casco

Mă gândeam că poate e interesat careva să afle cât costă reparația la ford.
Asta, in limbajul meu, se numeste pledoarie pentru casco.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

78 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    You learned things in the hard way bro 😀

  2. #3

    Si casco cat ar fi costat si cat va costa dupa acest incident?

    • #4

      Pai va costa exact cat ar fi costat si inainte, intrucat neavand casco nu cred ca se ia in calcul incidentul 🙂

  3. ieftin ca braga.

  4. se pot gasi la dezmembrari toate piesele pe la jumate de pret!

    • #7

      e ca la traficul pe blog, nu e nevoie sa scrii sau sa faci seo, poti cumpara direct trafic de la indieni la jumatate de pret.

  5. tragerul il schimbi sau il indrepti?am aceeasi problema

  6. #9

    Am mai zis si data trecuta la faza cu Renoul, am un prieten Giani care ti le procura ca noi la juma de pret si in culoarea masinii. Montajul te descurci matale cum poti.

    • #10

      Si pentru cine e valabila oferta asta? ca poate mai sunt si altii cu renouri interesati. Inclusiv eu.

    • #11

      procura = “imprumuta” de pe alte masini din modelul si culoarea aleasa

    • #12

      Se pare ca nu sunt atat de ironic pe cat credeam. Ma asteptam la mai multe plusuri la gluma dar deh.

    • #13

      ahahahahahaha viata de comediant nu e asa usoara:))))))))

    • #14

      plusul ca plusul, dar minusul e valoare

  7. Ia-o pe urmele lui zoso si dă-i niște ciocane la broască, poate se îndreaptă (că prea e scumpă)

    În rest prețurile par decente (în funcție de service cred că se mai poate scădea manopera/vopsitoria)

  8. #19

    De cati ani mergi fara casco? Sa zicem 3 ani. Sa zicem casco ~ 700 euro pe an.
    Ai economisit 2100 euro, adica aproximativ 9450 RON.
    Daca scazi din astia 2923, paguba de acum, iti mai raman 6527 RON.
    Deci esti pe profit fara casco.
    qed

    • #20

      Masina mea: evaluata la aprox 8.000 EUR, CASCO: 420 EUR/an, inclusiv regres (ceea ce este esential in Bucuresti-parerea mea). Acuma..refa putin calculele

    • #21

      8.000 euro valoare de noua? Sau despre ce vorbim?

    • #22

      Vorbim despre proportia dintre valoarea masinii si pretul politei.

    • #23

      Ok, mersi. Chiar nu era la misto intrebarea. Asta e valoarea estimata a masinii, nu cea de noua, asa inteleg.

    • #24

      Asa este, este valoarea estimata a masinii, trecuta pe polita CASCO.

    • #25

      lasa ma ca si Ibiza mea din 2008 e evaluata la 6000, desi nu cred ca iau mai mult de 2500 pe ea daca o vand. Dar altfel cum sa justifice casco 1400 / an (mi-a crecut dupa un accident tampit in care i-am stricat unuia roata la Santa Fe si a mea nu a avut nimic)

    • #26

      Luci, tu vorbesti de lei sau EUR?

    • #27

      lei suma CASCO, EURO suma asigurata

  9. #28

    Iti doresc sa nu faci accident cu Renoul. Datorita faptului ca pe teritoriul Romaniei nu se pot vinde piese de caroserie Renault altele decat cele originale si datorita faptului ca sunt masini nu foarte populare … vei ajuge sa platesti dublu sau triplu decat ai platit pentru Ford.

  10. #29

    da si nu. reparatia te costa 1400 RON. nu mai stiu cat e un casco. sa zicem ca e undeva la 4-500 EUR/an (cca 2000-2500 RON). ca sa fie rentabil casco, tre’ sa ai cate-un accident d’asta nasol pe an. ceea ce ma indoiesc ca e cazul. e mai rentabil daca ai si ceva optiuni (gen, tractare, masina pe perioada reparatiilor, asistenta juridica, samd).

    • #30

      E mai mult; daca Fordul lui serifu e tot de prin 2006-2007 (asa pare), il costa minim 7-800 de euro un casco la o firma asa si-asa, si inspre 1.000 euro pe an un casco premium…

      Serifu’, alea-s piese noi?

    • #31

      Sunt aftermarket. Nu OEM

    • #32

      Hmm 🙂

      M-am cam grabit, tocmai am calculat online cat m-ar costa casco la fofo al meu…

      800 euro la Allianz, 600 la Generali, 400 la Astra. Astea pentru plata integrala, pentru plata in rate mai creste cu 5%.

      Serifu’, ai pe undeva pe site vreo discutie despre ce firme de asigurari sa evitam? Si daca nu, n-ai vrea sa ai?

    • #33

      alo ! colegu ! reparatia cu tot cu piese costa 2923 Ron !

