Și tocmai când credeam că reclama de la Publicis e vârful cretinismului pe 2013, apare Arsis, să îmi demonstreze că există rezerve infinite, când vine vorba de prostie.

Via Alexandru Negrea

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

62 comentarii Adaugă comentariu

  1. probabil si ei au ceea mai buna carne (in frigider)

  2. nu zic cu rautate, dar oferta de schimbare vecini nu au? Dau dezosat daca e cazul

  3. trolling: titlul nu ar trebui sa fie “Schim-ba-ti copi”?Sa inteleaga si new wave

  4. Era buna reclama asta acum cativa ani, atunci cand unii cetateni de la noi isi vindeau copilul pe un televizor ‘colorat’.

  5. #8

    Daca la alea doua, iti venea sa faci misto, la asta nu-mi vine sa zic decat ca e o cretinatate.

  6. Asteptam reclama cu “Nu iti permiti un iPhone 5? 2 rinichi si un ficat de la copilul tau* rezolva problema!”
    *nu trebuie sa fie al tau neaparat

  7. #10

    S-o fi referit la schimbatul pemparsilor?

  8. Parca era mai bine: Nu-ti poti schimba echipa favorita de fotbal, dar iti poti schimba telefonul. Dar ce stiu eu…

  9. #12

    Nu ma pricep, doar zic.
    Alea doua au fost bagate pe net si apoi retrase, asta vad ca a primit ok-ul final.

  10. #17

    numara arhi minutele ramase:))))

  11. Arhi, asa-i ca regreti ca nu iti poti schimba cele doua minuni de acasa :)))?

  12. in spatele reclamei asteia se afla un om traumatizat in copilarie nasol de tot

  13. #21

    Asta e e dovada faptului ca seplimba niste bani prin agentii, regii, etc, doar de dragul plimbarilor. In realitate, in foarte multe situatii nu intereseaza pe nimeni nimic. Nu rezultate, nu target, nu nimic.
    Doar sa fie…
    Stim toti, nu generalizam, nu toti fac asta. Doar unii.
    Si toti directorii de marketing care iti dau buget sa le faci ceva, dandu-le inapoi 10-20% (legal).

  14. #22

    asta vrea sa fie in stilul dedeman.
    dar sunt ele cam tampitele, dar nu chiar asa de crunte. barem unele de la ei sunt chiar amuzante.

  15. #24

    Tot n-ai inteles nimic,clipurile de la Publicis nu erau reclame,erau manifestari artistice ! N-ai cu cine ma,n-ai cu cine !

  16. “erau manifestari artistice ! ”
    erau manifestari de tot kktu !
    gata,am corectat 🙂

  17. #26

    eu cred ca in acest afis este o cretinatate si o cruzime asumata. in primul rand as vrea sa stiu daca sunteti la curent cu neorealismul italian de dupa cel de-al doilea razboi mondial. in caz ca nu sunteti, inseamna ca aveti mai carente si nu avem ce vorbi, asa ca recomand mai intai o minima documentare.

    in caz ca totusi ati auzit de neorealismul italian, desi nu cred, asa cum se poate observa si in “Ladri di biciclette” sau in cateva filme ale lui Visconti sau Rossellini (si nu Isabella, ignorantilor, aici vorbim despre tatal ei), aici avem un realism si o cruzime asumata, generata de precaritatea situatiei economice si a problemelor sociale. la fel cum era in Italia post-Mussolini, unii sunt impinsi de societate si de marasmul economic sa fure biciclete, altii sa se ascunda in marea masa a muncitorilor pe plantatiile de orez, iar altii sa schimbe copiii sau telefoanele.

    dar cum neorealismul italian se pare ca nu e asa cunoscut precum merita, iar nu toata lumea are 3 ani de SNSPA si master in comunicare, vad o gramada de neaveniti care comenteaza aceasta reclama desi nu o inteleg, desi totul in aceast afis este ASUMAT.

    • #27

      as vrea sa iti pot da o bere, cumva… :))))))))))))))))))))))))

    • ai uitat sa zici de “Pistruiatul”, “Noi cei din linia-ntai” si succesele poloneze pentru cei care isi amintesc “Norii negrii”, “Arabela” si “Vizitatorii”

    • #29

      pane wrzstobszylno

    • norii negrii m-au facut sa ajung sa cant la corn. muzica aia m-a impresionat www.youtube.com/watch?v=8kcL9QF5p9k

    • #31

      @Lucifer: noi aici vorbim de neorealismul italian, nu de epigonii sai. da, e cunoscut ca scoala poloneza de film e tributara neorealismului italian, dar tu faci aici o confuzie care ma face sa cred ca inca mai ai mari lacune. intr-adevar “nori negri” e un serial polonez, ne asumam asta, dar “arabela” si “vizitatorii” sunt exponente ale scolii cehoslovace, in care se se asuma atat de mult ca in neorealismul italian.

    • #32

      totusi, in arabela discutam putin si de suprarealism, privind personajul Rumburak, un personaj inextricabil, gandit in spiritul operei lui von Trier

    • scuza-ma maestre perkele, sunt doar un epigon! Arata-mi calea, cate haltul, vezi ca era batman…era ta-su ma…

    • #34

      da, dar in reclama respectiva, nu e deloc suprarealism, e doar o cruzime asumata. asa ca sa nu divagam, e foarte cunoscut ca in scoala cehoslovaca nu se asuma atat de mult, chiar se asuma putin comparativ cu alte scoli sau cu Visconti sau Rosellini, iar aici este vorba despre asumare. ca sa puteti intelege afisul respectiv, trebuie sa aveti aceste minime cunostinte, pe care e evident ca va lipsesc, asta pe langa un master in comunicare si vreo 3 ani de SNSPA. va invit chiar la SNSPA sa discutam despre asta, daca e totusi nevoie, clientul a fost foarte multimit de afis.

