nadia-homoc

Citesc de aproape un an de problemele pe care le are Cargusul. La toate simplificându-se totul prin Curierii prost plătiți, suprasolicitați, șefi idioți, condiții de muncă groaznice.

Ce a făcut de fiecare dată Cargus, prin managementul său luminat? Ce face orice manager român, trecut prin școala vieții.
A băgat rahatul sub preș, a angajat alți fraieri, care au muncit câteva luni, până când li s-a luat și tot așa. Lasă, important e că salariile personalului TESA sunt mari și bune, sclavii să muncească.

În toată perioada asta, serviciul a avut de suferit, livrările au venit aiurea, clienții sunt extrem de nemulțumiți. Eu personal refuz să comand de la un magazin care afișează că livrează prin Cargus.

finstore

Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 14% în 2015 comparativ cu anul 2014. Volumele transportate au crescut pe ambele segmente de clienţi, B2B (business to business, şi B2C (bu­siness to consumer), sus­ţi­nute de expansiunea ponderii co­merţului online. Pe acest seg­ment compania a înre­gis­trat o creştere de peste 70% a volu­melor transportate faţă de anul 2014“, a spus Nadia Homoc, di­rector comercial al Urgent Car­gus

Deci totul e bine, stați liniștiți.
Aștept cu încredere Black Friday și magazinele care vor livra cu Cargusul. Va fi o plăcere.

Dacă v-a plăcut ce ați citit, dacă știți că am rămas din ce în ce mai puțini oameni verticali, avem și noi nevoie de voi.

Alte articole din arhiva de aur