firea psd gunoaie

Este foarte drăguț cum oile de pe internet, potențate de domnii Dragnea și Ponta, se revoltă maxim despre cum compania condusă de Clotilde Armand a avut relații cu firma Bechtel. Cum, nu știți care Bechtel? Acel Bechtel

Potrivit hotărârii publicate în Monitorul Oficial, la 19 decembrie 2003, Guvernul României, condus de Adrian Năstase, a aprobat mandatarea Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADNR) la semnarea contractului de proiectare și construire a autostrăzii cu investitorul selecționat – compania Bechtel. Ordonanța de urgență nr. 120, din 18 noiembrie 2003, prevedea demararea de către CNADNR a procedurii de negociere cu o singură sursă: firma americană Bechtel International Inc. Încredințarea contractului de proiectare și construire a autostrăzii s-a făcut prin derogare de la prevederi privind achizițiile publice, care priveau exclusiv procedura de încredințare a contractului. Uniunea Europeană, Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare și Fondul Monetar Internațional (FMI), dar și mass-media și opinia publică din România au exprimat o serie de obiecții și observații în legătură cu acesta, referindu-se în special la modalitatea de atribuire.

Acel căruia Dan Șova i-a pierdut contractul. Cum, nu știți că un contract de câteva miliarde de euro date moka de statul român nu se mai găsește?

La 30 mai 2013, s-a parafat acordul de încetare al contractului cu Bechtel pentru tronsonul de autostradă Suplacu de Barcău — Borș, al cărui grad de finalizare era atunci de 50,12%. Rezilierea contractului s-a soldat cu penalități de 37,2 milioane de euro pentru statul roman, care mare, în plus, datorii de 50 de milioane de euro, valoare bugetată pentru 2013. Potrivit premierului Victor Ponta, rezilierea contractului cu Bechtel a fost realizată de ministrul Marilor Proiecte de Infrastructură, Dan Șova, pe baza unei copii legalizate a contractului original, pe care ministrul l-a reclamat ca fiind de negăsit. ‘Primul pas era să încercăm rezilierea, al doilea să începem concesiunea, al treilea să realizăm autostrada. L-am reușit pe primul’ — a declarat Dan Șova la momentul respectiv.

Dar să vedeți ce interesant cum CLotilde Armand e de fapt de vină. Pentru că a fost angajată de statul român să supravegheze construcția autostrăzii. Și, spre deosebire de TOATE celelalte capete de autostradă din românia, care se distrug anual de câteva ori, necesitând reparații continue, autostrada respectivă merge de 7 ani fără reparații.

Porcisme de românia.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

17 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Păi na…dupa ce au furat-o la sectorul 1 acum sa o si discrediteze, nu? 🙂

    • #2

      Nu cred ca cineva se coboara la nivelul asta. Unde ajungem?

    • #3

      Ender, pe bune, asta incerca sa faca, ca la prostime prinde, aia nu citesc/nu gandesc, doar aud si prind de la antene sau unde se mia uita ca frantuzoaica a facut si a dres cu bechtel…come on….

    • #4

      acum am inteles. dar nu e bine, adica nu e frumos din partea lor.

  2. #5

    Este o campanie furibundă împotriva franțuzoaicei respective. Am tot citit de ea în ultima vreme, cică e pro-rusă de fapt, condusă de Soroș de la Moscova, și cred că și cu masonii are ceva legături. A, și să nu uităm bubulii! Este o afaceristă veroasă, care a avut toată viața numai contracte cu statul, are origine aristocratică, de-asta la ea acasă arată ca la Firea (serios, are ceva jilț Ludovic al ț-șpelea), iar hobby-ul ei este să concedieze oameni ilegal în masă – de-asta au izgonit-o sindicatele din Franța și acum e în România.

    • #6

      Si nici nu are copii. Sa-i fie rusine!

    • #7

      Are 4. E prea mult, și are prea mult timp liber. Păi cu 4 copii să ai timp să-ți faci singură perdele? Nu se poate așa ceva. La 4 copii n-ar trebui să-i ajungă timpul nici sa curețe cartofi.

    • #8

      Bai nu a spus ca are copii, nu I-a scos in fata, nu s-a batut cu ifonu in piept ca are copii deci nu se pune!

  3. #9

    Serios, eu nu-mi revin! Cum, penele mele, sa se piarda un contract, orice contract, dar’mite unul incheiat pe miliarde de euro?! L-au facut intr-un singur exemplar? La colt de strada?

    • #10

      va dati seama ca acel contract inseamna de fapt o biblioteca de documente, in niciun caz 3 foi. probabil cea mai penibila explicatie pe care am avut ocazia sa o aud in ultimii ani. dar vorbim de sova totusi, o unealta care a servit scopului.
      tocmai ce a trecut de comisia juridica legea cu imunitatea avocatilor. poate vor sa il foloseasca din nou pentru mari proiecte

  4. Taxa de intrat in NATO. AM platit 50%, am primit 10%. Sa vedeti ce bine o sa ne fie dupa acordul TTIP. ISDS FTW

    • #12

      De ce o sa fie rau dupa TTIP?

    • #13

      o sa fie foarte rau. treaba sta asa: tu descarci un pornache si in timpul “operatiei”… iti bate garcea la usa si te prinde cu “fapta” in vine.

    • #14

      @Didel … paranoia much ?

      pe youporn “rasfoiesti” fara probleme de copyright… mi-a zis un prieten
      pentru restul placerilor internautice exista vpn / trackere private cu ssl / hdd-uri si aifoane encrypted

    • #15

      da, dar cu viteza de 1000Mbps ce faci???

    • #16

      4k video streaming si ddos :))

      exista si altceva ?

    • #17

      Eu cu TTIP sunt de acord din doua motive:

      1) Germania isi mai ia in bot de la americani. Daca nimeni de pe continent nu-i tine in frau pe nemtalai (ca, na, nu suntem singurii germanofili, din pacate) si tuturor le-ar tremura zoaiele daca ei incep cu “Achtung!”. Mi-e urat cand scriu asta, sincer-mi e, pentur ca si germanii sunt niste porci, cu rusii.

      2) Fratilor, poate voi nu pricepeti, in Romania, ceva autohton care sa se ridice la statut de multinationala, nu se va intampla in vecii vecilor. Cu TTIP, poate reusim si cu vizele. Lasa CETA.