După cum bine ştie tot poporul, eu sunt un tip extrem de tolerant, blând şi bun la suflet. Nu mă deranjează homosexualitatea dacă nu e flamboaianta, mă lasă rece preoţimea buclucaşă, care în ultima perioadă ba îşi ucide copiii prin biserici, ba îi violează, în aceleaşi biserici. Nu am nimic cu negrii, nu sunt antisemit, ba chiar am prieten bun evreu.

Dar frate, MĂ SCOT DIN SĂRITE băieţaşii ăia de la martorii lui iehova, sau mormoni sau ce pana mea sunt. Nu există săptămână lăsată de la dumnezeu/iehova/mormon/insert divinity here/ în care un grup de 2 pălălăi de ăştia să nu îmi bată la uşă, foarte sociabili şi voioşi şi să îmi prezinte strategia de renunţare la o divinitate şi aderare la alta. Şi dacă ar renunţa când le spui frumos că nu eşti interesat. Dar nu, dacă ai făcut greşeala să ţii uşa deschisă o zecime de secundă în plus, bang, staţi puţin că poate nu aţi înţeles, noi nu vrem decât să vă provocăm la o discuţie pe teme biblice, nimic altceva.

Sunt extrem de curios, vreunul dinitre voi a lăsat în casă asemenea specimene? Promit să nu râd mai mult de 5 minute, iar dacă mi se scrânteşte falca, mă duc la doctor, nu mă dau cu capul de tocul uşii.

Sau şi mai şi, ştiţi oameni care au fost convertiţi pe calea cea dreaptă de vreun astfel de ipochimen?

De ce mă enervez? Dacă te-ai născut într-o religie şi eşti destul de pafarez încât să pui botul la aiurisme cu entităţi astrale care fac şi dreg, păi mori în religia ta, băi dudă. Sufletul nu e marfă de schimb cu nimeni.
Plus că trebuie să fii tâmpit să vrei mai multe neveste legale, când e ţara plină de cărniţă fragedă, dornică şi fără obligaţii.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

151 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    fara obligatii.
    Foarte important detaliu, subscriu.

  2. La noi in oras e plin de astfel de persoane. Au inceput sa vina foarte multi din America “indoctrinati” si daca te prind nu scapi de ei vreo minute bune pana nu-ti explica tot.

    M-am intalnit in Brasov cu un astfel de grup si imi tot ziceau ca de cand i-au dat sufletul lui Dumnezeu viata lor s-a schimbat. Ii intrebam in ce s-a schimbat, sa dea exemple, si o tot ocoleau. Cand le-am zis ca-s ortodox mi-au spus : “sa stii ca iti poti schimba religia fara probleme, te putem ajuta chiar noi” …..

  3. #3

    Imi veneau si mie de-astia la usa, destul de des. La un moment dat, plictisita, am zis hai sa vad ce vor. I-am invitat inauntru, le-am oferit un pahar de vin :)) ne-am asezat comod pe fotolii si am inceput sa discutam. Ει imi recitau poezii din carti si Biblie, io ii intrebam. Dupa cateva minute, le-am zis sa nu-mi serveasca doar texte si citate scrise de altii, ca asta pot sa citesc si singura, sa-mi raspunda ei insisi, concret, la ce-i intreb.
    Dupa doua minute, mi-au lasat ceva carti/reviste de cititi si au plecat. De atunci nu i-am mai vazut 🙂

    Acuma rad si eu cand imi aduc aminte :))

  4. #4

    bine ca inca nu au ajuns pe la Obor. Cu astia nu merge sa fii amabil.. Valea cu ei direct…

  5. #5

    bre, poti sa te rizi de mine, dar eu vorbesc cu ei. ma intereseaza ce spun si cum inteleg ei diferit de altii mesajele crestinismului. (ca de crestini vorbesc) cu unii am ce sa discut ore in sir, pe altii ii expediez ca nu am ce sa vorbesc.
    deci hai, ride-te.

  6. #6

    hai sefu, ca matale esti om cu capu pe umeri, plus ca l-ai batut pe freigedank, deci ai circumstante atenuante

  7. Cu martorii lui Iehova am avut una faină: locuiam încă la ai mei şi ştiam eu de acasă că nu-i frumos să trânteşti uşa în nas oamenilor. Drept pentru care i-am lăsat să-şi spună poezia după care am dat din cap şi am zis buh-bye!

    Atâta mi-a trebuit. În fiecare săptămână erau cel puţin odată la uşă, că vor să vorbească cu Maddame (minoră la vremea aia). Până când le-a explicat tata M ceva cu originea omului şi distanţa până acolo şi cum sunt invitaţi să o parcurgă, şi au plecat.

    În altă ordine de idei: nu te naşti în nicio religie. Eşti botezat într-un cult creştin (creştinismul e religia, ortodoxsimul, catolicismul şi alte cele sunt culte creştine), şi cred că dacă respectivul cult nu te aranjează (din cauză de tradiţii, obiceiuri, moaşte, icoane sau alte cele) eşti liber să-l schimbi cu altul.

    Ce culte practicăm are treabă cu individualitatea noastră şi felul cum interpretăm lumea, şi nu cu o moştenire culturală sau de alt fel. Asta dacă ne lom timpul să gândim şi nu primim concepţiile despre lume pe de-a gata, căz doar aşa ne-am născut.

    • #8

      cred ca religia tine strict de educatie. nu ai cum sa devii religios daca nu ti-e indesat creierul de mic cu doamne doamne si rugaciuni. atata timp cat achiesezi la un eter atotputernic datorita unei religii/culte, sa schimbi acea religie denota lipsa de respect de sine/parinti/mostenire spirituala/familie etc. bine, nu stiu cat de in serios pot fi luat, avand in vedere convingerile mele. nereligioase.

  8. #9

    si dupa o discutie fructuoasa cu unu din astia, cobor in fata blocului si il tavalesc iar pe freigedank, ca sa ma linistesc. asta, daca nu si-o ia 2-3 zile, si-o ia in cap si se crede mare bazat. dupa tavaleala se linisteste, vorbeste iar cu “scuzati-ma”, cu “dumneavoastra”. ele e baiat bun de felul lui, numai ca trebe sa-l bati de multe ori. ceea ce e foarte placut.

  9. Eu stiu pe cineva care a fost convetit de niste indivizi de astia. Tot asa, a vorbit o data cu ei, apoi aia veneau din ce in ce mai des sa ii explice diverse chestii. Pana la un moment-dat cand am avzut-o si pe respectiva prin oras, mergand la adunarile alea si inercand, la randul ei, sa convinga alte persoane.
    La ceva timp a facut caner si s-a sinucis nesuportand durerea/boala, etc.

    Deci se pare ca nici alte religii nu sunt “protective” in fata chestiilor lumesti. 🙂

  10. Mi-e greu să mă pronunţ asupra lipsei de respect, crescută fiind într-o familie unde fiecare e cu religia (bine, cultul creştin) mă-sii şi toată lumea acceptă pe toată lumea.

    Nu e ca şi cum tac-tu e doctor şi tu dacă te faci inginer agronom îţi renegi originile? Tot de individualitate şi psihic ţine şi asta.

    • #12

      M. voi in familie aveti 3 religii diferite?
      PS; hai ba, ce dracu spiritualitate=inginer aggronom?

  11. da. oamenii sunt amuzanti. am primit doi in casa, si dupa juma de ora i-am dat afara, ca ramasesera corijenti la religie in generală. n-au mai revenit vreodata.

  12. #14

    arhi: nu ai cum sa devii religios daca nu ti-e indesat creierul de mic cu doamne doamne si rugaciuni
    bre aici te contrazic. ai mei nu sunt religiosi deloc, si eu pina la 13ani eram cel mai ateu dintre atei, si m-am sucit intr-o zi, in urma unei experiente personale, care e trecuta la secret. fiindca eram mic, am zis ca sunt cu ortodocsii – numai ca nu a durat f mult pina sa-mi dau seama de mizerie, si m-am dat o vreme cu adventistii. dupa asta, am hotarit sa nu ma consider ca apartinind unui grup anume, ci sunt simplu crestin. am eu adevarul meu, pe care il mai verific din cind in cind. si, de 20 de ani, imi da bine.

  13. #15

    Eu am ramas putin uimit cind am dat de 2 de astia ( de fapt ei au dat de mine) in Italia, nu numai la adresa de acasa dar si unde muncesc.Cel putin de 2 ori pe luna ii vad trecind;nu stiu strategia lor dar presupun ca , cauta numele romanesti in cartile de telefoane, pentru ca ii vad ca parcheaza masina si o iau la picior pe la diferite adrese.Si totusi ce cistiga ei din asta?Ca nu cred ca o fac pt. pacea sufleteasca si bunastarea sufletului…

  14. #16

    Aaa, am uitat sa zic, unul din ei este tot timpul roman al doilea roman wannabe:) creca macaronar ar fi la origine, dar rupe si el putina romana.

  15. La mine nu au venit oricum nu le deschid
    Eu nu8 deschid usa decat daca astept un colet in rest nu imi pasa decat daca mai vin amici da ei suna inainte ca altfel raman pe la usa ….

  16. Eu nu ii inteleg de ce nu ne lasa in pace se gasesc ei ca vor sa ne bage in religia lor .. da imi dati cateva milioane de euro si promit ca vin la voi , altfel nici nu discutam .

  17. Să zicem aşa: 2 generaţii, 3 religii. Pentru că nici bunicii n-au vrut să-şi oblige copiii să adere la acelaşi cult ca şi ei 😀

    PS. De ce nu? Dacă eşti spiritual, asta ţine de resorturile tale intime. N-are nicio treabă cu ce gândesc părinţii tăi, aşa cum nici alegerea profesiei nu are.
    Cum s-au văzut cazuri de copii foarte spirituali crescuţi de părinţi atei (e adevărat, mai rar decât viceversa), se poate vedea şi cum din părinţi ortodocşi se nasc copii care aleg să adere la catolicism/protestantism/culte libere. Pentru că în final, dăm o interpretare personală lumii, şi ne lipim de credinţa care se potriveşte cel mai bine interpretării ăsteia.

    • #20

      da, e perfect posibil sa ai dreptate, avand in vedere ca ambii mei parinti sunt religiosi ferventi. true

  18. #21

    mai eu când aveam din ăştia la uşa le ceream toate materialele pe care le aveau la ei, ziceam că-s interesat dar nu am timp din păcate în acel moment însă voi citi cu mare interes cărtuliile lor. Ei erau bucuroşi că au găsit pe unul în ziua aia şi plecau repede. Cartuliile ajungeau la coş şi liniştea era restabilita. Dacă ziceam că nu-s interesat încercau să mă convingă şi nu mai scăpam de ei 10 minute.

