concluzie

Ca o concluzie la scandalul Volkswagen, Pig Brother a pus punctul pe i.

În rest, rămâne cum am stabilit. La americani, conduci o mașină sub 6 litri doar dacă ești un sărac care nu ia ajutor de șomaj. În rest, cu cât mai mare, cu atât mai bună. Dar poluarea VW, ntz ntz.

Iar în românia nu se va schimba nimic. Românul de rând nu va auzi niciodată de acest scandal, iar restul vor ști pe viață că Golful e cea mai fiabilă mașină din lume.

End of story.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

69 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Tocmai am vorbit cu unu’ la telefon sa vad un Polo din 2007..

    • ai grija sa il verifici la gaze

    • #3

      O sa-l pun pe-ala sa aprinda bricheta la teava de esapament.

    • #4

      bă! termenați-vă!
      E vorba de motoarele Diesel în USA.
      1. Motorina e mai scumpă decât benzina.
      2. Motoarele Diesel au standarde de poluare mult mai drastice decât cele pe benzină.
      3. VW a admis faptul că unele teste au fost trucate – “ntz, ntz, ntz” își pierde din efect
      4. Motor mare nu ]nseamn[ neap[rat poluare mai mare. Un Chevy Suburban bate la cur orice altă mașină în două pistoane pe apă la poluare.

    • #5

      Nea Ilie imi pare rau dar nu ai dreptate:

      In NA normele drastice pentru motoare diesel sint doar pentru masini mici si nu si pentru utilitare si altele mai mari. Curios ca nici un producator american nu are ( nu poate face) masini mici cu motoare diesel. Asa ca pentru a termina importatorii e mai simplu sa ai norme cit mai stricte.

    • #6

      Tu cum crezi că au reușit performanța ca în US să nu existe niciun Renault, niciun Citroen, niciun Opel, niciun Alfa Romeo și nicio Skoda?

    • #7

      Nu știu despre Citroen, Skoda, Alfa Romeo. Dar Opel este prezent pe piața din America, prin GM. Renault este pe piața din America prin Nissan.

    • #8

      Pentru cei care viseaza despre calitatea GM:
      Doi colegi au cumparat cu ani in urma masini:
      Unul a luat o Toyota Corolla celalat a luat Chevrolet Cavalier. Chevrolet a venit cu geamuri electrice si tot felul de alte accesorii incluse care costau in plus la Toyota. Ba chiar mai mult Cavalierul a costat mai putin decit Corolla.
      Dupa 13 ani Cavalierul era terminat iar Corolla merge fara probleme.

    • #9

      ați luat-o pe arătură…
      Nu firmele americane (deci nu GM) au generat acest scandal, deși sunt ferm convins că și ăia umblă cu fofârlica pe ici pe colo. Datele astea falsificate au fost scoase la iveală în urma unui studiu al unei societăți de verzi din EUROPA. Culmea, aceeași societate care a pus capac GM-ului din Detroit de acum câțiva ani pe motiv de sindicat. A fost singura dată în istoria US când un sindicat pierdea în instanță în fața unei fundații iar întreaga fabrică s-a mutat în sud: asamblarea în statele sudice în timp ce producția s-a mutat în Mexic.
      Așa că visătorii ăia de care vorbești nu există decât în poveștile tale cu ură și răzbunări închipuite.
      Nu cred că se cade să comparăm Toyota cu Chevy.
      1. Ca să fie clar de la început știu și sunt bucuros că cele mai vândute mașini în US sunt japoneze. www.goodcarbadcar.net/2015/04/usa-20-best-selling-cars-march-2015-sales-figures.html
      2. Chevy, pentru americani, este o marcă echivalentă cu Skoda în Europa. Un fel de jaf bine vopsit. Au câteva modele bune dar dacă ți-ai luat un Cruze, ai belit-o.
      3. Toyota n-o să facă niciodată ceea ce face Chevy cu Camaro: jasoncastriotadesigns.com/super-musclecar-from-general-motors-the-2016-chevrolet-camaro/ (oh, da, ai uitat de asta când ziceai de calitatea GM).
      4. Dacă vorbești de GM, vorbești de Alpheon, Chevrolet, Buick, GMC, Cadillac, Holden, HSV, Opel, Vauxhall, Wuling, Baojun, Jie Fang și UzDaewoo. Când o să facă Toyota o mașină echivalentă Cadillac-ului, atunci poți să le compari.
      5. Băi nene, falsificarea unor rezultate la testele de poluare ar trebui să fie subiectul, nu America, Japonia, Germania sau VW. Pe mine mă interesează toți, indiferent de unde sunt și ce firmă sunt. Faptul că Chinezii fac tractoare cu nume de autoturism nu mă fericește deloc, pentru că împărțim același aer planetar și mă interesează la fel de mult ca și scandalul VW.
      Încercați să scăpați de sindromul ăsta al fricii de americani. Așa cum v-am spus și mai sus, nu americanii au pornit scandalul ăsta și am vaga bănuială că și ăștia procedează la fel — a fost doar un context — a fost descoperită o minciună pe teritoriul american.

