Scris de Crina Prida
Vă jur că încerc din răsputeri să nu mă enervez chiar pentru orice chestie, mai ales când mă întorc dintr-o călătorie faină. “Încerc”, am zis. Dar când vine iar mailul anual de la Bitdefender – în care prețul abonamentului anual la reînnoire este practic DUBLU față de ce găsești la eMag, trag linie.
În plus, e a treia oară când, știind metoda de hoție a acestei firme, a trebuit să iau legătura cu departamentul de relații cu clienții, să cer (tot a TREIA oară) dezactivarea opțiunii de reînnoire automată.
Agenta Ioana Z. a mai avut tupeul să-mi spună că primesc cele mai bune oferte, întrucât sunt client vechi. Așa, păi zic să crească dublu, la anul triplu, și așa mai departe. Bineînțeles că nu am cui să mă plâng în afară de bula noastră, pentru că în final, după ce a anulat reînnoirea automată (pe care-s sigură că o vor reactiva, fix ca anul trecut și acum doi ani – pe șest) mi-a spus că ei nu sunt la curent cu ce oferte au alte magazine, pentru că astea sunt prețurile lor de retail. WTAF și FMM.
Așa – mai am o istorie asemănătoare foarte recentă cu Vodafone Romania, dar o las pentru altădată.
L.E. Mi-au trimis o ofertă de nerefuzat – poza adăugată ulterior – 214.99, plus felicitări pentru “înțeleapta alegere”. Așa se pierde un client în trei pași.
NOU
Asistența personală gratuită este sa te ajute sa reînnoiești automat?
NOU
Am patit si eu la fel. Trebuie sa iti stergi contul 2Checkout, acel cont a fost creat automat de Bitdefender, probabil ai primit un mail despre schimbarea T&C. Dupa ce stergi contul 2Checkout, nu ai sa mai primesti facturi.
NOU
O sa deraiez un pic discutia, dar cine mai foloseste anti-virus in zilele noastre?
Vad doar doua variante:
– folosesti laptop-ul pentru munca (freelancer, pfa, ceva) si esti obligat cumva sa ai instalat
– ai copii si vrei sa detii controlul a ceea ce fac pe internet.
NOU
Eu mai folosesc. In special pe telefoane, eu si cei din familie.
Chiar Bitdefender. Pentru ca acopera si sms-ul si chatul, iar batranii din familie dau click peste tot.
Am si vpn-ul de la ei. E foarte ok.
Dar cum zice si Arhi, ce fac e de rahat. Eu sunt client vechi la ei si fac asa de ani de zile. Mi-am scos plata automata si cand expira, cumpar alta licenta de pe piata la jumatate de pret.
Nici o companie mare nu are grija de abonatii deja existenti. Toti alearga dupa clienti noi si alora vechi le maresc preturile constant.
NOU
lor le convine sa faci asta. pentru ca esti trecut la categoria client nou, practic au crestere anuala.
NOU
Si eu, pentru aceleasi motive.
NOU
Am fost client Bitdefender ani la rând. Cu licențe legale cumpărate de pe alte site-uri, nu de la ei, unde prețul era de obicei dublu. Apoi m-am liniștit. Mă saturasem sa caut oferte pe alte site-uri, și când vorbeam cu ei sa îmi spună că asta e prețul oficial si nu îmi pot face discount.
Spre deosebire de Lego, pe care il aduc în discuție pentru că vroiam sa ii fac cadou piciului un Ferrari din gama Technic iar prețul în magazinul Lego era cu 100 de euro mai scump decât pe Amazon, tot in magazinul oficial Lego. Vorbind cu un vânzător, mi-a făcut discount imediat și am cumpărat de la ei. La alte mărci se poate. La Bitdefender din păcate, nu.
NOU
“cine mai foloseste anti-virus in zilele noastre”
felicitari ca nu folosesti si mult succes cu recuperarea datelor encriptate de ransomware.
NOU
Lol. Tocmai, mai ales în ziua de azi e nevoie să folosești AV, sunt zeci de familii malware care de care mai sofisticate, info steal-ere, etc
Plus in browser instalate add-onuri..malware bytes, privacy Badger, ublock origin, etc.