  19. Faza este ca acesti mormo(n)loci – unii din ei spalati pe creier cu tix si peria de wc – sunt o acoperire pentru tot felul de traznai. Se spala bani prin marile secte si se auzea la mine in autobaza ca insasi maria sa CIA ar obisnui sa se foloseasca de asemenea acoperire (clasica) pentru anumiti agenti.
    Ce poate fi mai natural pentru ei decat sa fie toata ziua pe drumuri si sa intre peste tot, sa vorbeasca cu oricine, sa aiba sedii etc?

  20. acum vreo 3-4 ani, cam tot treceau pe la blocul meu. De obicei nu le deschideam nici usa, ca nu vroiam sa pierd timpul cu ei. M’am fript la inceput, dar dup’aia nici nu mai vroiam sa aud de ei.
    Dar, cum am spus, la un moment dat nu a mai trecut nimeni pe aici. D’aia e bine sa stai si in Rahova 😀 nu ai parte de martorii lu iehova, nici de chestionare, nici de alte tampenii

  21. Băi da, eu ii cunosc pe bunicii mei care au fost convertiți de niște d-aștia după revoluție.
    După câteva luni bunică-miu s-a lecuit de pocăință și drept urmare a cam scăpat și de bunică-mea din casă pentru că ea încă e convinsă că e o oaie rătăcită….

  22. Sunt bine sănătoși amândoi, își cresc nepoții. Unul arătându-le cum se agață babe în Cișmigiu, alta cântându-le melodii religioase ca să adoarmă :))

  23. ce tare era daca photoshopuiai un pic poza aia si puneai fata ta si a lui zoso in locul fetelor angelice ale mormonasilor 😀 :))

  24. Cu vreo 7-8 ani in urma, o matusa bisericoasa, pensionara si cam bolnava, s-a imprietenit cu o tipa care umbla cu Domnu’. Venea cam de 2 ori pe saptamana si stateau la povesti. Matusa mea nu avea in gand sa treaca parleazul dar…isi umplea timpul, discutau. Noi, neamurile, faceam misto de ea, ii spunem sa o trimita la plimbare dar ea, femeie batrana cu frica lu’ Dzeu, zicea “Lasa mama, poate are si ea de bifat o condica, pe mine nu ma deranjeaza”!

    S-a nimerit sa fiu la ea intr-o zi cand a venit slujitoarea Domnului si eram putin baut. N-a stat mult si nici n-a mai venit iar matusa mea, femeie cu suflet mare si bun, nu s-a suparat pe mine deoarece “si asa m-am cam plicitisit de ea, am discutat despre toate, nu prea se pricepe”

    Mie-mi pare rau ca acuma nu-mi vin d’astia la poarta. Unul dintre visele mele (s-a rezolvat ala cu copii care dau mingea la mine-n gradina) ii include pe ei. Daca ar fi maraciuca legala, as tine o legaturica pe care as aprinde-o doar in preajma lor. Camera mea are termopane, nici musca nu iese nefututa. M-as inchide cu ei in camera si ne-am pune pe vorbit. Asa, ca omini!

  25. Bre, sa mor io, catamai coi-incidenta, acu’ 2 ore suna un nene c-un copil dupe el, c-o fituica d-aia de la Martori, sa ma invite la temlu. Avea chef de vorba da’ cum arat nu foarte sociabil si frecventabil, or taiat-o scurt, pana sa intru io in starea de acu’ 10 ani, cand eram petrosenean. In Bucuresti e prima oara cand ma abordeaza d-astia.
    In Petrosani aveam orgasm cand ii vedeam, ajunsesem spaima lor, cand sunau la usa fosta mea le spunea in soapta sa se tireze pana nu ma trezesc. Cand ii gajbeam, ii bagam in casa, incuiam usa si dai.
    Nu-i bateam, ca nu-s violent decat in caz de necesitate, dar cre-ca si-ar fi dorit mai bine niste palme.
    Ii luam cu Biblia in mana, la intrebari:

    – Cati pomi erau interzisi in Rai?
    – Unu’, stie toata lumea.
    – Stie pe dreacului, 2, pomu’ cunoasterii si pomu’ vietii.
    Balbe, contraziceri, aratat in Biblie.

    – De ce am fost goniti din Rai?
    – Stie toata lumea, fiindc-am pacatuit!
    – Gresit, fiindca daca ne mai tineau p-acolo, ajungeam Dumnezei!
    – Blasfemieee…
    Balbe, contraziceri, aratat in Biblie.

    – Cati Dumnezei erau?
    – Unu’, stie toata lumea.
    – Stie pe dreacului, o populatie intreaga, cu copii futaciosi, de ne-au luat la mataranga fomeile, de le-au lasat bortoase, curvarii-dreacului!
    – Blasfemieee…
    Balbe, contraziceri, aratat in Biblie.

    Si tot asa…
    Mi-aduc aminte de niste tanti cu batice care-au bufnit in plans si se rugau sa le dau drumu’ sa plece, si nu scosesem pula la ele, doar le citam din Biblie! :-))))

  26. #30

    Pe mine ma amuza cand vin de astia noi prin cartier. Si cand fac greseala sa sune la usa mea 😀 Am avut o matusa iehovista( btw, om mai spalat pe creier n-o existat) si cam stiu cu ce argumente vin, plus ca o cautare pe google are rezultate cel putin interesante, referitor la “istoria” martorilor. Asa ca ii invit, le dau si oaresce de baut, dupa care ii iau la… intrebari. Asa comode intrebari incat cauta ei motive sa plece cat mai repede; a doua oara nu mai vin 🙁 Asa ca pana apar altii noi nu mai e distractie.
    Si un banc mic.
    -Buna ziua, suntem Martorii lui Iehova…
    – Si, ce ziceati, ce-a patit Iehova asta?!

  27. Parerea mea e ca religia e o boala pe care o dobandesti imediat dupa ce te nasti. De cand esti mic te indoctrineaza toti cu religia (indiferent care). Am fost recent la un botez si sincer m-am simtit total aiurea, ritualul asta mi s-a parut de-a dreptul demn de evul mediu si total fara rost. Am indraznit sa spun rudelor care sunt total habotnice ca, pana si isus a fost botezat la 30 de ani pt ca asa a vrut el, nu rudele lui deci si copilul ala ar trebui lasat sa aleaga atunci cand creste. Inutil sa zic ca mi-au sarit toti in cap cu explicatii si alte chestii religioase.

    Ma enerveaza faptul ca nici Mor(m)onii astia si nici cei care se dau religiosi nu prea cunosc religia. Toti vin cu versete si alte randuri din biblie dar fiecare cu o varianta proprie, fiecare interpreteaza cum vrea si este foarte usor sa le dau peste nas cu un contra argument.

    Nu sunt religios deloc, am la fel ca multi de aici convigerile mele personale. Nu ma deranjeaza oamenii care vorbesc despre religia lor pentru ca asa am ajuns sa cunosc app toate religiile si sa stiu sa fac diferenta intre ele ( daca intrebi pe cineva din biserica sau de pe strada de ce crede el in chestiile alea majoritatea ridica din umeri sau spun ca asa e bine nestiind nici macar ce implica celelalte religii, dar el stie ca e bine ce face si restul “e prosti”, “e pacatosi” etc.). Dar nu imi plac cei care incearca sa te convinga sa aderi sectei/religiei lor prin orice mijloace.

    Tot mai des cand spun unui habotnic ca “uite ala e catolic/mormon/islamist si e bine-merci, traieste decent, face bine cand poate si nu-l “bate” dumnezeu sau nu arunca fulgere dupa el” mi se raspunde ca voi vedea eu, ca ala sigur n-o duce bine, ca e pacatos etc. sau mi se baga placa cu o sa vada fiecare la judecata de apoi… si ma apuca rasul. Nu zice nimeni sa nu crezi in ceva-ul tau acolo dar de la un anumit punct devine penibil. ( nu spun ca e penibil cam de la inceput asa…ca deh poate se simt unii jigniti)

  28. #32

    bestial:))

  29. PS: Am observat ca mormonii astia vin mai mult in cartiere d-astea marginase unde media iq-ului este foarte mica deci sunt cam multi de prostit..
    La mine nu s-au nimerit sa fina la usa, dar in mod sigur nu stateam de vorba cu ei. Daca m-ar opri pe strada sau in parc(cum mi s-a intamplat) si nu m-as grabi as sta sa ii contrazic putin si sa le spun ca joseph smith al lor a fost un puscarias…

    Bonus: www.youtube.com/watch?v=uFzQheN1kLU un negru ii cam contrazice pe baietii astia (ei urau negrii inainte, acus zic ca le-a mai venit mintea la cap)

  30. #34

    @Arhi: Cand zici “e ţara plină de cărniţă fragedă” te referi la chiftele, da?:)))

    • #35

      sa fiu sincer, ma refeream la pizda, dar sunt bune si chiftelele

  31. Da, stiu caz de convertire de la ortodoxism la baptism, si nu a fost tragedie…pur si simplu acea persoana a simtit ca se regaseste mai bine in pricipiile bisericii lor, chiar daca nu a fost inteleasa sau aprobata de cunoscuti. Si e o persoana inteligenta si cu constiinta puterii lui Dumnezeu! E alegera fiecaruia, dar intr-adevar sunt agasanti cei care insista intr-o anumita idee (oricare ar fi ea), mai ales pe o tema atat de senibila cum e religia.

    O schimbare de religie tine de viata intim sufleteasca a fiecaruia, si nu de nu stiu ce personaj care vine si te convinge….

  32. Haide, bre, că arăți ca un comis voiajor în poza aia. =)) Încerci să vinzi religie, sau ce? =)) Că n-ai pomenit nimic de zeciuiala pe care trebuie să o plătească iehoviștii. =))

  33. e prea tare!!! criminala. daca nu te duci deghizat asa la o intalnire a bloggerilor n-ai ambatz
    :))

  34. #39

    @Pch : esti eroul meu bre. Mai bate-l odata si pentru noul tau fan . :))

  35. #40

    Cand eram copil (varsta de scoala generala asa) le-am dat drumul astora in casa, cu acordul mamei. Eram curios… Si am stat noi la taclale, veneau saptamanal, imi ocupam timpul si primeam carti frumos colorate dar nu au reusit sa ma converteasca asa ca de la un moment dat nu au mai venit … I was a sad panda 🙁 …cu cine mai discutam eu daca evreii merg in iad pt ca nu cred in Iisus, sau daca catolicii sau ortodocsii au nimerit religia cea buna si cei ai lui Iehova nu… Damn! 😀

  36. #41

    Arhi,
    Nu te poti baza pe o religie comunista care tot ce face este sa manevreze oamenii in masa, cum e ortodoxismul

    Daca parintii tai sunt asa, nu inseamna ca tre sa fii si tu. Omul se poate schimba in urma unei expriente personale (cred ca situ la ce refera PCH ) si nu in urma a ceva “mostenit” in mod inconstient . Chiar Exista biserici/religii care prcatica chiar ce scrie in Biblie, si care pot contribui in mod esential la elevarea starii tale spirituale

    Fff trist sa vad ca asociezi mormonii cu martorii lui Iehova si cu “pocaitii” .

