Kaufland a făcut campanie, cu cine altcineva decât cu Haț Gionule. Nu sunt eu în măsură să comentez alegerea, criteriile îmi scapă și dacă Morodan sau Ich pot face campanii la diverse, nu văd de ce nu ar face haț, care, la final, e un băiat muncitor, care profită de popularitatea sa. Altceva aș vrea să spun. Să privim pozele.

Să ne imaginăm că, în locul lui Haț, era o domnișoară înconjurată de bărbați, care îi pun mâinile pe piept. După care o poză la bustul gol, în magazin, ținând niște hălci de carne în mână.

Cam cum ar fi reacționat batalioanele de doamne care bat câmpii toată ziua despre exploatarea femeii de către om? Cum ar fi privit sublinierea că o persoană frumoasă (Haț este un bărbat frumos, să nu ne dăm după gard) este asimilată cu o bucată de carne? Oare domnișoarele din agenția care a gândit și realizat capodopera ar fi făcut la fel cu o femeie?

Exact aici este problema. Vrem să fim egali, vrem să fim priviți ca oameni, dar cât timp e vorba de noi, restul sunt niște bucăți de carne atinse pe piept.

Big fail.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.