NOU
Cum cine?! Cam tot omul care vede chestii pe net.
Joi a venit la noi un client cu un Ideapad care imediat ce se loga în Windows crăpa cu BSOD.
Cauza? Două produse AV (AVAST Free + 360 Total Security) active și ramășițe de la un al treilea (TotalAV). S-a remediat prin dezinstalarea gunoaielor amintite.
NOU
Noaptea mintii… Întrebarea “cine mai folosește azi antivirus?”… Pe bune??? Șiiiiii, ce ar trebui folosit??? Ciocan și foarfecă????
NOU
Astept postarea cu Vodafone. Citind articolul mi-am adus aminte sa-i sun. E posibil ca anul asta sa ma portez tocmai datorita ofertei de nerefuzat!!!
NOU
Haha, eu am făcut de mult pasul ăsta. Și aveam vechime în rețea mai mare decât vârsta celor de la gluma aia proastă pe care ei o numesc “customer care”. Au încercat să mă țină captiv cu tot felul de tertipuri, inclusiv mi-au facturat servicii pe care nu le-au livrat și când le-am zis să nu-și facă iluzii, fiindcă nu voi plăti niciodată un serviciu nelivrat, mi-au trimis un răvaș de amor prin care m-au înștiințat că m-au raportat la “biroul de rauplatnici”. Jegurile nu au priceput, asa ca le-am zis eu băbește că prin asta doar mi-au întărit hotărârea de a nu mai lua vreodată în considerare oferta lor.
NOU
Karen. Tipa s-a comportat foarte bine în discuție. Asta e fisa postului ei, să aibă tupeul să îți comunice niște linii de mesaj agreate în firma pentru a fi utilizate în discuțiile cu clientul. Văd ca pe emag scrie super preț, deci poate sunt ceva reduceri. Și spre surprinderea autoarei, o sa ii comunic ca mai toate serviciile pe baza de subscripție acționează așa. Când se reînnoiește abonamentul nu îți aplica reducerile curente.
NOU
Cred ca problema ridicata aici este legata de procedurile de lucru ale companiei, nu neaparat de atitudinea angajatei.
Dupa ce a spus clar ca vrea sa renunte pentru ca gaseste acelasi produs pe Emag la sub 150 de lei, puteau cel putin sa ii faca aceeasi oferta pentru prelungire.
In ultima vreme cred ca nu mai exista companie care sa fidelizeze clientii, careia sa ii pese ca tu folosesti serviciile lor de 10 ani. Toti alearga dupa clienti noi, probabil in speranta ca vor monopoliza piata si in viitor nu vei avea alta optiune decat sa ramai clientul lor.
NOU
Păi de exemplu bitdefender vinde către vendorul emag un pachet de 10.000 licențe la prețul de 90 de lei. Emag baga un alt crazy wow, summer sales, black friday și le pune la 150 de lei.
E ca și cum as înjura microsoft pentru ca vinde office la 100 de euro când eu le găsesc pe la 10 euro pe nu știu ce site.
NOU
@Eu, posibil, dar puteau sa vina cu acceasi oferta sau chiar cu 10 lei mai jos fata de Emag ca sa ia direct toti banii, nu doar 90 de lei* cat iau daca clientul cumpara de la Emag.
NOU
Apropo de vodafone. Asa ca sa va oftic.
De aproape 2 ani am 15 lei pe luna, totu nelimitat+roaming inclus. Deci se poate.
Client de cand au aparut pe piata.
NOU
Așteaptă să se facă ăia 2 ani și vei vedea ce ofertă de nerefuzat îți vor face…
NOU
Pai de ce sa treaca 2 ani, ca nu mai am perioada contractuala. De la ultima reînnoire n-am mai vrut perioada contractuala si au achesat. Inainte de asta, gen de vreo 7 ani, mergeam din 6 in 6 luni cu reînnoirea. Si le-am zis ori asa ori portare (eram hotarat sa ma duc la digi). Daca fac figuri imediat trec la ailalti, daca e mai ok. Doar ca de vreo 2 ani nu m-au mai deranjat deloc.