  11. #34

    Am Focusul cu facelift – deci generatia urmatoare celei pe care o ai tu – din 2010. Platesc CASCO 1250 lei la o firma ok, cu fransiza. Maxim am platit 2700 lei in 2010 la primul CASCO, in fiecare an a scazut cu 15%-20%. Intr-adevar am avut noroc si nu am fost nevoit sa apelez la el din vina mea, doar la o reparatie pe CASCO in loc de RCA, fiind lovit de altcineva, devizul a fost de 7500 lei.

    • #35

      Asa scade la casco, cu 15-20% pe an?

      Cat e acum valoarea asigurata la masina ta?

    • #36

      35600 valoare asigurata, 1150 casco (450 fransiza). cu atat a scazut la mine.

    • #37

      de fapt a scazut cu fix cate 15% anual, prima polita a fost 2256 pentru o valoare asigurata de 59000 lei.

  12. #38

    Poate iti iei un Subaru mai vechi si lasi sotiei Megane-ul.

    • #39

      dar nu uita , neapărat să fie de la acelaşi samsar de la care ai luat şi janghia aia de reno că am înţeles că are un stil aparte de a f…e maşinile când le conduce!:)))))))))))

  13. #40

    ȘI SĂ MAI ZICĂ CINEVA CĂ NU SE FAC BANI ÎN ȚARA ASTA !!!!!!1111!!

  14. #41

    Salut,
    Sper ca piesele sa fie din dezmembrari. Daca sunt noi sunt Aftermarket si nu iti recomand.

  15. #42

    Arhi, poti sa imi trimiti si mie numnele serviceului pentru Ford? are preturi super, deviz…
    am un ford identic (culoare, forma.. 🙂 )

    eu unul ma asteptam la cel putin 3500 lei cost, raportand la serviceurile pe unde am mai ajuns

  16. #43

    Daca aveai casco ziceai: nu stric eu casco-ul pentru 300 euro…

  17. Sincer tot mai bine ieși fără casco. Cel puțin în cazul de față.

  18. #49

    Voiam doar sa zic sa pui la incarcat telefonul. 🙂

  19. #51

    deci ~ 3000 ron. Cam atat am platit in total in ultimii 3 ani de casco la Tiriac pentru o masina din 2007 evaluata la ~6000.

  20. Cat costa o bicicleta decenta?

    • Triciclu. Osie ranforsată. Lanț triplu.
      Sunt zile în şir de când omu’ muncii n-a mai călcat pe la sală.
      Fiind un tip sensibil şi echilibrat, ne-ar fi spus.

  21. #54

    Pentru baietii care comenteaza daca casco e rentabil: nu e si nici nu trebuie sa fie, nu asta e rolul lui. Asigurarea iti asigura linistea psihologica si niste servicii aditionale gen tractare si masina de imprumut cat timp e a ta in service, deci e un serviciu care costa bani, nu o investitie rentabila.

    • #55

      Multumim, dl reprezentant asigurari.

    • #56

      Cu placere, clientul nostru stapanul nostru, doar ca unii au impresia gresita ca ar trebui sa iasa ei in profit, nu noi.

    • #57

      Ce spui tu, cu servicii aditionale gen tractare, masina de imprumut cat a ta e in service, ne duce deja in zona premium banuiesc. Sau e practica relativ curenta la asiguratori sa ofere servicii de gen?

    • #58

      E curenta acolo unde cumpar eu asigurarea, daca e curenta in Ro, nu stiu. Dar poti intreba direct cand te duci sa-ti faci.
      Dar si fara serviciile aditionale, dai un 5-7% (sau cat mai e) din valoarea masinii pe an si circuli linistit ca daca o lovesti in stalp sau te loveste unul fara asigurare sau cu asigurare la firmele naspa vei fi ok. Tot un serviciu ramane, si tot ne-rentabil pentru clienti. Daca iti faci calculele cu rentabilitatea, gen daca fac dauna de x merita sa platesc y nu intelegi scopul asigurarii, asa ca mai bine nu o faci.

    • #59

      Nu mi-am facut niciodata calculul de rentabilitate. Eu inteleg ca e un serviciu.

      Pe de alta parte, tu fiind client de asigurari in alta tara, zau ca n-ar trebui sa-ti dai cu parerea despre asigurari aici in Romania. Fara suparare. Doar daca scopul tau e sa ne faci sa ne enervam si mai tare 🙂

    • #60

      tractarea e curenta. Masina de schimb o ofera de obicei service-ul. Asa te atrag sa repari pe casco la ei, chiar daca sunt preturi mai mari. Doar nu platesti tu, nu platesc ei, platesc asiguratorii. Aveam o colega care a bagat masina intr-un service pe principiul mi-a zis X ca e bine aici si da si masina la schimb. I-au dat un fel de matiz de la TATA de tremurau geamurile la 3 blocuri cand pleca de pe loc 🙂

    • #61

      De ce nu? N-am plecat acum 100 de ani, si asigurarile tot asigurari sunt, ba mai mult, stiind diferentele poate chiar am o parere mai bine informata.

