Am primit acest mail, iar titlul nu este deloc deplasat, am tot auzit de manevrele pe care le folosesc angajații pentru a fura banii clienților, inclusiv telefoane prin care clienții sunt rugați să achite cash, pentru că nu ar fi funcționat plata online, la final rămânând cu banii din ambele surse.

Bună Cetin,

Sunt o veche cititoare de-a ta, și nu mi-aș fi permis să te deranjez dacă nu m-aș fi gândit că poate printre ceilalți cititori este posibil să mai fie și alți amețiți ca mine.

De când cu coronavirusul vieții, comand prin Glovo “Anything” aproape zilnic pentru a limita pe cât posibil ieșitul din casă până când trece isteria. Înafară de întârzieri (mari) cu livrarea sau produse înlocuite fără să mi se ceară aprobarea, nu am avut mari nemulțumiri până acum. Însă ce am pățit azi ar fi chiar de râs dacă nu ar fi atât de mare nesimțirea curierului care și-a permis așa ceva (și aproape i-a ieșit).

Pe scurt, recunosc că nu prea sunt atentă la suma finală și nu prea verific bonul când mi se predă comanda, mai ales pentru că nu comand mereu aceleași lucruri pentru a putea aproxima. Pe cel de azi chiar îl aruncasem direct la gunoi, și dacă soarta (bună cu mine, nu prea de gașcă pentru curier) nu făcea să pice pe lângă coș și așa să îmi atragă atenția niște ore mai târziu nici nu mă prindeam. Cum mi-a atras totuși atenția mica hârtiuță, mi-a trecut prin cap că fie și cu scumpirile din ultima vreme parcă tot am văzut o sumă cam mare pe chitanța de pe mail, și zic ia să mă uit eu ce naiba s-a scumpit atât (nu luasem produse “de criză”).

Ce crezi că mi-au văzut ochii? “Domnul” de la Glovo ( – a se citi un cocalar care nici bună ziua nu știe să dea și m-a luat la per tu de zici că făcusem Jilava împreună – nu-i dau identitatea deoarece nu era același ca în poză și nu vreau să fac probleme unui om poate nevinovat) a decis că n-ar fi rău să se răsfețe un pic pe banii mei (sau poate a crezut că’s fată de gașcă și îi fac și lui o “cinste” de 20de lei), așa că și-a cumpărat frumos un smoothie, înghețată și prăjitură. Tot a fost ziua bărbatului sau ceva ieri.

Deschid mai bine mail-ul de la ei (sunt obligați să atașeze poză cu bonul) și ce să vezi surpriză, el făcuse poză doar la partea cu suma finală, (produsele lui erau primele de pe listă).

Dar cum un găinar din ăsta nu se poate abține să nu fie prost până la capăt, a uitat să scoată bonul real din pungă :)) dându-se singurel de gol (dacă nu aveam bonul fizic ridicam și eu din umeri, o fi crescut euro, pana mea – cum am spus, nu am intrat în ultima vreme fizic într-un magazin prea des). Din fericire, problema s-a rezolvat rapid prin suport și șpaga autoasumată îmi va fi restituită.

Atașez pozele cu bonurile și discuția de la suport ca dovadă, știu că nu e un subiect prea important având în vedere ultimele zile, dar poate ajută pe cineva care încă crede că lumea e cinstită doar pentru că e el cinstit (știu, nu e cazul Înțelepților de aici) și “merge pe încredere” fără să caște ochii.

Merci pentru timpul acordat și aș prefera dacă decizi să scrii despre asta să nu îmi publici numele.

Cu respect,
M.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

32 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Frumos dialogul. Ori au un serviciu clienti extrem de bine pus la punct si proceduri clare ca sa cucereasca publicul ori stiu de manevre.

    • #2

      Mie mi se pare departe de a fi „frumos” dialogul. Cum plm începi să-l iei la pertu pe client dacă el îți vorbește „cu dumneavoastră”? :))

    • #3

      asta e smecheria acum, asa se poarta

    • #4

      Mi se pare in regula sa-mi vorbesti la per tu daca eu asa m-am adresat de la inceput.
      Dar daca eu iti vorbesc cu dumneavoastra, ar trebui sa te adresezi la fel.

      Si asta este valabil oriunde, inclusiv la magazine, cu vecinii, colegii de munca, etc.
      Exceptie la interactiunea fata in fata cand unul dintre interlocutori este vizibil mai in varsta.

    • #5

      @Andrei G
      Eram la Carrefour sa imi fac cumparaturile cand,la anumite produse au fost anumite probleme cu scanarea codurilor si am stat la casa vreo 5 minute. In tot acest timp m-am adresat casieritei cu “dumneavoastra” in timp ce ea repeta “tu,tu,tu” .Nu avea mai mult de 20 de ani.Am 40.

  2. #6

    Daca nu ar fi precizat pagubita ce si-a cumparat curierul, jur ca niciodata nu m-as fi gandit la smoothie, inghetata si desert cacao dintr-o lista in care apar seminte, vin si tigari 😀

  3. #8

    Purcari, fin.

