Vă era dor de taxa auto? Calmați-vă sânișorii, PSD dorește să vă interzică să aveți mai mult de o mașină second hand la doi ani. Pentru că, nu-i așa, doar firmele vor putea să importe mașini second și să le vândă.

Practic, eu, persoană fizică, nu mai am dreptul de a dispune de banii mei și de lucrurile mele, pentru că așa vrea mafia asistaților social. Pentru că o să fie greu ca samsarii auto să își facă SRL-uri care, de la anul, vor fi impozitate cu 1%, la o cifră de afaceri de maxim 1 milion de euro. Iată, gata, am curățat piața.

Pfuai, ce o să explodeze înmatriculările la bulgari. Plus taxa lui firea de acces în centru, plus noua taxă auto, la care se lucrează, va fi un vis.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

42 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Taxa de acces in centru e singura taxa auto ce are sens pana acum in istoria Romaniei.

    • #2

      agreed

    • #3

      sincer sa fiu, as pune si rovigneta de acces in bucuresti. vrei sa intri in oras, plateste taxa, ca de aia vii la capitala, sa simti aerul tare al inaltimilor. marca banul.

    • NU, eu vreau chiar si pasaport, pai nu? :)) .

    • #5

      Cand a pus Mazăre taxa de intrare in Mamaia, toata lumea i-a sarit în cap.

    • #6

      sunt absolut convins ca taxa de acces in centru va fi minunata

      iti dai seama, in loc de 100.000 de masini pe zi vor fi doar 10.000

      beton

    • #7

      @radu: cand a pus mazare taxa veneau ca lacustele
      zici ca urmau sa primeasca bani nu sa dea 🙂

    • #8

      >Cand a pus Mazăre taxa de intrare in Mamaia

      Nu se compara. Fara turisti, Mamaia e doar un sat mort. Fara provinciali, Bucurestiul e un oras mai curat si mai bogat.

    • #9

      ” Tim 1 Noiembrie 2017

      NU, eu vreau chiar si pasaport, pai nu? :)) .”

      Doar pentru tine, cred ca putem face exceptie si sa iti cerem de acum incolo pasaport de Bucuresti!

    • #10

      Define “centru”

    • #11

      @radu. fara provinciali nu aveati primarita moldoveanca :))

  2. Muie la toti! Multa muie! Cat mai multa muie!

    • Bla..bla…bla…ca sa dai muie nu e suficient sa stai pe net. Deci mergi si da muie live altfel nimic nu se va schimba si o sa ramineti toti cu muie luata si nu data.

    • Imi caut de munca prin strainataturi ca m-am saturat. O natie de prosti, fara coloana vertebrala si fara creier. Vezi ca ala fute toata economie tu continui sa il alegi pentru 5 lei pe luna. Am incercat sa demonstrez unor persoane mai inaintate in varsta cu cifre si calcule ca aia iti da 5, dar pierzi mult mai mult, ei nu si nu… Vazusem ieri la pro tv, ca un milion de tineri nu muncesc, UN MILION. Va dati seama ce inseamna asta la o populatie de 18 milioane de locuitori? Mai aveti vreo speranta ca se vor indrepta vreodata lucrurile?

    • #15

      Roiu! Plecarea inadaptaților ne întărește ca nație, așa se cerne grăul de neghină.

    • Da vad, e plin facebook-ul de tarie, cu like-uri si particip. De la atata tarie astia s-au gandit ca pragul pentru abuz nu e o idee chiar rea, s-au gandit ca jonglarea cu impozitele pe salariu e posibila, ca prostimea tace. Baga repede o petitie online pana nu se batatoresc legile si nu mai stie nici dracu de ele, sau un eveniment pe facebook cu niste memeuri de alea cu texte amuzante si frumoase.

    • @Andrei: si daca tu, ala care ramine, esti inadaptatul? Cel care nu accepta schimbarea sau caruia ii este frica de necunoscut?

    • #18

      >așa se cerne grăul
      Grăul?

  3. #19

    Ma intreb oare ce o sa iasa la alegerile urmatoare si ce or sa faca aia care vin. De data asta nu il mai au nici pe ciolos pe care sa dea vina, pnl e in tovarasie cu psd, pdl nu mai exista, prm nici atat, usr e o gluma.
    Pana acum cam orice chestie a durat doua saptamani si apoi parca nici nu s-a intamplat. Cat timp mai poate romania sa mearga in haosul asta? De cativa ani nu am auzit mai nimic de genul “anul viitor urmeaza sa facem asta” sau “ne apucam de asta”. S-a abandonat totul si auzi doar de scumpiri si de legi tampite.

