Mă gândeam că poate e interesat careva să afle cât costă reparația la ford.
Asta, in limbajul meu, se numeste pledoarie pentru casco.
Mă gândeam că poate e interesat careva să afle cât costă reparația la ford.
Asta, in limbajul meu, se numeste pledoarie pentru casco.
NOU
You learned things in the hard way bro 😀
NOU
fara ” in ” bre…
NOU
Si casco cat ar fi costat si cat va costa dupa acest incident?
NOU
Pai va costa exact cat ar fi costat si inainte, intrucat neavand casco nu cred ca se ia in calcul incidentul 🙂
NOU
ieftin ca braga.
NOU
se pot gasi la dezmembrari toate piesele pe la jumate de pret!
NOU
e ca la traficul pe blog, nu e nevoie sa scrii sau sa faci seo, poti cumpara direct trafic de la indieni la jumatate de pret.
NOU
tragerul il schimbi sau il indrepti?am aceeasi problema
NOU
Am mai zis si data trecuta la faza cu Renoul, am un prieten Giani care ti le procura ca noi la juma de pret si in culoarea masinii. Montajul te descurci matale cum poti.
NOU
Si pentru cine e valabila oferta asta? ca poate mai sunt si altii cu renouri interesati. Inclusiv eu.
NOU
procura = “imprumuta” de pe alte masini din modelul si culoarea aleasa
NOU
Se pare ca nu sunt atat de ironic pe cat credeam. Ma asteptam la mai multe plusuri la gluma dar deh.
NOU
ahahahahahaha viata de comediant nu e asa usoara:))))))))
NOU
plusul ca plusul, dar minusul e valoare
NOU
Ia-o pe urmele lui zoso si dă-i niște ciocane la broască, poate se îndreaptă (că prea e scumpă)
În rest prețurile par decente (în funcție de service cred că se mai poate scădea manopera/vopsitoria)
NOU
ala cu ciocanele in broasca masinii era Becali, ba, nu Zoso.
NOU
“tomato/tommato” 🙂
NOU
@ Corcoran – Jiji era cu ranga, nu cu ciocanul.
NOU
De cati ani mergi fara casco? Sa zicem 3 ani. Sa zicem casco ~ 700 euro pe an.
Ai economisit 2100 euro, adica aproximativ 9450 RON.
Daca scazi din astia 2923, paguba de acum, iti mai raman 6527 RON.
Deci esti pe profit fara casco.
qed
NOU
Masina mea: evaluata la aprox 8.000 EUR, CASCO: 420 EUR/an, inclusiv regres (ceea ce este esential in Bucuresti-parerea mea). Acuma..refa putin calculele
NOU
8.000 euro valoare de noua? Sau despre ce vorbim?
NOU
Vorbim despre proportia dintre valoarea masinii si pretul politei.
NOU
Ok, mersi. Chiar nu era la misto intrebarea. Asta e valoarea estimata a masinii, nu cea de noua, asa inteleg.
NOU
Asa este, este valoarea estimata a masinii, trecuta pe polita CASCO.
NOU
lasa ma ca si Ibiza mea din 2008 e evaluata la 6000, desi nu cred ca iau mai mult de 2500 pe ea daca o vand. Dar altfel cum sa justifice casco 1400 / an (mi-a crecut dupa un accident tampit in care i-am stricat unuia roata la Santa Fe si a mea nu a avut nimic)
NOU
Luci, tu vorbesti de lei sau EUR?
NOU
lei suma CASCO, EURO suma asigurata
NOU
Iti doresc sa nu faci accident cu Renoul. Datorita faptului ca pe teritoriul Romaniei nu se pot vinde piese de caroserie Renault altele decat cele originale si datorita faptului ca sunt masini nu foarte populare … vei ajuge sa platesti dublu sau triplu decat ai platit pentru Ford.
NOU
da si nu. reparatia te costa 1400 RON. nu mai stiu cat e un casco. sa zicem ca e undeva la 4-500 EUR/an (cca 2000-2500 RON). ca sa fie rentabil casco, tre’ sa ai cate-un accident d’asta nasol pe an. ceea ce ma indoiesc ca e cazul. e mai rentabil daca ai si ceva optiuni (gen, tractare, masina pe perioada reparatiilor, asistenta juridica, samd).
NOU
E mai mult; daca Fordul lui serifu e tot de prin 2006-2007 (asa pare), il costa minim 7-800 de euro un casco la o firma asa si-asa, si inspre 1.000 euro pe an un casco premium…
Serifu’, alea-s piese noi?
NOU
Sunt aftermarket. Nu OEM
NOU
Hmm 🙂
M-am cam grabit, tocmai am calculat online cat m-ar costa casco la fofo al meu…
800 euro la Allianz, 600 la Generali, 400 la Astra. Astea pentru plata integrala, pentru plata in rate mai creste cu 5%.
Serifu’, ai pe undeva pe site vreo discutie despre ce firme de asigurari sa evitam? Si daca nu, n-ai vrea sa ai?
NOU
alo ! colegu ! reparatia cu tot cu piese costa 2923 Ron !