    Este o mare diferenta intre aceste culte si doctrine si daca nu ai un oarecare bagaj de informatii despre asta ar fi de preferat sa nu faci greseala de a le pune in aceeasi categorie.

    Cu cel mai mare respect,

    un cititor fidel

  37. #42

    “Fericiti cei saraci cu duhul”. Astia sunt the proof of concept. Oricum, am infinit mai mult respect fata de creierele astea netede decat fata de un cocalar manelar sau o pitipoanca. In naivitatea lor sunt pasnici si-si vad de “misiunea” lor. A propos, stiati ca “frumoasa Antonia” e mormoanca? La cine vazusem oare un link cu un martor de-asta tare suparat pe messenger aka lucrarea diavolului?

  38. #44

    ma, da de ce nu spune nimeni ca la mormoni e voie cu mai multe neveste?
    Pentru ca nu mai trece nici dreaq la ei. cui ii trebe mai multe soacre?

  39. aia`s mormon, si ce batutul din usa`n usa face parte din procesul de integrare in biserica, e o datorie. martorii lui iehova sunt mai pasnici din punctul asta de vedere, dar au probleme serioase in alte privinte, cum ar fi refuzul asistentei medicale si altele

  40. 2 martori ai lui iehova bat la usa unui om. Asta deschide si ai invita in casa si ai intreaba despre ce vor sa discute….La care astia 2 spun: Nu stim, pentru ca nu am ajuns niciodata asa departe. 🙂

  41. Eu mereu primesc felicitari si carti de la ei in cutia postala , dar e bine ca nu imi bat la usa totusi 😀

  42. Io am 2 caini, care nu prea agreeaza strainii. Asa ca nu prea am sanse sa ii trimit unde trebuie, ca oricum nu se incumeta sa sune la usa 😀

  43. Traiasca vga-ul. Cat despre astia, am aceeasi parere.

  44. Crede-ma pe cuvant, povestea cu mormonii bate orice. Doamna mea poarta ochelari. Dar pe diferite motive, ii schimba destul de rar. Intr-una din amiezile in care eu vegetam in pat si ea trebaluia la cratita, bate cineva la usa. Se uita ea pe vizor, vede doua persoane. Nici acum nu inteleg ce-a avut in cap, dar a crezut ca sunt doi prieteni buni de-ai nostri. Ea, fara ochelari pe cap. Deschide usa, ii cheama inauntru, ii aseaza la masa, se aseaza si ea si isi pune ochelarii. Din parti prieteni, doi ciumeti d-astia cu camesa alba si cravata. Si casa mea cred ca e singura din care au plecat de bunavoie cand am aparut in chiloti scarpinand ceasul cu un plm pe buze…

  45. sunt zombaţi, adică superzombaţi. îmi bat la uşă în fiecare zi şi anume unii şi aceiaşi, de parcă nu şi-ar putea însemna că aici nu ai cu cine discuta şi gata.

  46. #52

    A aparut linkul pe ceva blog(sau mai multe), dar nu mai gasesc pe care www.youtube.com/watch?v=8_uIfx8GsHI . O predica f interesanta, un orator desavarsit si agitat. Daca nu va convinge sa va lasati de mess si alte prostii….
    Antonia e ultima descoperire in materie de frumusete si muzica mioritica. Si canta Morena. Si vb asa peltic si frumos romaneste cu accent amerrrican. (Si e mormoanca.)

  47. Culmea plictiselii: sa-i inviti pe martorii lui iehova in casa.

  48. Eu am patit asa o faza…le lasasera fetele de la apartament pe respectivele de la martorii lui Iehova (nu eram acasa) si nah, au venit a doua oara cand eram eu acasa… Le las sa isi zica poezia si le trantesc usa…dupa aceea vin si ma cauta saptamanal…ca cica vor sa discute cu mine. Trist…nu eram niciodata acasa, fiind cu faculta pana pe la 8 seara. Vin alea de doua-trei ori, le zic fetele, pai nu e acasa, nu ii stim programul. Vin alea ultima data, iar nu sunt acasa :))))) =))) si zice una dintre colege…pai stiti, nici macar nu e interesata de voi =)) sau ceva de genul acesta…nu m-au mai cautat. Mai trist e ca stateam la 7 si aveam interfon,nu ii inteleg pe astia care au interfon si-i lasa pe toti sa intre in scara blocului. Dupa ce naiba mai ai interfon, daca se plimba toata lumea.

  49. Eu am avut parte de niste baieti d-astia cand eram la bursa student prin Olanda… I-am intaratat rau, citand din Koran si textele vedice, demonstrand superioritatea religiei musulmane (nu era greu ca erau niste baieti care cred ca chiulisera la multe cursuri), apoi a cele budiste, terminand prin faptul ca decid sa raman ortodox fiindca este biserica nationala si by the way, are ritul cel mai apropiat de ritul bisericii crestine originale de secol II – III (de inspiratie orientala)

  50. #59

    bucur, din cate stiu eu, biblia e creata de conciliul de la niceea, care a agregat niste texte ale unor tipi. am vaga impresia ca educatia iehovista e putin precara la tine. pune mana si citeste ceva din alte surse decat ce scriu fratii, poate te luminezi

  51. In casa nu primesc, ii expediez rapid, ba da’ am ras odata de doi Iehovisti de-am zis ca ma sparg. Eram cu colegul meu la munca pe teren pe nu stiu ce strada si vedem 2 din astia care umblau din casa-n-casa, barbatul la costum, fata legata la cap cu un batic, de ii recunosti de la un km. Si ce vedem noi: ajung aia la o poarta la o curte si incep sa bata la usa cu degetul, ca si cum ciocanesti discret la bloc la cineva.
    Pai cat de tantalau sa fii sa faci asa ceva, cum plm sa te auda proprietarul din fundul curtii, din gradina, sau din casa. Si insista, nu gluma, noi am ras de ei pana s-au simtit si au plecat.

  52. Hai să-ţi zic o întâmplare cu o iehovistă d’asta care îmi este vecină. Doamna vine la je în apartament, iar je avea musafiri. Unul dintre musafiri e cam miştocar (dar nu vorbeşte de rău ceva ce nu cunoaşte) şi începe să-şi bată puţintel joc de doamna iehovistă. Şi începe tipul cu dume d’alea gen “pai in Psalmii 176 (nu exista) e vorba că Iehovul vostru face şi drege”, iar ea îl aproba tot timpul când el era pro.

    Pe la sfârşitul discuţiei şi după ce îmi plesnea stomacul de la râs, el o întreba:
    – Păi de unde veniţi, unde vă e Vaticanul vostru ?
    ea: – Păi acolo…
    – Unde acolo ?
    ea: – Acolo…
    – Câţi sunteţi ?
    ea: – Câţi suntem…

    în fine, ei sunt învăţaţi acolo doar ce vor boşii. Ei învaţa doar versetele alea cu care pot fraierii oamenii, dar dacă le zici de un verset care nu există şi inventezi cevo PRO Iehova ei te aproba. Nu vor să spună adevărul despre ei, îi deranjează întrebările gen “De unde veniţi ? Câţi sunteţi ?”.

    În caz de accident sau boală gravă, ei nu acceptă transfuzia. Dacă un copil e grav bolnav şi necesită o transfuzie ce fac ? Se roagă la Iehova în timp ce copilul moare ?

    Ei nu beau alcool, pe dracu! să-i vezi rupţi în gură…

    Biserica lor sau “SALA REGATULUI” cum o numesc ei, nu îi primeşte când vor ei. Sunt programaţi la slujbă, iar dacă vor să meargă în altă zi li se închide uşa în faţă.

    cam atât ştiu despre ei :))

  53. Off topic: Jizas desena pe nisip cu un bat si le spunea prigonitorilor Mariei Magdalena:
    -Cel care este fara de pacat sa arunce primul cu piatra!
    Toata lumea se da un pas inapoi si pleaca capetele in pamant.
    La un momentdat Jizas e lovit in cap cu o piatra…se uita spre multime:
    -Mama, te-am rugat sa stai acasa! ce boala?!?

    On topic: 1. Trebuia sa fotosopezi si cartea si sa scrii “The book of Eli/Arhi”
    2. Cand mai vin de astia la tine spune-le ca ti-a aparut DOMNUL in vis si ti-a dat niste ochelari 3D si o carte de aur intr-o limba necunoscuta in care scria ca adevarata credinta este in propriile forte (cartea si ochelarii speciali sunt ceva legat de aparitia religiei lor).
    3. A dracului coincidenta ca azi discutam cu un coleg de religia lor si cum mergea la astia la lectiile de engleza moca si astia se chinuiau sa-l aduca pe cale cea dreapta si el nimic, cica lui ii place drumul cu, curve. Ma scuzati! curbe.

  54. Cum as putea sa ascult martorii unei religii inventate acu 200 de ani? Stiai ca la inceput martorii se ocupau DOAR cu calculul sfarsitului lumii? Dupa ce au dat kix de 3 ori in asteptarea celei de a doua veniri a lui Hristos, stii cum s-au scos?
    1. Prima data – am calculat gresit data
    2. A doua oara – s-a salculat gresit data, asa ca l-au expluzat pe individul care a gresit numaratoarea.
    3. A treia oara (1914) intr-o seara de toamna parca, in haine complet albe, l-au asteptat pe Hristos mii de adepti, urcati pe cele mai inalte cladiri din marile orase americane – n-a venit. Concluzia adeptilor? A venit de fapt Hristos, dar in mod nevazut. Cool.
    Apropo, initiatorul acestei secte – John Rutherford – a fost condamnat de statul american la 157 de ani de inchisoare, pentru evaziune fiscala. Iti dai seama ca n-au fost doar cativa dolarei, din moment ce a primit o gramada de ani la racoare.

  55. #64

    hăhăhăhăhă

  56. Totusi, ai vazut ce sedii au, nu? Astia merg cu traista-n bat pe la fiecare casa… E aproape inevitabil sa nu te enervezi cand ii vezi la usa ta. Dar niciodata nu m-am gandit sa ii iau la intrebari, cum vad ca au facut cativa care au comentat, buna idee. Personal, ma gandesc ca data viitoare cand imi bat la usa, sa deschid si sa reactionez de parca nu ar fi nimeni acolo. Merge filmat.

  57. încă 599 şi ai dat de dracu !