  4. #20

    Nu ii deranjeaza cu nimic pe votantii pesede, marea majoritate nu stie ce e aia masina da sa mia si posede una. Este pentru prima data cand ma gandesc serios sa imi fac cumva mutatie la bulgari, trebuie sa fie simplu, poate as putea aplica si pentru cetatenie sa nu ne mai complicam.
    Nu pot sa cred cat de mult o sa ne-o traga stia in urmatorii 3 ani si ceva, va fi porno din ala rau.

    • #21

      da, dar trebuie sa fii macar vreo 3 luni in tara de mutatie, desi nu cred ca o sa te controleze cineva dar nu stii cum ramane pestoiul psdist fara bani si se gandeste sa te amendeze retroactiv

  5. #22

    Până la taxa de centru, eu încă aștept să se ridice mașinile din centru. Pe mine mă afectează direct în fiecare zi mașinile de pe strada Mămulari, Negru Vodă, Udricani, Moșilor.. Străzi pe care uneori rămâne doar o bandă șerpuită din cauza mașinilor parcate, în condițiile în care în zonă sunt 3 parcări mari (Magazinul Unirii – Gratis primele 2 ore, Tribunal, Bibliotecă și tot spațiul verde ucis de către Negoiță și transformat în parcare.
    Am oprit vreo 2 mașini de poliție rugându-i să facă și ei ceva dacă tot sunt în zonă si idioții blochează treceri de pietoni sau străzi și răspunsul a fost să sun prima oară la secție că ei au alta treabă în zonă si blabla bla.

  6. #23

    Nu stiu altii cum sunt, da’ mie mi-e dor de toti astia (PSD/ALDE/PNL/etc) ca de-o tumoare canceroasa. Iar de actiunile lor (minciuni/taxe/jaf/vodevil) nici atata.

  7. #24

    Cartography ?
    Despre ce vorbiti aici, mai flacai ?
    O dat testo in voi.

  8. #25

    Samsarii nu au nevoie de firme sa vanda masini, ei liciteaza de pe contul unei firme si masinile nu ajung niciodata pe numele samsarilor (daca nu vor ei). Firma isi ia comisionul de la samsar, iar fentarea taxelor ramane in grija firmei. Nu se schimba nimic, ramane totul ca inainte.

  9. #26

    Deci TelDrum devine dealer auto

  10. Stai si ce-i rau in asta?
    Ca sa nu cumperi mai mult de o masina sh in 2 ani? Ca si-asa s-au umplut orasele de “baieti destepti”, care iau din germania 10 masini cu 1000 de euro si le vand aici cu 500 euro bucata. Uite tocmai pentru asta e buna legea. Pe de alta parte, accept chestia cu “pe banii mei sunt constrans sa-mni cumpar masina cand vrea statul”.
    Insa, cam cate masini schimba romanul pe an? Sa se mai potoleasca, sa dea banii pe altceva, nu numai pe masina “noua” – pentru el din an in an, ca aia de-a folosit-o un an sau mai putin e vai de mortii ei deja și nu-i buna nici de fier vechi. Hai ma, serios?

    Nu iau apararea partidului, lual-ar dracii sa-l ia. Insa taxele si impozitele pentru gagii care invart masini ca ciorapii mi se pare de bun simt.
    Nu ca ar trebui autoritatile curului sa faca autostrazile alea cu care se lauda de mii de ani. Ca-n oras ti se rupe tie ca pe autostrada bucale- constanta ai 10 benzi pe sens cand pe strada mantuleasa stai bara la bara cu toti taximetristii.

    • #28

      Da chiar?! Ce atâta burghezie? Ia hai, cei născuți în zile pare sa meargă cu mașina doar în zile pare ale lunii. Și cei născuți în zile impare sa nu meargă deloc, ca aduc unii 10 mașini la 1000 de euro de afara. Logica de fer

    • #29

      Geesh, o asemenea lege e neconstituţională în primul rând, pentru că îngrădeşte dreptul omului la proprietate.
      În al doilea rând, e complet tâmpită, pentru că îngrădeşte dreptul omului la proprietate.

      Mâine limităm numărul de telefoane că se supra-solicită reţelele gsm, sau de calculatoare, sau ce?

      Ce se întâmplă aici e tipic. Se încearcă rezolvarea unei probleme complexe în singurul mod în care nişte oameni fără educaţie ştiu s-o rezolve: cu toporul aka interzicem tot.

      Schema e simplă, se cumpără pe SRL de românia, fără TVA, şi se vinde pe persoană fizică, cu acte false. E banal. Pentru că la poliţie te poţi prezenta cu orice hârtie semnată de oricine, şi să înmatriculezi o maşină ca persoană fizică.

      Problema poate fi rezolvată mega-simplu, încă de la import, dar asta ar afecta şi sursele de alimentare ale partidelor cu bani din evaziune, aşa că se evită deranjul.

