”, mai ales cu smiley la sfarsit, pai cu primul drum la Bucuresti asa ziceau si colegii de birou de dintii lui “erau o data impreuna dar acum stau separati, care pe birou, care pe hol”

      Oricat de dobitoc ar fi interlocutorul tau, atata timp cat tu esti platit pentru o treaba ce tine de comunicare si ala nu te-a jignit, ciocu’ mic si vorbesti respectuos. Din ce am vazut in printscreen-urile tale, imbajul folosit de reprezentantul PcGarage a fost badaran si libidinos, probabil unora li s-a urcat social media la cap si nu-si mai vad nasul de importanta muncii lor in lume.

    • #6

      Tonul marlanesc l-ai avut tu prima data, draga Raluxa, la “avem si noi doua vorbe la un loc” si eu ti-as fi raspuns la fel. Incearca sa te porti tu civilizat (chiar si cu un agent de vanzari/social media slave) inainte sa astepti ca ei sa fie civilizati cu tine. 😉

  3. Forta si ea conversatia, sa aiba subiect de discutie…

  4. #9

    Cand comanzi dintr-un magazin online se spune ca lucrezi cu ei? Trebuie neaparat sa para oficial? Daca da si eu lucrez cu ei, cand aia de la emag (cu care lucrez mai mult) nu au ce vreau eu pe stoc (in ultima vreme se intampla din ce in ce mai des).
    Conteaza parerea mea?

  5. #10

    Io stau la curte şi mi-am luat piscină gonflabilă. Şi săr de pe casă în ea . :))))))

    • #11

      Eu stau in piscina si-ti dau muie cand aterizezi.

  6. #12

    Io mi-am luat ventilator cu apa! Da’ s-au scumpit si apa si curentu’!

  7. Asta e, ai incercat sa “ajuti” o colega 2.0 . Mai multe nu are rost sa zic doar ca nu stiu cati ar fi facut asta

  8. freigedank, pe cand un episod cu tine la brainervan? asta daca te accepta bossul ca si special guest….

    • #15

      hary » nu oricine da bine pe camera

    • arhi, freigendank nu este oricine…
      as platii pentru un clip cu el…

    • #17

      Eu n-aş avea ce să răspund la asemenea întrebări :))))) Sunt întrebări fără răspuns. Numai punându-le te faci de căcat. :))

      Uite acuma la nimereală, intru pe TPU. Fii atent:

      ,,never97 intreaba:
      Ce se intampla daca inghiti putina rugina? Funda!”

      Gata, la nimereală am luat-o, prima pe care am văzut-o mai ,,interesantă”. Deci ce să-i răspunzi lu ăsta? E de azi întrebarea, 17 iulie. Intru pe TPU, îmi fac cont şi am să-i răspund: ,, dă-te-n mm, băga-ţi-ai….”
      Ce poţi să răspunzi? Mă refer serios. Că la caterincă, da, poţi să-i răspunzi multe.

    • #18

      :)))

    • #19

      Boss… cam cât ai plăti pentru un video cu mine sărind de pe casă în piscina gonflabilă? :))

    • freigedank, platesc in bere.
      ofer pentru deconspirarea ta o saptamana de terapie la domiciliu.
      trimite la Arhi un video cu tine sarind in piscina din curte de pe casa de pittici si deja ma vezi telefonand cu departtamentul de logistica al clinicii de bere….

  9. #21

    Hai Traiane, rupe=le gura Traiane!!!!!!!! Te susţin Traiane!

  10. @A. Freigedank, scrii de la 7+2? 😀

  11. #23

    @Hary:

    Boss, o întrebare pentru tine legat de beri, am văzut că eşti expert. Berea e aliment, nu? Ce crezi despre berile Grolsch şi Calsberg? Mie astea îmi plac.

    • freigedank,
      pana la urma fiecare decide ce ii place. daca iti place grolsch si carlsberg inseamna ca este o bere buna pentru tine.
      un proverb german zice asa: millionen fliegen koennen nicht irren.
      adica milioane de muste nu pot sa se insele. daca intelegi ce vreau sa spun.