  58. nu m`am trezit cu niciunul dar e drept ca n`am sonerie la poarta, cine vine, se programeaza.
    anywayz, si in arad circula “grupuri de pampalai”, nu m`au abordat niciodata, probabil arat atee, dar i`am vazut ca mai stau de vorba cu oameni pe strada. par destul de pasnici si nu te asalteaza.
    cu ceva timp in urma erau grupuri care imparteau reviste ‘turnul de veghe’, aia bateau pe la usi si erau mai porniti sa te converteasca.

  59. sunt f prosti…nu stiu decat cateva poezioare…adica citate…daca ii intrebi ceva habar nu au

  60. In 2006 in Dublin, locuitorii incuiau usa casei cand astfel de specimene erau vazute pe strada si nu raspundea nimeni, desi astfel de “baieti” sunt din din Regatul Unit sau din Irlanda, deci de-ai lor ::))
    Mi-a povestit o fosta colega de liceu de aici din Ro, faptul ca bunica ei ii lasa in casa si impreuna aveau discutii “inteligente”. Probabil ca vizitele lor sunt bine-venite pt oamenii singuri, oameni care nu au cu cine discuta, plus ca se dau si mici daruri.
    Tot colega mergea la o alta biserica – nu stiu exact orientarea religioasa a acesteia- ca sa manance gogosi. Niste gogosi absolut delicioase spunea ea. Concluzia in cazul oamenilor de acest fel: trebuie sa ai clar si o “veriga lipsa la minte” ca sa faci o treaba din asta ::)) Fiecare cu pasarica lui, deh!

  61. ehe. io cand eram micut am vrut sa ma fac preot… am dat de … tigari si nu am mai vrut (catolic). oricum eram foarte bine pregatit – cateheza.
    la buna-miu la sat era un nene. venea pe la bunicamiu, cumpara miere si mai stateau la palavre agricole. dintr-una intr-alta – stii, cand zici Doamne Ajuta – STOP! Incepea convertirea. Eu fiind pe acolo ( cand venea nenea asta era pauza la munci ) incepea cu mine – eram mai usor de convins. Bunica-miu fiind un catolic fervent statea deoparte si numa’ ma asmutea pe nenea. E foarte adevarat ca nu cunosc decat ceea ce li se spune ca trebuie sa cunoasca si doar cu alea incearca sa te converteasca. A! Si cu bani. Iti arata ca ce bine e sa fii frate – ca ei se ajuta intre ei, ca li se aduc haine gratis de dincolo, ca li se dau alimente de calitate din Germania etc.
    La bunicamiu era rustic pentru ca vroia el. Ei incercau sa-l convinga ca nu o sa mai fie asa sarac 🙂
    Oricum mie imi placea sa ma contrez cu nenea. Partea proasta era ca bunicul era si foarte organizat. Treaba asta nu dura mai mult de 15 min si dupa asta era iar munca 🙁

  62. Eu nu ii suport pe martori astia :)) am unu pe strada zici ca ii gay..:| :))

  63. Poti oricand sa aplici tehnica lui Robin Williams in care iesi in cucu gol la ei si cand iti zic de D-zeu ii poftesti in casa sa-l cautati impreuna 😀

  64. have you found jesus? link

  65. #74

    Danemarca e cunoscuta drept una din tarile unde religia e cea mai putin importanta.Mai bine il injuri pe unu de mama,decat sa ii vorbesti de Dumnezeu.Ei,cum se face ca ma trezesc la usa cu doi martori.Cum aveam o plictiseala teribila,hai frate sa ascult o poveste.Ii poftesc in casa,le ofer cate un pahar de vin si incepem sa vorbim,fiecare aduce argumente in favoarea religiei pe care o reprezinta,eu,ortodox,nu habotnic,ci unul care crede in existenta unei fiinte superioare.Ok,stam vreo jumatate de ora de vorba cand,apare “nebuna” de nevasta-mea:protestanta cu accente spre ortodoxism (nu intrebati).Incepe femeia sa vorbeasca despre religii in general,despre lucrurile bune/rele si:despre ce reprezinta religia pentru fiecare.A inceput sa le puna niste intrebari,de se uitau ca mata in calendar.Dupa 5 minute de conversat cu nevasta-mea,n-au mai revenit.

    Rugati-va sa va vina la usa unul care promoveaza frizbianismul.Garantez ca o sa lesinati de ras.

    PS:Cand moare omul,sufletul ramane prins in tavan,de-aia ei prefera sa moara pe strada.

  66. Deci eu stau in Olanda, si m-am trezit cu revista treziti-va (in limba romana) pe parbrizu masini. Tu iti dai seama la cat efort sa strofocat omu ala sa faca rost de o revista in limba romana , numarul curent ,pe care sa mi-o planteze in parbriz cu un biletel post-it ? sau cine stie, poate o avea cate o revista in fiecare limba pe acasa. Oricum, dovada si pozele : andreiphx.wordpress.com/2010/01/24/surpriza-din-parbriz/

  67. am si eu specimene de genul acesta in cartier si cam de vreo 2 ori pe an vin in vizita. Problema e ca vorbesc de o mama si fiica ei de 20 de ani. Mama dusa cu pluta, parasita de sot, a reusit sa o indoctineze si pe saraca fata cu ideile ei si ale sectei, pacat.

  68. 🙂

    Mi s-a intamplat sa ma viziteze astfel de zombi. De doua ori am si deschis (ca asteptam pe altcineva si m-am repezit sa deschid usa ca fata mare la maritat).

    Prima vizita: o tanti cu baticul frumos legat sub barbie si cu o voce uleioasa imi spune:
    – Buna ziua, astazi e duminica si eu mi-am propus sa propovaduiesc cuvantul Domnului.
    – Buna ziua, propovaduiti-l! am raspuns eu multumindu-i in gand lui Caragiale si lecturilor din liceu.
    Am avut curiozitatea sa ma uit pe vizor , sa vad reactia. Era devastata, nu intelegea ce i-a intamplat! A coborat scarile fara sa mai sune si la alte usi, s-a intors insa dupa cateva minute si i-am auzit vocea deranjant uleioasa la usa vecinilor.

    A doua vizita: doi “voinici” plini de bunavointa:
    – Doamna, suntem martori ai lui Iehova si impartasim oamenilor adevarata credinta, pentru ca de multe ori oamenii sunt mintiti si indreptati spre credinte false
    – Si religia dvs e cea dreapta spuneti?
    – Da! (ce-or fi zis, hai c-am gasit o naiva buna de zeciuit)
    – Pai atunci va invit saptamana viitoare, cand se intoarce si sotul meu din strainatate, impreuna cu celalalte doua sotii, ca sa discutati cu noi toti.
    – Celelalte sotii? Pai cum se poate asa un pacat mare ?!
    – Sotul e musulman si are dreptul la 4 neveste da’ si-a luat numai 3. Avem si 6 copii, daca veniti saptamana viitoare puteti vorbi cu totii. A, da sa nu uit, nu e o problema ca suntem mai multe sotii, nu? Ca noua ne place asa … cu totii.
    Au plecat balbaindu-se, insotiti de hohotele vecinilor de pe palier care mi-au marturisit ca ma stiau zapacita dar nici asa.

    Acum cred ca sunt pe un fel de lista neagra a lor, pentru ca de 2 ani nu ne-au mai propus sa devenim martori de profesie. Daca erau mormoni trebuia sa schimb discursul ca … la ei se poate… asa cu totii. 🙂

  69. Bre, pe mine m-o facut o amica sa-mi aduc aminte de partea cea mai sexoasa din Biblie- Cantarea Cantarilor, aia cu tzatze la greu, cum place la masculu’ erect.

    Va scriu doar versetu’ cel mai pornake:

    5:4 Dar iubitul meu a vârât mâna pe gaura zăvorului, şi mi-a fost milă de el atunci.:-)))

  70. Nu stiu ce e de ras la mormoni/evanghelisti/adventisti. E aceeasi Marie cu alta palarie. Toate variantele de crestinism au aceleasi fundament: revelatia. E mereu unul care primeste adevarul prin SMS de la doamne-doamne. Unii cu bun simt, ca PCH, isi fac religia proprie ca e urat sa-i obligi pe altii sa-ti creada halucinatiile in timp ce le ceri sa nu le accepte pe ale altora. Altii, mai extrovertiti, ca Joseph Smith, gasesc niste guri-casca sa-i asculte si sa-l creada; si asa creaza o secta. Altii, cu simt strategic mai dezvoltat, fac parteneriate cu imparati puternici (vezi Constantin cel Mare), ii pacalesc c-o sa i se ierte faptul ca si-a ucis proprii copii, in schimbul daramarii si confiscarii templelor apartinand celorlalte culte si fac o religie. Mai pui peste astea o Inchizitie si cateva biblioteci de apologetica si oamenii o sa uite ca de fapt la fundatia cultului e doar halucinatia unuia care umbla prin desert nemancat si nebaut de cateva zile si care-a vazut o oaza frumoasa in care-l astepta Dumnezeu sa-i explice cum sta treaba cu taiatul imprejur.

  71. #80

    Eu unul nu am incredere in preoti sau mai ales in astia de care zici tu.Sincer sa fiu mi se rupe de ei.De 2 ori am dat de niste “aia” pe strada care imi ziceau daca cred in dumnezeu and stuff.Daca le ziceai da ala erai.Primeai invitatii speciale la nu stiu ce intalnire pentru a afla mai multe despre dumnezeu.Prima oara am luat ca sa zic asa teapa in mana si m-am dus impreuna cu niste prieteni pe undeva pe la universitate.Acolo dupa ceva timp(piese de teatru and stuff) am avut impresia ca ti se spala creieru,nu ca nu era deja spalat de biserica.Dupa ce asistai la piesa aia de teatru si alte discursuri puteai sa devi membru lor (asta daca credeai tot ce vedeai acolo) fara nici o problema.
    Sfatul meu e ca nimeni sa nu deschida usile alora(sau sa le raspunda pe strada ) pentru ca e o pierdere de timp,si in afara de sa duca lumea cu zaharelu nu stiu.

  72. Crestinismul intai de toata este o religie a iubirii. Sa “impui” cuiva sa creada e ne fair play, si e chiar dezgustator. Daca persoana respectiva e interesata de Dumnezeu and &, si-ti cere asta, atunci da, in calitate de ce ai fi (credincios, preot, pastor, dinaia cate 2) stai de vorba, dar asa sa vii si sa impui doctrina, sa faci prozelitism .. nu e ok; e fanatism si chestia asta, trage in jos ideea de religie, creeaza mai mare repulsie. Ma rog nu vreau sa intru in chestii legate de fanatism, habotnicie si open mind privind religiile, ca nu mai termin nici la sf. asteapta.

