Întâi a venit Carrefour, cu mizeria asta îngrozitoare de parizer prăjit cu chiflă, numit parizburger. Cred că am mai întâlnit ideea la una din rețetele lui Pehtrișhor, de pe Digi, era tot ceva sănătos și gustos, cu parizer prăjit.

Acum văd că, după succesul nebănuit al rețetei carrefouriene, s-a gândit și Kaufland să fure ideea cu mâncare pentru câini abandonați, servită între vegetale și numită pompos Paste cu…ceva.

Nu vreau să vorbesc despre cât de nesănătoase sunt chestiile alea și în starea originală, neprăjită. Carnea din parizer și cremwurști este formată, exclusiv, din resturile rămase de la animal plus carne separată mecanic, adică se iau resturile de animal și sunt aruncate într-o mașină de unde țesuturile moi, tendoane și alte chestii sunt împinse afară cu presiune, sub formă de pastă, rămânând în urmă oasele. Bănuiesc că e common knowledge și nu e nevoie să subliniez cuiva.

Ce vreau să spun este că rețelele de hypermarketuri dețin primul și cel mai bun instrument de măsurare a sănătății economiei și a bunăstării populației. Iar atunci când hypermarketurile încep să bată monedă pe cele mai împuțite produse pe care le dețin, încercând să le ofere drept gourmet, înseamnă că piramida aia a lui Maslow s-a întors pe dos și că sărăcia e pe noi cât casa. iar puterea de cumpărare a oamenilor se îndreaptă vertiginos spre-njos.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.