    • #10

      Nea Ilie degeaba imi spui ca GM face masini de 1000 de HP daca se zgircesc la o piesa ce costa 99c care costa viata unui om. In fond daca GM facea masini bune nu ajungea falimentara si se baza pe ajutorul guvernului USA care a pierdut 10 miliarde de $ in salvarea firmei.

      Ma intreb daca firma in cauza era americana si nu importatoare cit crezi ca era penalitatea? 200 de vieti cost doar 900 de milioane deci poluare cit sa fie? 20 de milioane ori mai putin.

    • #11

      GM e victima sindicalismului. Nu a unei proaste producții.

    • #12

      “…dupa 13 ani…” LOOOOL m-a spart comparativul lui Mihai cu colegii lui desculti care-si iau masina noua o data in viata

    • #13

      Acuma esti un antinevralgic spart. poti fi reaparat cu superglue?

  2. Schimb ulei si filtre VW Passat: 950 lei. Schimb ulei si filtre Opel Corsa: 250 lei. Cum plm?
    A, in State, acolo unde SI saracii au masini de 6 litri, schimb ulei si filtre la orice masina: 19.99$

    • #15

      Pentru aia 19.99 USD de care zici:
      – nu e schimb de ulei si filtre, doar ulei.
      – nu e ulei sintetic, e ulei mineral, ceea ce nici un producator nu recomanda decat in caz de extrema urgenta (adica daca nu mai ai deloc, pana ajungi la primul service).

      Opel Corsa si VW Passat sunt masini din clase diferite, iar atunci cand compari preturile ar trebui sa te asiguri ca e vorba de aceeasi motorizare, aceleasi consumabile etc.

    • #16

      Schimb lant motocicleta 500 lei, schimb lant bicicleta, 50 de lei. Cum plm?

    • #17

      schimb lant cruciulita de la popa 12 lei si tot s-a facut popa cu 2 lei =)) dar macar stiu ca asta e sfintita si pana la paste nu am nici o problema cu masina

    • @mihai – adevărul e că merită să plăteşti 700 de lei diferenţă pentru doi litri de ulei şi patru centimetri de carton în plus.

    • #19

      Astea sint din arici pogonici si alte romane de mare criculatie.

      Schimbat ulei + filtru la honda 50$.

    • mircea, faza cu “6 litri” se intampla in anii 60-70. La ora asta cred ca majoritatea sunt la 2.4-3.5 litri. Doar camionetele (dodge ram , ford f150, etc) au peste 3.5 (dodge ram spre exemplu are motoare si de 3.5 si de 4.7). Un schimb de ulei , acum vreo doua saptamani, pentru Toyota RAV4 – $68. Costa $19.99 probabil tot in anii 70. Te-ai uitat prea mult la filmul ala “Strazile din San Francisco” si ai ramas ancorat in trecut.

    • #21

      Primul link găsit cu prețuri:

      www.pepboys.com/service/preventive_maintenance/oil_changes/

      Ama pentru VW sunt recomandări speciale la ulei, asa ca prețul e diferit. Io am cumpărat VW-ul pentru ca am avut tot timpul încredere in nemți. Dar dupa scandalul asta…

    • #22

      Diana poti cumpar GM dar sa-ti prinzi cu tape cheia in contact sa nu cada cind esti pe autostrada.