  73. chiar de astia imi mai trebuie la usa … de chestionare m-am saturat ! 🙂

  74. #83

    hehehehehehehe, langa tine sa-l pui pe VisUrat.

  75. #84

    hmm… faptul ca sunt om si am sentimente (frica inutila in special) ma face sa sper ca exista ceva acolo sus dar nu stiu de ce ! De la un timp m-am cam lasat de asa ceva si nu mai cred nimic ! suntem doar niste bucati de carne ! Au venit si la mine 2 femei si le-am deschis usa si au vorbit dupa care am inchis usa!

  76. La noi la redactie vin tot timpul baietii lui Iehova. Vad ca voi barbatii sunteti cam iritati de prezenta lor, da’ noi ii mai admiram. Nu de alta dar unii arata bine de tot… Nu vreti sa stiti ce glume “kinky” se fac dupa plecarea lor.

  77. @iulia: Ba da, vrem! Hit us.

  78. Eh, nu prea se pot reproduce. Oricum, e ceva cu infratirea, imbratisarile, matanii, etc. Daca pana si noi astea maritate pacatuim cu gandul… Pana la urma ajung sa cred ca astia reprezinta partea adversa sub acoperire :))

  79. Bonus points cand vin astia pe la usa intrebati-i de traducerea cartii lui Avram (en.wikipedia.org/wiki/Book_of_abraham).

  80. #89

    arhi, din nou iti zic: nu e cum zici tu.

    studiez Biblia , am citit-o in repetate randuri, si este o mare diferenta intre cele 2 culte , ca si doctrina, focalizare spirituala

    cu respect,

  81. 141, o fi, da’ NU CONTEAZA.
    Ie ie zact cum ai scrie ca-i mare diferenta intre un viol cu crima si-o crima “simpla”. Ce-a scris Logosfera incearca sa contrazici (dar n-ai cum, parerea mea! 😉 ).

  82. Veneam intr-o zi acasa (fusesem prin parc cu cainii) si impreuna cu mine au intrat in scara 2 femei in varsta. Ambele erau foarte amabile.. “Aaa..ce catei draguti aveti ! Si cum ii cheama? Si ce rasa aveti? Daa.. ca am si eu..” aka discutii de oameni batrani. Urca ele cu mine in lift.. taceau ambele. La un moment dat se uita una la mine si incepe sa tipe “Iisuuuuuuuuus se va intoarce pe pamant si toate necazurile vor dispareaaa ! calea spre pocainta va aparea !” .. am ramas masca !! Au inceput sa-mi toarne baliverne despre cum vom scapa de necazuri.. si in lift fiind n-aveam cum sa fug de ele. Au urcat la etajul meu.. si mi-au spus ca ele sunt din Martorii lui Iehova si ca vor sa vorbim.. le-am spus ca sunt atee si erau foarte mirate
    – Dar cuuuum ?! Tu esti faptura lui Dzeu ! Cainii acestia sunt fapturile lui Dzeu !
    – Da, bine.. cum spuneti dvoastra.
    Si am inceput sa le intreb cum de e asa buna religia aceasta avand in vedere ca nu permit transfuziile sau donarile de sange.. AU inceput sa se balbaie, mi-au dat un pliant si m-au lasat in pace spunandu-mi ca o sa ma conving eu !

    Pfff >_>

  83. Sunt si astia niste vanzatori de suflete… Stiu ca unii au venit la mine la usa sa ma convinga sa vin la slujaba, unde vor fi: cantari, predici, marturisiri, jocuri :))

  84. #93

    @PCH, ce zici tu acolo e credinta adevarata.
    Arhi vorbea de religie care e o industrie bazata pe indoctrinare.

  85. #94

    “@bucur, din cate stiu eu, biblia e creata de conciliul de la niceea, care a agregat niste texte ale unor tipi”
    Acum vreo 10 ani a fost descoperita Evanghelia dupa Iuda.
    Asa ca, inainte de a cita din Biblie e bine sa stim ce baza putem pune in ce citam.

  86. #95

    tizule,

    tare mult as vrea sa na intalnim fata in fata sa putem discuta pe tema asta 😉

    multi oameni se pot ascunde in spatele randurilor , si tare sunt curios CE ANUME te-a facut pe tine sa nu mai crezi.

    Personal, sunt de parere ca numai o experienta personala iti poate schimba gandirea si starea . Si asta este ceva ce numai Dumnezeu poate face

    de contrazis , nu am cu ce: este o parere personala din care reiese lipsa unui fundament teologic adecvat . Iti pot raspunde (atentie nu contrazice!) lejer la orice intrebare de ordin biblic, cat timp intrebarile pornesc din dorinta de a cunoaste si nu din dorinta de a te contrazice

  87. #96

    hai pan la 100 de-acu

  88. #97

    f tare tizu :)))

  89. Parintele Cleopa a avut o replica memorabila atunci cand a fost intrebat ce sa facem cu brosurile religioase cu care tot incearca alte culte sa ne indoctrineze: “Pe foc, pe foc, pe foc !”

  90. #99

    clar, asta e solutia, foc tuturor celorlalte religii, ortodoxia sa primeze all over the world.

  91. eu ii rezolv repede:
    ei: buna ziua..etc blablabla and so on and so forth
    eu: sint de religie islamica, nu ma intereseaza
    ei: ne scuzati

  92. #101

    legat de mormoni : era intr-un articol de genu` “tips and tricks”, cum sa arati bine intr-o poza: fotografiaza-te langa un mormon :))
    legat de martorii lu` iehova: am avut una bucata experienta neplacuta cu un astfel de specimen. in fine, mai intai maica-mea a avut o divergenta: martoru` lu` peste prajit era croitor si i-a facut maica-mii o fusta lunga pana-n pamant …usor diferita de cerinta initiala:la nivelul genunchilor si cu,crapatura :). apoi am avut o discutie pe teme religioase. eu aveam 11 ani. el peste 40. dupa vreo doua ore,a plecat de la noi f suparat, jurand ca nu mia vine niciodata si ca nu va mai avea tangente cu mine… si s-a tinut de cuvant. haleluiah ! 🙂

  93. #102

    pt arhi si toti ceilalti: legat de ortodoxism… cautati articole legate de parintele Arsenie Boca,este cel mai mare Sfant pe care l-a avut Romania.Daca ortodoxia n-ar fi religia adevarata,de ce ar lasa Dumnezeu pe pamant un om care s-o propovaduiasca,dar in acelasi timp care sa citeasca gandurile celorlalti,sa stie trecutul si viitorul oricarei persoane? Pt mine,citirea minunilor si sfaturilor Parintelui Arsenie Boca a fost punctul in care-am constientizat care este religia cea mai apropiata de Adevar si de Dumnezeu.

  94. – Knock, knock!
    – Who’s there?
    – Jesus!
    – Jesus who?
    – Jesus Christ open the fucking door!

    si inca 1 (care merge pe un tricou):
    I’ve got nothing against God, it’s his Fan Club I can’t stand.

  95. 141, explicatia e simpla- sunt din neam barbosi cu cruce, asa ca le cam stiu din interior (la noi in casa Mniezo, Codreanu si Antonescu rulz 😉 ).
    Se spune ca romanul e credincios. Nevar-evar, e superstitios si tarselos.
    In Cuibul de viespi, ultimile 35 de minute (de la momentul 1 ora si 15 minute, dar cine nu l-a vazut sa-l vizioneze tot! 😉 ) este chintesenta credintei ortodoxe. Pare parodie, dar imi regasesc multi dintre cunoscuti si rude (bine’nteles ca si pe mine! :-)) ). Precizare- cred in ideea de Creator…

  96. Diana, Arsenie Boca este pentru mine mai hilar ca Benny Hill! 😉

  97. #106

    Revista lor, Turnu de veghere nu este rea. Tot crestini sunt, dar cei ce fac propaganda sunt destul de agresivi. NU prea se potriveste cu spiritul propovaduit.

  98. la mine au venit 2 gagici blonde cu niste decolteuri cat Marea Schisma sa-mi prezinte avantajele cultului. Si, daca nu ma insel Ministerul Culturii si Cultelor finanteaza astfel de secte.

  99. ARHI, sincer, aici ai cam dat-o in bara. Adica postezi despre un subiect in care nu esti foarte documentat. Ortodoxismul e o tampenie mare, o minciuna imensa si un mijloc de controlare a oamenilor. O gramada de sarbatori pe care le au ortodocsii sunt sarbatori antice ale zeilor de atunci.

    Cei din poza de mai sus sunt mormoni, ii recunosti usor dupa ghiozdan, camasa alba si ecusonul cu “Elder X Y”. Martorii sunt diferiti de mormoni … in fine, ideea e ca tu ai postat asta despre ei in necunostinta de cauza, fara sa ii fi ascultat vreodata si fara sa fi citit vreodata literatura lor. Dar adevarul e ca nu esti singurul, sunt foarte multi romani care au problema asta.

  100. #109

    Intr-o dimineata pe la 9, vara, bat la usa 2 tipe, ma uit pe vizor vad doua tipe… deja ma gandeam aia da fratica, si cand deschid usa ma intreaba una, nu ati vrea sa traiti mai bine… ce ati face ca sa o duceti mai bine… mi-am dat seama care e discutia… si i-am zis… as dormi pana la 10 fara sa ma deranjeze nimeni si am inchis usa… plm de oameni…

    cand eram student la cj, am intalnit odata unu de urla la o intersectie, ca e trimisul lui dumnezeu si chestii dinastea de “pocaitzi”… sa ne aduca pe calea cea buna

  101. #110

    Tizule, ortodoxismul este o gluma
    Nu am spus niciodata altceva

    sunt de acord cu faza cu Beny Hinn, nici ca nu puteam gasi ceva mai asemanator :))

    Dar…exista si altceva , ceva real, ceva incredibil, carete poate schimba
    Chiar exista

  102. #111

    Diana@: ai fi uimita sa vezi ce spune Biblia despre cei ca nenea Boca 😉

    pentru a opri confuzia :

    martorii lui Iehova nu sunt crestini.

    motivele pentru care fac aceasta firmatie sunt multiple, si daca imi permiteti o sa iau cateva randuri sa eplic cateva.