    • #9

      Dap.. Purcari, Dunhill și sămânță.. Foarte fin 🙂

    • #10

      Mancarea de pisici venise cu alt curier:)))

    • #11

      mi se pare ca rozeul de la purcari e putin cam aspru.

  4. #12

    Bai, ce magar mizerabil. Cat de mare sa fie nivelul de… nu stiu, nesimtire, rautate?… sa te fure asa, pe fata, fara nicio problema, cu zambetul pe buze?!
    Cred ca isi alege ca victime femei, dinadins, nu de alta, dar cred nu cred apuca sa iasa din scara blocului, daca i-o face la vreunul mai solid.
    Noi suntem mai aiurite, de fel, recunosc, si eu sunt, nu ma uit la preturi cand cumpar mancare, doar pun in cos ce am in cap si aia e (in afara de cosmetice si haine, acolo stiu la virgula ce si cat costa, lol) . Noroc ca am barbat care ma mai atentioneaza sa casc ochii :)).
    Tipul, oricum a riscat, ca si eu comand cu contul meu si raspunde al meu la usa si mereu verifica bonul si produsele, ca ne-am mai luat-o cu produse lipsa (de regula de la kfc delivery, ba uita sosuri, ba uita cate un box…). Asadar, a avut noroc chior ca te-a nimerit pe tine, altfel iesea… chior din scara blocului :))

    Sper doar sa faca toxiinfectie. Jigodie ordinara.
    Si nici acelasi, ca in poza, zici? Sper ca ai reclamat si asta.

    Ma bucur ca ti-ai luat banii inapoi si imi pare rau sa aud ca ai patit asta.

    • #13

      Nu a riscat nimic. Daca il prindeai ,spunea ca si-a luat ceva si pentru el dar a rugat-o pe cea de la casa sa le treaca pe bon separat si nu si-a dat seama. Sau inventa el o alta poveste. Fi sigura ca avea o poveste buna de spus daca observai pe loc.

  5. #14

    As indrazni sa spun ca nu cred ca si-a luat pentru el smoothie si inghetata de la mega image. Mai degraba ar fi luat o bere sau inca un pachet de tigari pentru el.
    Cred ca a combinat comenzile a 2 clienti pe un singur bon si apoi a luat banii de la amandoi.

    • #15

      Normal era sa roage casiera sa ii faca doua bonuri diferite, indiferent daca lua ceva pentru uz personal sau pentru alt client.

  6. #16

    Buna ziua,

    “Va informam ca am livrat banii in contul curierul nostru asa cum am convenit pe chat”

    Glovo, angajat suport!

  7. #17

    Buna ziua. Titlu e prea mult spus…curierii Glovo fura…personal sunt curier Glovo din noiembrie si respect cu strictețe instructiunile aplicatiei…mai mult nu rotunjesc sumă pe care tb să o primesc de la client. Este la aprecierea clientului daca vrea sau nu sa lase mai mult sau sa ia tot restul ce i se cuvine. Intotdeauna am pus clientul sa semneze si sa verifice. Asta pt a nu avea discuții de genul doamnei care a avut de suferit mai sus. Aplicația si sistemul de delivery Glovo este f bine pus la punct. Se poate verifica orice. Din pacate mai sunt si uscaturi într-o pădure dar sa nu generalizăm. Eu una sunt f mulțumită de acest job pe care îl fac cu plăcere part time. Clienti prietenosi si amabili, parteneri seriosi, colegi seriosi si muncitori. Ca si prevenție e bine sa avem grija întotdeauna si unii si altii ca sa fie bine. Au fost si clienti fraudulosi….

    • #18

      sunt mult prea multe cazuri, deja nu mai e nivel de uscaturi ci o adevarata obișnuință

  8. #19

    Dar la Glovo îți ia banii de pe card cand plasezi comanda. Cum a putut să ia ceva in plus și să ii tragă alta suma? Nu acuz nimic doar că nu am înțeles procedeul.

    • #20

      glovo order anything e diferit

    • #21

      chiar sunt curios cum functioneaza, daca poate spune cineva pana o sa testez pe cont propriu..

    • #22

      Curierul incarca bonul fiscal cu prețul produsului.De unde sa știi u stand acasă cât costă produsul daca nu sa scumpit peste noapte sau poate sa ieftinit?

  9. #23

    eu n-am patit decat o data cand curierul fie voia sa ma faca fie chiar s-a fastacit la plata, si o data cand a incurcat comenzile pentru ca s-a intamplat sa fie acelasi nume, am cred peste 70 comenzi pe glovo dar e drept n-am apelat la ei pentru cumparat chestii din supermarket iar ~90% comenzi sunt cu cardul dar totusi e drept ca nu imi place prea mult modul lor de rating si control al datelor din aplicatie

  10. #24

    Noi am patit-o tot cu Glovo acum o saptamana, dar sincer nu-mi dau seama daca a incercat sa pacaleasca aplicatia curierul sau a fost doar nesimtit.