NOU
Am Focusul cu facelift – deci generatia urmatoare celei pe care o ai tu – din 2010. Platesc CASCO 1250 lei la o firma ok, cu fransiza. Maxim am platit 2700 lei in 2010 la primul CASCO, in fiecare an a scazut cu 15%-20%. Intr-adevar am avut noroc si nu am fost nevoit sa apelez la el din vina mea, doar la o reparatie pe CASCO in loc de RCA, fiind lovit de altcineva, devizul a fost de 7500 lei.
NOU
Asa scade la casco, cu 15-20% pe an?
Cat e acum valoarea asigurata la masina ta?
NOU
35600 valoare asigurata, 1150 casco (450 fransiza). cu atat a scazut la mine.
NOU
de fapt a scazut cu fix cate 15% anual, prima polita a fost 2256 pentru o valoare asigurata de 59000 lei.
NOU
Poate iti iei un Subaru mai vechi si lasi sotiei Megane-ul.
NOU
dar nu uita , neapărat să fie de la acelaşi samsar de la care ai luat şi janghia aia de reno că am înţeles că are un stil aparte de a f…e maşinile când le conduce!:)))))))))))
NOU
ȘI SĂ MAI ZICĂ CINEVA CĂ NU SE FAC BANI ÎN ȚARA ASTA !!!!!!1111!!
NOU
Salut,
Sper ca piesele sa fie din dezmembrari. Daca sunt noi sunt Aftermarket si nu iti recomand.
NOU
Arhi, poti sa imi trimiti si mie numnele serviceului pentru Ford? are preturi super, deviz…
am un ford identic (culoare, forma.. 🙂 )
eu unul ma asteptam la cel putin 3500 lei cost, raportand la serviceurile pe unde am mai ajuns
NOU
Daca aveai casco ziceai: nu stric eu casco-ul pentru 300 euro…
NOU
Sincer tot mai bine ieși fără casco. Cel puțin în cazul de față.
NOU
De ce “sincer”?
NOU
Seamana cu Ponta poza asta…
NOU
si nesincer?
NOU
Nu vă deranjați să cereți explicații. E prea complicat să înțelegeți.
NOU
Voiam doar sa zic sa pui la incarcat telefonul. 🙂
NOU
multumesc, bulinutzo:)
NOU
deci ~ 3000 ron. Cam atat am platit in total in ultimii 3 ani de casco la Tiriac pentru o masina din 2007 evaluata la ~6000.
NOU
Cat costa o bicicleta decenta?
NOU
Triciclu. Osie ranforsată. Lanț triplu.
Sunt zile în şir de când omu’ muncii n-a mai călcat pe la sală.
Fiind un tip sensibil şi echilibrat, ne-ar fi spus.
NOU
Pentru baietii care comenteaza daca casco e rentabil: nu e si nici nu trebuie sa fie, nu asta e rolul lui. Asigurarea iti asigura linistea psihologica si niste servicii aditionale gen tractare si masina de imprumut cat timp e a ta in service, deci e un serviciu care costa bani, nu o investitie rentabila.
NOU
Multumim, dl reprezentant asigurari.
NOU
Cu placere, clientul nostru stapanul nostru, doar ca unii au impresia gresita ca ar trebui sa iasa ei in profit, nu noi.
NOU
Ce spui tu, cu servicii aditionale gen tractare, masina de imprumut cat a ta e in service, ne duce deja in zona premium banuiesc. Sau e practica relativ curenta la asiguratori sa ofere servicii de gen?
NOU
E curenta acolo unde cumpar eu asigurarea, daca e curenta in Ro, nu stiu. Dar poti intreba direct cand te duci sa-ti faci.
Dar si fara serviciile aditionale, dai un 5-7% (sau cat mai e) din valoarea masinii pe an si circuli linistit ca daca o lovesti in stalp sau te loveste unul fara asigurare sau cu asigurare la firmele naspa vei fi ok. Tot un serviciu ramane, si tot ne-rentabil pentru clienti. Daca iti faci calculele cu rentabilitatea, gen daca fac dauna de x merita sa platesc y nu intelegi scopul asigurarii, asa ca mai bine nu o faci.
NOU
Nu mi-am facut niciodata calculul de rentabilitate. Eu inteleg ca e un serviciu.
Pe de alta parte, tu fiind client de asigurari in alta tara, zau ca n-ar trebui sa-ti dai cu parerea despre asigurari aici in Romania. Fara suparare. Doar daca scopul tau e sa ne faci sa ne enervam si mai tare 🙂
NOU
tractarea e curenta. Masina de schimb o ofera de obicei service-ul. Asa te atrag sa repari pe casco la ei, chiar daca sunt preturi mai mari. Doar nu platesti tu, nu platesc ei, platesc asiguratorii. Aveam o colega care a bagat masina intr-un service pe principiul mi-a zis X ca e bine aici si da si masina la schimb. I-au dat un fel de matiz de la TATA de tremurau geamurile la 3 blocuri cand pleca de pe loc 🙂
NOU
De ce nu? N-am plecat acum 100 de ani, si asigurarile tot asigurari sunt, ba mai mult, stiind diferentele poate chiar am o parere mai bine informata.
