Mai țineți minte, voi, bătrânilor, când arhiblogul a luat o pauză, prin 2008 sau 2009? Mi-am adus aminte de ea citind despre campania de la Hostgate, dedicată bloggerilor.

Ești blogger? Hostgate te invită la concursul Hosting Experience, cu premii în valoare de 5000 lei. (Regulament Concurs)
Dragi bloggeri, vă invităm la un concurs perfect pentru voi – pentru că tot ce trebuie să faceți e ceea ce știți mai bine: să scrieți un articol pe blog.
Tema acestuia: experiența avută cu serviciul de hosting.

Așa că o să scriu despre experiența mea de când eram tânăr într-ale bloggingului și nu știam mare lucru.
Pe vremea aceea, aveam un hosting obosit la GoDaddy, într-adevăr, ceva ieftin pentru vremea respectivă. Hosting shared, pentru bloggeri începător. Cât de cât, era funcțional, eu mă împăunam cu cât de bine mă pricep la chestia asta, totul minunat.

Până când, într-o seară, un băiat s-a decis că e momentul să iau o pauză și a început să îmi dea flood cât cuprinde. La modul că mi-a pus jos situl de nu mai puteam accesa nimic din el, doar mă uitam la pagina goală și mă scărpinam în cap. Soluția găsită a fost să intru în legătură cu client service de la GoDaddy, să mă ajute, că doar sunt client plătitor.

Știți cum m-au ajutat? Au închis accesul la blog și m-au rugat, plini de respect, să îmi rezolv problemele cu cei ce îmi dau flood, după care să îi anunț. Dacă vă mai putem ajuta cu ceva, suntem aici numai pentru dumneavoastră. Și aia a fost, nu mi-au mai răspuns la mailuri, la nimic, accesul tăiat și atât. Cu cine să iau legătura, ce să fac?

Serios, au fost vreo 2 săptămâni de iad, în care nu mai știam ce să fac, renunțasem la jobul de la Philips ca să mă dedic scrisului, situația nu era roz deloc. Plus de asta, eram super dezamăgit și nu înțelegeam, eu alesesem un hosting extern tocmai pentru că profesionalism, imaginea din mintea mea era că sunt profesioniști și că își prețuiesc clienții. Se pare că m-am înșelat.

Sigur, pentru mulți dintre voi, acum pare o rezolvare simplă, iei baza de date, iei fisierele și ai plecat. Dar eu, atunci, nu mă pricepeam deloc la așa ceva, iar internetul nu era ca acum de dezvoltat. Plus, era teama de necunoscut, ar fi trebuit să îmi bag nasul în ceva ce mă depășea, iar acel ceva susținea munca mea.

Anyway, după ce m-am chinuit degeaba atâta timp cu ei, mi-am luat inima în dinți, am apelat la un hosting românesc, care mi-a rezolvat problema. De asta, după atâția ani, sunt, în continuare, de părere că, dacă ai site românesc, în românia și nu ești specialist în servere, baze de date, routing și altele, e de preferat să apelezi la un hosting românesc, cu customer support 24/7, cu cPanel, cu securitate site și care te poate ajuta mai mult decât un indian sictirit dintr-un call center dedicat americii.

Revenind la concursul Hostgate, bloggerii mei, este simplu, pentru voi, niște titani ai peniței (tastaturii).

Întâi de toate, trebuie să redactați și publicați un articol, pe blogul personal, cu tema „experiențe în hosting”. Articolul trebuie să aibă minimum 1000 de caractere și să conțină/includă obligatoriu 2 link-uri do follow către hostgate.ro, cu ancorele „gazduire”, și „gazduire web”. De asemenea, este necesar ca blogul vostru să fie activ (să fie publicat cel puțin un articol/lună) și să aibă o vechime de minimum 12 luni.
Apoi, vă puteți înscrie în concurs exclusiv printr-un e-mail către adresa : concurs@hostgate.ro. E-mailul va conține următoarele date:
• Nume
• Prenume
• Număr de telefon
• Link către articolul scris pentru concurs
Ce premii puteți câștiga?
• Premiul I / Voucher Emag / 2500 RON
• Premiul II / Voucher Emag / 1500 RON
• Premiul III / Voucher Emag / 1000 RON

Nu mai rămâne decât să faceți ce știți voi mai bine. Să scrieți, să scrieți bine și să vă luați premiul. Iar în timp, să ne vedem împreună la vreo conferință și să vă aduceți aminte cine v-a dat primul push spre celebritate.