Probabil isi scot pîrleala pe carca clientilor noi.
NOU
Am pățit așa la cazări: prețul la recepția hotelului era mai mare decât prețul pe Booking. Dar oamenii de la recepție au înțeles ridicolul și mi-au propus cealaltă ofertă, aia de nefraier.
Hoteluri de pe-afară ce-i drept, pe când defenderul ăsta este ceva pur și autentic românesc.
NOU
Mie mi s-a intamplat sa-mi zica ca n-are cum sa fie pretul mai mic pe booking, le am aratat telefonul. Au zis ca nu pot sa faca asa ceva, nu au cum sa dea pret mai mic. Am rezervat de fata cu receptionerul si apoi am facut check in. Au platit probabil 30% din suma aia la booking si au ramas si cu mai putin decat le dadeam.
NOU
Sigur nu erau români?
NOU
n-a aparut inca Meekoo? 😀
NOU
Pai vreti 3000 de euro salariu in IT dar sa platiti tot la jumate Bitdefenderul…
NOU
Calm your tits, relax. Cineva a vrut sa iti dea teapa, e bine ca te-ai prins. Daca iti fierbea sangele in timp ce raspundeai, trebuie sa stii ca nu a fost nimic legat de persoana ta. Astia de dau tepe, sunt bucurosi sa le dea oricui le primeste.
Egoul tau e vizibil din avion 🙂 (te-am triggerit?)
NOU
Calm your cholesterol, relax!
NOU
Corect. Am pățit la fel. Anul trecut am intrat pe 2Checkout și am anulat special opțiunea de reînnoire automată. Luna asta, surpriza, cică îmi retrage automat din cont in aprilie. Urat.
NOU
Iata aici un link foarte util :
How can I modify the Auto-Renewal option
www.bitdefender.com/consumer/support/answer/29081/
recomand metoda 2.
NOU
Pentru a evita această măgărie, in fiecare an de BF cumpăr de la eMag licență retail in cutie, Total Security un an 5 deviceuri 90 de lei.
NOU
Mie mi-au anulat odată o licență perfect valabilă pe motiv că nu era cumpărată din Romania. In Canada le vindeau cu 10 dolari pe an iar în România cu 60!!!
NOU
Apropo voi nu ați auzit de antivirus free ? Pe urma cel mai important e pe ce dai click … poți avea și mama antivirusului dacă nu știi ce faci 😉
NOU
Eu folosesc alt antivirus. Eset. Și fac alta schema. Cum făceam și cu nesimțiții de la adobe. Dar ăia au niște prețuri îngrozitor de nesimțite, mai mari de la an la an, chiar și la reduceri, încât prefer să piratez. Revenind la antivirusul meu: întotdeauna achiziționez licența pe un an fix de black friday, care expiră fix după un an, de BF. Ei îmi trimit mereu înainte, mail cu oferta 30% reducere pt fidelitate. Refuz mereu pentru ca de BF iau cu mai mult de 30% reducere. Îmi bat eu capul 15 min să reinstalez cheile de licență pe vreo 8 stații de lucru, dar prețurile sunt foarte bune. De ani de zile procedez la fel. Înainte și la Adobe mergea șmecheria. În fiecare an schimbăm adresa de mail și de BF sau când aveau ei perioada de reduceri, era un discount frumușel. Nu era f ieftin, dar era mult mai ok. După ce s-au nesimțit masiv cu prețurile, am trecut după niște ani de legalitate, înapoi la versiuni pirat. Revenind on-topic, poți încerca să îți achiziționezi licențe în perioade de reduceri
NOU
Turn off Auto-Renewal – Method 2 (si mai ales 2Checkout) e util la orice subscripție antivirus chiar și la unele VPN serioase
Prețul de 90 lei 5 Device Total Security era mereu activ in My Vodafone (acu e 120 lei) nu doar la BF – dar cu măgăria de auto renewal preț întreg 300 lei.. unii s-au prins cum se oprește iar celor care încă nu le-a dat Bitdefender banii înapoi..
