Scris de Crina Prida

Vă jur că încerc din răsputeri să nu mă enervez chiar pentru orice chestie, mai ales când mă întorc dintr-o călătorie faină. “Încerc”, am zis. Dar când vine iar mailul anual de la Bitdefender – în care prețul abonamentului anual la reînnoire este practic DUBLU față de ce găsești la eMag, trag linie.

În plus, e a treia oară când, știind metoda de hoție a acestei firme, a trebuit să iau legătura cu departamentul de relații cu clienții, să cer (tot a TREIA oară) dezactivarea opțiunii de reînnoire automată.

Agenta Ioana Z. a mai avut tupeul să-mi spună că primesc cele mai bune oferte, întrucât sunt client vechi. Așa, păi zic să crească dublu, la anul triplu, și așa mai departe. Bineînțeles că nu am cui să mă plâng în afară de bula noastră, pentru că în final, după ce a anulat reînnoirea automată (pe care-s sigură că o vor reactiva, fix ca anul trecut și acum doi ani – pe șest) mi-a spus că ei nu sunt la curent cu ce oferte au alte magazine, pentru că astea sunt prețurile lor de retail. WTAF și FMM.

Așa – mai am o istorie asemănătoare foarte recentă cu Vodafone Romania, dar o las pentru altădată.
L.E. Mi-au trimis o ofertă de nerefuzat – poza adăugată ulterior – 214.99, plus felicitări pentru “înțeleapta alegere”. Așa se pierde un client în trei pași.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.