Când am luat tărăboanța, râdeam pe interior de specificațiile care spuneau că are un consum mediu de 7%, gen 5 și ceva la exterior, 9 la interior. Și am avut relativă dreptate, pentru că, în oraș, dacă conduceam bucharest style, sub 12% nu scădeam, ba chiar puteam să o duc și în 15, dacă îmi puneam mintea, iar în exterior, la o medie decentă de 160 pe autostradă, cam 10%. Când am făcut turul europei cu el, nu am scăzut sub 10 și vai, când e 2.2 euro motorina, e destul de trist să faci plinul, primeam bonificații și ursuleți la toate benzinăriile.

După care am aflat că, de fapt, la Mercedes există un sistem de reset al stilului de condus, sistem care se mulează pe stilul șoferului și păstrează aceleași rezerve. Am resetat, am mers o perioadă și, iată, rezultatul este că am ajuns la 7.7 în oraș fără niciun stres. Ceea ce denotă că băbuța care a condus mașina doar la piață și cimitir, înaintea mea, avea bocanci grei în picioare și mâncărimi în talpă.

Deci da, se poate să ai consum decent și la o mașină de 2 tone și ceva, trebuie doar să mai și afli ce gadgetărie e pusă pe ea. Ca idee, nu cred că, în această viață, voi mai avea alte mașini decât Mercedes. Nu zic de Bugatti sau știu eu ce, dar am condus majoritatea mașinilor considerate de lux și lord, oh, lord, nu există comparație.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.