      În spiritul legii respective, eu zic că problema s-ar rezolva mult mai simplu ca la saudiţi: interzicem femeilor să conducă şi iaca, 50% din trafic s-a redus instant, nu?

  11. #30

    Sa zicem ca asta e cea mai mica problema. E o incalcare a drepturilor si libertatilor dar sa zicem ca e ok.
    Pe langa asa: serban nicolae a depus initiativa pt zone cu taxe reduse/speciale acolo unde apar modificari naturale ale reliefului gen insule sau brate ale apelor curgatoare, gen. Belina este intamplator in categoria asta.
    Altii: sa nu mai fie trafic de influenta atunci cand parlamentarii reprezinta interesele unor privati
    Altii: sa poata alesii si functionarii sa fie in societati cu diverse activitati comerciale, sa nu mai fie asta un conflict de interese
    Banuiesc ca o sa tot apara chestii de genul asta

  12. #31

    Am lucrat in Franta o perioada, salariu bunicel, o masina SH era 2.500-3.000 Euro, bani ce ii puteai strange lejer in jumatate de an. Aveam un coleg care se plangea ca sotia ii ia masina si el trebuie sa vina cu autobuzul la munca asa ca l-am intrebat de ce nu-si cumpăra inca una ca nu e asa scumpa. Mi-a povestit ca la a 2-a masina deținuta platesti impozit foarte mare, aproape cat prețul masinii si de asta nu-i convine, plus ca in functie de cât timp ai carnetul de conducere mai plătești niste bani in plus.

    Asa ca nu ii mai plângeți pe samsarii din Romania care conduc BMW X6 si parcheaza unde vor muschiul lor, mie mi se pare buna aceasta taxa, poate asa mai scăpam de toate tigăile care se conduc prin țara punandu-te si pe tine in pericol, multe nu au RCA si nici ITP valabil.

    • #32

      Tin sa te contrazic la o chestie : in Franta nu exista impozit pe masina. E adevarat daca ai 2 masini pe numele tau creste asigurarea ptr a doua, dar cum bine ai spus depinde de experienta, capacitatea cilindrica a masinii, caii putere, anul fabricatiei etc…si cel mai important se calculeaza asigurarea in functie de bonus-malus.

  13. #33

    “Practic, eu, persoană fizică, nu mai am dreptul de a dispune de banii mei și de lucrurile mele, pentru că așa vrea mafia asistaților social.”

    vs

    “Practic, eu, persoană fizică, nu mai am dreptul de a dispune de localul meu, pentru că așa vrea mafia nefumatorilor.”

    E greu la deal cu drepturile de proprietate.

    • #34

      E GREU LA DEAL CU LOGICA, PRETENASH. pentru ca una e sa faci un spatiu dedicat servirii publicului, prin urmare, trebuie sa te conformezi legii daca vrei sa faci bani din asta, si alta e sa ti se interzica sa cumperi chestii pentru ca asa vrea statul. cu placere, prima lectie e gratis.

  14. #35

    de minim 2 ani samsarii “profesionisti” nu mai pun masinile pe numele lor si le vand “clientilor” direct de pe firma ( unele firme in romania altele in bulgaria,ungaria,lituania, sau din toata UE )

  15. #37

    Hai sictir!

    Taxa pe centru era necesara de ani de zile. + provincia sa plateasca taxa suplimentara pt a intra in oras cu masina.

    • #38

      Nu numai provincia, oricine! Inclusiv bucurestenii cu stea in frunte.
      Ar trebui ca orice lege sa se aplice unui principiu, nu unei categorii de persoane.
      De ce sa nu punem taxa de centru numai posesorilor de Dacie? Sau numai celor de BMW?Sau celor cu ochii verzi?

    • #39

      pai taxa se aplica unui principiu, principiul este ca Bucurestiul apartine bucurestenilor. Ceilalti platesc. 😀

  16. e normala taxa de centru in bucuresti. Pentru ca ai multe optiuni de ocolire

  17. #41

    Solutiile cele mai simple si bune :
    – RAR sa verifice pe bune toate masinile
    – masinile straine sa aiba drept de circulatie 3 luni pe ani. Vrei mai mult iti iei numere rosii si le dai jos la granita sau o inmatriculezi de tot aici. Cine e in tranzit se incadreaza in 3 luni. asa scapam de bulgaroaice
    – fiecare oras isi pune taxa de poluare si volum pentru acces in interior. Ai un SUV de 3 tone euro 2 platesti ca ne axfisiezi pe toti – daca nu mergi pe camp cu el-. ai o electrica mica de oras sau un smart euro 6 platesti mai putin.
    In rest fiecare sa cumpere si sa circule cu ce vrea, e o tara libera