    Am comandat la ora 20:00 de mancare si ne-a aparut livrarea in o ora. Pe la 21:20 deja nimic, asa ca am vorbit cu supportul, care ne-a spus ca revin dupa ce vorbesc direct cu al lor curier. Au revenit in cateva minute si ne-au spus ca tocmai le-a spus curierul ca a ridicat comanda si e in drum spre noi. Bucurosi am asteptat ca sa ajunga, doar ca la ora 22:00 inca faceam foamea.

    Am apelat iar la suport Glovo, ne-au zis ca revin dupa ce vor contacta curierul si surpriza, cand au revenit au spus ca tocmai acum a ajuns curierul sa ridice comanda, dar a inchis localul. Cand le-am spus ca in urma cu 40 de minute ne-au zis ca tocmai ridicase comanda curierul conform spuselor lor, au cautat si au gasit ca asa e, si-au cerut scuze si ne-au oferit banii inapoi si la urmatoarea comanda livrarea gratuita.

    Am injurat de toti mortii in acea seara si am zis ca nu vom mai comanda niciodata de la Glovo (de altfel i-am si spus-o tipului de la suport Glovo care incerca sa ne dea si un voucher pentru a ne schimba decizia), ceea ce am si facut, dar sincer nu mi-am pus problema daca nu cumva a fost o combinatie a curierului pana sa citesc acest articol.

    • #25

      Ați comandat produse scumpe?Probabil de la un restaurant care nu era partenerul lor?

  11. #26

    Is curios cum fac unii dintre voi banii daca platiti asa fara sa verificati.

  12. Buna. Eu lucrez la o firma concurenta, dar ma RESPECT pe mine, intamplarea face ca azi sa am o comanda de 38 lei platita cu cardul, pina sa ma dezmeticesc clientul imi lasase deja 40 lei si plecase, cand sa confirm comanda observ greseala, dau un telefon, al doilea apel am sunat clientul, se incurcase singur si a mai platit o data, putea fi o comanda de 10 lei putea fi una de o suta contaeza cat te respecti tu ca livrator, bine sa nu ma intelegeti gresit eu primesc de la un leu la cat considera clientul, asta daca sunt banuti sunt pe MERIT

  13. #28

    Eu am lucrat la firma Glovo ca suport pentru clienti si ce-i drept curierii sunt nesimtiti si creaza o grmada de probleme pentru ca pe bonul pe care il emite automat aplicatia sunt toate produsele iar daca un produs este indisponibil iar pe bonul fiscal este o suma mai mica ei pot incarca suma de pe bonul de la noi. Insa sa stiti ca gresiti, curierii nu castiga bani de pe taxarea in plus, ei doar creaza o problema pentru ca suma pe care o incarca sunt obligati sa o depuna seara , cu atat mai putin pe card, unde banii sunt extrasi automat de aplicatie si nu au nici o legatura cu asta. Iar in cazul bonurilor fiscale si suportul este de cele mai multe ori nevoit sa ceara poza clientilor cu acestea pentru ca nu sunt incarcate corect ci doar ca in cazul doamnei. Suportul incearca pe cat posibil sa rezolve problemele si chiar daca nu mai lucrez acolo am respect pentru cei care inca o fac pentru ca sa stiti ca este greu sa gestionezi mai multe probleme de o data si sa oferi cea mai buna solutie mai ales pentru clientii care au tenta de mahala si nu sunt capabili sa inteleaga niste explicatii simple.

  14. #29

    Eu zic sa ne spui din ce oras esti sa iti spun cine esti..

  15. #30

    Salut sunt curier Glovo, niciodată nu mi-am permis sa fur clienrul
    Este se simplu faci sau nu faci curierat, mai devreme sau mai târziu lumea se prinde.

  16. #31

    Sunt cam bolovani curierii glovo.
    Am comandat si eu ceva si au fost niste probleme cu aplicatia, nu am avut rabdare sa stau dupa aplicatie + timpul de asteptare pt curier.

    M-am deplasat direct la shop sa imi ridic comanda (cu reducere pt prima comanda) dar nu am putut sa o iau asa ca am asteptat curierul la usa.

    Si ala cand a venit in loc sa o ia de la vanzator sa mi-o dea in mana ca sa isi incaseze comisionul si sa scuteasca un drum pana la adresa a sunat suportul ca am ales sa iau comanda eu si am renuntat la curier. (I-am facut semn sa o rezolvam “romaneste” dar idiotul tot idiot)

    Am pierdut bonusul pt prima comanda, a pierdut si ala comisionul pt ca a fost idiot.

  17. #32

    Nu zic nu, are dreptate doamna/domnisoara M sa se supere ca baiatul de la Glovo a incercat sa o fure, dar nu pot sa ignor tonul gretos, de baietas de cartier cu care si-a scris doleanta, incercand sa pastreze totusi un aer superior de corporatist care isi permite sa il trimita pe un nimeni sa ii cumpere o punga de seminte. Jenant.