Pentru că siguranța consumatorilor rămâne prioritatea noastră, în urma incidentelor raportate recent care implicau telefoanele Galaxy Note7, am decis oprirea vânzării și a programului de înlocuire pentru dispozitivele Galaxy Note7. În consecință, am oprit definitiv producția la nivel global a acestui telefon.Le recomandăm tuturor celor care au deja un Galaxy Note7, înlocuit sau nu în programul global, să nu îl mai utilizeze, să își salveze datele și să închidă dispozitivul. Lucrăm împreună cu partenerii noștri din regiune pentru a implementa un program de înlocuire ce vă va permite schimbarea Galaxy Note7 cu un Galaxy S7 sau S7 edge, împreună cu o diferență de preț. Alternativ, puteți opta pentru o restituire integrală.Detaliile programului de înlocuire vor fi comunicate în mod regulat pe acest website, dar și în mod direct către consumatori.Către toți clienții Galaxy Note7: ne pare foarte rău că nu ne-am ridicat la înălțimea așteptărilor pe care le aveți de la Samsung. Vă mulțumim pentru răbdarea avută în această perioadă și ne cerem scuze pentru inconveniențele create.Dorim să reasigurăm toți clienții Samsung că Galaxy Note7 este singurul dispozitiv afectat de această situație.În cazul în care aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 080087267864
Un plus pentru reacția aceasta și o dovadă de verticalitate pentru Samsung. Niște telefoane periculoase au fost retrase de pe piață, un gest normal într-o lume anormală. Compania își asumă paguba, iară, ceva normal, în aceeași lume. Bun. Problema pe care o văd eu este:
Accesoriile intră la pagubă?
Eu, de exemplu, la telefonul meu, cel mai bun telefon din lume, am o husă UAG foarte frumoasă și foarte rezistentă. Un UAG pentru galaxy note 7 costă 150 de lei. Și probabil există huse și mai scumpe decât a mea.
O folie de protecție din sticlă securizată pentru Note 7 costă 69 de lei. Cheltuielile astea, care nu sunt chiar minore, le rambursează cineva, sau intră la categoria Ghinion, asta e, data viitoare căscați ochii?
Bine, vă dați seama ce dezastru e pentru producătorii de huse, folii și alte accesorii pentru Note? Este un fiasco complet, există posibilitatea ca mulți să iasă din joc…
NOU
Husele si foliile sunt optionale aftermarket si nu-s produse de ei (direct), deci…
NOU
e interesant cum romanii gasesc instant justificari cand le sunt luati banii. comision bancar? foarte bine, doar banca munceste pentru mine! husa pentru telefonul care explodeaza? e vina mea, trebuia sa fiu atent. sa fie de vina educatia fatalista?
NOU
imi povestea o fosta colega de la Citi ca dupa ce s-a angajat in alta parte, s-a dus sa isi deschida cont la nu mai stiu ce banca si sa depuna niste bani. Si ii zice aia de comision de depunere. Colega:
– Cum adica, aveti un comision ca eu imi bag banii la voi si imi fac depozit apoi?
-Da, nu vi se pare niormal?
-NU, nu mi se pare-
Dumneavoastra glumiti doamna si eu nu am timp de glume. x lei….
Dap…li se pare normal ….
NOU
dupa 26 de ani de educatie de gen, ei chiar nu inteleg ca imputernicesc o terta parte sa se joace cu banii lor, fara NICIUN FEL DE GARANTIE.
NOU
Mno, hai sa continui si dupa “deci”, ca mi-ai trantit galeata cu laturi in cap. Deci…o sa-i doara fix in pwla.
NOU
haidi bre, ca nu pareai vreo domnisoara intristabila…
NOU
Nu-s, da’ cum n-ai inteles tu ce-a vrut sa spuna poetul, asa n-or intelege nici altii.
NOU
Exact, firma indiana care produce folii plătește drepturi de autor pentru iphone sau Samsung note ?
Nu cred.
NOU
Apple (Franta, Germania, Elvetia, Benelux) iti dadea banii inapoi pe folia de pe ecran daca era inlaturata cand iti trimiteai terminalul in service. Deci exista precedent.
NOU
Acum vreo luuna cand se discuta de inlocuiri undeva (cred ca pe pagina Facebook Samsung Romania) am vazut o intrebare similara. Si cei de la Samsung raspundeau ca da, orice accesorii (in cazul acela folia) vor fi suportate de ei.
