Bine, eu sunt ferm convins că doamna Pocora este plină de intenții bune, iar în cercul lor, strâmt și intim, se felicită reciproc despre joaca asta lingvistică minunată pe care a găsit-o ea și o împrăștie prin piață. La fel de convins sunt că habar nu are ce e aia Reddit, redtube e doar un nume ciudat, iar în viața ei a fost genul de fetiță ținută din scurt de tati, care a vrut doar să prelungească prezența diverselor membrane din corpul dânsei cât mai mult timp, iar, după ce a scăpat din liceu, în facultate a avut doar ieșiri la nivel superior, nu la nivelul la care ar fi putut auzi Ce e, bă, cu tutele astea?

Problema e că, atunci când ai un brand care lucrează direct cu publicul, ai nevoie de cineva care are și școala vieții, știe limba română și, mai important, știe sensuri și contrasensuri lingvistice, adică o fată streetsmart, nu doar cu Harvardul în buzunar.

Pentru că, altfel, după duma milenara despre tutele cu atitudine, vom afla și că Generali Asigurări pune mij-ul din mijlocul evenimentelor, iar sigla dânșilor va fi un veveriț care împinge o veveriță spre o scorbură aflată pe un deal nămolos.

Am primit un mail de la cineva de la PR-ul Generali, cu un conținut mai mult decât trist. Mi se recomandă să îmi schimb tonul, pentru că acum, gata, mi-a oferit Mihai Crăcea, piarista de serviciu, adevărul. Mihai Crăcea, o să îți public textul, pentru că mie chiar îmi place de doamna Pocora. Tu, cu siguranță, ar trebui să mai treci puțin pe la școală, să mai înveți unele lucruri despre meseria unde te prefaci că muncești. Iar ca sfat de la cineva care muncește în domeniu din 2006, când și tu, și doamna Pocora, plimbați trenulețe pe la grădiniță, să știi că Reditude tot prost sună, tot a Redtube, Reddit și alte declinări. Sper că ți-a plăcut schimbarea de ton.

Buna ziua domnule Ametcea,

Va scriu in legatura cu un articol postat recent pe arhiblog.ro ( arhiblog.ro/spiritul-tute-puternic-romance/ ) pentru o scurta clarificare.

Din nefericire, cei care au creat postarea au facut o greseala de scriere si, in loc de #Reditude – numele campaniei noastre, a rezultat #Reditute. Cred, de asemenea, ca ati observat ca postarea nu a fost facuta de Generali sau de colega mea Ana-Maria Pocora. Astfel de greseli pot aparea fara sa le putem controla si consideram ca merita putina clementa si intelegere.

Asadar, pentru ca este vorba de o simpla eroare de scriere care i se poate intampla oricui si care nu ne apartine in cazul de fata, va rugam sa reconsiderati continutul si tonul articolului mentionat.

Cu siguranta, impreuna cu Ana, va stam la dispozitie pentru orice detalii despre compania Generali si despre campania Reditude daca sunt de interes pentru dumneavoastra.

Va multumesc pentru intelegere si va doresc o zi cat mai buna,

Mihai Crăcea

Public Relations Specialist

M +40 723 198 907

mihai.cracea@generali.com

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.