    • #23

      Mihai: hai sa nu exageram! Mi se pare mie sau orice e american (USA) iti pute?
      Parcul auto al familiei Nostra lol e compus dintr-o nemțoaica, englezoaica si o americanca. Ghici care e preferata? Americanca, iezact!

    • Am dus masina trei ani la rind la schimb ulei in Queens, New York, si a costat de fiecare data 20 dolari. 30 daca o si spalam. Si uleiul era Valvoline. Masina, un Jeep Grand Cherokee Laredo cu motor de 4.7l de prin 2009. De noua tot acolo i-a fost schimbat uleiul. Nu’s cum se face ca inca merge brici.

    • #25

      Hai sa-ti zic eu ca am facut schimbul de filtre de ulei acum 2 saptamani la Păssat. Fix 429 de lei cu ulei full sintetic 5W30 si filtre Man. Asta in Romania. Daca la americani merge sa vinzi consumabilele la pret dublu de ce sa nu o faci nu?
      La 19.99$ primesti schimb de consumabile si ulei din asta www.youtube.com/watch?v=-avpx8UTakI si asta petru ca…se poate 🙂

    • #26

      huo, falsificatorilor!!!:)))

    • #27

      230, stai sa vezi cind iti spun ca iti fac schimb de ulei si o lista lunga de ” visual inspection” pentru mai multi bani. Visual inspection = se uita pentru o fractiune de secunda la fiecare item fara a avea o opinie. In alte cuvinte daca cureau alternatorului (de exemplu) iti cedeaza la 3 zile dupa ce a fost declarata buna in urma uni inpsectii vizuale nu poti face nimic…

  3. #28

    22.68 cm

    • #32

      ce vezi tu sunt mașini modificate pentru concursuri — iar alea fac excepție de la state-emissions — ori aici vorbim despre niște falsificări de date. În opinia mea, chiar dacă datele nefalsificate ar intra în limitele standardelor de poluare tot mi s-ar părea de porc să faci asta, și nu e vorba de vreo morală ci te gândești: câte alte date au fost falsificate?

    • #33

      Acel moment in care vrei sa intri intr-o discutie cat de cat serioasa cu un link de pe 9gag….
      Bine macar ca nu ai pus nimic de pe cancan…..

    • #34

      azi nu prea mă prind de poante
      în plus, 9gag a devenit un fel de glume la TVR1

  4. Eu am șofer, mașină cu șofer.

  5. e problema ca au poluat sau ca au ‘falsificat’ datele? ca nu e tot aia. ca si cum ai plati un chinez / mexican cu bani falsi. pai si ce daca-s falsi? ca oricum castiga putin. 😀 😀

  6. Dacă vrei să fii patron, cumpărăți un Vacheron!

  7. #40

    Cu VW nici la buci nu poti sa dai

    • #41

      Cum ma , nici cu Tuaregu’ sau cu Faitonu’ ? Nimic, nimic?

    • #42

      masini de #amarati

    • #43

      Trista trebuie sa fie viata alora care dau la buci cu masina. Nu mai ridica steagu’ sau ce?

    • #44

      sa inteleg ca la tine nici pronosagurile nu se downloadeaza cand iti vad moaca. stai calm, nu te ajuta nici mertzanu

    • #45

      Si mai trista trebuie sa fie viata alora care nici cu masina nu pot .
      Interesant totusi . Pe vremea tineretii mele reuseam sa dau la buci cu un trabant , ala fiind locul cel mai apropiat de confortul unui pat in care puteam sa duc o femeie in conditii aproape intime.
      Dar nah , standardele tuturor au crescut in timp.

    • #46

      Momentul ala cand incerci sa-i dai un raspuns pe masura celui care ti-a trollat brandul de la masina si nu reusesti nici cu ajutoare.

    • #47

      Hahaha.
      “ti-a trollat brandul de la masina”.
      Era naspa sa-mi fi trolat oglinda de la masina , sau ceva.
      Mosule , n-auzi ca VW e brand de #amarati ? Ce te face sa crezi ca “e brandul meu” ?