    • ceee fin ai dat-o!!!!

    • #36

      Perkele, esti ca si vinul , cu fiecare comentariu devii tot mai bun 🙂

    • #37

      Amin. Se ridica 2, langa jerome si sarpele, perkele si w

    • #38

      Am citit, normal, ce a scris Perkele.
      Frumos, chiar frumos.
      Sper sa nu jignesc pe nimeni daca spun ca, nu pot sa-i spun comentariu, aceasta mini proza e ceva rar.
      Umor, inteligenta, cultura.
      Perkele, chapeau !

  18. #39

    @Perkele

    superb! as vrea sa te rog sa ma inviti la sedinta de luni 😆

  19. #42

    te rog, nu-mi face asta…

  20. #43

    Sunt curios când o să vină primul cu “uite că și-au atins scopul, că noi vorbim despre ea”.

    • Neah, mi-e prea lene. Prea mult World of Tanks azi.

    • Uite ca si-ai atins scopul, ca noi vorbim despre ea.

    • #46

      Si-a atins o laie.Cand rade tine un online intreg iar clientul sterge clipurile, se numeste fail

    • #47

      Sunt deja pe facebook, imi explica chestii gen publicis 1 bloggeri 0, reclama e virala, si-a atins scopul.:)))

    • #48

      Stai puţin măi Cetine, scopul unei reclame nu era să mă facă să vreau să cumpăr? Or pe mine pe bune că m-au speriat reclamele alea şi nu o să cumpăr NICIODATĂ de la subway! Dacă cumva după ce îngurgitez acele sandwişuri o să am o dorinţă cruntă să merg la SNSPA ca să pot înţelege ce am mâncat?:))))))))

  21. Respectuos va rog sa-mi aprobati sa-i dau 20.000 de pumni in cap!

  22. #51

    Daca nu ma insel, proprietarii Arsis detin si fransiza Subway in Romania…

  23. #52

    Apropo, de cand “buda” e frecventabil si mai apar linkuri de la el, si la tine si la zoso?

    • #53

      Eu sunt amic cu buda. Nu il citez ptr ca in genere scrie porcarii:)))

    • #54

      Budă ăsta mi se pare unul dintre oamenii cei mai plictisitori si mai scarbosi din online. avea un blog obosit in care nu scria absolut nimic interesant, doar “cum să”-uri pentru bloggeri si analize obosite, apoi s-a transformat in mare om de marketing si avocatul folosirii Facebookului de catre companii, prostind pe multi ca e specialist in “social media”. Bine, macar nu e Ciubotaru, care a citit niste carti la viata lui si a terminat filozofia, dar tot scrie scremut si fara imaginatie si plictisitor, avand si 1 articol la 5 advertoriale.

  24. #55

    voiam sa va anunt neaparat ca imi vine sa ma cac.

  25. #57

    in universul acestei scrieri pe blog, perkele s-a comportat ca dumnezeu

  26. #59

    “Imi sugi pula, nu e o gluma, e un fapt.
    ba-dumm-tzz!”

    dezvoltati :))

  27. #60

    Ingaduiti-mi sa va atrag atentia asupra unei reclame pe care, personal, o consider cea mai proasta decizie de marketing a anului. E vorba de reclama la jocul de scrabble produs de Mattel care ia pur si simplu reclama englezeasca si supraimprima voci in limba romana. Nu poti prezenta in Romania cuvinte precum QAT si QI – nici macar englezii nu stiu ce reprezinta (moduri de a scapa de litera Q fara a avea U, dar Q pur si simplu NU EXISTA in stocul romanesc). Romania este singura tara din lume in care domeniul scrabble.ro nu este utilizat, fiind interzis de Mattel, singura tara din lume in care Mattel nu a tinut cont de frecventa literelor EXISTENTA inca din 1983 (in perioada 1983-1989 fabrica de la Medias a vandut, conform informatiilor vremii, cca un milion de jocuri!), Drept urmare, Federatia Romana de Scrabble nu poate incuraja practicantii sa cumpere jocuri Mattel care au o cu totul alta distributie decat cea oficiala, de competitie. In concluzie – federatia e nevoita sa confectioneze jocuri te miri pe unde sau sa foloseasca si acum literele fabricate inainte de Revolutie, iar Mattel promoveaza jocuri fara sprijinul federatiei sau al netului, care ar putea sa-i ajute sa vanda mult mai mult decat o reclama idioata cu QI pe TV-urile romanesti. Daca va vine sa credeti sau nu, problema se invarte in jurul a 16 jetoane din 100, din care 13 au o problema de valoare, iar 3 desemneaza alte litere. Asta in conditiile in care un sit romanesc – www.isc.ro, a facut in ultimii 10 ani mai mult decat orice reclama, permitand jocul online in romana, engleza, franceza, italiana sau olandeza. Le doresc succes, dar nu pot cumpara un produs care nu isi respecta cumparatorii.

  28. #61

    Reclama la unilever cu aia care a ales calitatea e mai penala ca asta…

  29. #62

    dar nu se refera la schimbat copiii pe un telefon, omule :D)))

    eu inteleg asa: nu-ti poti schimba copiii ( cu alti copii, mai cuminti, care-asculta de parinti etc) dar iti poti schimba telefonul (cu alt telefon).