    1. Chintesenta/ punctul central al crestinismului este Cristos . Cuvantul crestin inseamna literar “asemenea lui Cristos” , sau cel ce il urmeaza pe Cristos. Interesant este ca in Biblie cuvatntul crestin este mentionat doar de 2 ori, facand referire la cei ce il slujeau pe Isus, in tot restul ipostazelor fiind denumiti simplu “ucenici” .
    2. Cu acest gand in minte, mergem la martorii lui Iehova, care vad putera divina unitara, si pe Isus ca pe un simplu proroc, “jefuindu-l” , cu intentie sau nu, de toata natura sa divina.
    3. Martorii lui Iehova nu cred in Cer, asa cum nu cred nici in Iad. Desi Isus spune ca, “Casa Tatalui meu are multe lacasuri…Ma duc sa va pregatesc un loc” (Ioan 14:2) , si tot El descrie in nenumarate randuri Iadul ca un loc specific, martorii sustin ca Cerul si Iadul de asemenea se vor consuma pe Pamant, si doar 144000 de oameni vor ajunge de fapt sa stea in prezenta lui Dumnezeu, oameni deja “trecuti pe lista” , ultimii dintre ei fiind, bineinteles, din organizatia lor.
    3. martorii nu cred in existenta sufletului sustinand ca dupa moarte …nu se intampla nimic. Isus spune in Matei 16:26 “LA CE AR FOLOSI UNUI OM SA CASTIGE LUMEA DACA SI-AR PIERDE SUFLETUL? sau “Ce ar da un om la schimb pentru sufletul sau?” , eccentuand astfel importanta sufletului si a faptului ca sufletul nostru se poate “pierde” .

    Mai sunt multe, dar nu este timp si nici loc aici. Ca o concluzie, sunt foarte multe dogme , care aparent se prezinta corecte, prin simplul fapt ca imbina un sambure de adevar cu o mare miciuna.

    Asta e problema ortodoxismului si a religiei in general.

    O zi buna

  103. #112

    eu am cunostinte care sunt la ceva “secta” de genul si tot incearca sa corupa lumea(pe mine nu ca n-au cu cine) si ii provoc la fel si fel de discutii asa din cultura generala mea despre religie , dar nu au niciun argument logic, ii intrebi ceva si raspund total altceva parafranzd citate biblice. de fapt cred ca nu ii duce capul cand vor sa te atraga spre respectiva dogma si repeta continuu ca “pocainta” e calea cea mai buna, evident nestiind definitia din dex macar.la astia trebuie sa le inchizi usa in nas si pe strada cand vin cu pliante si reviste sa fugi:))

  104. cum fac sa dau de ei …chiar ias invitat la o discutie spumoasa

  105. pe la mine nu au mai tracut baietii de ceva timp, cred ca vreo 2-3 ani dar tot ii vad prin oras cum se plimba, 2 cate 2

  106. Oamenii astia sunt super ciudati, ce am observat este ca in general baietii sunt foarte geek. Sunt de o civilizatie iesita din comun, eram in autobuz si observasem ca in mare la fete mergeau si le dadeau nu stiu ce hartiute cu mesajul “Cursuri de limba engleza gratis”. Le-am citit ecusonul si realizasem ca defapt ei te chemau la “engleza” sa-ti bage in cap idei proaste legate de camasile albe si pantalonii negri. Chiar astazi am vazut doi, un grasuts si un schilod, amandoi prajiti de soare ca de’ afara erau 30 de grade si ei umblau in pantaloni negri si camasa alba legata la gat de cravata.

  107. 141, Martorii lui Iehova cred ca intreaga Biblie constituie cuvantul inspirat al lui Dumnezeu. Ca si restul bibliotilor. PUNCT!
    Biblia este creatie umana, fiecare denominatie- ortodocsi, catolici, neo-protestanti- pretinde ca “Noi suntem cei drepti, restu’ sunt eretici!”, “Noi intelegem Cuvantu’ Domnului, restu’ nu!”. Biblia este o minciuna, prin insusi faptul ca oameni interesati au hotarat ce scrieri religioase intra sau nu in ea- Biblia.
    Parca Lui Dumnezeu ii pasa ca la 1054 nishte interesati de putere, or produs marea schisma, cu argumente de genu’ recunoasterii sau a autorităţii papale şi inserarii clauzei Filioque în Crezul de la Niceea, de modu’„apofatic” şi „catafatic” de cunoaştere a Domnului, de conceptu’ de conceptul de „theosis”, de Martin Luther si protestanism, de Jean Calvin si reformatii hughenoti, de presbiterienii anglicani, de bisericile porvoode, de biserica evanghelica-luterana, de biserica vetero-catolica, de biserica apostolica armeana, de biserica copta, de sinodului al IV-lea ecumenic de la Calcedon, de Iosif Trifa si Oastea Domnului, de biserica baptista, de biserica adventista si William Miller, de biserica reformista si Margareta Rowen, de Charles Russell si Martorii lui Iehova, de George Jeffreys si biserica penticostala….de ce nu musulmanii sau budistii, toate niste facaturi umane, in alergarea dupa putere asupra maselor.
    Daca exista, Dumnezeu este 1 si nu-i pasa de modul cum un grup de oameni sau altu’ au ales sa creada in el si ce ritualuri aplica, atata timp cat respecta regula Lui de baza- Viata in bunatate si iubire. Din pacate, toata aceasta multitudine de biserici, una mai biblica ca alta, nu fac altceva decat sa se razboiasca, sa-si educe enoriasii intru ura si neintelegere, in timp ce ele, bisericile, alearga dupa putere si bani.

    Insasi aceasta teorie- “Noi suntem cei adevarati, restu’ sunt eretici” este SATANICA! De-asta nu-mi plac ortobocsii, dar si mai putin Martorii…

  108. haha, da, mama unei bune prietene le-a deschis usa unora asemenea. mama respectiva e catolica practicanta, are o voce suavo-tipatoare si le-a facut capul calendar alora. ca doar, zise ea, au vrut sa vorbeasca despre Iisus. le-a vorbit ea despre toti sfintii. ma intreb daca a doua zi aia, raspandacii, s-au dus la biserica sa se converteasca. exista o mare probabilitate. cert e ca de atunci nu le-a mai sunat nimeni de genu’ la usa :))

  109. #118

    Eh, eu cand eram mai mic si “tembel” le ziceam ca ma inchin la Lorgar blessed be His Word=)) ()
    Doamne ce se cearta lumea pe probleme teologice, e chiar pueril, ca niste copii ce zic: “prietenul meu imaginar e mai tare decat al tau”.
    Fiecare om isi alege singur in ce sa creada(Spaghetti monster, zombie jesus and friends, “profeti” americani analfabeti etc.), prozelitisme de genul sunt scarboase si lipsite de educatie.

  110. #119

    daca te nasti intr-un garaj,nu inseamna ca esti masina…

  111. #120

    @141: mai lasa-ne…

  112. eram anu trecut in parc la crangasi cu un prieten. stateam de vb si beam niste cola. la un moment dat pe mine ma suna o gagica. nu voiam sa vb cu ea mai mult de 5 minute. dar au venit doi emisari de’ai lu iehova si au vorbit cu prietenu meu aproape o ora. tu iti dai seama ? ma rog, a fost cu bun simt baiatu si nu le’a dat cu flit, cu toate ca n’am inteles de ce. in fine, iti dai seama cata rabdare au omuletii astia ? de fapt stii ce fac ei ? iti vand religia ca pe o marfa misto ambalata. poza e misto, te prinde. daca te vad pe strada imbracat asa sigur am sa te trag de maneca, am sa’mi iau fatza de copil inocent si’am sa te intreb: “frate arhi, zi’mi, ce ai tu de vanzare acolo ?” :)))

  113. #122

    Buna…nu stiu de ce pareti asa de suparati pe ei…bun mai intai sa va spun eu..cei care vin la voi acasa si poarta ecuson in piept nu sunt CLAR Martori a lui iehova…Stiti macar de ce li se zice Mrtori a lui iehova?..Pt.ca Iehova este numele lui Dumnezeu..Daca aveti vreo Biblie in casa dar o traducere mai veche cautati la Psalmul 83:18…”Sa se stie ca numai Tu..al carui Nume este Iehova numai Tu esti cel PreaInalt pe intreg pamantul…”..Cand va rugati…Tatal nostru care esti in ceruri…Sfinteasca-se NUMELE tau………CARE NUME?inseamna ca el chiar are un nume nu?..DUMNEZEU?..nu este un nume…inseamna creator..este identic cum ai spune DOMNU DOCTOR dar doctori sunt fff multi..la fel si Dumnezei…sunt ff multi numai ca unu singur este adevarat….O religie se diferentiaza de alta prin faptele ei….Ai bea un pahar cu igur ca apa daca ai stii ca acolo exista numai un strop infim de Otrava?DEsigur ca NU..la fel si cu religia daca exista un pic de otrava atunci nu e buna….Spune religia ta nu fura?…..ea ce face?….spune religia ta iubeste-ti aproapele?cate razbpaie exista?ia uita-te la Martorii lui iehova sunt din toate tarile..se aduna la congrese dar nu o sa ii vezi pe nici unu ca se ia la bataie sau se impusca…exista iubire..asta este calitatea pe care ii diferentiaza pe ei de celelalte religii..dar nu iubirea doar din gura ci prin fapte….sunt oameni ei asculta doaar porunca lui isus de ‘mergeti si faceti discipoli”..ei vin din timpu lor la voi sa va arate ce vrea dumnezeu de la voi…si sa va arate cu biblia voastra adevarul…toti au servici toti muncesc nu fac asta pt ca castiga bani de pe urma oamenilor..ci doar pt ca IUBIREA pt semeni ii indeamna sa o faca..imita ceea ce si Isus a facut si ne-a zis sa o facem si noi azi…daca mai avezti intrebari contacteaza-ma pe stanotiliaandreea@yahoo.com si va voi raspunde cu ajutorul bibliei voastre….

  114. #123

    mare gagauta! ai pus o poza cu mormoni si vorbesti de matori! bine informat mai esti !