  22. Da cu 20 de lei mai mult, sa-si ia o carte de gramatica mecanicul.

  23. #63

    @arhi nu te mai plange, ai scapat chiar ieftin, cehoaica mea se apropie de 180.000km (e de prin 2010) si ambreiajul da semne de oboseala. Si se cam schimba impreuna cu volanta. Care ii cu masa dubla. Mai adauga un set de amortizoare, ceva bucsaraie… Mi-e ca ajung ca in bancu cu trabantul si plinu de benzina 🙁 Cat despre CASCO sub 600E nu am platit inca 🙁 Si e cu fransiza.

    • #64

      pai la 180 000 da semne de oboseala…eu l-am schimbat la 80 000 de spanioloaica mea. Dar cine pleca cu scart? Cine? Cine?

    • Am mai intrebat pana acum si repet: cum pana mea conduceti de trebuie sa schimbati ambreiajul?
      De cand am carnet am condus zi de zi 2 masini mici ( citroex ax, fiat punto – masini de munca deci futaiala ) 2 camioane 3.5 t si 3 masini de uz personal.
      NICIODATA nu a trebuit sa schimb ambreiajul.
      Si camioanele au peste 200 000 km , masinile de munca peste 200 000 km, masinile de uz personal una 180 000km si 2 peste 200 000km.

    • #66

      iti zic eu cum, tin piciorul pe ambreiaj, deasupra lui. asa am facut si eu, la prima mea masina, ma temeam sa nu cumva sa nu am timp sa apas. dupa 20 000, ambreiaj nou. lectie invatata cam scump

    • #67

      eu conduc “sportiv”. schimb scurt, la 6000 de ture ca la 6200 taie alimentarea si in primii ani venit de pe 1300 si Olcit asa imi placea sa simt miros de cauciuc, ceva mai rar. Si pe Cheia o placere sa simti cum te baga in scaun * un motor de 1.2 70 de cai si 12 valve

    • #68

      @arhi nu stiu la ford (:D) dar masinile au un loc special in stanga ambreajului, pentru a tine piciorul stang cand nu e folosit.
      @alin in afara de naveta (undeva la 200km/zi) si (aproape) weekend de weekend batatatorit caririle (pietruite cel putin) de munte, nu am facut nimic special. Excluzand ca e o boala comuna la PQ35 (vorba aia “asa ie toate”) . In teorie ar ajunge la 200k. Practic e ca la CASCO: platesti azi putin ca sa nu dai maine de cateva ori mai mult.

  24. #69

    fac si eu o intrebare: ai casco, faci un accident si iti repari masina pe casco. nu-ti cresc apoi ratele exagerat de mult, exact fiindca ai facut reparatii pe casco?

    eu n-am cum sa fac casco fiindca nu sunt in romania, dar biznisul de asigurari e la fel de rapace oriunde te-ai afla.

  25. #71

    mother of offtopic:
    Ti-am lasat intr-un mesaj privat pe pagina (pe „persoana fizica”) de facebook o adresa oficiala despre viitorul orei de religie in scoli.

  26. #74

    Asta e masina din 2007? Bagi cam multi bani in ea.

  27. #75

    ultima treaba facuta pe casco a fost anul trecut in ianuarie. Am parcat in fata firmei si in 15 min am vazut pe geam ca aveam luneta sparta. Tocmai schimbasem de la cu fransiza, la fara. Am ajuns la Generali, mi-au zis ca nu au poze de la schimbarea de mai sus. Am sunat la broker si le-au trimis ca le aveau dar le tineau ptr ei din motive neelucidate. Oricum, am facut prin brokerul asta toate asiguarile de viata, calatorie, casa, masina si mereu au fost ok. Dupa primirea pozelor in 15 minute aveam ok-ul de la ei. Cand am iesit, langa masina era un “hunter” de la porsche vest.
    Cu ce se ocupa hunterul. Pai sta la sediile asiguratorilor si asteapta masini compatibile cu service-ul.
    Cand am iesit, mi-a zis. Am sunat la Vest 2, avem luneta, maine dimineata este gata. L-am luat in masina, am lasat masina la vest 2, m-au dus cu un Audi frumos foc la un metrou si mi-au dat un cupon de taxi sa ma intorc a doua zi sa iau masina.
    Hunter-ul a zis ca prinde 2-4 masini pe saptamana. La mine nu ii iesea cine stie ce, dar la o dauna totala la o masina premium statea omul linistit cateva luni daca il convingea sa vina la porsche.

    • #76

      deci e posibil aca hunterul sa crape lunete?

    • #77

      pai nu ca el sta la asigurator, nu pe strazi aiurea. luneta mea nu cred ca a trecut de 800 de lei, deci a luat pana in 50-60 de lei pe urma mea omul. Dar daca tot nu era nimic in parcare, a scos banii de o ciorba omul.

  28. Poti sa iesi mult mai ieftin la un service auto autorizat RAR, exista specialisti acum ce iti pot repara mult mai ieftin masina decat sa mergi la reprezentanta Ford. Mult succes !