NOU
Te cam hazardezi sa spui ca e o “dovada de verticalitate”. Eu cred ca e un calcul economic rece si simplu de tipul: “cum facem sa pierdem mai putin”. A se vedea ce fac producatorii de masini. Daca daunele platite individual pentru accidentele cauzate de probleme de design si fabricatie sunt mai mici decat costul retragerii modelului de pe piata atunci se platesc daune. Samsung pur si simplu a decis ca e mai ieftin sa retraga modelul de pe piata.
NOU
A decis pur si simplu inainte sa decida altii pentru ei.
NOU
La asta ma gandeam si eu zilele trecute, great minds think alike, cum ar veni.
Ar trebui ca refund-ul sa includa si o mica atentie, stiu eu, 50-100 de euroi pentru deranj si despagubiri pentru accesoriile de gen.
Primesc refund si cei care au luat telefonul de la baieti/piata gri?
NOU
In SUA, cel putin, se pare ca da www.androidcentral.com/buy-galaxy-note-7-used-samsung-has-your-back-exchange
NOU
Asa le trebuie dacă iau huse și folii. Adică Samsung se chinuie sa faca telefoanele rezistente si foliile și husele sunt ca o palma pe obraz ca n-ai încredere în ei.
NOU
Cam cati crezi ca au bon/factura pentru accesorii? Majoritatea sunt venite via aliexpress, gearbest, etc si vandute la fraierii din ro la pret triplu cel putin… bineinteles , fara bon…
NOU
Putin probabil sa fie atat de serioasa treaba pentru un producator de accesorii.
Pana la urma, gama note nu e chiar de masa. E un terminal pentru oamenii care lucreaza si de pe telefon.
NOU
Daa, mai ales aia 69 de lei reprezinta o cheltuiala majora, fiind 2% din pretul telefonului:))
O sa iasa lumea in strada
NOU
cand ai telefon de 1000 de euro, ii pui si husa
NOU
Coreeect. Se poate ajunge chiar la un semnificativ 5-6%. Si nu am adaugat si servetele umede de sters atent ecranul de trei ori pe zi. P-alea cin’ le ramburseaza? Ca se aduna.
NOU
problema e ca i-ai pus husa de saraci, de doar 2% din valoarea agregatului. Se stie ca o husa serioasa e un BMW seria 5 sau ptr A listeri un masserati 4 porte
NOU
@Mihai mai pui si curentul, ca doar l-ai pus la incarcat. caloriile consumate cand l-ai folosit… internetul folosit cat ai stat pe net… etc etc etc. samsung e niste marleti.
NOU
Raspuns la observatia lui Arhi ca la 1000 de EUR telefonul, e musai sa ai husa.
Cand ai un telefon misto husa nu face decat sa il ingroase si sa ii taie designul misto.
Eu nu folosesc niciodata husa sau folie. Vreau telefonuul asa cum l-a facut producatorul lui, ca de asta l-am luat pe ala si nu pe altul.
Daca il izbesc / zgarii, asta e… NU am fost atent, mi-am facut – o cu mana mea. Cumpar altul. Sau daca chiar am o frica ii fac asigurare si gata.
Si acum sa vedem cum curg Thumbs Down 🙂
NOU
sunt perfect de acord cu tine. dar nu m am gandit sa ii fac asigurare
NOU
Astea ca astea, dar daca ma lasa note-ul meu eu ce telefon imi iau? In s-uri n-am incredere ca sunt facute la vrajeala pentru pitipoance. Nexusuri nu mai sunt si oricum pareau facute din topor. O sa ma duc sa iau unul de 100 de euro si aia e pana se remediaza.
NOU
din categoria: da tu de ce plm n-ai sapca?
NOU
Iti spun din proprie experienta ca Samsung ofera un “voucher” de 100E daca alegi sa-ti iei alt Samsung deci cumva imi scot banii dati pe accesorii si imi iau altele pentru S7 edge.
NOU
later edit: am sunat la Samsung si imi dau banii pe accesoriile Samsung achizitionate (2 huse diferite = 379 RON)
NOU
Un prieten mi-a zis ca daca are bonul ii deconteaza si cursa cu taxi-ul pana la magazin.
NOU
eu nu folosesc husa, folosesc un mileu facut de bunica. priceless pentru ca are si valoare sentimentala.
sa nu mai zic ca mi-am luat un audi A seis sa mi-l asortez cu Note 7. pe ala cine imi da banii?
NOU
telefoanele aste tre sa faca si cartofi prajiti si curat in casa, sa futa, sa inregistreze, sa stie sa si oleak di batai, si ceva sos si stii si faca. asa iau si io unu. di fapt doua. alaltu e pentru cetati. n-am bani acuma. nici caru nu-l vand. astiept p-astia cu intrarea, mai scadi barilu, nisti haur am, eh …om vidia,,
nu ma injurati ca oricum n-am carnet.