  115. #124

    mi-a placut cum ai pus “insert divinity here”, esti un adevarat artist 😉

  116. #125

    Ignoranti, ca marea majoritate a oamenilor.
    Sunt convins ca sunteti in stare sa vorbiti si de medicina, la fel ca despre ce pizza va place, ca doar sunteti bine informati…………

  117. #126

    “Rafael a scris pe 2 Iulie 2010

    la mine au venit 2 gagici blonde cu niste decolteuri cat Marea Schisma sa-mi prezinte avantajele cultului. Si, daca nu ma insel Ministerul Culturii si Cultelor finanteaza astfel de secte.”
    Sa fim seriosi…. asta nici tu nu o crezi… :)) :))

    “cand eram student la cj, am intalnit odata unu de urla la o intersectie, ca e trimisul lui dumnezeu si chestii dinastea de “pocaitzi”… sa ne aduca pe calea cea buna” – nu inseamna ca era martor cel ce striga

    Zazuza a scris pe 3 Iulie 2010

    haha, da, mama unei bune prietene le-a deschis usa unora asemenea. mama respectiva e catolica practicanta, are o voce suavo-tipatoare si le-a facut capul calendar alora. ca doar, zise ea, au vrut sa vorbeasca despre Iisus. le-a vorbit ea despre toti sfintii. ma intreb daca a doua zi aia, raspandacii, s-au dus la biserica sa se converteasca. exista o mare probabilitate. cert e ca de atunci nu le-a mai sunat nimeni de genu’ la usa 🙂 )

    O adevarata crestina mama aia de a strigat asa. mda…

  118. #127

    Ce atatea critici despre martori, mormoni, adventisti, ortodocsi si mai stiu eu ce, ESTE UN SINGUR DOMN, O SINGURA CREDINTA SI UN SINGUR BOTEZ, credinta in Hristos Isus, cel ce a murit pentru fiecare dintre noi. Martorii il au pe Russel, adventistii pe White, baptistii pe Ton s.a.m.d. Cert e ca fiecare dintre noi poate fi martor, martor al Celui ce ne-a cerut sa raspandim Evanghelia la orice faptura, dar nu o facem. Oare cate alte religii au curajul martorilor de a merge din usa-n usa, noi ne multumi sa fim spectatori la o mare evanghelizare la care sunt invitati vreo 7-8 americani si vai cat de dulce e cuvantul cand e spus de altii!!! Am confruntat Biblia si e foarte adevarat ce spun martorii: Domnul Isus nu s-a nascut pe 25 decembrie, nu ne-a spus sa ii sarbatorim ziua de nastere sau Pastele, numai ca noi, celelalte religii ne-am obisnuit cu dulcele pacat si facem exact ce face lumea, cei care nu cunosc adevarul. Sa ne fereasca Dumnezeu de a intra in randul lumii. Haideti sa ne vedem de treaba s de vesnicia noastra!!!

  119. #128

    Eu cred ca Adam si Eva au fost doi tineri izolati intr-o gradina … de catre oamenii preistorici imbracati cu piei de animale ..si si-au zis ei cum sa creeze o noua generatie de oameni inocenti si fara prejudecati … asa ca tinerii Adam si Eva au fost dezbracati si aruncati in gradina Eden sa se dezvolte cum cred de cuviinta totusi sub observarea canibalilor … insa Adam si Eva au fost obraznici … si-au batut joc de ce au primit … asa ca ..afara cu ei …Deci nu este un mit ..Adam si Eva chiar au existat 🙂

  120. #129

    si eu am avut o experienta similara cu martorii lui iehova dar erau 2 femei. pentru mine a fost ca un scenariu de film porno dar fara finalizarea dorita….. le-am invitat pe amandoua in casa , am vrut sa le ofer ceva de baut dar am fost refuzat. oricum turuiau despre religie…. gandul meu era foarte pervers, le aprobam din cap si zambeam de parca in secunda doi ar fi fost goale si intinse pe canapea si eu cu botul si motanul bagat sub fustele alea lungi…… cand am vazut ca totusi este doar in mintea mea si nici un prieten nu mi-a facut o surpriza si sa plateasca doua striparite , le-am invitat frumusel afara. pacat ca nu le-am spus in cred eu …… poate ca se intampla ceva….. 😯

  121. santeti foarte inteligenti nu faceti diferenta intre mormoni sau martorii lui iehova. martorii se numesc asa pentru ca recunosc numele lui dumnezeu dau testificare de el si mesajul ca mai este putin si se vor termina mecazurile . nimeni nu este obligat sa asculte sau sai primeasca in casa e suficient sa ne spui nu ma intereseaza siti vom multumi pentru timpul acordat scuzati deranjul. nici pe noe nu lau ascultat mai vedem .. toate ce vi se spune din biblie nu sant versuri pentru ca biblia e inspirata de dumnezeu cum il cheama pe dumnezeu iehova in greaca yhwh. unexemplu cum il cheama pe primarul timisoarei ciuhandru asa are dumnezeu un nume

  122. Interesant , Dumnezeu are nume !? Si cine l-a botezat?

  123. #133

    a.. misto. blog despre religie 🙂
    Mi-ar place sa organizez un grup de oameni atei care sa mearga pe la usile mormonilor sau iehovisti ce or fi sa incerce sa ii convinga sa devina atei.

    Presupunem ca eu as fi martor si imi suna la usa un rocker gras cu o bere in mana si o tipa imbracata doar in partea de sus cu ceva margele, si sa zicem ca imi lasa o carte de vizita pe care scrie :”phooti, nu phooti – vremea pulii trece” . Eu m-as lasa de orice religie mai ales daca imi lasa gagica peste noapte .

    Si ce ar fi sa organizam un grup de comando ” vechea stanga” care sa ii urmareasca pe ultrasii din “noua dreapta” si sa ii bata de sa se cace pe ei de cate ori e cazul.

    samd – ultrasii din galerii ar trebui batuti preventiv inainte sa iti dea in cap cu o caramida pt ca esti pe strada la ora meciului si ai tricou galben. ( eu nu am nimic cu fotbalul dar am 2 probleme – galeriile de idioti si Nea Piti )

  124. #134

    Inainte de a vorbi intreb si eu : a citit cineva Biblia din voi rau ati inceput sa dati cu maciuca in balta dar nu stiti pentru ce , iar daca nu stiti filozofi ramaneati daca taceati.

  125. ILLUMINATI DUMNEZEUL BIBLIEI

    Dumnezeul Bibliei nu este Creatorul, Sursa tuturor lucrurilor ci
    este O AUTORITATE MASONICA formata din mai multi lideri + un lider suprem
    care de foarte multa vreme au ca scop controlul si subjugarea umanitatii.
    Acest dumnezeu(AUTORITATEA MASONICA) conduce lumea prin monarhie si religie

    Faptele Apostolilor 7:22
    Moise a învăţat toată înţelepciunea Egiptenilor, şi era puternic în cuvinte şi în fapte.

    Moise a fost instruit in Egipt in artele magiei, vrajitoriei, filozofiei simbolurilor si hieroglifelor…
    in scolile initiatice egiptene aceste cunostinte secrete egiptene precum si altele din sistemul de stiinte
    oculte caldeean vor forma, mai tarziu sistemul mistic din traditia Iudaica Kaballah

    Daniel 2:21 El(AUTORITATEA MASONICA) schimba vremurile si împrejurarile; El rastoarna si pune pe împarati;
    El(AUTORITATEA MASONICA) da întelepciune înteleptilor si pricepere celor priceputi!

    Piramida cu varful despartit(PIATRA DIN CAPUL UNGHIULUI) este UN SIMBOL MASONIC
    care il regasim si pe bacnota de 1 dollar.

    DUMNEZEUL BIBLIEI(AUTORITATEA MASONICA)LUCREAZA CU STANDARDE EGIPTENE(Obeliscul din Piata St.Peter din Vatican, Obeliscul din Washington
    Obeliscul de la mormantul lui Ellen G. White, Obeliscul lui Joseph Smith fondatorul religiei mormonilor, piramida
    cu varful despartit de la mormantul lui Charles Taze Russell fondatorul religiei martorilor lui Iehova)
    invatate in scolile initiatice egiptene.

    Matei 21:42
    Isus le -a zis: ,,N’ati citit nici odata în Scripturi ca: ,Piatra(Isus liderul suprem),
    pe care au lepadat -o zidarii(masonii), a ajuns sa fie pusa în capul unghiului(Piramida cu varful despartit de bacnota de 1 dollar);
    Domnul(AUTORITATEA MASONICA) a facut acest lucru, si este minunat în ochii nostri?`

    Majoritatea Martorilor Lui Iehova, Adventistilor, Mormonilor…
    nu cunosc faptul ca aceste culte religioase au fost fondate de catre masoni
    tot la fel putini Romani sunt constienti de faptul ca Romania este o tara
    subjugata de catre aceste societati masonice secrete care urmaresc sa robotizeze
    toata societatea pentru a instaura o Noua Ordine Mondiala.

  126. #136

    eu am doua tactici.
    1) ma ofer sa le explic paradoxul misionarului si alte chestii aiurea din biblie
    2) ma ofer sa le explic cuvantul lui dumnezeu din cartea sfanta, coranul.

    am avut unii la mine, au venit de vreo trei ori. eram student, stateam cu muierea mea si o prietena pe undeva pron tineretului. vara, cald, vacanta… numa’ bine sa te distrezi. ceea ce am si facut, pana unu’ ne-a-ntrebat “pai pana la urma vreti sa va convertiti?” zic… “pai asta e treaba ta, sa ma convingi. daca voiam din prima, nu mai era cazul sa vii la mine, nu? dar e bine ca te straduiesti. hai sa mai vedem o data nelamuririle, ca parca tot nu-s convins…”. creca m-au trecut pe lista neagra, ca nu m-a mai cautat nici un mormonist d’asta.

  127. #137

    Caz I – mergeam pe strada, mancand un covrig. Dintr-un gang a ieșit brusc un batranel: “i-ai mulțumit lui d-zeu pent…”. N-a apucat sa termine fiind nevoit sa se oprească, in timp ce un tip binevoitor a început sa-mi faca Heimlich fiindcă, din cauza sperieturii, m-am înecat si am început sa horcăi disperat.

    Caz II – buna ziua! As vrea sa va vorbesc un minut despre D-zeu.
    – Sunt ateu (cu o fata zambitoare)
    – Ah. Va doresc sa aveți o zi buna!
    Când aud cuvântul “ateu”, nici nu mai insista.