NOU
Da cu 20 de lei mai mult, sa-si ia o carte de gramatica mecanicul.
NOU
@arhi nu te mai plange, ai scapat chiar ieftin, cehoaica mea se apropie de 180.000km (e de prin 2010) si ambreiajul da semne de oboseala. Si se cam schimba impreuna cu volanta. Care ii cu masa dubla. Mai adauga un set de amortizoare, ceva bucsaraie… Mi-e ca ajung ca in bancu cu trabantul si plinu de benzina 🙁 Cat despre CASCO sub 600E nu am platit inca 🙁 Si e cu fransiza.
NOU
pai la 180 000 da semne de oboseala…eu l-am schimbat la 80 000 de spanioloaica mea. Dar cine pleca cu scart? Cine? Cine?
NOU
Am mai intrebat pana acum si repet: cum pana mea conduceti de trebuie sa schimbati ambreiajul?
De cand am carnet am condus zi de zi 2 masini mici ( citroex ax, fiat punto – masini de munca deci futaiala ) 2 camioane 3.5 t si 3 masini de uz personal.
NICIODATA nu a trebuit sa schimb ambreiajul.
Si camioanele au peste 200 000 km , masinile de munca peste 200 000 km, masinile de uz personal una 180 000km si 2 peste 200 000km.
NOU
iti zic eu cum, tin piciorul pe ambreiaj, deasupra lui. asa am facut si eu, la prima mea masina, ma temeam sa nu cumva sa nu am timp sa apas. dupa 20 000, ambreiaj nou. lectie invatata cam scump
NOU
eu conduc “sportiv”. schimb scurt, la 6000 de ture ca la 6200 taie alimentarea si in primii ani venit de pe 1300 si Olcit asa imi placea sa simt miros de cauciuc, ceva mai rar. Si pe Cheia o placere sa simti cum te baga in scaun * un motor de 1.2 70 de cai si 12 valve
NOU
@arhi nu stiu la ford (:D) dar masinile au un loc special in stanga ambreajului, pentru a tine piciorul stang cand nu e folosit.
@alin in afara de naveta (undeva la 200km/zi) si (aproape) weekend de weekend batatatorit caririle (pietruite cel putin) de munte, nu am facut nimic special. Excluzand ca e o boala comuna la PQ35 (vorba aia “asa ie toate”) . In teorie ar ajunge la 200k. Practic e ca la CASCO: platesti azi putin ca sa nu dai maine de cateva ori mai mult.
NOU
fac si eu o intrebare: ai casco, faci un accident si iti repari masina pe casco. nu-ti cresc apoi ratele exagerat de mult, exact fiindca ai facut reparatii pe casco?
eu n-am cum sa fac casco fiindca nu sunt in romania, dar biznisul de asigurari e la fel de rapace oriunde te-ai afla.
NOU
doar daca e din vina ta
NOU
mother of offtopic:
Ti-am lasat intr-un mesaj privat pe pagina (pe „persoana fizica”) de facebook o adresa oficiala despre viitorul orei de religie in scoli.
NOU
am ignore pe pagina de persoana fizica, poti sa lasi si mama mesajului privat, ca nu le vad
NOU
@Arhi: intra la other 😀
NOU
Asta e masina din 2007? Bagi cam multi bani in ea.
NOU
ultima treaba facuta pe casco a fost anul trecut in ianuarie. Am parcat in fata firmei si in 15 min am vazut pe geam ca aveam luneta sparta. Tocmai schimbasem de la cu fransiza, la fara. Am ajuns la Generali, mi-au zis ca nu au poze de la schimbarea de mai sus. Am sunat la broker si le-au trimis ca le aveau dar le tineau ptr ei din motive neelucidate. Oricum, am facut prin brokerul asta toate asiguarile de viata, calatorie, casa, masina si mereu au fost ok. Dupa primirea pozelor in 15 minute aveam ok-ul de la ei. Cand am iesit, langa masina era un “hunter” de la porsche vest.
Cu ce se ocupa hunterul. Pai sta la sediile asiguratorilor si asteapta masini compatibile cu service-ul.
Cand am iesit, mi-a zis. Am sunat la Vest 2, avem luneta, maine dimineata este gata. L-am luat in masina, am lasat masina la vest 2, m-au dus cu un Audi frumos foc la un metrou si mi-au dat un cupon de taxi sa ma intorc a doua zi sa iau masina.
Hunter-ul a zis ca prinde 2-4 masini pe saptamana. La mine nu ii iesea cine stie ce, dar la o dauna totala la o masina premium statea omul linistit cateva luni daca il convingea sa vina la porsche.
NOU
deci e posibil aca hunterul sa crape lunete?
NOU
pai nu ca el sta la asigurator, nu pe strazi aiurea. luneta mea nu cred ca a trecut de 800 de lei, deci a luat pana in 50-60 de lei pe urma mea omul. Dar daca tot nu era nimic in parcare, a scos banii de o ciorba omul.
NOU
Poti sa iesi mult mai ieftin la un service auto autorizat RAR, exista specialisti acum ce iti pot repara mult mai ieftin masina decat sa mergi la reprezentanta Ford. Mult succes !