  12. #25

    Da ‘ imi place unde se ajunge cu comentariile incepi ideea cu manipularea colegilor de breasla si ”expertu” vrea sa sara in piscina de pe casa . Macar daca era caldura mare afara !!

  13. Îmi amintesc și de cazul cu ăla “Men’s men” sau cum pisic era, dar asta e, rahat se întâmplă.

  14. #27

    De multe chestii pot fi acuzati PISUGARBAGE, dar de corectitudine la preturi nu.
    Am facut comenzi la ei care insumeaza o suma cu 5 cifre si tot timpul au fost corecti cu pretul comenzilor. Ba mai mult, au fost ocazii cand, pentru un produs comandat de la furnizor, pretul final a fost mai mic decat cel la care l-am comandat si ei au facut update, cu toate ca puteau foarte bine sa-mi lase pretul mai mare, cel din momentul comenzii.

  15. Tot acest incident este o reclama gratuita pt magazinul online..Oamenii vor intelege ca au gresit si au reparat..In fond e o greseala mare, sa afisezi un pret si la final sa modifici pretul final…Dar astia mari nu patesc nimic niciodata, ei mereu scapa…

    • da, hai sa vorbim marlanesc pentru ca asa ne facem reclama…
      in plus, tu stii cine sunt eu? sunt cetatean european!

    • #30

      tudor CeMerita » femeia e marlanca nesimtita. dupa ce am scris, s-a apucat sa scrie pe twitter ca sunt platit pentru asta. deh, jegul de la vaci nu il scoti prin mutat la bucuresti…

    • Arhi, nu jigni vacile…

  16. Ma bag și eu ca musca-n curu’ calului la 3 zile dupa.
    Cred ca am unul din blogurile cu conținut masiv legat de magazine online, pațanii cu diverse firme, etc…
    NICIODATA nu am luat legatura cu vreo firma de pe mail-ul de blog sau sa ma recomand ca blogger. Am încercat sa-mi rezolv problema ca orice alta persoana fara sa sar public la gâtul lor și sa-i întreb de sanatate. Pentru ca nu vreau nici tratament preferențial eu ci aș vrea ca problema semnalata sa fie rezolvata pentru orice client. Pentru ca sunt de parere ca PR-ul online e pus doar sa faca damage control nu sa rezolve probleme efective. Și nu în ultimul rând, e mult mai dulce momentul în care “provide rope. wait.” funcționeaza. Și atunci îi poți arde pe cinstite. Pentru ca au intrat singuri în groapa, nu i-a obligat nimeni.

    • #33

      Meekuu » domnisoara a publicat azi schimbul de mailuri dintre mine si ea:) deh, nevoia de subiecte fierbinti

    • Știu, am vazut. Nu comentez asta. Comentam pur și simplu modul în care a fost atacat subiectul.
      Eu unul îi sunam sau le trimiteam mail în momentul în care semnalam problema (dupa cum am zis nu-mi place sa vorbesc cu aștia de la PR puși sa faca damage control, nu știu nici ei exact ce se întâmpla și arareori vorbesc în cunoștința de cauza).
      Odata ce-mi spuneau ca e un bug/whatever așteptam frumos pâna în momentul în care trebuia sa scot banii din buzunar. Și atunci vedeam cum se tranșeaza problema. Daca persistau puneam iar mâna pe telefon și ceream explicații. Ei, de abia ala era momentul în care te puteai apuca sa scrii pe blog ca ai o problema cu magazinul respectiv.
      Pâna atunci nu faci decât sa le dai dreptate alora care zic ca blogarii primesc bani de la emag sa denigreze alte magazine online.

    • #35

      Meekuu » da, dar daca facea asa ceva, nu iesea o frumusete de articol pe blog, din care sa reiasa ce haituita este distinsa colega si cum e tratata cu spatele.

    • Sau ieșea daca avea rabdare da’ s-a grabit ca fata mare înaintea…

    • #37

      Meekuu » da, trece probabil printr-o perioada de lipsuri