  8. #48

    Off-topic: As dori recomandari de masini bune (ma intereseaza mai mult producatorul si modelul – nu vreau Dacia, Renault sau una nemteasca din categoria VAG si cu probleme – as prefera sa fie berlina, business gen… urasc combi si nu am nevoie de asa ceva momentan) second hand, la un buget de cam 7.000 si 12.000 euro, preferabil masini care au varsta de maxim 5 ani. 😀 Nu vreau sa cumpar inca, vreau doar sa imi fac o lista de preferinte. Help? Thanks.

    • #49

      la un buget cam intre 7.000 si 12.000 euro*

    • Nissan! mai diferită de Dacia şi Renault nu există 🙂

    • #51

      Ce fel de model si de ce e bun Nissan? Intre 7k si 12k euro cam toate sunt combi din cate am vazut.

      Ma uitam si peste un Opel Insignia din 2010 si un Mazda 3 din 2012, ambele berline. M-ar interesa un feedback si despre astea.

      P.S. Nu vreau nici Ford. :))

    • #52

      ia-ti o toyota. un avensis

    • #53

      @boemul, ai să fii uimit…
      Din cauza embargoului american pe mașinile franceze, unele Dustere s-au vândut în USA sub sigla… Nissan

    • #54

      Honda. Accord.

    • #55

      Dacia cred că doar în Europa vinde sub sigla Dacia. În restul lumii e Nissan/Renault.

    • Toyota Auris HSD (Hybrid)

    • #57

      Ca posesor îți zic de pe acum: NU INSIGNIA!

    • #58

      De ce nu insignia? Ca eu anul viitor aveam in intentie sa-mi iau una.

    • #59

      Motoare cu foarte multe probleme (deh, motorizări Fiat) care implica cheltuieli foarte mari, fiabilitate scăzută…. sunt mai multe motive pt care nu recomand.

    • sigur, nea Ilie, chiar mă foarte mir… că vorba aia, una-i Dusterul, cu totul alta Qashqaiul 🙂

    • #61

      Dar de Volvo-uri ce parere aveti? 😀

    • #62

      niste chinezisme

  9. @Cleos

    Păpușă te scot la o lipie, d-aia de la Dristor, cu de toate cu ce vrei tu? Cu carne de vită iau eu. Ia zi, te scot? Ăăă?

  10. #64

    Staţi liniştiţi că are galeria Rapidului la ce să se uite!
    www.youtube.com/watch?t=8&v=67YADeyr4SY

  11. #65

    Urmeaza sa mai aflam ca VW da km inapoi direct din fabrica.

  12. 20$ oil change e posibil. E doar schimb de ulei mineral sau in cel mai fericit caz si de filtru. De ce este oferta asta ? unii o folosesc ca self liquidating offer, la dentist iti ofera cleaning destul de ieftin , dar ajungi pe scaun incepe sa iti spuna de carii si bal bla si mai trebuie sa lasi vreo 3,000 data viitoare. Am fost o data un astfel de schimb de ulei cu o masina veche, dai toate informatiile nume, email, telefon si apoi incepe si iti spune de probleme la masina si cat te costa.

  13. #67

    Intre timp, chiar nu a observat nimeni ca CEO VW si-a dat demisia? (www.cnbc.com/2015/09/23/martin-winterkorn-resigns-as-volkswagen-ceo.html).
    Hm, ciudat…

  14. Bre, să nu încurcăm borcanele. Dacă o mașină poluează nu înseamnă că nu e fiabilă sau dacă poluează mai puțin nu înseamnă că e.

    Pe mine unu’ m-ar lăsa rece scandalul ăsta dacă aș fi potențial cumpărător de VW și VW ar fi la fel de fiabile ca acu’ 10 ani. Că nah, am tot zis-o, mi-aș fi cumpărat cu dragă inimă tot un Polo dacă era făcut la fel de bine ca ăla vechi. Și primul criteriu rămâne fiabilitatea, îi las pe alții să salveze pinguinii cumpărând pocnitori cu motoare ecoshit.

  15. #69

    Care “vechile obiceiuri”?
    www.youtube.com/watch?v=pF7Y7pAMtFk