Tocmai mă hlizeam mai de dimineață la un studiu ceva, pe la Sorin, studiu care spunea că există social media manageri în românia care câștigă 3400 de euro. Desigur, înclin să cred că totuși e o greșeală de conversie valutară și acolo e vorba de 3400 de lei.

Deși, dacă e să mă întrebați pe mine, 300 de euro pentru majoritatea celor ce se intitulează social media manageri în românia e deja prea mult. Pentru că rezultatele „excepționale” se văd la tot pasul, în campanii, idei de campanii, bani aruncați aiurea și oameni dezamăgiți de plimbări stupide Prin X Oraș sau alte tolomacănisme.

După care am primit această invitație la leapșă și mi-ar reconsiderat poziția.
300 de euro e mult pentru un SM Manager. Mult prea mult.

Băi, domnilor și domnișoarelor social media manageri, când vă propuneți așa ceva ca mecanism de campanie, automat targetați copiii, adolescenții și idioții. Nici un om întreg la minte și trecut de 25 de ani nu o să facă o asemenea mizerie, fumată pe internetul românesc încă înainte de a vă asocia voi în voluntariat sau de a avea prima experiență fără haine cu alți oameni, if you know watta mean 😉

Anii 2006 au sunat, își vor leapșa înapoi.

internet-leapsa-2006