Ca urmare a articolului de aici, rezultanta a fost asta.

Subway Romania este cel mai nou brand intrat in portofoliul People Public Relationships Agency. Contul a fost castigat in urma unui pitch la care agentia a fost invitata dupa ce a luat Aurul la Sabre Awards (cu o campanie dezvoltata pentru Cafeneaua Veche), la aceeasi categorie unde a fost nominalizata si o campanie Subway, arata un comunicat emis de agentie. Incepand cu 1 martie, agentia va gestiona relatiile cu presa, campaniile promotionale (creatia si distributia materialelor), evenimentele speciale si comunicarea in social media.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

17 comentarii Adaugă comentariu

  1. ,,Contul a fost castigat in urma unui pitch,, e unul dintre motivele pentru care lumea merge la serviciu nu la munca!

  2. si acu sa asteptam pe domn Capanescu sa ne explice ca aia de la Subway is niste prosti incuiati

  3. #7

    excelent ca ai pus ce cautari google vin la tine:
    Dizblocaria canalelor la antenă barabolică pachet
    erectie in public
    vedete prinse in pasarica goala photo
    traducere in limba maghiara sugi pula

  4. Ah, si ce mai comentau unii la articolul ala ca degeaba-i uram domnului Capanescu succes la munca luni, ca n-o sa se intample nimic, ca reclame proste au mai fost, etc.

  5. #13

    influentatorule!

  6. #14

    Deci s-au vindecat de timiditate, să-nţeleg 😀

  7. #16

    din ce inteleg eu, au schimbat agentia de pr, nu de creatie. sa nu le confundam.

  8. #17

    Subway voia sa renunte la Publicis de la inceputul anului trecut. S-a si facut in primavara trecut un pitch pe neve. Nu erau multumiti ca au primit Publicis pe retea de la Publicis Bg, care lucra cu masterfrancizorul.