LE: Nu e niciun luft la închis capota, e capota deschisă, a uitat să o închidă Luna.
A fost mașina după care am mers personal în Germania să o aduc, împreună cu jumătatea mea nedespărțită, Prințesa Ardealului, în decembrie 2019. În perioada în care eram selectat random la control în fiecare aeroport unde intram. Între timp mi-a mai albit barba și nu mai par atât de amenințător pentru securitatea celor din jur.

Selectată manual de la Autohaus, sunat, vorbit, reținut mașina, rămas cu impresia că e neamț. Când am ajuns, era rus din Belarus. Așa că ne-am pus fețele de scandal și am zis aia e, măcar să murim frumos.

A fost și una din cele mai distractive ieșiri germane cu Vali, chiar ne-am distrat la maxim, într-o noapte am dormit într-un ghetto de hotel din Ungaria, pe care mai dădusem și 100 de euro, cu o cameră de 2 pe 3, măsurată și așternuturi din care curgea praful. Dar eram și morți de somn.

Anyway, revenind. Golful acesta a fost ales de mine personal, pentru Luna.

L-am luat la mișto pe rusnacul care mi-a vândut-o, care mă vrăjea că a avut un singur proprietar, o bătrânică, medic. Da boss, știu, avem și noi în România, și mergea cu ea doar la piață. Surpriză, ne-am uitat în cartea mașinii, da, era o doamnă, Ilsa ceva, unic proprietar. Să fie iubită mult, că bună mașină mi-a vândut.

În România sunt unic proprietar, eu am înmatriculat-o, cu ajutorul celor de la Delta Înmatriculări. Și tot în România, mașina a fost condusă preponderent de o bătrânică, nevastă-mea, ca să meargă să o ducă și să o aducă pe fi-sa de la grădiniță, plus vreo câteva drumuri în Moldova, pentru că trebuie să mai mergi și la Brăila, la părinți, din când în când.

Vrem să o vindem pentru că acum a început să crească și fiica cea mică, deja familia s-a mărit consistent, inclusiv volumetric și nu prea avem loc în ea, dacă trebuie să intrăm mai mulți, prin urmare, avem nevoie de ceva mai mare.

Mașina merge brici, din toate punctele de vedere. Are motor 1390cm3, 160CP (118kw) cutie automata DSG2, senzori de parcare față, spate, laterale, faruri de alea care luminează după colț, climă, încălzire în scaunele față, cotieră, aer condiționat în torpedou. Cauciucuri de iarnă cumpărate anul trecut, Continental. I-am montat, la specialiști (dacă vreți recomandare, ziceți) un sistem Android decent, e ca un telefon mai mare, îl legi la hotspot și ai orice pe el. Desigur, Bluetooth și microfon, pentru apelare din mașină.

Părți nasoale. Nu are, în afară de 2 chestii de aspect. Această frumoasă îndoitură în portieră, făcută în parcare de vreo doamnă drăguță, că pare a fi de la o mașină mică.

A doua este o crăpătură în colțul stânga sus a parbrizului, care a decis efectiv să crape singur, habar nu am de ce, am lăsat-o ok, am găsit-o așa.

Overall, din ce am văzut eu, un Golf de genul costă cam 7500, la prețurile de azi. Consider că 6500E este un preț mai mult decât corect, având în vedere că cele 2 chestii estetice costă cam 1600 de lei, 800 vopsitul și aproape 800 un parbriz la Pilkington.

Se oferă autograf. Dacă este, îl dăm și pe sâni. Exclus domni generoși, pentru autografe :mrgreen:

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.