Referitor la articolul cu titlul „British American Tobacco și Greenpoint susțin PSD”, British American Tobacco România și GreenPoint fac următoarele precizări:
Campania „Alege Asumat un Oraș Curat” a fost lansată în octombrie 2019 cu scopul de a încuraja fumătorii să folosească scrumierele stradale special amplasate și a contribui astfel la menținerea curățeniei în comunitate. Ideea principală a acestei campanii a fost ca mucurile de țigară să nu mai ajungă pe stradă. În schimb, ele sunt colectate selectiv și transportate la stația de sortare de unde sunt transmise împreună cu alte deșeuri valorificabile energetic către fabricile de ciment, în vederea valorificării prin incinerare cu recuperare energetică.
Primăria Sectorului 3 a fost primul partener instituțional în acest demers, dar campania este în curs de extindere și în alte orașe ale țării. În primele 2 luni de campanie în Sectorul 3, 500.000 de chiștoace nu au ajuns pe stradă, ci au fost folosite ca sursă de energie, motiv pentru care le mulțumim fumătorilor care au ales să arunce mucurile în scrumierele special amplasate, aducând astfel un serviciu mediului și comunității.
Referitor la fotografia publicată, menționăm că am efectuat verificări și, la momentul scrierii acestui e-mail, 23 ianuarie 2020, ora 17:00, scrumiera stradală nu conține întrebarea publicată în articol (foto în anexă), ceea ce înseamnă că imaginea care v-a fost transmisă a fost fie un fals fie o vandalizare a scrumierelor amplasate de noi.
Precizăm că întrebările folosite de noi pentru personalizarea acestor cutii nu au un caracter politic și sunt următoarele:
Mâncăm în oraș sau Comandăm acasă?
Trezit de dimineață sau Culcat târziu în noapte?
Cine a fost primul? Oul sau găina?
Hammburger sau Pizza?
Bere blondă sau Bere Brună?
Ochelari de soare sau ochelari de ski?
Orice altă variantă apărută în spațiul public nu ne aparține și ne dezicem de ea.
Cu stimă,
Cătălin Cîndea
Head of Corporate Affairs, British American Tobacco România