Suita Total Security e utila pentru firewall ul configurabil care mai oprește din oboselile de update ale Windowsului și programelor care dau des rapoarte la patria mama..
Pe cei care au strict doar Antivirus Bitdefender nu-înțeleg eu..
NOU
Intreb și eu:
De ce știau contul?
Sau:
De ce aveau permisiunea să retragă din cont?
Nu pare că se potrivește cu atitudinea precaută a autorului.
NOU
Mulțumesc de pont .
NOU
Din exact acelasi motiv am renuntat la Bitdefender. Mizerabil…
NOU
La fel și cu mine.Folosesc BitDefender din 2018 și la fiecare prelungire e necesar sa cumpăr eu licienta pt Family Pack …dacă las reinorirea automata ma ard de nu ma vad.Zici ca sunt idi***i! Am găsit oferta în Altex cu 45% mai ieftin în comparație cu oferta lor.Au noroc ca sunt buni pe cea ce fac și nu am avut (momemtan)alta opțiune…
NOU
Încearcă Kaspersky,e muuult mai avantajos.
NOU
Se rezolva simplu. Dezactivați reînnoirea automată cum am făcut eu. Pur și simplu. Din contul tău.
NOU
Defenderul din Windows este mai mult decât decent. Politica Bitdefender e să-și tepuiasca clienții vechi.
NOU
Client vechi, încă de la prima soluție furnizată de ei și tot de pe emag cumpăr pentru firma și personal deși nu înțeleg de ce și cum. Sfat bun că înainte de a expira îți cauți unde este mai ieftin, produsul fiind același. Zici că sunt ca și Ferrari in F1, sunt puțin cu strategia dată peste cap. In rest produsele sunt top atât pe Android, IOS, PC … niciodată nici o problemă.
NOU
Pentru că am întâmpinat aceeași problemă cu voi (prețul la reînnoirea automată mai mare decât cel al unui contract nou) le-am trimis un mail iar din răspunsul lor reiese că așa ceva este posibil: “Înțelegem însă că pot exista situații în care prețul de bază este mai mare decât cel al ultimei achiziții și de aceea încercăm să oferim clienților noștri posibilitatea de a reînnoi manual la prețuri favorabile în perioada de abonament.”
Așa că nu mi-a rămas decât ca după fiecare nou abonament să opresc reînnoirea automată. www.bitdefender.ro/consumer/support/answer/33641/
NOU
Am avut și eu problema asta. Aveam un internet security pentru 3 dispozitive și un total security cu 5 dispozitive. Ambele pe același cont. Am primit e-mail-urile cu Superoferta și am zis pas. Am luat din nou un total security pentru 3 dispozitive. Duminică dimineata mă trezesc cu sumele pentru vechile produse retrase din cont. Am sunat la ei, am solicitat refund . M-a contactat cineva de la ei , am primit banii înapoi, mi-a dezactivat opțiunea de reînoire automată și asta a fost. Acum am BitDefender pe telefon și Kaspersky pe PC. Cochetez cu ideea de a lua un Total Security de la ei pe 5 dispozitive pentru 1 an.
NOU
Adios Bitdefender. Sunt fan de ani de zile (Peste 15 ani probabil), dar de cand Bitdefender pentru iOS e o mizerie ordinara care nu functioneaza si imi blocheaza accesul complet la internet, si dupa ce am contactat suportul care mi-a spus ca stiu problema si se lucreaza (Atentie, se lucreaza de 2 ANI!!!) si inca nu s-a remediat, mie imi ajunge.
A venit Malwarebytes si pe Romania si se pare ca trec la asta. Il folosesc pe Mac cu brio de cativa ani. Va trece si pe telefon.
Se pare ca Bitsy, asa cum le place sa li se spuna, au un suport de nota 2 cu indulgenta si niste preturi jegoase (Preturile de pe site-ul lor sunt de 2-3 ori mai mari decat la Reselleri, ceea ce e aberant).