  128. Poate ai tu atractie la ei, dar pe mine nu m-a deranjat nici macar un hormon, pardon mormon 🙂

  129. EU AM CUNOSTINTE MARTORI A LUI IEHOVA II CUNOSC DE 20 ANI ,VENEAU CATE DOUA PE LA MINE, CAND CU UNA CAND CU ALTA.. VENEAU DOER CATE DOUA ,LE PLACEAU SA FIE SERVITE ..VORBEAU DIN BIBLIE MAI BARFEAU DAR ASA FINUT PRINTRE CONVERSATII.. LE AM SPUS CA M-AM SATURAT SA IMI INTRE IN CASA CAND UNA CAND ALTA ERAU TOTUSI STRAINI PT MINE ..SI M-AM HOTATAT SA ACCEPT DOUA FEMEI CARE SA MA VIZITEZE UNEORI… DAR M-AM SATURAT DE ELE SI VA EXPUN NEMULTUMIRILE MELE: SUNT BAGACIOASE ,NU SE LIMITEAZA DOAR LA STUDIU BIBLIC ,MA DESCOSEAU DESPRE VIATA NOASTRA DE FAM. DIN CE TRAM ? CUM TRAIM? DESPRE SOTUL MEU .. CEL PUTIN AIA MAI TANARA CARE ERA INTRE 40-50 ANI DE FIECARE DATA INTREBA DE SOTUL MEU.. CA SA NU ZIC CA DE NENUMARATE ORI IMI CEREA BANI IMPRUMUT PE 2-3 LUNI.. BINE INTELES CA II PRIMEAM INAPOI DAR INTREBAREA ERA CUM INDRAZNEA ?? ERAU LACOME LE SERVEAM CU CE AVEAM ,IAR BABA ERA PESTE 60 ANI II FACEA MEREU SEMN PE LA SPATELE MEU LA AIA MAI TANARA SA MANANCE CA E DE UNDE … MA SIMTEAM PROST CA SI CUM ERAM LUATA DE PROASTA .. CA SA NU ZIC CA DE CELE MAI MULTE ORI SE INTAMPLA SA DISCUTE ELE DOUA INTRE ELE SI EU MA SIMTEAM PROST PT CA VENEAU LA MINE IN CASA SI DISCUTEAU INTRE ELE, MA SIMTEAM IN PLUS..NU AVEAU RESPECT FATA DE MINE CA SI GAZDA! DACA NU LE DADEAM DRUMUL LA USA BATEAU INSISTENT CA NESIMTITELE ,LE PRIVEAM PE VIZOR CUM SE UITAU UNA LA ALTA ZAMBIND SI FACANDU-SI SEMN UNA ALTEIA SA INSISTE ,SA BATA MAI TARE CU PUTERE… SUNT NESIMTITE ! DACA LE INVITAM DOAR LA O SIMPLA CAFEA FARA STUDIU BIBLIC REFUZAU DIN LIPSA DE TIMP ..DAR CAND AM INVITAT-O LA PIZZA A ACCEPTAT DIN PRIMA .. A MERS SI O BERE CA E GRATIS NU?? SUNT LACOME! BABA CAND ERA DOAR CU MINE O BARFEA PE AIA MAI TANARA CA NU STIE SA CHELTUIE BANII,CA E RISIPITOARE ,CA E INDISCRETA CU INTREBARILE DESPRE ALTII ,AIA TANARA CEREA BANI SI DE LA BABA DAR BABA SE SATURASE SA II MAI DEA SI O MINTEA CA NU ARE BANI .. DECI SUNT BARFITOARE SI MINCINOASE! LE-AM SPUS CA SOTULUI MEU NUI PLACE SI NU MA MAI LASA SA LE PRIMESC,DAR CREDETI CA AU RESPECTAT DORINTA MEA ?? NU ,AU INSISTAT SI INSISTA SI AZI ! NESIMTITE !M-AM SATURAT DE ELE ,NU POT SCAPA DE ELE NICICUM ! VREAU SA FIU LASATA IN PACE !PT CA AM BUN SIMT ,PT CA RESPECT OMUL SI NU IMI PLACE SA LE JIGNESC,ELE INTELEG PRIN ASTA O SLABICIUNE SI PROFITA DE BUNUL MEU SIMT ! VREAU SA SCAP DE MARTORII ASTEA, CA SUNT CA LIPITORILE .. E GREU PANA SE URCA PE TINE CA DUPA AIA NU MAI SCAPI.. TE SUGELA GREU !CUM SA SCAP DE BORATELE ASTEA CARE MI-AU INVADAT VIATA CU TUPEU ?ORI CE AS FACE DAU DE ELE ! MA STRESEAZA ! MA SIMT HARTUITA ! DEPRIMATA , DIN CAUZA A DOUA VACI LACOME FARA BUN SIMT CARE ISI SPUN CA SUNT UCENICII LUI HRISTOS ! AS AVEA FOARTE MULTE DE SPUS DAR MIE SILA… VREAU DOAR SA SCAP DE ELE SI CU SIGURANTA VOI SCAPA CA M-AM HOTARAT SA FAC PE NESIMTITA .. SI VOI FACE PE NESIMTITA .. VOR PRIMI NESIMTIRE PT NESIMTIREA LOR ! ASTA E .. CAND ESTI BUN TE I-AU DE PROST ..

  130. probabil ca nu sunt toti martorii lui Iehova la fel ,dar credeti-ma ca sunt unele de o nesimtire mare , va spun cu mana pe inima sunt javre ordinare .. te hartuiesc ani de zile ,ori suna la usa ori la telefon .. dupa ce le am spus ca nu mai doresc vizite pt studiu biblic ma sunau cu insistentele lor si la un momentdat imi zice baba ,, vrem sa venim la tine luni sau marti .. cand vrei tu .. sa nu zici ca noi iti facem programul sau sa te deranjam … ne spui tu ..luni sau marti !”javre ordinare ! si azi inca mai aseapta sa le anunt cand sa le primesc .. ce ofera aia primesc .. au trecut multe zile de luni si marti si o sa mai treaca .. fac pe nesimtita cu zambetul pe buze, asa cum sunt si ele ! martorii au de facut lucrari de peste 100 de ore pe luna .. iar ele te streseaza si te hartuiesc pt a face acele 137 de ore pe luna pe vreme ploioasa veneau la mine mai vorbeau din biblie ,mai o cafea ,o prajitura ,un vin ce aveam prin casa le serveam ca multumesc lui D-zeu am de unde astfel incet, incet am cunoscut adevarata lor fata, ele vin peste tine dar tu niciodata nu esti invitata in casa lor.. dar te descoase cu intrebari despre familia ta .. viata ta! POATE CA SUNT SI OAMENI CU BUNI SIMT PRINTRE EI DAR EU NU PREA AM INTALNIT ! PE AIA MAI TANARA AM AJUTAT-O CU HAINE PT CA BARBATU EI ESTE BETIV SI O DUC GREU ..IAR EA SA DUS CU HAINELE LA SECOND HAND SI LE-A VANDUT… ELE SE AJUTA DOAR INTRE ELE SI CAM ATAT.. NU DAU LA CERSETORI ,NU AJUTA SARACII, DACA AJUTA PE CINEVA IN AFARA CONGREGATIEI O FAC DIN INTERES CA SA TE ATRAGA LA EI !A ARS O CASA IN IARNA ASTA IN ORASUL NOSTRU ,AM ADUS VORBA .. DA A FOST UN SUBIECT DE CONVERSATIE DAR NU AU FOST INTERESATE SA AJUTE IN VREUN FEL.. DECI DACA ESTI DE A LOR TE AJUTA DACA NU ATUNCI NU AJUTA! ELE NU SUNT IN STARE SA ISI INTOARCA PROPRIA FAMILIE LA ADEVAR DAR II STRESEAZA SI HARTUIESC PE OAMENII STRAINI .BABA ARE DOUA FETE CASATORITE DAR NICI UNA NU E MARTORA ,ASTA MAI TANARA ARE MAI MULTI COPII DOI SUNT CASATORITI NU SUNT MARTORI SI MAI ARE UNU CARE E MARE GOLAN FUMEAZA BEA ,NICI SCOALA NU SI-A TERMINAT-O STA PE SPINAREA PARINTILOR IAR SOTUL EI E BETIV .. INTAI SA ISI INTOARCA LA CREDINTA LOR PROPRIA FAMILIE SI SA INVETE RESPECTUL FATA DE SEMENI.. PT CA MULTI DINTRE EI SUNT OAMENI PREFACUTI !

  131. #141

    Ella, Ella.
    Tare proasta mai esti fatuca!!!!!
    Pune mana pe o gramatica si mai invata limba romana…..
    Apoi mai scrie aberatii inteligibile…

  132. ELLA- BELLA ESTI PROASTA TU SI CU MATA DE SECTANA CE SUNTETI ! FATUCA PIZDI MATII DE SECTANTA ORDINARA !

  133. ELLA -BELLA .. FATUCA PROASTA ESTI TU SI NEAMU TAU !
    NU MAI HARTUITI LUMEA ,NU SUNTETI IN STARE SA VA INTOARCETI FAMILIA LA ADEVAR SI HARTUITI OAMENII STRAINI !

  134. ella -bela , belito sa imi belesti pula !sectanto inteligibilo !sugi pula cu mata vaco.. ca si eu am fost deranjat de sectanti ca tine .. BELIT-O !

  135. Ella draga mea ,si eu am avut o experienta asemanatoare cu martorii astea .. si eu am fost stresata de ei.. e mult pana le dai acceptul sa faci studiu biblic la domiciliu ca dupa aceea nu mai scapi de ei.. asta e adevarul ca eu am fodt amenintata dupa ce le am refuzat vizitele ca la sfarsitul lumii voi umbla eu dupa ei si ma voi ruga de ei pt mantuire.. nu suntem analfabeti ,stiu sa citesc biblia si daca nu inteleg ceva ,am internet pt a ma documenta ! nu doresc sa fiu deranjata de straini care sa imi bage pe gat doctrinele lor si invataturile lor .. adevarat spui ELLA CA EI NU SUNT IN STARE SA ISI DUCA LA POCAINTA PROPRII COPII SI SE DUC PESTE STRAINI SI II HARTUIESC !

  136. ELLA-BELA .. DAR PROASTA MAI ESTI FATUCA SECTANTA ORDINARA ! SECTANTA IMPUTITA CE ESTI ! MA CAC IN GURA TA DE FATUCA ELEVATA SI SUGATIVA A SECTANTILOR CE ESTI TU ! CA BINE ZICI BOGDANE .. DE BELITA ASTA …

  137. ELLA -BELA CARE BELESTE PULA ! LA SECTANTI BINE INTELES !

  138. #148

    Nu vad in commentul meu nimic despre apartenenta mea la o anumita religie!
    De asemenea nu am facut nici o remarca vizavi de continutul religios al comentariului numitei ELLA.
    Era doar vorba despre modul execrabil si dezgustator in care aceasta fiinta se exprima. Probabil ca Pruteanu se zvarcoleste in mormant de durere cand vede cum “educatii Romaniei” ucid limba romana!!! (apropo, stiti cine a fost Pruteanu?)
    E cumplit faptul ca sunteti multi de felul acesta….
    Va doresc un studiu atent al Limbii Romane!

  139. #149

    asta e trebe sa mai lucram si noi. cica omu vrea sa stea sa invete singur in casa. sa invete. pana la urma fiecare daca vrea afla adevarul religios si trebe sa se convinga de anumite lucruri. iehovistii nu se tin dupa oameni sa le bage in cap vrute si nevrute ci o fac din altruism si iubire. cine-i prostul ala sa se scoale din pat sa se duca la oameni sa-si faca de lucru cu oamenii indifierenti dintre care putini interesati ? daca nu o faceau din iubire lucrarea asta despre imparatia lui Dumnezeu ( Matei 24:14 ) nu s-ar fi facut si n-ar fi ajuns la o asa amploare. Si referitor la martorii care nu si-au “pocait” copii e aiurea spus: daca Dumnezeu Iehova nu si-a putut “pocai” creaturile umane toate inseamna ca e prost ? Vedeti ce eronat ganditi mai oameni ca doar nu sunteti animale.